Zamknięte forum Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 16 Maj 2018 18:59 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1032
złoty
andiron napisał(a):
Sek w tym ze kazdym kraju jest rowna ilosc ladnych jak i brzydkich kobiet


Takiego nonsensu już dawno nie czytałem. Oczywiście, że jest zupełnie inaczej. W Niemczech bywam co 2-4 tygodnie od wielu lat, więc swoje już widziałem. I zgadzam się, że są brzydkie, a jedna jaskółka wiosny nie czyni. Holenderki podobnie, chociaż one przynajmniej są wysokie. Co powiesz o Greczynkach? Szału nie ma. A widziałeś Hinduski? Nie te z bollywoodzkich filmów, tylko tak normalnie, na ulicy. Urody twarzy nie podejmuję się oceniać, ale grube tyłki i krótkie nogi nigdzie nie są w cenie.
Byłem w około 40 krajach świata. Podróżuję od wielu lat. Ale tylko u nas, w Polsce, niemal codziennie się zakochuję ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#2 PostWysłany: 16 Maj 2018 19:02 

Rejestracja: 18 Gru 2017
Posty: 420
niebieski
podobno Węgrzy to bratnie dusze, może tam też się zakochasz :mrgreen:
_________________
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 16 Maj 2018 19:08 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1032
złoty
Wąsy mogą mi przeszkadzać ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Ancyna lubi ten post.
 
      
#4 PostWysłany: 16 Maj 2018 22:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 2602
Ostrzeżenia: 2
Zbanowany
platynowy
Z Burundi na dobranoc:

Załączniki:
samolot3.jpg
samolot3.jpg [ 34.94 KiB | Obejrzany 506 razy ]
_________________
The increased popularity of ALL-INCL. & LAST MIN. holidays is hailed as a big success!

Miesiąc w podróży / z Kiruny na Socotre
Relacja z Afryki / Gorilla Trekking
Relacja z wyprawy na Antarktydę / Polska Stacja Arctowski / - usunieto
Relacja z Bieguna lodołamaczem atomowym / - usunieta
Góra
 Profil Relacje PM off
BusinessClass lubi ten post.
BusinessClass uważa post za pomocny.
 
      
#5 PostWysłany: 16 Maj 2018 22:47 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 483
Loty: 188
Kilometry: 359 790
srebrny
Ja tam do Filipinek nic nie mam
Załącznik:
IMG_20180516_224557.jpeg
IMG_20180516_224557.jpeg [ 38.53 KiB | Obejrzany 492 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
mashacra lubi ten post.
 
      
#6 PostWysłany: 16 Maj 2018 23:37 

Rejestracja: 17 Maj 2017
Posty: 482
Loty: 76
Kilometry: 136 855
Ostrzeżenia: 2
Zbanowany
niebieski
andiron napisał(a):
Sek w tym ze kazdym kraju jest rowna ilosc ladnych jak i brzydkich kobiet, mezczyzn. Jedni z nas lubia to co bliskie domu - Polska - jedni to co dalsze, badz jeszcze dalsze.

A kwestia mowienia ze Angielki czy Niemki sa brzydkie to wg mnie opinia ludzi ktorzy byli tam na wakacjach w ciagu dnia w Primarku i widzieli grubych bezrobotnych, badz tez takich co tam pracowali po 12h w fabryce badz na polu - malo kto ladny pracuje w fabryce badz chodzi w ciagu dnia do Primarku. Mieszkajac a Anglii od dobrych wielu lat uwazam ze proporcje sie niczym nie roznia od tych w Polsce.




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: to jest tekst na post roku, i chciałbym wiedzieć co autor miał na myśli.

No nie od dziś wiadomo, że sami piękni tylko w korpo, na uczelniach i mają własne firmy :mrgreen: dodatkowo młodzi, bogaci i z wielkich ośrodków miejskich!

Padłem :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#7 PostWysłany: 17 Maj 2018 00:03 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 905
srebrny
@ind_globtroter - niestety co do statystycznego klienta Primarka, to tak dokladnie jest jak kolega/ kolezanka @andiron mowi :).

Co nie zmienia faktu, ze jak sie wyjdzie z PRIMARKA to niewiele sie zmienia ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#8 PostWysłany: 17 Maj 2018 00:14 

Rejestracja: 17 Maj 2017
Posty: 482
Loty: 76
Kilometry: 136 855
Ostrzeżenia: 2
Zbanowany
niebieski
Gościu i Ty chyba mylisz pojęcia.

Do Primarka mogą chodzić osoby MNIEJ ZADBANE , ale nie mało urodziwe. To, że ktoś jest zadbany nie oznacza, że jest urodziwy.

To ci piękni gdzie robią zakupy? :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 17 Maj 2018 07:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2015
Posty: 87
niebieski
Kiedyś ktoś mądry powiedział.
Nie ma ludzi brzydkich są tylko ludzie biedni ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#10 PostWysłany: 17 Maj 2018 08:03 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 539
Loty: 20
Kilometry: 36 400
srebrny
Ciekawe kiedy moderator zamknie wątek ;)

Wysłane z taptaka.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 17 Maj 2018 08:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 2339
złoty
ta ..... te brzydkie, te nijakie itd
wrzuccie swoje foty jacy jestescie atrakcyjni :D
albo foty swoich zon/partnerek ... zobaczymy kogo udalo sie Wam zdobyc tfu tfu znaczy rozkochac w sobie
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#12 PostWysłany: 17 Maj 2018 08:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1120
Loty: 430
Kilometry: 964 313
Ostrzeżenia: 1
srebrny
To był ciekawy przypadek, pół Jamajka, pół Filipinka. Była najładniejszą panną na wyspie (gdzieś na Filipinach). Jak dziś pamiętam ten dialog:

- (Koledzy) ale tej to nie masz szans wyrwać.
- (Ja) tak? czekaj, tylko wódkę dopiję...

Załączniki:
195 Marie.jpg
195 Marie.jpg [ 142.7 KiB | Obejrzany 293 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#13 PostWysłany: 17 Maj 2018 09:01 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1032
złoty
Coś jest na rzeczy z tym Primarkiem. Moja kobieta (wrzuciłbym zdjęcie, bo jest na co popatrzeć, ale mnie zagdacze ;) ) niedawno powiedziała, że nie będzie już chodzić do Primarka w Berlinie, bo nie ma siły na przepychanie się z grubymi babami i Polkami, które chyba 2 lata oszczędzały, a teraz wszystko wydają w Primarku.


Ostatnio edytowany przez d-t-x, 17 Maj 2018 21:03, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 17 Maj 2018 09:39 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 281
Ostrzeżenia: 1
niebieski
Primark w Berlinie. Pierwsza nacja zakupowa to Turczynki. Druga...a jakże inaczej to Polki. No i trzecia czego nie rozumięm to Włoszki mające zajefajne ciuchy w Italii. Do tego naprawdę piękne dziewczyny. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: BTW...byłem wielokrotnie świadkiem jak przewodnik oprowadzający polskie grupy po Alexanderplatz wskazywał na istotny ,,zabytek,,Berlina czyli Primark i dawał grupie 1h czasu na zrobienie zakupów :lol: :lol: :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 17 Maj 2018 09:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1120
Loty: 430
Kilometry: 964 313
Ostrzeżenia: 1
srebrny
A tutaj jedna z moich Brazylijek, wyrwała mnie jak sprawdzała mi paszport. Super wyglądała w tym mundurze...

Załączniki:
196 Monica.jpeg
196 Monica.jpeg [ 43 KiB | Obejrzany 314 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
cccc uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Zamknięte forum Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group