Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 07 Lip 2021 16:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3225
srebrny
cześć,

planuję skasować rezerwację u brokera discoverCars, a tymczasm w formularzu anulowania stoi że
you will be refunded in form of booking credit

...co średnio mi odpowiada, wolałbym zwrot kasy na kartę, zwłaszcza, że ich T & C mówi że:

38. The Renter can cancel the booking and get a full refund or a credit that can be used towards future bookings on
DiscoverCars.com (hereinafter Booking Credit) up to 48 hours before the initial pick-up time, through the My
Booking section of the website.


...no to myślałem, że można wybrać, a przynajmniej w formularzu nie można.

Skontaktowałem się już z ich customer service.... ale przez maila, czyli ja z nimi tak ale oni ze mną jeszcze nie, a zanim odpowiedzą pewnie minie deadline na free cancellation, bo mija za jakieś 40godzin (czyli pewnie i tak będe musiał skasować i wybrać ten booking credit, a potem będe próbował żeby mi ten booking credit przelali na kartę).

Więc nie panikuję, a poza tym suma nie jest duża (~27€), ale z góry spytam, czy ktoś przerabiał cancellation z tym brokerem i udało mu się dostać zwrot na kartę ostatecznie?
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image


Ostatnio edytowany przez rw30, 07 Lip 2021 16:30, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich
Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa
#2 PostWysłany: 07 Lip 2021 16:22 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2869
złoty
Dwa razy w tym miesiącu. Bez problemu. Jak napiszesz, że chcesz zwrot na kartę to dostaniesz, o ile nie wykorzystałeś wcześniej części kredytu. Musisz od razu wnioskować o zwrot na kartę.
Góra
 Profil Relacje PM off
rw30 uważa post za pomocny.
 
      
#3 PostWysłany: 07 Lip 2021 16:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3225
srebrny
ok, brzmi dobrze, dzięki.

Ale co znaczy 'od razu' ? tzn zanim dokonam samego anulowania przez formularz na ich www? (bo problem jest taki jak pisałem, że mogą mi nie odpowiedzieć zanim upłynie deadline, a jak nie odpowiedzą - to już wolę ten booking credit niż stracić kasę w ogóle : ) )
czy też nie będzie problemu z zamianą tego booking creditu na zwrot na CC?
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 07 Lip 2021 17:08 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2869
złoty
Piszesz maila na: support@discovercars.com lub support@discovercarhire.com

Działa to trochę jak u WIZZ. Z urzędu dostajesz zwrot w kredytach a potem wnioskujesz o kasuczi.
Góra
 Profil Relacje PM off
rw30 lubi ten post.
rw30 uważa post za pomocny.
 
      
#5 PostWysłany: 12 Lip 2021 15:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3225
srebrny
-- 07 Lip 2021 21:38 --

nie wiem co to kasuczi ale wnioskuję, że nie powinienem sobie tym zaprzątać głowy :P
żeby nie było, domyśliłem się

-- 08 Lip 2021 10:54 --

dzisiaj rano już była odpowiedź na maila, oddadzą kasuczi. tak więc wszystko ok

-- 12 Lip 2021 14:13 --

i happy end, zgodnie z oczekiwaniami: 8 lipca refund był już na karcie.
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image


Ostatnio edytowany przez Abcn, 12 Lip 2021 22:49, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 16 Lip 2021 15:39 

Rejestracja: 16 Sty 2018
Posty: 29
A ja mam podobne pytanie: wizzair zmienił mi datę lotu powrotnego na wcześniejszą, wypełniłam na discovercars formularz o zmianę daty rezerwacji samochodu, minęła prawie doba i zero reakcji z ich strony, więc napisałam rano jeszcze maila, także zero reakcji. Wie ktoś może czy w takiej sytuacji zmniejszają cenę wynajmu i oddają nadpłatę czy lepiej jest anulować rezerwację i zrobić nową?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 16 Lip 2021 16:20 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 1403
Loty: 214
Kilometry: 377 962
srebrny
Sami z siebie na pewno nie zmniejszą, bo nie rezerwujesz samochodu w Wizz Air, a w wypożyczalni danej.
Sprawdź czy Ci się to opłaca i zdecyduj.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 07 Gru 2022 18:08 

Rejestracja: 15 Kwi 2019
Posty: 36
Obecenie zapis jest jak niżej i jego treść wskazuje że przy anulacji jest się uprawnionym tylko do otrzymania kredytu na przyszłą rezerwację
"...
38. The Renter can cancel the booking and get a credit that can be used towards future bookings on DiscoverCars.com (hereinafter Booking Credit) up to 48 hours before the initial pick-up time, through the My Booking section of the website.
..."
co na razie mnie zniechęciło do rezerwowania przez nich.
Góra
 Profil Relacje PM off
agnieszka.s11 uważa post za pomocny.
 
      
#9 PostWysłany: 10 Gru 2022 19:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3225
srebrny
ha, kto nie przeczyta tego posta to może mieć niespodzianeczkę :)

byłbym zaskoczony, gdyby taka zmiana faktycznie przeszła, ale kto wie. Może faktyczny (a nie licząc userów typu forumowicze f4f) procent ludzi żonglujących rezerwacjami i odwołującymi je tuż przed jest znikomy?
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 22 Lut 2023 01:05 

Rejestracja: 13 Paź 2022
Posty: 6
Ktos potwierdza tą dziwną praktyke discovercars? warunki na ich stronie sa dosc niejasne
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 24 Lut 2023 23:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lut 2012
Posty: 195
Loty: 97
Kilometry: 277 925
niebieski
Wrzucam aktualne warunki ktore mozna odczytac przed samym wykonaniem rezerwacji:
Cytuj:
POLITYKA ANULOWANIA I ZWROTU KOSZTÓW

38. Najemca może anulować rezerwację i otrzymać kredyt, który można wykorzystać na przyszłe rezerwacje na DiscoverCars.com (zwany dalej "Kredytem Rezerwacyjnym") do 48 godzin przed pierwotnym czasem odbioru, za pośrednictwem zakładki Moja Rezerwacja na stronie internetowej.

39. Jeśli wniosek o anulowanie zostanie złożony na mniej niż 48 godzin przed pierwotnie planowanym czasem odbioru, tylko koszt Pełnej Ochrony (jeśli została zakupiona) zostanie zwrócony w Kredytach Rezerwacyjnych.

40. Koszty nie zostaną zwrócone w przypadku żądania anulowania po pierwotnie zaplanowanym czasie odbioru.

41. Ceny są podane w oparciu o daty i godziny odbioru i zwrotu pojazdu ustalonych przed rozpoczęciem wynajmu. Jeśli samochód zostanie odebrany po wyznaczonym terminie lub zwrócony przed wyznaczonym terminem, Najemca nie otrzymuje zwrotu kosztów za niewykorzystane godziny lub dni.

42. Jeśli rezerwacja została dokonana w okresie krótszym niż 48 godzin przed czasem odbioru, nie stosuje się w stosunku do niej zwrotu kosztów (Pełna Ochrona, jeśli została zakupiona, podlega zwrotowi do czasu odbioru).

43. W przypadku, gdy Najemca nie zamierza odebrać samochodu (nawet jeśli zwrot nie jest możliwy), Najemca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Pośrednik pod rygorem obciążenia Najemcy dodatkową opłatą za niepojawienie się.

44. W przypadku złożenia wniosku o anulowanie rezerwacji w wypożyczalni samochodów, a nie u Pośrednika, niniejsza Polityka anulowania i zwrotu kosztów nie ma zastosowania.

45. Kredyt Rezerwacyjny może zostać wykorzystany do wykonania dowolnej płatności na naszej stronie internetowej i może być wykorzystany do jednej lub wielu rezerwacji. Kredyt Rezerwacyjny może zostać wykorzystany wyłącznie na pokrycie kosztów usług Pośrednika.

46. Kredyt Rezerwacyjny wygasa w ciągu trzy (3) lata po otrzymaniu go przez Najemcę.

47. Najemca może sprawdzić kwotę dostępnego Kredytu Rezerwacyjnego, przechodząc do zakładki „Moja rezerwacja” na stronie internetowej, używając oryginalnego numeru rezerwacji i adresu e-mail Najemcy.

48. Najemca może odzyskać swój pierwotny numer rezerwacji, zwracając się o pomoc do Działu Obsługi Klienta Pośrednika.

49. W zależności od okoliczności związanych z anulowaniem, Pośrednik może zaoferować dodatkową kwotę Kredytu Rezerwacyjnego oprócz pierwotnej kwoty wpłaconej za anulowaną rezerwację.

50. Najemca może wykorzystać swój Kredyt Rezerwacyjny do każdej nowej rezerwacji lub płatności dokonanej na DiscoverCars.com.

51. Aby skorzystać z Kredytu Rezerwacyjnego, Najemca powinien użyć tego samego adresu e-mail, który został użyty do dokonania pierwotnej rezerwacji w sekcji danych kierowcy. Kredyt Rezerwacyjny zostanie automatycznie zastosowany do całkowitej kwoty nowej rezerwacji.

52. Jeśli kwota należna za nową rezerwację jest mniejsza niż dostępny Kredyt Rezerwacyjny Najemcy, Najemca będzie mógł wykorzystać pozostałą kwotę w ten sam sposób do przyszłej rezerwacji.

53. Najemca może zażądać zwrotu w formie pieniężnej wszelkiej pozostałej kwoty pierwotnie zapłaconej w okresie jednego (1) roku po otrzymaniu Kredytu Rezerwacyjnego. Nie dotyczy to dodatku lub premii dodanej do pierwotnie zapłaconej kwoty. Do celów zwrotów, pierwotnie zapłacona kwota zostanie uznana za wykorzystaną w pierwszej kolejności.

54. Wszelkie zwroty należne za anulowaną rezerwację, które zostały opłacone częściowo lub w całości przy użyciu Kredytu Rezerwacyjnego, będą wydawane w formie Kredytu Rezerwacyjnego.

55. Firma zastrzega sobie prawo do nieprzyznania Kredytu Rezerwacyjnego ani zwrotu pieniędzy za jakąkolwiek transakcję, która zostanie uznana za niewykonaną w dobrej wierze z zamiarem wynajmu pojazdu (np. transakcje dokonane na korzyść finansową Najemcy).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
kostek966 lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group