Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


 [ 1611 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 77, 78, 79, 80, 81
Autor Wiadomość
#1601 PostWysłany: 14 Paź 2022 00:23 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5865
HON fly4free
To tam coś się zepsuło chyba mocno: w zeszłym roku, mimo niższego statusu od Twojego (Gold), o nic nie trzeba było się upominać w recepcji, dostałem upgrade, wstawka była przygotowana w pokoju, a po rożnych konstruktywnych uwagach, które wymieniłem przy wymeldowaniu z recepcją (dotyczyły głównie problemów z działaniem letniego ogródka z barem - dla gości hotelowych w weekend nie było miejsc, bo był ogólnodostępny oraz samego baru) oddzwoniła do mnie GM.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1602 PostWysłany: 14 Paź 2022 09:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1430
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
@boots ja generalnie rozumiem - jest wiele osób co po prostu nie lubi się o nic prosić, nawet jak to należy do obowiązków hotelu. Tak samo większość na pytanie kelnera "czy smakowało?" zdecydowana większość odpowiada twierdząco ;-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
 
#1603 PostWysłany: 14 Paź 2022 10:55 

Rejestracja: 16 Kwi 2014
Posty: 108
Zawsze można złożyć reklamacje, o minibarze wiedziałem sam, więc z niego korzystałem. Hotel nie odpisuje na wiadomości, nie tylko do mnie, widać to w opiniach o nim, że coś tam nie gra z obsługą. Od samego zameldowania było dziwnie, gdy housekeeping był proszony „niezwłoczne przygotowanie pokoju”, a zajęło to ponad 2 godziny. Zero informacji o hotelu tylko dowód, pokój ten i ten. Mogłem skorzystać z suite night upgrade i mieć junior suite, ale musiałbym zapłacić bez wykorzystania punktów. Oczywiście, gdyby ktoś spytał się o to jak minął pobyt przy wymeldowaniu to nie mówiłbym, że było super tylko fakty. Ale skończyło się spytania czy korzystałem z minibaru i życzeniu miłego dnia
Góra
 Relacje PM off  
 
#1604 PostWysłany: 14 Paź 2022 12:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1543
srebrny
W ostatnich miesiącach robiłam w tym hotelu kilkanaście rezerwacji dla siebie lub dla znajomych/gości uczelnianych spoza Wrocławia i muszę przyznać, że z realizacją przywilejów statusowych (mam status gold) bywa różnie, zwłaszcza jeżeli chodzi o wstawki. Ale z drugiej strony właśnie wracam z zameldowania 3 znajomych w hotelu (rezerwacja z mojego konta, status gold) i tym razem wszystko perfekt: zameldowanie od razu, upgrade dla obu pokoi, pokoje zgodnie z życzeniem od strony Odry, w jednym pokoju wstawka (soki jabłkowe i ciasteczka). Więc nie wiem, od czego to zależy.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1605 PostWysłany: 14 Paź 2022 12:47 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5865
HON fly4free
Zależy od ludzi, a ci są w hotelach (niestety) co raz częściej z łapanki - porządne szkolenia zastąpiono byle jakimi albo podejściem "jakośtobędzie" i są widoczne efekty w wielu obiektach, nie tylko tym. Trudno mieć pretensje do młodego recepcjonisty, który jest czasami dopiero drugi tydzień w pracy i którego nie raczono odpowiednio przygotować do realizacji jego zadań.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1606 PostWysłany: 24 Paź 2022 18:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2014
Posty: 715
Loty: 145
Kilometry: 238 175
niebieski
Nazwa hotelu: Mama Shelter London Shoreditch

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Medium Mama

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Wstawka z owocami, woda, czekoladka, vouchery na drinka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? N/A

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pierwszy raz miałem przyjemność spać w hotelu Mama Shelter i jak dla mnie super koncept, szkoda że w Polsce nie ma tego brandu. Bardzo ciekawy hotel, super restauracja, fajny bar – niewątpliwe są to zdecydowane mocne strony tego hotel. W restauracji fajna muzyka, na ekranach lecą kreskówki z połowy poprzedniego wieku. Dostępne są piłkarzyki, jakieś gry elektroniczne
W pokojach super kapcie, jeszcze nigdy z takimi solidnymi kapciami się nie spotkałem. Ręczniki, bardzo grube, „mięsiste” - po prostu solidne. Dostępne kawy, herbaty.
Małym minusem może być brak szafy, przy dłuższych pobytach może być to trochę uciążliwe
Śniadanie mogłyby być troszkę lepsze z większym wyborem, przykładowo w 3* Ibisie Styles City w Warszawie są zdecydowanie lepsze.


Inne uwagi: Rezerwowałem dwa pokoje, dla czterech osób - otrzymaliśmy 5 szt. voucherów na drinki – nie wiem dlaczego, nie dopytywałem. Na voucher możemy otrzymać każdy drink dostępny w menu, nawet takie za kilkanaście funtów.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
 
#1607 PostWysłany: 24 Paź 2022 19:30 

Rejestracja: 26 Sty 2013
Posty: 399
Loty: 202
Kilometry: 246 093
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Riga Centre

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do pokoju na piątym piętrze - z ekspresem do kawy, drink powitalny i 2 40ml buteleczki Black Balsam

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+ dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie dotyczy

Bardzo dobra lokalizacja- kilka minut spacerem z przystanku autobusu 22, blisko starówki, bardzo blisko dworca kolejowego, miła i sympatyczna obsługa, urozmaicone śniadanie, w tym naleśniki i omlety (można obserwować proces przygotowywania), jajka sadzone, kiełbaski, owoce, ciasta, sałatki. Bardzo przyzwoity standard, z siłowni nie korzystałem.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1608 PostWysłany: 24 Paź 2022 20:17 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 550
Loty: 103
Kilometry: 183 926
niebieski
Mam podobne wrażenia odnośnie MGalery we Wrocławiu. Nie byłem zadowolony z pobytu u nich, nie polecam. Praktycznie poza drinkiem powitalnym nie odnotowaliśmy żadnych korzyści (przy platynie) - mówili też, że mamy piękny widok z okna (na Odrę). Natomiast byłem bardzo zadowolony z Mercure Centrum Wrocław, gdzie doceniali status.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1609 PostWysłany: 08 Lis 2022 23:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2014
Posty: 715
Loty: 145
Kilometry: 238 175
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Szklarska Poręba

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Classic

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Pokój Superior, voucher na drink, gratis parking podziemny, wstawka serów

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? N/A

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel już opisywany, więc niewiele nowego wniosę. Czuć że budynek jest nowy, wszystko jeszcze dobrze zachowane. Otrzymaliśmy pokój z fajnym widokiem, na park ze strumieniem i Karkonosze. Trafiliśmy na okres kiedy w hotel miał 100% obłożenie, ale mimo wszytko otrzymaliśmy parking za free, choć było widać, że przy hotelu wszystko było zajęte. Baseny i sauny OK, choć basen wewnętrzny dosyć zatłoczony.
Jedzenie – śniadania OK, takie na 4-4+. Odnośnie co do restauracji firmowanej nazwiskiem Gessler, to mam mieszane odczucia – byliśmy tam dwa razy. Pierwszego dnia: buratta z pieczonymi pomidorami – niezjadliwa, pieczone warzywa z migdałami i mlekiem kokosowym – mocno przeciętne, krem pomidorowy – dosyć słaby. Kolejnego dnia: krem pieczarkowy – OK, risotto bazyliowe – OK i b.duże porcje


Inne uwagi: Jakiś czas temu byłem w Radissonie i mając wybierać ponownie raczej byłby to Mercure. Lepsza lokalizacja względem centrum miejscowości oraz wyjścia na szlaki. Dużo fajniejsze bezpośrednie otoczenie hotelu – dużo lasu, strumień, widok na Karkonosze vs widok na parking lub łąkę i budynki.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#1610 PostWysłany: 24 Lis 2022 21:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 947
złoty
Nazwa hotelu: Ibis Foz do Iguacu

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Chyba upgrade, wstawka, voucher na drinka, późniejsze wymeldowanie o 14

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? brak

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Ibis jak to Ibis, wiadomo czego się spodziewać. Ale, nie było żadnych problemów z angielskim, późniejsze wymeldowanie bezproblemowe. Śniadanie solidne, jakość produktów ok. Sam hotel położony dość blisko centrum, niedaleko różne knajpy - dobra baza wypadowa, nic tylko mogę polecić.

Załącznik:
IMG_20221108_173821.jpg

Załącznik:
IMG_20221108_173939.jpg

(Rurku, żeby by ktoś ruszył d... i to wyczyścił :D )
Załącznik:
IMG_20221108_173857.jpg

Załącznik:
IMG_20221108_173829.jpg



Inne uwagi: Z tym ugradem to nie jestem pewien - niby była wstawka, oraz ekspres na kapsułki, ale z drugiej strony to jest Ibis, więc pokoje są te same. Voucher tylko na piwo i softy. Chciałem wino, ale można je kupić tam tylko na butelki - a nie dostać na vouchera.

O rzut beretem przystanek linii na lotnisko\wodospady, ale w środku dnia autobus był pełen i nie przyjmował nowych pasażerów, więc przespacerowałem się o bodajże 3 przystanki wcześniej.


Załącznik:
IMG_20221109_063750.jpg

Załącznik:
IMG_20221109_063743.jpg

Załącznik:
IMG_20221109_063737.jpg

Załącznik:
IMG_20221109_063734.jpg

Załącznik:
IMG_20221109_063731.jpg



Nazwa hotelu: Novotel RJ Porto Atlantico

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Voucher na drinka i wymeldowanie o 14.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? Brak

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony w mało atrakcyjnym miejscu i raczej po zmroku trzeba się poruszać uberem\taryfą. Pokoje nowoczesne z ciekawą koncepcją prysznica. Bar mały i średnio wyposażony (wina na butelki tylko). Voucher można zrealizować na piwo, softy. Chyba najlepszy pomysł na ten hotel to późne\wczesne dotarcie na SDU lub terminal autobusowy Novo Rio - nie jest tak daleko. W innych przypadkach lepiej znaleźć coś w bardziej cywilizowanych miejscach miasta.


Załącznik:
IMG_20221109_221907.jpg

Załącznik:
IMG_20221109_221900.jpg


bar
Załącznik:
IMG_20221109_223902.jpg


Inne uwagi: Sala śniadaniowa jest współdzielona z Ibisem i niestety, ale raczej trzyma poziom tego drugiego. To znaczy jest ok, ale jakość aż taka dobra nie jest, i chyba troszkę wybór mógłby być większy.
Prosiłem o późne wymeldowanie o 14 i o 12 oraz 12.30 miałem głuche telefony (sądząc po odgłosach w tle z recepcji), a o 13 już normalny telefon z pytaniem o której wyjdę, a o 13:33 wizytę pani sprzątającej.


Załącznik:
IMG_20221110_082309.jpg

Załącznik:
IMG_20221110_082301.jpg

Załącznik:
IMG_20221110_082253.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#1611 PostWysłany: 05 Gru 2022 16:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2014
Posty: 715
Loty: 145
Kilometry: 238 175
niebieski
Nazwa hotelu:Mercure Iguazu Hotel Iru

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard room with a king-size bed

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Up do Junior Suite room with 1 king-size bed + 1 sofa, voucher na drinki, napoje (w tym piwo) z minibaru

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel zlokalizowany w lesie deszczowym w otulinie rezerwatu Selva Iryapú. Większość pokojów jest z widokiem na basen/jacuzzi natomiast jest kilka, które sięgają w głąb lasu i my właśnie taki otrzymaliśmy, na samym końcu z dużym balkonem, leżakami, stolikiem. Super wrażenia bowiem cały czas słychać, widać i czuć życie lasu, niesamowita możliwość obserwacji życia ptaków. Któregoś razu z 2 metry od nas, po zielony terenie hotelu przechodziły się około metrowej długości 2 jaszczurki.
Pokój bardzo przestrony, fajna łazienka z wanną plus kosmetykami do kąpieli.
Śniadania ok - wszystko jest, ale bez jakiegoś WOW.
W restauracji dosyć dobra kuchnia, umiarkowanie cenowo – polecam.
Zewnętrzny basen całkiem OK, przy basenie spore jacuzzi.
Generalnie fajny hotel w szczególności jak otrzymamy pokój wychodzący w głąb lasu. Zdecydowanie polecam


Inne uwagi:Hotel usytuowany około 5 kilometrów od miasta. Ostatni odcinek (około 1km) prowadzi przez las.
Możliwość pojeżdżenia na koniach – w okolicach jest kilka stajni


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
 
 [ 1611 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 77, 78, 79, 80, 81

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group