Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4678 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 234  Następna
Autor Wiadomość
#3501 PostWysłany: 14 Maj 2022 08:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Maj 2013
Posty: 2392
niebieski
Odpowiedzą, po 2-3 dniach.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Zibid uważa post za pomocny.
 
      
Na koniec świata! Australia, Fidżi i Nowa Zelandia w jednej podróży z Budapesztu za 4421 PLN Na koniec świata! Australia, Fidżi i Nowa Zelandia w jednej podróży z Budapesztu za 4421 PLN
Urlop na Seszelach za 3938 PLN. Loty z Warszawy (z bagażem) + 8 noclegów Urlop na Seszelach za 3938 PLN. Loty z Warszawy (z bagażem) + 8 noclegów
#3502 PostWysłany: 14 Maj 2022 09:12 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7936
HON fly4free
@Zibid: raz próbowałem, gdy nie można było się w sensownym czasie dodzwonić na infolinie. Odpowiedź przyszła po 2 dniach i sprowadzała się do tego, żeby.... zadzwonić na infolinię :lol:

Na marginesie dodam, że w wielu innych liniach przez whatsupa, fejsa czy inne kanały tego typu można załatwić większość spraw, w tym zmiany biletów itp. ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off
Zibid uważa post za pomocny.
 
      
#3503 PostWysłany: 14 Maj 2022 09:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 807
Loty: 59
Kilometry: 98 063
niebieski
Właśnie zmianę biletów chce zrobić. Na infolinii 47 i 55 jako oczekujący 🤣🤣.....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3504 PostWysłany: 14 Maj 2022 19:08 

Rejestracja: 20 Wrz 2016
Posty: 161
Loty: 202
Kilometry: 281 717
W przedpandemicznych czasach zmiana biletu przez Messengera to była kwestia minut. W pandemii pamiętam, że też kontaktowałem się przez MG i był w miarę szybki odzew, chociaż w tym przypadku zdążyłem szybciej załatwić to przez telefon.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3505 PostWysłany: 14 Maj 2022 20:46 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8908
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
Cóż, firma zarządzana przez partyjnych aparatczyków, to i poziom obsługi jak za komuny.
Ja złożyłem reklamację za pobranę nieokreśloną bliżej opłatę przy zmianie biletu i mimo iż minął miesiąc, to nikt nie raczył się odezwać...
Ktoś ma pomysł, dokąd teraz uderzyć? Bo z konsultantami pewnie i tak nic nie załatwię.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3506 PostWysłany: 14 Maj 2022 20:59 

Rejestracja: 09 Lut 2015
Posty: 176
Loty: 381
Kilometry: 523 337
niebieski
Ja załatwiałem w kwietniu przez whatsappa posiłek specjalny na lot, wszystko się udało w ciągu 5-10 minut. A może miałem szczęście po prostu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3507 PostWysłany: 14 Maj 2022 21:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7369
HON fly4free
@Sudoku: już dwa, a może nawet trzy razy, gdy nie sposób było dojść z jakimś usługo/towarodawcą do porządku w oczywistej sprawie zrobiłem tak, że na linkedin znalazłem dane osoby na jakimś odpowiednio wysokim stanowisku i napisałem do nich bezpośrednio - za każdym razem pomogło. W przypadku LOTu, można byłoby poszukać np. kogoś z działu obsługi klienta, albo spróbować napisać do rzecznika prasowego K. Moczulskiego, bo to forumowicz (choć nie wiem, czy jeszcze aktywny) na lotnictwo.net.pl.
A tak na marginesie, nie kojarzę, jak to jest w odniesieniu do przewoźnika lotniczego, ale podejrzewam, że działa zasada taka, jak w przypadku ustawy o ochronie praw konsumenta, że brak odpowiedzi na reklamację w wyznaczonym przez przepisy czasie oznacza uwzględnienie reklamacji. Jeśli w tym wypadku ten czas, to 30 dni od złożenia reklamacji, to może po prostu wyślij im wezwanie do zapłaty :)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#3508 PostWysłany: 14 Maj 2022 21:19 

Rejestracja: 07 Maj 2022
Posty: 4
Loty: 285
Kilometry: 920 392
Z ciekawostek - przed 3 laty po segmencie NRT-WAW odwołali nam WAW-POZ i nocka w Warszawie. Jakoś tak wyszło, że sporo osób załatwiało nocleg, LOT oferował tylko jakiś pod miastem + ze sporą dawką czekania (już było późno), więc zasugerowaliśmy agentowi na lotnisku, że weźmiemy Renaissance i czy zwrócą - werbalnie potwierdził, że tak. Okazało się potem jednak, ze mimo rachunków itd - oddać nie chcieli.

Dla sportu założyliśmy ze znajomym prawnikiem sprawę w sądzie - wygraną w zeszłym tygodniu ;) zwrócili wszystko + odsetki + oczywiście koszty procesowe. Polecam. ;)

PS Witam na forum. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
1955845624 uważa post za pomocny.
 
      
#3509 PostWysłany: 14 Maj 2022 21:58 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8908
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
@tapchan To ich stara praktyka.
Miałem odwołany lot z powodu pogody. Pani w biurze, żeby jechać pociągiem i bez problemu zwrócą.
Bujałem się potem ponad rok poprzez ULC.
Dziadostwo pełną gębą.
@tropikey Też już się zastanawiałem nad wysłaniem wezwania do zapłaty, ale jestem w tej chwili zarobiony i mam inne priorytety. Tylko co chwilę sobie przypominam, że mi to ciągle wisi. Niby to "tylko" 160 zł, ale nie widzę powodu, dla którego miałbym im je oddawać.
Rzeczywiście spróbuję znaleźć jakąś konkretną "szychę", a jak nie, to nie będę stosować taryfy ulgowej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
sobo lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
      
#3510 PostWysłany: 15 Maj 2022 11:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Maj 2014
Posty: 196
Loty: 220
Kilometry: 384 906
Cześć. Przyznaje, że przez pandemię wypadłem z obiegu jeżeli chodzi o kupowanie biletów w locie i mam do was dwa pytania.

1. Czy dalej można kupować loty crossowe czy zaczeli to weryfikować? Jeżeli nie to czy ktoś obserwował, że nadal jest niższa cena jeżeli powrotny lot jest powyżej 4dni/po weekendzie?

2. Czy po pandemi jest znowu jakiś pośrednik u którego wybór odpowiedniej waluty dawał wyraźnie niższe ceny?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3511 PostWysłany: 15 Maj 2022 11:46 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3242
srebrny
Ad1 Można, nie słyszałem aby jakakolwiek europejska linia robiła z tego powodu problemy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3512 PostWysłany: 18 Maj 2022 00:27 

Rejestracja: 24 Paź 2020
Posty: 502
Od jakiegoś czasu na rejsach LOT - w klasie ekonomicznej - na krótkich dystansach nie ma kawy i herbaty czy też drożdżówek ze szpinakiem. Na BER/PRG/VNO/KSC/OSR serwis taki sam jak na krajówkach, tj. sama woda i bułka z jabłkiem (brak wyboru).
Góra
 Profil Relacje PM off
Nikt uważa post za pomocny.
 
      
#3513 PostWysłany: 20 Maj 2022 20:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2035
srebrny
tropikey napisał(a):
W GDN takie coś przechodzi bez problemu. Nie mogę teraz tego znaleźć, ale LO ma, a w każdym razie miał, wytyczne dla saloników w portach regionalnych, w których jest wyraźna informacja, że pasażer lecącym w biznesie z WAW ma dostęp do saloniku również na dolocie w ekonomicznej.

Edit: znalazłem, choć trochę to już leciwe, ale nic mi nie wiadomo, żeby uległo zmianie (pkt 3):

W Krakowie też przechodzi, fast track i lounge dostępny na dolocie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3514 PostWysłany: 20 Maj 2022 21:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1171
Loty: 375
Kilometry: 405 190
niebieski
@Sudoku te wszystkie opisane sytuacje uczą tylko jednego: podchodzić do rozmowy z jakimkolwiek pracownikiem z włączonym dyktafonem w telefonie. Może trochę to "chamskie", ale jak potem się widzi, ile przeprawy i że każdy próbuje umywać ręce, to chyba jedyna sensowna metoda na ewentualne przyśpieszanie rozwiązania naszych spraw. Swoją drogą, ja bym pisał do Moczulskiego, on zawsze chętnie pomaga. Na Twitterze bywa regularnie.

@DenisP w przypadku krajówek, szukaj na Google Flights i przeklikuj do agenta. Wszystko jawne, ale niewiele osób o tym wie. Pozostałe (zagraniczne czy łączone) mimo wszystko lepiej u LO, w razie modyfikacji.

@potylika nie mamy co narzekać... w Lufthansie na europejskich buteleczka wody i kostka czekolady. Jakby człowiek statusu nie posiadał, to by zdechł, mając takie 3-4 sektory w ciągu jednego dnia. Sam dzisiaj zgromiłem "wyśwmiewcze komentarze" co niektórych na jednym z forów "jaki to problem", że w AirDolomiti serwis jak w LCC na bilecie w biznesie. Zerknijmy chociażby na krajówkę w Turkishu za 1/4 ceny LH i z fotelem biznesowym, a nie skromne korytko jak dla kokoszki znoszącej hurtem jajka.

@Andi @tropikey - ludzie tutaj pisali, że mając dalszy lot w klasie biznes, mogli wchodzić w regionach do saloników z racji tego, że LO nie oferuje klasy biznes na sektorach krajowych. Jednak wydaje mi się, że to - mimo iż zasada - raczej uznaniowa, bo przecież bramka sama nie przepuści takiej karty pokładowej a jedynie pracownik musi to zweryfikować i manualnie otworzyć / wpuścić do saloniku.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#3515 PostWysłany: 23 Maj 2022 09:00 

Rejestracja: 30 Maj 2017
Posty: 162
Bardzo nie pasuje mi lecieć do BEY w sierpniu. Na infolinii dowiedziałem się, że w przypadku zwrotu mogę liczyć jedynie na opłaty paliwowe, czyli ułamek ceny biletu (bilet kupowany w SzŚ). Na vouchera też już nie wymieniają. Ale zmienił się czas przylotu. O 5 minut :lol: Czy może być to wystarczający powód anulacji biletu?
Pozdrawiam :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3516 PostWysłany: 23 Maj 2022 09:03 

Rejestracja: 13 Sty 2014
Posty: 141
niebieski
Nie w LOT, niestety.
Wcześniej obowiązywała, wymyślona arbitralnie zasada 5h, aktualnie 4h. Czyli przewoźnik zmienia godzinę rejsu o 4h i nie poczuwa się nawet do zmiany rejsu, nie mówiąc o zwrocie.
Góra
 Profil Relacje PM off
Bulusia uważa post za pomocny.
 
      
#3517 PostWysłany: 23 Maj 2022 14:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1520
Loty: 619
Kilometry: 992 187
srebrny
@Bulusia
vouchera nie dostaniesz ale możesz 1 raz, bezpłatnie - tzn. bez dodatkowej opłaty za zmianę- zmienić termin lotów. Jak znajdziesz termin z dostępnością najniższej klasy rezerwacyjnej to nie będzie dopłaty albo niewielka (masz bilet z SzŚ więc będzie konieczna jakaś dopłata paliwowa).
Czyli jak Tobie pasuje to zmieniaj termin.
Góra
 Profil Relacje PM off
Gadekk lubi ten post.
 
      
#3518 PostWysłany: 24 Maj 2022 14:47 

Rejestracja: 20 Sie 2016
Posty: 88
Loty: 1
Kilometry: 562
Hej, pytanie: Jeśli chcę za lot zapłacić voucherem o wartości, która jest mniejsza niż cena biletu, to czy różnicę mogę dopłacić w gotówką (np. kartą)?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3519 PostWysłany: 24 Maj 2022 14:48 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22480
Tak można.
Góra
 Profil Relacje PM off
mariusz198787 lubi ten post.
 
      
#3520 PostWysłany: 24 Maj 2022 14:48 

Rejestracja: 21 Lis 2019
Posty: 185
tak
Góra
 Profil Relacje PM off
mariusz198787 lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4678 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 234  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group