Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3554 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 178  Następna
Autor Wiadomość
#2701 PostWysłany: 12 Lut 2018 14:43 

Rejestracja: 09 Lip 2011
Posty: 1204
niebieski
Swoją drogą jak ktoś jedzie na wakacje, a nie ma na koncie awaryjnych pieniędzy ( tutaj 1200 zł żeby poczekać kilka dni na zwrot z booking ) to niezłe kamikaze. Ja bym jednak zakasał rękawy i zarobił kasę na oszczędności żeby nie mieć takich niespodzianek.
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#2702 PostWysłany: 12 Lut 2018 15:25 

Rejestracja: 11 Lut 2018
Posty: 4
-- 12 Lut 2018 16:06 --

Piszę o chcę ostrzec i tyle. Będę pisał gdzie będę mógł, bo uważam że tak trzeba.


Szanowni Państwo,

Dziękujemy, że wybrali Państwo Booking.com

W odpowiedzi na Państwa wiadomość, powody dla niedokonanych rezerwacji mogą być różne. Najczęstszym przykładem jest zerwanie się połączenia internetowego w czasie dokonywania transakcji, lub pokój wybrany przez Państwa w miedzy czasie został już wyprzedany.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.

Z wyrazami szacunku

Jak się zapytałem czemu został obciążony mój rachunek skoro nie ma rezerwacji nie odpisano mi.

-- 12 Lut 2018 16:25 --

Oszczędności na akcjach :D i dobrze że nie sprzedałem ;) Dzisiaj radości mnie spotkało troszkę zresztą z tego powodu.
Rozmowy za bardzo nie wiem czy mogę dołączyć . Kwestie prawne.
Jeden zwala winę na drugiego.
Nie będę więcej drążył tematu tutaj.


Pozdrawiam wszystkich na forum
Dziękuje za poświęcenie mi uwagi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2703 PostWysłany: 12 Lut 2018 15:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 4053
HON fly4free
Ostrzegaj, ale z powodu jednego przypadku nie skreślaj pośrednika - sam przyznałeś, że pieniądze w ciągu 3 dni wróciły na twoje konto, czyli zachowali się uczciwie.
_________________
Image

Forumowiczu! Pomóż Matyldzie, liczy się każda złotówka: https://www.siepomaga.pl/forumowiczefly4free
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#2704 PostWysłany: 13 Lut 2018 23:50 

Rejestracja: 13 Lut 2018
Posty: 35
-- 13 Lut 2018 23:41 --

jacakatowice napisał(a):
Ròwnież mnie booking zaskoczył.
Jestem aktualnie w Stambule i korzystając z tutejszego wifi ( sprawdzone w ròżnych sieciach) nie moźna kompletnie przeglądać hoteli w Turcji. Wyświetla się taki mniej więcej komunikat.
" Przepraszamy, pracujemy nad tym ,ale obecnie nie ma możliwości rezerwacji hoteli w Turcji przez osoby przebywające w tym kraju."
Ciekawe.
Inne multi typu hotelcombined działają, ale w wynikach wyszukiwania jest wszystko typu hotels.agoda itd ,ale bez bookingu.

Po pierwsze - przepraszam za spóźnioną odpowiedź, ale dopiero postanowiłem zabrać głos w dyskusji (choć troszkę innej - kolejne posty will follow)

Po drugie - niestety ale firma musiała dostosować się do miejscowego prawa zgodnie z którym, Booking nie może oferować lokalnym klientom noclegów w ich kraju (Turcji). Adres IP to niestety jedyna metoda jaką mamy aby ten zakaz wyegzekwować. Więcej informacji pod linkiem: http://www.rp.pl/Hotele/303319974-Booki ... urcji.html

-- 13 Lut 2018 23:44 --

ghostwriter napisał(a):
@Zumko

Nie wiem natomiast jakiego maila napisałeś do hostelu (choć radzili Ci, że lepiej zadzwonić), ale po tym co już przeczytałem to wcale bym się nie zdziwił, gdybyś napisał im "oddajcie mi moje pieniądze oszuści!" :roll:

Gdybym dostawał €1 do wypłaty za każdego takiego maila jakiego odbieram w pracy to byłbym już może nie milionerem, ale na bezpłatny urlop na rok mógłbym pójść ;)

-- 13 Lut 2018 23:50 --

ind_globtroter napisał(a):
Jeśli booking.com pokazuje, że w obiekcie godziny zameldowania są między 14 a 22 to będzie problem jak się zjawię koło północy?

Niestety tak. BARDZO was proszę - sprawdzajcie godziny zameldowania. Czasami obiekt zgadza się na zameldowanie po ustalonym przez nich czasie (nawet za dodatkową opłatą), ale czasami po prostu fizycznie nie ma takich możliwości.

Co gorsza - są obiekty, które żerują na klientach, którzy chcą się zameldować po ich ustalonym czasie i niestety mają prawo nie przyjąć gościa i odmówić zwrócenia pieniędzy...
Góra
 Profil Relacje PM off
p.wl lubi ten post.
 
      
#2705 PostWysłany: 13 Lut 2018 23:51 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4023
HON fly4free
Witamy @bookingExpert ,czy od teraz możemy liczyć na profesjonalne odpowiedzi w imieniu firmy? Byłoby to bardzo pomocne :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2706 PostWysłany: 14 Lut 2018 00:53 

Rejestracja: 13 Lut 2018
Posty: 35
-- 13 Lut 2018 23:53 --

AMF napisał(a):
Mam takie niezbyt ogarnięte pytanie.

I teraz pytanie ;) Czym się legitymować przy zameldowaniu ? to znaczy skąd będą wiedzieć, że opłata już została pobrana, skoro na rezerwacji booking.com nie ma tego napisanego.

Jeśli _WIESZ_ że zostałeś już obciążony za rezerwację, a obiekt próbuje wyciągnąć od ciebie jakąś opłatę - możesz zadzwonić do obsługi klienta. Czasami może to być tylko podatek miejski (zwyczajowo pobierany dopiero na miejscu), ale może po prostu pracownik obiektu akurat nie ma informacji, że już zapłaciłeś i trzeba mu to wytłumaczyć.

Tak jak inni sugerowali - potwierdzenie płatności z banku może być pomocne w takich sytuacjach.

-- 13 Lut 2018 23:57 --

miriam napisał(a):
Witamy @bookingExpert ,czy od teraz możemy liczyć na profesjonalne odpowiedzi w imieniu firmy? Byłoby to bardzo pomocne :)

Profesjonalne - tak. Jeśli dzwonicie do Booking to istnieje szansa, że będziecie ze mną rozmawiali.
Ale nie - zarejestrowałem się, żeby rozwiać pewne wątpliwości i odpowiedzieć na kilka pytań, na które nie moge odpowiedzieć w godzinach pracy. Więc moje wypowiedzi nie są stanowiskiem firmy ani nawet samej obsługi klienta :)

-- 14 Lut 2018 00:09 --

BTTOS napisał(a):
grzegorz.jot napisał(a):
BTTOS napisał(a):
Witam. Zarezerwowałem hotel za 9000 rubli i na booking wyświetla mi cenę 130 euro. To samo jest licząc po teraźniejszym kursie. Właściciel chce ode mnie 138 euro bo twierdzi, że ma własny wewnętrzny cennik.

A co wyświetlało w trakcie składania rezerwacji i po złożeniu rezerwacji? Czy cena do zapłaty jest w walucie lokalnej (rublach) czy w Euro? Zawsze na booking.com to wyraźnie widać w trakcie składania rezerwacji. Jeśli to pierwsze i Ty chcesz zapłacić w Euro, hotel jak najbardziej może stosować własne przeliczniki.

Cena do zapłaty jest w rublach tj. 9000. Czyli na tą chwilę 130 euro jak podaje obok tej ceny booking. Ja chciałem płacić w rublach na miejscu ale właściciel stosuje przedpłatę i wymagał transferu w euro teraz (w rublach lipa). Chciałem przelać 130 tak jak jest teraz kurs rubla ale hotel chce 138 bo tak jak napisał mi w mailu ma niby swój wewnętrzny przelicznik. Nie wiem jaki i czy mogą sobie tak dowolnie dobierać kurs?

Przepraszam najmocniej, że odgrzebuję posta przed kilku tygodni, ale to jest w sumie powód, dla którego postanowiłem się zarejestrować i wyjaśnić nieścisłości.
Rezerwacja w Federacji Rosyjskiej (zgaduję, że na pewną międzynarodową imprezę sportową) na 99,999% ma cenę podaną w rublach (RUB). Niech się świat wali i pali - o ile ty się na to nie zgodzisz - płatność jest w rublach! Więc najlepiej jest w tej i innych podobnych sytuacjach skontaktować się w obsługą klienta Booking, żeby postawili właściciela obiektu do pionu.

Gorzej wygląda sytuacja kiedy już wysłałeś przelew w EUR i obiekt został obciążony opłatą z tytułu przelewu międzynarodowego czy innym badziewiem. To jest już bałagan, którego nawet Booking może nie być w stanie posprzątać :(

-- 14 Lut 2018 00:53 --

miriam napisał(a):
@depo W pełni się z tobą zgadzam.Wielokrotnie zwracałam się do nich z postulatem by w regulaminie umów z obiektami ustanowili punkt jasno określający,że np błąd ceny może być rozpatrywany jeśli zostanie zgłoszony np.14 a niech będzie i 30 dni po fakcie.Grochem o ścianę ,mają opcję ,że hotelarz ma więcej praw niż my,bo ostatecznie to on utrzymuje portal płacąc prowizję.

I to jest powód, dla którego postanowiłem zabrać głos.

Nie - to nie jest tak, że hotelarz ma więcej praw na Booking niż gość. Ba! Codziennie mamy też odwrotne sytuacje! Hotelarz dzwoni z pretensjami, że przecież "on tylko popełnił niewielki błąd" i wiesza na nas psy, bo stajemy po stronie gościa - WAS!

Zrozumcie - Booking jest pośrednikiem pomiędzy gośćmi (Wami), a personelem/właścicielem obiektu. Jeśli wszystko pójdzie OK - zapominacie, że istniejemy. Jeśli _COŚ_ jest nie tak - to właśnie my zbieramy oskarżenia (w najlepszym wypadku) lub obelgi (w gorszym wypadku) zarówno od Was jak i obiektu. Właściciel źle wprowadził cenę do naszego systemu i gość nie chce płacić więcej - Booking jest zły. Gość zarezerwował na właściwą datę, a hotel nie zgadza się na zwrot pieniędzy - Booking jest zły. I przykłady mógłbym mnożyć.

Kluczem do zrozumienia Booking jest zrozumienie modelu biznesowego, który jest chyba powszechnie znany. My nie obciążamy gościa - pobiegamy prowizję od obiektu za rezerwacje zrobione przez naszą platformę. My nie mamy produktu, który sprzedajemy. Więc żeby zarobić musimy pogodzić interesy gości i obiektów noclegowych. Idealną jest sytuacja wini-win-win - kiedy zarówno gość jak i obiekt są zadowoleni, a my dostajemy naszą prowizję. I dlatego staramy się negocjować w każdej sytuacji. I chyba jesteśmy w tym dobrzy skoro liczba oferowanych obiektów na świecie i gości rezerwujących z naszą pomocą stale rośnie.

Ale są sytuacje oczywiste - kiedy cena została wprowadzona źle i jest to oczywisty błąd - musimy stanąć po stronie obiektu. Ale z drugiej strony - jest mnóstwo przykładów kiedy to obiekt coś (za przeproszeniem) zchrzani i robimy co możemy, żeby ludziom pomóc. Zostałeś kiedyś obciążony za tę sama rezerwację 2 razy? Albo 3 czy nawet 4? Sytuacja dokładnie odwrotna niż opisywana - masz konkretną cenę, ale obiekt bez powodu obciąża cię więcej! Nie doświadczyłeś tego? Dobrze - nikomu tego nie życzę! Ale jeśli się tak zdarzy to w najgorszym wypadku Booking zwróci ci te pieniądze z własnej kieszeni! Życzę powodzenia, jeśli zrobiłeś rezerwację bezpośrednio albo przez Expedia...
miriam napisał(a):
Jak można twierdzić po kilku miesiącach,że zarezerwowana cena znacząco odbiega od stawek dla podobnych obiektów w rejonie skoro przez ten czas najszybciej wyprzedają się noclegi atrakcyjne cenowo a zostają te z zawyżoną stawką.

Ktoś już wspomniał - czas działa na niekorzyść obiektu. I może się zdarzyć, że Booking przeforsuje zrealizowanie rezerwacji, jeśli obiekt nie zorientował się na czas, że coś jest nie tak. Ale jeśli do rezerwacji pozostało dużo czasu - twoje szanse niestety maleją, bo Booking musi znaleźć równowagę pomiędzy interesem gościa, a obiektem.
miriam napisał(a):
Przy czym najpierw pokrętne próby anulacji przez obiekt niby z powodu nie wpłacenia zaliczki,co było absurdem bo całość była opłacona z góry.

Dużo obiektów próbuje w takich sytuacjach kontaktować się z gośćmi i nakłonić do anulacji. Bo wiedzą, że jak skontaktują się z Booking, to obsługa klienta będzie chronić interesów gości - Waszych interesów... Jeśli obiekt kontaktuje się z Tobą bezpośrednio z taką prośbą - zadzwoń do Booking.
miriam napisał(a):
Mam wrażenie,że nikt jeszcze nie skontrolował bookingu pod kątem zapisów regulaminu i dozwolonych,bądź nie klauzul.

Żartujesz, prawda? Jesteśmy pod stałym nadzorem absolutnie każdej możliwej instytucji. Ludzie wybaczą ci wszystko - oprócz sukcesu...
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2707 PostWysłany: 14 Lut 2018 01:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 4851
złoty
@bookingExpert
Czy klienci ze statusem Genius są traktowani lepiej?
Czy klienci, którzy dużo anulują (procent rezerwacji zrealizowanych jest niski) są traktowani gorzej?
Czy będą wkrótce jakieś atrakcje za darmo dołączane do rezerwacji? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2708 PostWysłany: 14 Lut 2018 01:47 

Rejestracja: 13 Lut 2018
Posty: 35
-- 14 Lut 2018 01:28 --

grzegorz.jot napisał(a):
Najgłupsze co można zrobić to "straszyć" w korespondecji/rozmowach - np. że zostanie zastosowana nagonka na FB czy coś podobnego. Od tego momentu nikt takiej osoby nie traktuje poważnie.

Święte słowa! Tylko nie chodzi o to, że takiej osoby Booking nie traktuje poważnie. Dokładnie odwrotnie - poważnie podchodzimy w firmie do tematu straszenia na FB i innych social media. Tylko że polityka firmy jest taka, żeby pokazać, że takie działania nie zmieniają naszych procedur i nie da się nas zastraszyć. Bo jest przecież próba szantażu.

grzegorz.jot napisał(a):
A jak ważna potrafi być wysoka kultura osobista i umiejętność rozmawiania w przypadku zaistniałych problemów, to przed Świętami mogliśmy przekonać się na forum F4F, gdy jeden z tutejszych użytkowników nie dotarł do Bangkoku (nie pojawił się na pierwszym odcinku lotu). Teoretycznie wszystko przepadło, w praktyce wykorzystując swe umiejętności dotyczące komunikacji, udało się załatwić inne zadowalające rozwiązanie.

Nie znam sytuacji, bo jestem nowy na tym forum (a też nie zajmowałem się takim przypadkiem osobiście).

Wiem natomiast, że Booking to jedna z niewielu firm, w których obsługa klienta to priorytet i nikt w firmie nie pracuje przez przypadek. Większość z nas ma wykształcenie wyższe (!), a żeby tylko dostać zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną trzeba najpierw przejść testy psychologiczne jeszcze na etapie składania aplikacji. Testy, które pokazują, czy na prawdę mamy osobowość, charakter i wolę pomagania klientom. Ale jeśli klient zaczyna od obelg, gróźb, wulgaryzmów i nie da się z nim rozmawiać - nawet my nie potrafimy pomóc.

Ja osobiście - i wiem, że wielu moich kolegów po fachu podziela moją opinię - wolę czasami poświęcić kilka godzin swojego czasu pracy, żeby pomóc jednej osobie w potrzebie, z którą da się na spokojnie porozmawiać, niż choćby próbować wytłumaczyć jakiś problem osobie, która zaczyna od wyzwisk. I nie miejcie złudzeń - Booking dba o swoich pracowników. Jeśli ktokolwiek zaczyna od gróźb i obelg - możemy rozłączyć telefon albo zignorować wiadomość. Tak, tak po prostu.

grzegorz.jot napisał(a):
Moim skromnym zdaniem, gdzie jak gdzie, ale na booking.com wyjątkowo dużo dobrego się robi, aby dbać o dobre relacje z klientami, w przypadku zgłoszenia problemów wynikających po stronie obiektu noclegowego.

Staramy się. I wielkie dzięki za ciepłe słowa. Bo jeśli ktoś się nie stara tak jak mówisz - to nie powinien w Booking pracować. Niestety zdarzają się niechlubne wyjątki, ale osobiście przyczyniłem się do zwolnienia kilku z nich :twisted:

-- 14 Lut 2018 01:47 --

namteH napisał(a):
Czy klienci ze statusem Genius są traktowani lepiej?

Każda osoba rezerwująca z pomocą Booking otrzymuje ten sam level obsługi bez względu na liczbę zrealizowanych rezerwacji. Użytkownicy ze statusem Genius otrzymują różne specjalne oferty od obiektów biorących udział w programie partnerów preferowanych i to jest nagroda, za bycie wiernym klientem.

Jeśli natomiast zdarzy się sytuacja, kiedy usłyszę w telefonie "Jestem użytkownikiem Genius więc chcę tę rezerwację odwołać bezpłatnie" - nie, nic to nie zmienia - to w dalszym ciągu wyłącznie decyzja obiektu i czy 100 zrealizowanych rezerwacji i czy tylko jedna - to jest zawsze decyzja obiektu i my nie mamy na to wpływu.

namteH napisał(a):
Czy klienci, którzy dużo anulują (procent rezerwacji zrealizowanych jest niski) są traktowani gorzej?

Nie. Na Booking możesz zrobić tak dużo rezerwacji ile ci się podoba.

Gorzej w sytuacji, w której zrobisz 10 rezerwacji w tym samym mieście, ale skorzystasz z jednej, a pozostałych 9 nie odwołasz. To jest blokowanie dostępności. Nie chodzi nawet o to, że 9 obiektów czekało na twój przyjazd. 9 innych osób z całego świata mogło zrobić rezerwację w tych 9 obiektach. Jeśli to będzie się powtarzało - możesz mieć kłopoty w przyszłości, ale od tego jest nasz kolejny Ściśle Tajny Algorytm (TM).

namteH napisał(a):
Czy będą wkrótce jakieś atrakcje za darmo dołączane do rezerwacji? ;)

Telefony z informacją, że cena jest niepoprawna; odwoływanie rezerwacji w ostatniej chwili; brak zwrotu pieniędzy za rezerwacje bezzwrotne - chcesz jeszcze więcej atrakcji? :lol: :twisted:

A na serio - coraz więcej miast jest objętych ofertą Booking Attractions w ramach której do rezerwacji dołączane są wejściówki do różnych atrakcji w danym mieście. W Polsce są to Kraków i chyba ostatnio też Warszawa. Ale niestety - trzeba za nie płacić. Korzyścią jest to, że nie trzeba stać w kolejce po bilety, a tylko pokazuje się QRcode przy wejściu.
Góra
 Profil Relacje PM off
mahalnet lubi ten post.
namteH uważa post za pomocny.
 
      
#2709 PostWysłany: 22 Lut 2018 18:54 

Rejestracja: 18 Wrz 2017
Posty: 3
Najgorsza firma rezerwująca noclegi własnie dokonałem rezerwacji którą Booking mi zerwał ponieważ własciciel obiektu pomylił kwoty wynajmu jak by to była moja wina ,Booking nie pomogła kompletnie w niczym a ich konsultant z którym rozmawiałem sugerował że jestem idiotą wierząc w takie ceny kiedyś booking to była profesjonalna firma która w takich sytuacjach potrafiła zaoferować inny nocleg a ewentualna opłatą obciążyć obiekt który zrywa rezerwacje w tej chwili za nic nie odpowiadają i żadnej pomocy nie można od nich oczekiwac zostawiają klienta na bruku

Odradzam rezerwacji w tej firmie za to moge polecić Agoda i Roomdi.com najtańsze hotele na całym świecie i pełen profesjonalizm
Góra
 Profil Relacje PM off
Biko lubi ten post.
 
      
#2710 PostWysłany: 22 Lut 2018 19:00 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 470
Loty: 42
Kilometry: 53 010
niebieski
Ale wiesz, że booking i agoda to jedna grupa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2711 PostWysłany: 22 Lut 2018 19:19 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 142
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
Jak wobec booking.com stosuję tą samą zasadę co na drodze - zasadę ograniczonego zaufania.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#2712 PostWysłany: 22 Lut 2018 21:15 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1225
Loty: 71
Kilometry: 89 638
złoty
@driver28ppp po jednej rezerwacji od razu najgorsza firma :roll: Mogłabym to samo powiedzieć o agodzie, bo mnie kiedyś w bambuko zrobili :)
Trzeba było poczytać forum. Nie od dziś wiadomo, że u nich błędy cenowe nie przechodzą.
_________________
www.ineedatrip.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2713 PostWysłany: 22 Lut 2018 21:56 

Rejestracja: 12 Paź 2016
Posty: 160
Loty: 49
Kilometry: 82 255
niebieski
Półtora tyg temu spędziłem dwie noce w hostelu, rezerwacja przez booking. Chciałem zapłacić na miejscu ale powiedziano mi, że już jest zapłacone. Pomyślałem ok, ściągnęli z karty. Nie miałem dostępu do konta i dzisiaj patrze, że pieniądze nie zostały ściągnięte. Co się stało?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2714 PostWysłany: 22 Lut 2018 22:01 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4023
HON fly4free
Pewnie Booking ci fundnął,w końcu to tylko hostel a nie 5 gwiazdek ;) Poważnie, całkiem możliwe,że dopiero po sprawdzeniu się dopatrzą i pobiorą,albo i nie :)
Góra
 Profil Relacje PM off
Mihal09 lubi ten post.
 
      
#2715 PostWysłany: 22 Lut 2018 22:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 849
Loty: 58
Kilometry: 71 784
złoty
@Mihal09 spokojnie, to w końcu w ich interesie leży pobrać pieniądze od Ciebie ;) Mi się też zdarzyła identyczna sytuacja, tylko płatność za nocleg ściągnęli nieco wcześniej niż Tobie, bo jakieś 5-6 dni po pobycie.
_________________
Forumowiczu! Pomóż Matyldzie, liczy się każda złotówka: https://www.siepomaga.pl/forumowiczefly4free
Góra
 Profil Relacje PM off
Mihal09 lubi ten post.
 
      
#2716 PostWysłany: 22 Lut 2018 22:20 

Rejestracja: 12 Paź 2016
Posty: 160
Loty: 49
Kilometry: 82 255
niebieski
Spokojny to ja jestem :D , chociaż kusi, żeby te pieniądze włączyć już w budżet na kolejną podróż ;) Śmieszne też jest, że mam przed sobą potwierdzenie zameldowania i zapłaty, które otrzymałem.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2717 PostWysłany: 22 Lut 2018 22:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 2864
platynowy
@Mihal09 zycze, aby nie pobrali, mialem podobny przypadek z hotelem na Manhattanie i pobrali kilka dni po powrocie, mimo iz sie nie upominalem. :D
Pozdr.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, gdyż obróci się p. tobie oraz nie bądź tchórzem i kłamcą!

Z Kiruny na Socotrę / zorze polarne, mleko wielbłądzie
Afryka / gorilla trekking
Relacja z wyprawy na Antarktydę / Polska Stacja Arctowski -> pw
Relacja z Bieguna lodołamaczem atomowym -> pw
Góra
 Profil Relacje PM off
Mihal09 lubi ten post.
 
      
#2718 PostWysłany: 23 Lut 2018 14:30 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1270
złoty
Moja ostatnia przygoda znów przekonała mnie, że mam do czynienia z poważnym portalem. Jeden z obiektów (w Chiang Mai w Tajlandii) poinformował mnie mailowo o odwołaniu rezerwacji z powodu rzekomych problemów z kanalizacją. Szybki telefon do booking.com i rozmowa z konsultantem - proszę dać mi 30 min., zorientuję się w temacie i poszukamy bezkosztowo nowego noclegu. Po 20 minutach kolejny mail od obiektu, iż hydraulik już jedzie i nasza rezerwacja jest nadal aktualna. Zatem jeden telefon od nich wystarczył, aby dało się załatwić hydraulika.
Jedyną rzeczą, jaka mi przeszkadza, to brak możliwości zadzwonienia do portalu z poziomu aplikacji. Nie wszyscy mają wifi calling, a płacenie po kilka złotych za minutę połączenia i czekanie 10 minut na zgłoszenie konsultanta, nie zawsze się opłaca.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2719 PostWysłany: 23 Lut 2018 15:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 900
Loty: 376
Kilometry: 612 712
złoty
Mihal09 napisał(a):
Spokojny to ja jestem :D , chociaż kusi, żeby te pieniądze włączyć już w budżet na kolejną podróż ;) Śmieszne też jest, że mam przed sobą potwierdzenie zameldowania i zapłaty, które otrzymałem.

Na wszelki wypadek zachowaj sie przyzwoicie i zaplac.
Wiem, wiem, swietszy od papieza jestem 8-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2720 PostWysłany: 23 Lut 2018 16:53 

Rejestracja: 12 Paź 2016
Posty: 160
Loty: 49
Kilometry: 82 255
niebieski
@p.wl przyzwoicie zachowuję się cały czas. :) To, że booking miesza w temacie zapłat i ściągania z karty to już inna bajka.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3554 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 178  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group