Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 23 Sie 2019 12:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Mar 2013
Posty: 76
Loty: 74
Kilometry: 213 681
niebieski
Ciekawe jaki będzie opór paxow by wsiadać do tych maszyn jak je już w końcu odblokują. O ile oczywiście to się stanie.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 23 Sie 2019 12:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 576
Loty: 19
Kilometry: 16 767
niebieski
Może jednak coś faktycznie drgnęło:
Boeing 737 MAX wrócił już do rozkładów przewoźników
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 23 Sie 2019 12:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Maj 2015
Posty: 668
Loty: 34
Kilometry: 71 886
gamera napisał(a):
Ciekawe jaki będzie opór paxow by wsiadać do tych maszyn jak je już w końcu odblokują. O ile oczywiście to się stanie.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Wydaje mi się, że dosyć spory (oczywiście wśród tych którzy wiedza czym w ogóle lecą). Gdyby je wrocili powiedzmy koncem roku to osobiscie sam nie chciałbym być boeingowym krolikiem doświadczalnym np. na styczniowych rejsach :D
W zasadzie wychodzi ze obecnie kupujac bilety w przód nie mamy pewnoscie do czego wsiądziemy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 23 Sie 2019 12:45 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3199
platynowy
gamera napisał(a):
Ciekawe jaki będzie opór paxow by wsiadać do tych maszyn jak je już w końcu odblokują. O ile oczywiście to się stanie.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Marginalny, 99% osób latających samolotami nie ma pojęcia i kompletnie nie interesuje to jakim samolotem lecą.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#5 PostWysłany: 23 Sie 2019 13:04 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1178
srebrny
@kemot
A to ciekawe bo jeśli chodzi o B787 to nagle wszyscy wiedzą, że to drimki i kupuję bilety LO tylko dlatego, że drimek leci. A potem reklamacje ,że drimka nie było.
Widać na MAXach latają inni Klienci.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 23 Sie 2019 14:01 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2380
platynowy
MAX juz nie wroci, bedzie 737-8200 albo 737 NH (a New Hope). Problem solved.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#7 PostWysłany: 23 Sie 2019 14:05 

Rejestracja: 15 Kwi 2013
Posty: 1527
Loty: 139
Kilometry: 180 537
niebieski
Lepiej w dotychczasowe nazewnictwo wpisałoby się 737-800ER. Rozszerzeniem skrótu może być Extra Risk.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
#8 PostWysłany: 23 Sie 2019 16:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 647
Loty: 13
Kilometry: 6 623
srebrny
Dlaczego tak pesymistycznie do tego podchodzicie? :)
Z jednej strony presja czasu i utraty % rynku, ale z drugiej strony przez te kilka miesięcy informatycy i inżynierowie pracowali ciężko (tak mniemam). Będąć już pod taką presją lipy nie puszczą. Tym bardziej, że w senacie USA też nie ma debili i ostro walczą o bezpieczeństwo podróżnych, także amerykańskich.
A nazewnictwo? Jak zwał tak zwał. Jak wsiadałem pierwszy raz do samolotu to też myślałem, że się rozleci, rozbije i ...kupa złomu. PR firmy zrobi swoje i za rok nikt już nie będzie pamiętał tego defektu (i ofiar).
_________________
e-prezes.livejournal.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 23 Sie 2019 17:30 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1178
srebrny
e-prezes napisał(a):
Z jednej strony presja czasu i utraty % rynku, ale z drugiej strony przez te kilka miesięcy informatycy i inżynierowie pracowali ciężko (tak mniemam). Będąć już pod taką presją lipy nie puszczą. Tym bardziej, że w senacie USA też nie ma debili i ostro walczą o bezpieczeństwo podróżnych, także amerykańskich.


Patrząc na poprzednie certyfikowanie EMAXa i prezydenta USA jakoś mnie Twoje argumenty nie przekonują. 8-)
Góra
 Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
 
#10 PostWysłany: 23 Sie 2019 18:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 647
Loty: 13
Kilometry: 6 623
srebrny
Wcześniej inne certyfikaty były klepane z automatu po amerykańskich. Czy tak będzie obecnie śmiem wątpić. Zauważ, że następna katastrofa pogrążyłaby już kompletnie firmę i niczym, by jej nie uzasadnili jeśli czarna skrzynka wykazałaby błędy systemu.To byłby gwóźdź do trumny. Nie tylko pasażera, ale i firmy. Sądzę, że termin wejścia się wydłuża, bo chcą dograć to zgodnie z harmonogramem. Jeśli informatycznie nie da się rozwiązać pewnych kwestii technicznych samolotu to sądzisz, że brnęliby w to dalej mając w perspektywie bliską lub dalszą kolejną tragedię? Tam też są ludzie...
_________________
e-prezes.livejournal.com
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group