Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2661 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 130, 131, 132, 133, 134  Następna
Autor Wiadomość
#2641 PostWysłany: 02 Lut 2018 09:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 2257
Punkty statusowe: 112
złoty
fajka pokoju :) Panie i Panowie
jeden voucher do mnie nie dotarl :(
zobaczymy teraz w praktyce jak przebiega zalatwianie
reklamacji w Alior cos czuje droge przez meke :D
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
jerzy5 uważa post za pomocny.
 
      
#2642 PostWysłany: 02 Lut 2018 22:53 

Rejestracja: 17 Gru 2012
Posty: 366
Loty: 68
Kilometry: 82 650
Punkty statusowe: 27
niebieski
Czy ktoś dostał w styczniu sms z saldem punktów? Do grudnia przychodziły koło 10-15 każdego (prawie) miesiąca. A po Nowym Roku w tej kwestii cisza.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2643 PostWysłany: 02 Lut 2018 23:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 10190
Punkty statusowe: 456
HON fly4free
Trochę cię poniosło lub jesteś szczęściarz

Mi w II półroczu wysłali słownie RAZ sms z stanem pkt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2644 PostWysłany: 02 Lut 2018 23:09 

Rejestracja: 17 Gru 2012
Posty: 366
Loty: 68
Kilometry: 82 650
Punkty statusowe: 27
niebieski
To ja tak od sierpnia (za lipiec) do grudnia (za listopad) dostawałem w miarę regularnie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2645 PostWysłany: 05 Lut 2018 00:13 

Rejestracja: 26 Mar 2010
Posty: 31
Punkty statusowe: 2
Ja mam z moim nowym kuponem (na 2 osoby za obrót 6500 zł) pewien problem. Odlicza mi jedynie kwotę od taryfy standard. Jeśli wybiorę taryfę Plus lub Flexi Plus voucher pozostawia mi do zapłaty różnicę między ceną z taryfy standard a ceną z taryfy Plus lub Flexi Plus. Testowałem dla różnych tras, terminów, ilości osób (1 lub 2), czyściłem ciasteczka, zmieniałem przeglądarkę i adres IP i za każdym razem efekt użycia kuponu dla taryf wyższych jest ten sam czyli do zapłaty zostaje różnica między ceną z taryfy standard a ceną z taryfy Plus lub Flexi Plus. Przy taryfie standard kupon działa tak jak powinien czyli zbija cenę o 734 zł. Czy ktoś spotkał się z takim działaniem kuponu przy taryfach innych niż Standard?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2646 PostWysłany: 05 Lut 2018 00:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 10190
Punkty statusowe: 456
HON fly4free
Problem opisany tu już przy kodach za poprzednie półrocze czyli od tego czasu kod/y działają tylko w podstawowej taryfie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2647 PostWysłany: 05 Lut 2018 07:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 692
Loty: 134
Kilometry: 297 188
Punkty statusowe: 23
niebieski
kow napisał(a):
To ja tak od sierpnia (za lipiec) do grudnia (za listopad) dostawałem w miarę regularnie.


Wiadomości dostaję regularnie, jednakże SMS za czerwiec i za grudzień nie przyszedł. Może dlatego, że na koniec każdego półrocza stan konta się "zeruje". Obstawiam, że 10 lutego dostaniesz informację ze stanem na 31.01.2018.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2648 PostWysłany: 07 Lut 2018 13:33 

Rejestracja: 15 Gru 2017
Posty: 7
Punkty statusowe: 0
Po co te lęki, zobaczysz ze pójdzie szybko i sprawnie. Miałem kiedyś podobną sytuacje i podobne, niesłuszne obawy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2649 PostWysłany: 11 Lut 2018 21:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2011
Posty: 242
Loty: 46
Kilometry: 85 578
Punkty statusowe: 9
A powiedzcie, czy do obrotu zlicza się doładowanie konta REVOLUT? Sprawdzał ktoś?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2650 PostWysłany: 12 Lut 2018 10:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Kwi 2017
Posty: 19
Punkty statusowe: 1
elwirka napisał(a):
kow napisał(a):
To ja tak od sierpnia (za lipiec) do grudnia (za listopad) dostawałem w miarę regularnie.


Wiadomości dostaję regularnie, jednakże SMS za czerwiec i za grudzień nie przyszedł. Może dlatego, że na koniec każdego półrocza stan konta się "zeruje". Obstawiam, że 10 lutego dostaniesz informację ze stanem na 31.01.2018.

Mamy już 12 a SMSa nie ma... - oby nie zrezygnowali z tego - zawsze można bylo to w jakis tam stopniu kontrolować czy jest juz te 6500pkt czy jeszcze nie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2651 PostWysłany: 13 Lut 2018 13:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 926
Loty: 160
Kilometry: 179 427
Punkty statusowe: 46
srebrny
Ma ktoś treść regulaminu "Bonusowe Podróże" bo znane mi strony na których był nie chcą odpalić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2652 PostWysłany: 13 Lut 2018 13:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 10190
Punkty statusowe: 456
HON fly4free
Kod:
Regulamin Programu Punktowego „Bonusowe Podróże”
 
1. Niniejszy Regulamin określa zasady uczestnictwa w Programie punktowym „Bonusowe podróże” [„Program”], którego organizatorem jest Ryanair i który jest zarządzany przez Alior Bank SA oraz Ryanair [„Organizatorzy”].  2. Program jest dostępny dla Posiadacza karty [„Użytkownik Programu”], któremu na mocy podpisanej z Alior Bankiem SA umowy [„Umowa”] została wydana karta Visa Ryanair [„Karta”]. Zakupy opłacone kartami dodatkowymi wydanymi do Karty powiększają konto punktowe Użytkownika Programu, ale Bony uprawniające do odbioru bonusowego biletu / biletów [„Bon”], są wydawane jedynie Użytkownikowi Programu i tylko przez niego mogą zostać zrealizowane, tzn. wymienione na właściwy bonusowy bilet / bilety. 3. Niniejszy Regulamin pozostaje bez wpływu na Umowę o Kartę kredytową Alior Banku SA w ramach działalności przejętej z Banku BPH i Regulamin wydawania i używania Kart kredytowych Alior Banku SA w ramach działalności przejętej z Banku BPH, który jej dotyczy.
 
Bonusowe bilety 4. Każda 1 zł wydana na zakupy opłacone przy użyciu Karty wymieniana jest na 1 punkt w Programie. Zakupy opłacone przy użyciu Karty oznaczają transakcje bezgotówkowe dokonane Kartą. Do kalkulacji punktów przyjmuje się transakcje zaksięgowane na rachunku karty Użytkownika Programu do daty końca poszczególnych okresów promocyjnych. Zwroty i reklamacje transakcji pomniejszają sumę zdobytych punktów. 5. Oferta „Bonusowy bilet powitalny” – Użytkownik Programu, który zbierze co najmniej 700 punktów w ciągu pierwszych 90 dni od daty zawarcia Umowy, otrzyma Bon uprawniający do odebrania bonusowego biletu w ramach oferty Ryanair (bilet w dwie strony lub w jedną stronę). 6. Oferta „Bonusowe bilety dodatkowe” – oferta jest związana z dwoma półrocznymi okresami promocyjnymi w roku („Okresy”): od 1 stycznia do 30 czerwca i od 1 lipca do 31 grudnia. W każdym z okresów Użytkownik Programu może otrzymać Bon uprawniający do odebrania maksymalnie dwóch bonusowych biletów (nie licząc bonusowego biletu, który można uzyskać w Ofercie „Bonusowy bilet powitalny”). 7. Użytkownik Programu, który zbierze co najmniej 3500 punktów, ale mniej niż 6500 punktów w ramach jednego Okresu, otrzyma Bon uprawniający do odbioru jednego bonusowego biletu (bilet w dwie strony lub w jedną stronę). 8. Użytkownik Programu, który zbierze co najmniej 6500 punktów w ramach jednego Okresu, otrzyma Bon uprawniający do odbioru dwóch bonusowych biletów dla dwóch osób (dwa bilety w dwie strony lub w jedną stronę). 9. Jeśli liczba punktów Użytkownika w danym Okresie jest:  • niższa niż 3500, konto punktowe Użytkownika Programu zostaje czyszczone,  • wyższa niż 3500, a niższa niż 6500, nadwyżka zostanie przeniesiona na następny Okres,  • wyższa niż 6500, nadwyżka (maksymalnie 3000 punktów) zostanie przeniesiona na następny Okres. 10. Bony będą wydawane najpóźniej w ciągu 40 dni po zakończeniu danego Okresu i przesyłane, po uprzednim komunikacie w zestawieniu transakcji, elektronicznie przez Ryanair na ostatni podany przez Użytkownika Programu adres e-mailowy („Adres”). Obowiązkiem Użytkownika Programu pozostaje powiadomienie Alior Banku SA o zmianie Adresu. Wszelka korespondencja wysyłana na ostatnio podany przez Użytkownika Programu Adres, będzie traktowana jako doręczona. Bon jest ważny od daty jego wydania, zgodnie z punktem 13, i data jego ważności nie będzie przedłużona w wyniku nieodebrania lub kwalifikacji korespondencji jako Spam.
Odbiór nagrody 11. Bon uprawniający do odebrania bonusowego biletu / biletów jest przypisany do Użytkownika Programu i nie może być wykorzystany przez inną osobę, z wyjątkiem Bonu uprawniającego do odebrania bonusowych biletów dla dwóch osób, które muszą być zrealizowane w ramach tego samego rejsu i obejmować Użytkownika Programu oraz osobę przez niego wskazaną. 12. Ryanair zapewnia limitowaną liczbę miejsc dla poszczególnych lotów w ramach Programu. Dostępność oferty zależy m.in. od trasy lotu oraz liczby miejsc już zarezerwowanych. Loty są ściśle powiązane z dostępnością i Organizatorzy nie mogą zagwarantować, że miejsce w przypadku konkretnego rejsu będzie dostępne, nawet w przypadku gdy rejs i data jest częścią oferty. Realizacja Bonu jest możliwa z zastrzeżeniem miesięcy: lipiec i sierpień, okresu Świąt Bożego Narodzenia (15 grudnia – 10 stycznia) oraz Świąt Wielkiej Nocy [„Okres wyłączony z oferty”].
13. Bon jest ważny przez 8 miesięcy od daty jego wydania, a bonusowy bilet / bilety muszą być zarezerwowane i wykorzystane przed datą upływu ważności Bonu, nawet jeśli w tym czasie występuje Okres wyłączony z oferty. Oferta lotów może zostać rozszerzona w przypadku otwarcia nowych tras. 14. Bonusowy bilet / bilety muszą zostać zarezerwowane, zgodnie z opisem na Bonie pod wskazanym numerem telefonu, najpóźniej na miesiąc przed datą wylotu, a wszelkie dodatkowe opłaty lotniskowe, podatki i koszty muszą zostać opłacone Kartą. 15. Użytkownika Programu, który korzysta z bonusowego biletu / biletów obowiązują wszystkie standardowe warunki lotów, które dostępne są na stronie www.fuzja.aliorbank.pl będą przesłane w formie potwierdzenia na Adres, po zarezerwowaniu bonusowego biletu / biletów. 16. Po zarezerwowaniu przez Użytkownika Programu bonusowego lotu / lotów nie będzie możliwe dokonanie jakiejkolwiek zmiany (dane osoby, data, godzina, rejs, etc.). 17. Zwrot ani powtórne przyznanie Bonu nie jest możliwe. 18. W przypadku reklamacji dotyczących ilości punktów, dokonanych transakcji lub związanych z funkcjonowaniem karty, prosimy o kontakt z Alior Bankiem SA. W takim przypadku reklamacje będą rozpatrywane według ogólnych zasad dotyczących reklamacji, opisanych w Rozdziale VII Regulaminu wydawania i używania Kart kredytowych Alior Banku SA w ramach działalności przejętej z Banku BPH. Inne reklamacje powinny być kierowane na adres Ryanair. 19. Ryanair rezerwuje sobie prawo do zmiany warunków Programu lub jego zamknięcia, po przesłaniu do Klientów informacji w formie pisemnej nie później niż 30 dni przed następującą zmianą lub zamknięciem Programu. Zmiana warunków Programu lub jego zamknięcie może nastąpić w przypadku konieczności dostosowania zapisów do zmian wymogów prawa lub instytucji nadzorujących. lub w następstwie okoliczności poza uzasadnioną kontrolą Organizatorów. Data zamknięcia Programu automatycznie staje się datą wydania ostatniego bonu, a punkty nie będą od tego dnia naliczane.
 
Organizatorzy: 
 
Ryanair Limited, an Irish company No 104547, Ryanair Corporate Head Office, Dublin Airport, Co Dublin, Ireland. 
 
Alior Bank SA., ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa 
 
Góra
 Profil Relacje PM off
Aron lubi ten post.
Aron uważa post za pomocny.
 
      
#2653 PostWysłany: 14 Lut 2018 00:05 

Rejestracja: 01 Lis 2016
Posty: 3
Punkty statusowe: 0
Z ciekawostek językowych. Przy wymianie vouchera (powitalnego) na początku 2017r. był problem z polskimi znakami w nazwisku (komunikat " błędna nazwa kuponu"). Pomogła dopiero zamiana literek polskich na angielskie. W lutym 2018r. ten problem (voucher dla 2 os. za 6,5 k zł) już nie występował.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 14 Lut 2018 00:11, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2654 PostWysłany: 14 Lut 2018 00:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Kwi 2014
Posty: 180
Loty: 91
Kilometry: 160 953
Punkty statusowe: 9
Jaki jest sens wpisywać polskie znaki? Żeby potem różnego rodzaju babole się pojawiały?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2655 PostWysłany: 16 Lut 2018 16:04 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 403
Loty: 39
Kilometry: 52 506
Punkty statusowe: 59
srebrny
w końcu informacja o punktach via sms
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2656 PostWysłany: 16 Lut 2018 16:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 958
Loty: 61
Kilometry: 80 095
Punkty statusowe: 52
srebrny
Przyszedł SMS o stanie punktów, ktoś ostatnio się bardzo niecierpliwił
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2657 PostWysłany: 16 Lut 2018 16:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1134
Punkty statusowe: 96
złoty
Myślę że 2 potwierdzenia powyżej wystarczą, niech już nikt więcej nie piszę że jemu/jej też przyszedł :)
_________________
http://flightdiary.net/kamo375
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2658 PostWysłany: 16 Lut 2018 16:09 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 690
Punkty statusowe: 20
niebieski
U mnie brakuje 300 pkt z hakiem. Jak u was?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2659 PostWysłany: 16 Lut 2018 16:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 10190
Punkty statusowe: 456
HON fly4free
Szczerze: ja tego nie liczę i należy pamiętać, iż jest to stan z zaksięgowanych pełnych zł na 31.01
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2660 PostWysłany: 16 Lut 2018 16:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1682
Punkty statusowe: 24
niebieski
edit: a jednak prawidłowo - miałem 1 zwrot :) dlatego mam mniej pkt :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2661 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 130, 131, 132, 133, 134  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Chan, suszek oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group