Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


 [ 1592 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 76, 77, 78, 79, 80  Następna
Autor Wiadomość
#1561 PostWysłany: 05 Sie 2022 16:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 604
Loty: 160
Kilometry: 154 721
niebieski
Nazwa hotelu: Ibis Amman

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój standardowy z 2 pojedynczymi łóżkami

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Welcome drink dla 2 osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna - płatne na miejscu

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? brak

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/D

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Przy wejściu do hotelu kontrola bagażu na skanerze jak to bywa w tym regionie. Na froncie znajduje się również parking hotelowy (+ dwa poziomy pod hotelem) z którego nie korzystałem. Na paterze znajduje się również bar + taras. Na plus to na pewno że po drugiej stronie ulicy jest centrum handlowe (Amman Mall), przy głównej drodze w linii prostej na lotnisko przez co jak rano jedzie się na lotnisko to omijamy korki w Ammanie (Przejazd Careem 100zł z Hotelu na lotnisko), dobry stosunek ceny do tego co otrzymujemy. Bo za 230zł otrzymujemy pokój z smacznym śniadaniem kontynentalnym w formie bufetu dla 2 osób, 2x duże butelki wody w pokoju, normalna profesjonalna suszarka do włosów. Na minus to na pewno grzyb w łazience, niedokładne posprzątane pokoje, odległość od DownTown Amman (10km), rozpadający się panel od klimatyzacji, widać że hotel ma już trochę lat za sobą i przydałoby mu się odświeżenie.

Inne uwagi: W dniu zameldowania dostałem rano zapytanie na Whats'App z recepcji czy preferuję pokój dla osób palących czy też nie (1 raz się spotykam z kontaktem poprzez WhatsApp z recepcją hotelu Accor) wybrałem dla osób nie palących, miłe zaskoczenie gdyż jak byłem w Ibis Dubai Al Barsha to z automatu dostałem dla osób palących bo nie było dla niepalących, śmierdziało nie miłosiernie.

Hotel

Załącznik:
Hotel Front .jpg

Załącznik:
Taras parter.jpg


Pokój

Załącznik:
Pokój przód.jpg

Załącznik:
Pokój tył.jpg

Załącznik:
Widok z okna 3 piętro.jpg


Łazienka - "Arabic Styl" :roll:

Załącznik:
Łazienka.jpg

Załącznik:
Łazienka Zlew.jpg

Załącznik:
Łazienka Prysznic 1.jpg

Załącznik:
Łazienka Prysznic 2.jpg

Załącznik:
Łazienka Prysznic 3.jpg

Załącznik:
Suszarka.jpg


Śniadanie

Załącznik:
Śniadania 1.jpg

Załącznik:
Śniadania 2.jpg

Załącznik:
Śniadania 3.jpg



Nazwa hotelu: Ibis Baku City

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój standardowy z 2 pojedynczymi łóżkami

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Welcome drink dla 2 osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna - płatne na miejscu

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? brak

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/D

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Oczywiście że polecam, świeżutko otwarty hotel. Bardzo dobre ceny przy płatności na miejscu wychodzi ok. 200zł za dobę a online można mieć nawet za 150zł. Ładnie wykończone, stylowo pokoje jak i cały hotel. Czystość na wysokim poziomie. Nie ma do czego się przyczepić, no może do tego że telewizor ma funkcję Smart to jest zablokowana. Zaskoczeniem w pokoju na biurku była...nacjonalistyczna woda z napisałem że Karabach jest Azerski :lol: Spora liczba punktów świetlnych w pokoju. W hotelu znajduje się darmowa siłownia, bankomat (bez prowizyjny, jak wszystkie w Azerbejdżanie). Bar całodobowy (Lokalne piwo z kija małe 330ml - 3AZN; duże 500ml - 5AZN, z butelki 330ml lokalne 8 AZN, Heniek 10 AZN). Restauracja. W pobliżu hotelu znajduje się stacja Metra. Koszt śniadania za osobę to w przeliczeniu 50zł, szczerze? W porównaniu do tego z Ibis Amman jest słabsze - sporo mniejszy wybór produktów i nic lokalnego a szkoda. Na minus Wifi - stabilne ale słabe 5Mb/s pobierania i wysyłania.

Inne uwagi: Dla osób płacących na miejscu za hotel kartą z mBank Visa Świat - przygotujcie się na problemy. Miły Pan na recepcji oświadcza że oni nie robią standardowej płatności karta a blokadę (no cóż, co kraj to obyczaj) no okej. Po włożeniu karty do terminala (PAX 930) i wpisaniu PINu - odmowa. Od razu powiadomienie z mBank "Twoją transakcję musi potwierdzić konsultant" - świetnie. Recepcjonista mówi że możemy jeszcze raz spróbować - tym razem MO/TO - odmowa i to samo że transakcję musi potwierdzić konsultant. No nic, recepcjonista wyrozumiały, udostępnił hasło do wifi i dzwonię do mBank poprzez Wifi Calling. Po 30min oczekiwania (jako klient premium, gdyby zwykły to pewnie dłużej). Po weryfikacji i potwierdzeniu że Ja to Ja, opisuję problem a konsultant że otrzymują informację że próbuję przeprowadzić transakcję poprzez Pasek Magnetyczny w kraju podwyższonego ryzyka :shock: i że zostało to zablokowane - świetnie...ALE na potrzeby tej jednej transakcji może mi odblokować...(łaskę robi :roll: ), po odblokowaniu transakcja przechodzi pomyślnie. Także ten terminal wysyłał jakieś błędna informacje do mBanku że próbuję zapłacić poprzez pasek magnetyczny mimo że był to chip i MO/TO. Aha i przy dopełnieniu preautoryzacji również musiałem dzwonić do mBank i odblokować :D Także w tym hotelu najlepiej chyba wziąć opcję płatność online lub wykorzystać inną kartę.

Hotel/Pokój

Załącznik:
Hotel Ibis Baku City.jpg

Załącznik:
Pokój przód.jpg

Załącznik:
Pokój tył.jpg

Załącznik:
Wejście pokoju.jpg

Załącznik:
Łazienka.jpg

Załącznik:
Nacjonalistyczna woda.jpg

Załącznik:
Widok z okna.jpg


Bar i Śniadania

Załącznik:
Menu baru i restauracji .jpg

Załącznik:
Bar 24h.jpg

Załącznik:
Śniadania 1.jpg

Załącznik:
Śniadania 2.jpg

Załącznik:
Śniadania 3.jpg

Załącznik:
Śniadania 4.jpg

Załącznik:
Śniadania 5.jpg

Załącznik:
Śniadania 6.jpg

Załącznik:
Śniadania 7.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Image
Góra
 Relacje PM off
13 ludzi lubi ten post.
marek2011 uważa post za pomocny.
 
 
#1562 PostWysłany: 08 Sie 2022 16:18 

Rejestracja: 07 Kwi 2018
Posty: 57
Loty: 1
Kilometry: 600
dziabulek napisał(a):
@maginiak
nie do końca rozumiem, hotel parking zewnętrzny ma tańszy niż halę? Zwykle bywa odwrotnie.
Pisałem wczoraj rano do hotelu dwa pytania akurat i koszt parkingu i o to czy mają miejsce na rowery. Niestety nikt nie odpisał. Więc może Ty coś na ten temat wiesz:) parkingu już znam więc może akurat rzuciło Ci się w oczy jakieś miejsce na rowery. Bo teoretycznie hotel blisko stoków więc powinien mieć narciarnię która w sezonie cieplejszym służyłaby jako rowerownia.


tak, hala jest tańsza niż naziemny.
nie kojarzę aby było dedykowane miejsce na rowery,
jedyny minus jaki tam był to komunikacja mailowa - mocno to szwankuje
Góra
 Relacje PM off  
 
#1563 PostWysłany: 08 Sie 2022 21:19 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1519
srebrny
Nazwa hotelu: Novotel Szczecin Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink dla dwóch osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+dopłata

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Absolutnie najgorszy Novotel w jakim byłem co najmniej w ciągu ostatnich 5 lat. A ma wszelkie atrybuty, żeby tak nie było - świetna lokalizacja czy naprawdę duże pokoje.

W dniu, w którym przyjechaliśmy do hotelu było bardzo upalnie (temperatura ok. 34-35 stopni). Tymczasem okazało się, że w pokoju nie działa klimatyzacja. Po zgłoszeniu na recepcji przekazano nam, że hotel nie jest w stanie zaoferować nam innego pokoju i że awaria jest usuwana, co jak przekonaliśmy się później oraz w kolejnych dniach nie było prawdą, co nam w końcu przyznano. Sytuację pogarszał fakt, że pokój znajdował się od strony ruchliwej ulicy i otwarcie okna (również ze względu na zamontowany ogranicznik) nie było możliwe-tylko lekkie uchylenie. Jak przekonaliśmy się później nieprawidłowo działała również wentylacja - w pokoju bardzo szybko było bardzo duszno i jednocześnie głośno od nie wiadomo co robiącego wentylatora. Ponownie zgłosiliśmy problem na recepcji kolejnego dnia rano z prośbą o poinformowanie menadżera i propozycję rozwiązania problemu - brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony menadżera.

Kolejnego dnia, gdy wróciliśmy do hotelu okazało się, że pokój nie jest w ogóle posprzątany, ręczniki nie wymienione itp. Po zgłoszeniu w recepcji usłyszeliśmy, że w hotelu obowiązuje standard wymagający od gości hotelowych zgłoszenia chęci sprzątania pokoju (!!!). Pracownik recepcji powołał się na standardy COVID obowiązujące w sieci Accor a kiedy zwróciłem mu uwagę, że w ciągu ostatniego roku wielokrotnie nocowałem w hotelach sieci w Polsce i za granicą i jest to nieprawda przyznał, że jest to standard tego konkretnego hotelu oraz dopisał nasz pokój na listę do sprzątania od następnego dnia. Naszym zdaniem, jeżeli w hotelu faktycznie sprzątanie odbywa się w tak dziwnym i zupełnie nie przystającym do standardu 4-gwiazdek trybie to w pokojach powinna być np. pozostawiona informacja na ten temat, aby goście mogli odpowiednio wcześnie zgłosić to na recepcji. Ponownie przekazaliśmy prośbę o zgłoszenie problemu do menadżera i przypomnieliśmy o niedziałającej klimatyzacji - ponownie brak reakcji.

Trzeci dzień niestety również nie obył się bez atrakcji. Gdy wróciliśmy wieczorem na chwilę się odświeżyć okazało się, że pokój został posprzątany ale nie zostawiono w nim ani jednego (!!!) ręcznika. Dodzwonienie się na recepcję było niemożliwe - jak się później okazało został w niej tylko jeden pracownik. Ręczniki odebraliśmy od recepcjonisty. Po kategorycznej prośbie o rozmowę z menadżerem usłyszeliśmy, że menadżera nie ma. Kolejnego dnia nikt się z nami nie skontaktował pomimo kolejnej prośby.

Pomijam przy tym drobnostki - zabranie podczas sprzątania pokoju zawieszki "nie przeszkadzać", lodówkę która nie chłodziła czy ciągle otwierającą się (spadającą) klapę z sufitu w łazience, która najwyraźniej nie przeszkadzała również osobom sprzątającym (pozostawiliśmy ją otwartą i po powrocie w "posprzątanym" pokoju zastaliśmy ją ponownie otwartą).

Najbardziej przykre jest to, że narzekania na klimatyzację w hotelu nie są nowe. Pojawiają się one w opiniach od dawna. Do głowy mi nie przyszło, że nic się z tym nie robi - mea culpa.


Inne uwagi: Obok hotelu (naprzeciwko wejścia do sąsiedniego Ibisa) jest tymczasowy przystanek Flixbusa. Ponieważ dalszą podróż zaliczaliśmy właśnie z tym przewoźnikiem jest to duże udogodnienie. Naprzeciw hotelu warto odwiedzić lokalny browar (bardzo dobra kuchnia i świetne piwo). Z hotelu jest bardzo blisko do galerii handlowej. Warto jeszcze wspomnieć, że w hotelu prowadzone są prace remontowe w części wellness (jest nieczynna) ale nie były one dla nas uciążliwe - to jedna z niewielu rzeczy, o której hotel uprzedza i która w praktyce działała tak jak powiedziano.
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1564 PostWysłany: 08 Sie 2022 21:40 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5564
HON fly4free
@greg2014: przy tej skali "atrakcji" jak bym to eskalował do CC accora, o ile takie coś w tej sieci istnieje i działa; w Hiltonie przykładowo spokojnie przyznaliby ze 20k punktów za coś takiego.
Góra
 Relacje PM off
greg2014 lubi ten post.
 
 
#1565 PostWysłany: 08 Sie 2022 21:46 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1519
srebrny
@marek2011 - zebrałem się w końcu i napisałem dzisiaj w tej sprawie do Accora bo moim zdaniem to co zaliczyliśmy w Szczecinie to była kompromitacja tej sieci. Zobaczymy czy w ogóle ktoś odpowie. Rzadko zgłaszam do Accora reklamacje (ta chyba jest trzecia na prawie 10 lat) ale tutaj rzeczywiście im się nazbierało.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1566 PostWysłany: 08 Sie 2022 22:41 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1023
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
@greg2014
Ja podczas wizyt w Szczecinie (2-3 razy w roku)zawsze korzystam z sąsiedniego Ibisa. Proszę o pokoj narożny od strony podwórza. Pokój jest cichy, przestronny ok 25m2 i ma klimę. No i jest z reguły znacznie tańszy.
Góra
 Relacje PM off
greg2014 lubi ten post.
 
 
#1567 PostWysłany: 09 Sie 2022 10:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 1869
złoty
@greg2014 Byłem ostatnio w tym hotelu Novotel Szczecin Centrum. Potwierdzam, że pokoje od ulicy to jakiś koszmar. Okna się nie domykają, więc są nieszczelne i na pierwszym piętrze słychać było ludzi jak rozmawiają na ulicy. Zmienili mi pokój po interwencji w nocy na inny od strony podwórza i na wyższym piętrze. Tam było o wiele ciszej. Też nie mogłem się dodzwonić do recepcji i z każdą rzeczą trzeba biegać do nich. Następnego dnia opowiedziałem o tym managerowi, ale zrobił smutna minę i tyle. Też muszę to opisać. Ogólnie niepolecam.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1568 PostWysłany: 09 Sie 2022 11:17 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 276
niebieski
@greg2014
Novotel Szczecin lubię, jednakże zawsze proszę o cichy pokój. Jedyny zgrzyt był kiedyś zimą, gdy dostałem upgrade do jakiegoś narożnego pokoju, praktycznie bez ogrzewania.
Musiałem przerobić łazienkową suszarkę na farelka.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1569 PostWysłany: 09 Sie 2022 11:50 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 853
srebrny
@Grzenio1970 Heh, jedyny raz byłem w tym hotelu ~6 lat temu i jedyna rzecz jaką pamiętam to zimno...
Patrząc w historię postów - https://www.fly4free.pl/forum/opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921&p=725190&hilit=Szczecin#p725190 - słusznie.
Góra
 Relacje PM off
Grzenio1970 lubi ten post.
 
 
#1570 PostWysłany: 15 Sie 2022 22:06 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1519
srebrny
Nazwa hotelu: Novotel Poznań Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink dla 2-óch osób, upgrade do pokoju executive na 15-ym piętrze, wstawka - mała butelka wina i zestaw orzeszków

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo pozytywne wrażenia - szczególnie po bardzo kiepskim pobycie w Novotelu Szczecin opisanym powyżej. Pokój duży, bardzo czysty, w pokoju darmowy minibar - szczegóły na poniższych fotkach. Z pokoju bardzo ładny widok na miasto i startujące samoloty z Ławicy. Naprawdę trudno się do czegoś przyczepić. To był mój powrót do tego hotelu po pandemii i remoncie - jak najbardziej udany.

Inne uwagi: Na niższych piętrach budynku zlokalizowany jest hotel IBIS, na wyższych Novotel. Recepcja jest wspólna bez wydzielonego stanowiska dla gości statusowych. Ze względu na rozmiary budynku widoczne były dość częste kolejki (zaliczyliśmy w sumie 3 noclegi) aczkolwiek kolejka przesuwała się sprawnie. Nie wiem jak rozwiązane są śniadania dla 2-óch hoteli (czy korzystają ze wspólnej sali, czy nie) bo nie korzystaliśmy. Lokalizacja hotelu świetna - bardzo blisko do Starego Browaru i dziesiątek restauracji i knajpek w okolicy. Z dworca autobusowego/kolejowego ok. 15 minut spokojnego spacerku.

Załącznik:
20220812_232053.jpg


Załącznik:
20220812_154640.jpg


Załącznik:
20220812_154558.jpg


Załącznik:
20220812_154547.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1571 PostWysłany: 16 Sie 2022 16:36 

Rejestracja: 08 Lis 2010
Posty: 65
Loty: 169
Kilometry: 287 897
Nazwa hotelu: Mercure Katowice Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój klasyczny - 1 podwójne łóżko

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel odwiedziłem podczas OFF Festivalu czyli dość mocnego obłożenia, ale w ogóle nie dało się tego odczuć. Przy recepcji dwa stanowiska, ale gdy tylko formowała się kolejka, z zaplecza wychodziła 3 osoba, która 'mobilnie' z tabletem obsługiwała kolejnych oczekujących. Obsługa świetna i bardzo pomocna.
Hotel położony przy samym dworcu PKP, pokoje jednak są bardzo dobrze wygłuszone i nie słychać zupełnie otoczenia. Pokoje nowe i czyste, naprawdę przyjemnie urządzone, nawet w najniższej kategorii dostępna deska do prasowania i żelazko.
Nie miałem okazji skorzystać ze śniadań, ani wypróbować restauracji.
Generalnie polecam i chętnie wrócę.


Inne uwagi: brak


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
metia uważa post za pomocny.
 
 
#1572 PostWysłany: 19 Sie 2022 10:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2014
Posty: 698
Loty: 145
Kilometry: 238 175
niebieski
Nazwa hotelu: Ibis Styles Bielsko Biała

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na dwa napoje + w pokoju jakieś ciasteczka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel tematycznie nawiązujący do Fabryki Samochodów Małolitrażowych, które zlokalizowane były w B-B. Na wejściu wita nas fajny „maluszek”, można też zakupić jakieś książki zajmujące się tym tematem, w pokojach na ścianach zobaczymy też plakaty z tym kultowym samochodem. No i to tyle z przyjemnych kwestii.
Hotel zlokalizowany dosyć daleko od centrum, ale jest przystanek pod budynkiem. Pokoje małe i dosyć zaniedbane, czystość na średnim poziomie. Łazienka mała, kabina prysznicowa wymagała wymiany silikonu ponieważ był dosyć brudny, drzwi kabiny nie dało się domknąć.
Otrzymałem pokój w standardzie zgodnym z dokonaną rezerwacją, niestety zlokalizowany od strony bardzo ruchliwej ulicy – głośno.
Śniadania bardzo przeciętne i przeciętnej jakości – jest jajecznica, bardzo słabe mięsiwa, jakiś nabiał, w sumie to nie warto się rozpisywać. Przez trzy dni niewiele się zmieniało.
Jeżeli sentymentalnie chcielibyśmy wrócić do lat 90, to na stołach znajdziemy sztućce czy otwieracze z logo „Orbis”😊


Inne uwagi: Przy hotelu jest płatny parking, ale w dniu wyjazdu na recepcji powiedziano nam że szlaban jest otwarty i można wyjechać. Hotel standardem nie dorównuje do innych trzygwiazdkowych Ibisów Styles


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#1573 PostWysłany: 19 Sie 2022 10:24 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5564
HON fly4free
Patrząc na architekturę tego hotelu zapewne wcześniej był tam jakiś Orbis ;-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1574 PostWysłany: 19 Sie 2022 10:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1417
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Ano był,
Hotel Orbis Magura Bielsko-Biała
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1575 PostWysłany: 19 Sie 2022 10:46 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7288
srebrny
Kilka lat temu były tam wręcz rewelacyjne śniadania.
Góra
 Relacje PM off
kewatkO lubi ten post.
 
 
#1576 PostWysłany: 19 Sie 2022 11:21 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1715
niebieski
Zazwyczaj te zapuszczone to marka własna Accor (czyli nadal Orbis). Franczyzy są lepiej zaopiekowane
Góra
 Relacje PM off  
 
#1577 PostWysłany: 19 Sie 2022 11:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 604
Loty: 160
Kilometry: 154 721
niebieski
@digger

Jest jakaś lista hoteli, które są franczyzowe a które "opiekowane" poprzez Accor?
_________________
Image
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1578 PostWysłany: 19 Sie 2022 11:58 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 1911
Loty: 108
Kilometry: 105 297
srebrny
Tu możesz znaleźć listę hoteli zarządzanych przez 'Orbis', który zresztą został wykupiony przez Accor, więc można założyć, że nie są te franczyzowe.
Co nie oznacza, że nie są dobrze zarządzane, bo większość z nich jest naprawdę bardzo przyzwoita, zwłaszcza, że Orbis jako duża firma, ma fundusze na remonty i modernizacje.

https://www.orbis.pl/voucher-podarunkowy

Inna sprawa, to stare 'poorbisowskie' hotele, które nie są zarządzane przez Orbis, jak np. Jelenia Góra czy Bielsko-Biała, bo jeśli franczyzobiorca nie ma funduszy na remont czy odświeżenie, to hotel nadal będzie słaby lub w najlepszym wypadku przeciętny. Zwłaszcza, że Covid na pewno nadszarpnął sytuację finansową wielu firm z branży HoReCa
Góra
 Relacje PM off
Martinuss lubi ten post.
Martinuss uważa post za pomocny.
 
 
#1579 PostWysłany: 19 Sie 2022 13:59 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5564
HON fly4free
Poza tym te stare "po-PRLowskie" budynki hotelowe rzadko dają możliwość na prawdę sensownej modernizacji, wykluczając jakieś horrendalne koszty (bo w takich pewnie wszystko jest możliwe) - można odświeżyć lobby czy restaurację, coś tam dodać, ale generalnie i tak będzie widać, że to stare hotelisto pod kątem układu, pokojów, łazienek itd. Tak jest np. w Mercure w Lublinie i wielu innych podobnych przybytkach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1580 PostWysłany: 29 Sie 2022 15:29 

Rejestracja: 08 Maj 2022
Posty: 11
-- 29 Sie 2022 15:24 --

Nazwa hotelu: Mercure Szklarska Poręba

Twój status w programie lojalnościowym: Gold (ibis business)

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju superior z widokiem na strumień, drink dla dwóch osób, ładna wstawka do pokoju (sery, owoce + krówki), soft drink w lodówce (niewiem czy standard?), tańszy parking

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Ogólnie jestem zadowolony z hotelu. Standardowo korzystam z Radissona w Szklarskiej, ale z ciekawości pojechałem na długi weekend sierpniowy do Mercurego.

Trzy rzeczy mnie zdziwiły/zniesmaczyły:
1) Brak szlafroków na tym poziomie hotelu w pokojach standard/superior (wyższe mają) - 30 zł za pobyt wypożyczenie.
2) Syf w basenie. Był długi weekend, mnóstwo dzieci, które prawdopodobnie biegały po dworze i wbiegały z błotem/ziemią do basenu. Brak ratownika (podobno przy tej wielkości nie musi być), ani kogoś kto tego pilnuje.
3) Strefa basenów jest dla dorosłych od 21 do 23. Sauny są tylko do 21. Troche lipa :)

Z plusów, naprawdę fajny pokój, super obsługa, przebajecznie pyszne śniadanie (póki co top1 ze wszystkich jakie jadłem - 5 typów masełek prawdziwych (zamiast ramy xD), świnia z chrzanem i żurawiną jak na weselu - szok!

Bardzo dobre umiejscowienie, blisko wyciągu. Idealne dla tych co szusują na nartach :) Zarówno Radisson jak i Mercure wysoki poziom - dobrze mieć alternatywę - np. teraz nd-śr radisson 300 zł ze śniadaniem, a Mercure 500. Zaś na długi weekend płaciłem 500 zł za Mercure, a Radisson kosztował 800 :)


-- 29 Sie 2022 15:29 --

Nazwa hotelu: Ibis Stare Miasto Poznań

Twój status w programie lojalnościowym: Gold (ibis business)

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Premium, 2x drink powitalny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Miałem szybki wypad biznesowy, więc ibis mi starczył - kwota z pt na sobotę z parkingiem (50 zł) to 307 zł. Novotele/Mercure 500 + wychodziło.

Łóżka ok, śniadanie ok (plusem są sypane herbaty do wyboru ;O), parking ok, 2 welcome drinki poszły na mrożoną kawę + dodatkowo cream brule (polecam, baardzo dobry). Na jednodniowy wypad polecam.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 1592 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 76, 77, 78, 79, 80  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group