Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Sklepy akceptujące (lub nie) Dinersa
https://bit.ly/2XGUKY7

Uzupełniajcie listę o sieci (nie wpisujcie sklepu u Maryny na Kołobrzeskiej w Zabrzu)

Edycja 17.10.21: Na chwilę obecną płatność kartą Curve z podpiętą Diners aktywuje ubezpieczenie Dinersa w podróży tak samo jak bezpośrednio kartą DC.

lluukk napisał(a):
lista kodów MCC wykluczonych ze zbierania mil.
http://dinersclub.pl/images/Dokumenty/R ... dw-MCC.pdf


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4494 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225  Następna
Autor Wiadomość
#4421 PostWysłany: 10 Wrz 2022 08:53 

Rejestracja: 07 Lut 2013
Posty: 2342
srebrny
No ale to chyba przedwcześnie - na ich stronie jest:

"Jak długo wyciągi będą dostępne w e-koncie?
Z usługi e-konto będzie można korzystać jeszcze przez 6 miesięcy od daty wygaśnięcia Umowy, tj. do 31 grudnia 2022 r. Sugerujemy pobranie wyciągów z e-konta przed upływem tego terminu w celu umożliwienia dostępu do danych w przyszłości.
"
_________________
I klikamy "lubię to" / "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wycieczka na Cypr za 1040 PLN. Loty z Radomia + hotel tylko dla dorosłych Wycieczka na Cypr za 1040 PLN. Loty z Radomia + hotel tylko dla dorosłych
Wycieczka na Filipiny: Panglao, Bohol i Luzon w jednej podróży z Warszawy za 3064 PLN Wycieczka na Filipiny: Panglao, Bohol i Luzon w jednej podróży z Warszawy za 3064 PLN
#4422 PostWysłany: 10 Wrz 2022 09:14 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
Przelew mil teraz chyba telefonicznie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4423 PostWysłany: 10 Wrz 2022 12:50 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1640
niebieski
Można mailowo, ale nie dostałem potwierdzenia zwrotnego, jak dawniej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4424 PostWysłany: 10 Wrz 2022 12:56 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
Nawet teraz jak nie można podejrzeć historii wysłanych wiadomości?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4425 PostWysłany: 10 Wrz 2022 13:37 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1640
niebieski
Zawsze wysyłałem normalnym mailem a nie przez Diners E-Konto.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4426 PostWysłany: 11 Wrz 2022 07:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2012
Posty: 477
niebieski
Faktycznie wczoraj po zalogowaniu nic nie pokazywało, ale teraz sprawdziłem i jest OK. Przynajmniej u mnie.
Image
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
      
#4427 PostWysłany: 13 Wrz 2022 06:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4830
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
Przyjemna informacja na wyciagu bankowym. Zwrocili oplate 350 PLN
Załącznik:
diners.jpg
diners.jpg [ 37.72 KiB | Obejrzany 3393 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
witekkowal lubi ten post.
 
      
#4428 PostWysłany: 13 Wrz 2022 17:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4474
srebrny
Ja moje karty DC już umyłem, odkaziłem, niemal uroniłem łzę przy tym.
Teraz, przywołując pełnię wspomnień, będą służyć do smarowania pieczywka pasztetem na eskapadach z podręcznym ;)
A Wy?
W ramki może oprawiacie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
mucha lubi ten post.
 
      
#4429 PostWysłany: 13 Wrz 2022 20:42 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 536
niebieski
Pociąłem i do kosza, funkcje swoją spełniła, będzie następna
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#4430 PostWysłany: 20 Wrz 2022 11:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2711
HON fly4free
Dzisiaj otrzymałem od D. zaległy zwrot za kartę i za nadpłatę na rachunku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4431 PostWysłany: 23 Wrz 2022 21:10 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 536
niebieski
https://www.cashless.pl/12447-knf-diner ... -przejecie
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#4432 PostWysłany: 24 Wrz 2022 13:05 

Rejestracja: 04 Lut 2013
Posty: 61
goq napisał(a):
W ramach tej promocji („2 razy więcej na start”) po spełnieniu warunku (> 36000 zł / rok) dostaje się pełny zwrot tej pierwszej opłaty rocznej, a do tego zmniejszoną opłatę za drugi rok użytkowania karty (dla Club LOT do 0 zł, a dla PREMIUM VINTAGE do 500 zł). Tak ja to odczytuję z regulaminu i TOiP tej promocji.

Dla zainteresowanych pełnym zwrotem pierwszej opłaty rocznej (1000 zł) za kartę Premium Vintage w ramach promocj „2 razy więcej na start” jest to do ugrania.. oczywiście po spełnieniu warunku wydania 36000 zł.

Początkowo zwrócili połowę (500 zł), oraz proporcjonalną część 500 zł po wypowiedzeniu przez nich umowy.

Na moje zgłoszenie początkowo twierdzili inaczej:
Cytuj:
Integralną częścią wskazanego przez Pana regulaminu jest tabela opłat i prowizji. Znajdzie tam Pan informację o ewentualnym zwrocie połowy opłaty rocznej dla karty Diners Club Premium Vintage.

oraz

Cytuj:
W praktyce oznacza to, że Klienci, którzy otrzymali kartę w ramach promocji ‘’2 razy więcej na start’’ i po pierwszym roku użytkowania karty osiągną na karcie obrót na poziomie przynajmniej 36 000 zł, otrzymają zwrot opłaty rocznej w przypadku karty Diners Club LOT lub połowę opłaty rocznej w przypadku karty Diners Club Premium Vintage.

Jednak po wskazaniu im konkretnych zapisów w regulaminie i żądaniu przyjęcia reklamacji nastąpiła długa cisza z ich strony..

Następnie na moje zapytanie o rozpatrzenie reklamacji
Cytuj:
rozumiem, że 75 dni bez informacji o wyniku rozpatrzenia reklamacji z Państwa strony po złożeniu przeze mnie reklamacji w dniu 2022-07-08 oznacza, że reklamacja została uznana

odpowiedzieli
Cytuj:
W odpowiedzi na zgłoszoną reklamację, uprzejmie informuję, że została rozpatrzona pozytywnie.

Kolejny zwrot opłaty rocznej (264,97 zł) będzie widoczny na następnym wyciągu tj. 04.10.2022r. i pomniejszy sumę zobowiązania.

Jakby ktoś chciał to służę wsadem do ew. reklamacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4433 PostWysłany: 21 Paź 2022 20:50 

Rejestracja: 21 Paź 2022
Posty: 37
Trzeba wysłać majla ze strony DC. Zwrot połowy opłaty rocznej dostałem następnego dnia na konto z którego spłacałem comiesięczny kredyt karty DC.
Czy DC faktycznie bezpowrotnie wyszedł z Europy Centralnej? Chyba tak. Szkoda. Byłem użytkownikiem karty DC od samego początku (20 lat!!!).
Trudno. Przeskoczyłem do PKO BP - Visa Infinite. Drożej (800 PLN rocznie) ale warunki wydają się lepsze niż w DC. Jest PP i bardzo dobre ubezpieczenie podróżne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4434 PostWysłany: 25 Lis 2022 22:56 

Rejestracja: 10 Maj 2011
Posty: 137
Właśnie dostałem dwa zwroty przez Curve na Diners - drążyć temat czy spokojnie czekać do kolejnego wyciągu, ktoś już ma jakieś doświadczenia?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4435 PostWysłany: 26 Lis 2022 00:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1170
Loty: 375
Kilometry: 405 190
niebieski
Pisać maila o zwrot @miek
Góra
 Profil Relacje PM off
miek lubi ten post.
 
      
#4436 PostWysłany: 26 Lis 2022 15:43 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 879
Loty: 284
Kilometry: 598 745
złoty
Tydzień temu zleciłem przelanie mil i...cisza.
Żadnego potwierdzenia mailem że w ogóle przeczytali.
Zwykle miłe przelewali w piątek tym razem nic nie poszło.
Napisałem pytanie czy zlecenie jest realizowane ale też cisza.
Czy Wasze zlecenia przelewu mil są realizowane?
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4437 PostWysłany: 26 Lis 2022 16:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2018
Loty: 177
Kilometry: 410 606
platynowy
@rob_sad Na początku listopada działali szybko i sprawnie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4438 PostWysłany: 26 Lis 2022 22:54 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3241
srebrny
2 tygodnie temu przebiegło bezproblemowo, zajęło kilka dni, mniej niż tydzień. Nie przysłali żadnego potwierdzenia, ani odpowiedzi na maila ze zleceniem.

Jeśli ktoś jeszcze nie przelał to przypominam że punkty diners są ważne do końca roku.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4439 PostWysłany: 27 Lis 2022 01:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sie 2010
Posty: 343
złoty
We wtorek w nocy mail z prośbą o przelanie mil, w środę o 9 rano zwrotny z informacją że przelane. Przed chwilą zalogowałem się na konto i już są, z datą piątkową.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4440 PostWysłany: 29 Gru 2022 16:51 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1640
niebieski
Czas na przelanie ostatnich punktów Diners na konto M&M.
Góra
 Profil Relacje PM off
kspr lubi ten post.
kspr uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4494 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group