Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie CustomerCare@welcome.accorhotels.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com

Cotygodniowe wyprzedaże Accor, dostępne dla członków Le Club
Nowe oferty co wtorek, ważne do poniedziałku. Private Sale
Aby skorzystać z promocji należy zmienić wersję języka witryny na angielski -> profil: zmiana języka

Wersja POLSKA (mniejszy wybór) Private Sale po polsku

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod

Hotele Ibis Budget nie biorą udziału w w programie Le Club Accor, z tego powodu noclegi w tych hotelach nie liczą się do żadnych promocji, ani nie można w nich płacić zdobytymi punktami.

Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Polska:
+ Novotel Poznań Centrum

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html


 [ 10385 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520  Następna
Autor Wiadomość
#10321 PostWysłany: 18 Sie 2019 16:30 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 619
niebieski
pawfazi napisał(a):
Od dzisiaj na Quidco podwyzszony zwrot do 15% zwrotu za rezerwacje.

Chyba coś jest nie tak tym razem. Przed chwilą zrobiłem rezerwację w Mercure. Zamiast podwyższonego 12% naliczyli mi podstawowe 8% zwrotu. Sprawdźcie u siebie, jeśli robiliście rezerwacje z cashback przez Q.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10322 PostWysłany: 21 Sie 2019 12:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 845
Loty: 63
Kilometry: 93 294
srebrny
Za LL:

2x więcej punktów za pobyty.
min 1 doba i max za 3 pobyty.

BOOK THIS OFFER FROM 12/08/19 to 29/08/19
FOR STAYS FROM 12/08/19 until 30/12/19

Link: https://www.accorhotels.com/leclub/prom ... s.en.shtml

CONDITIONS OF SALE
General Le Club AccorHotels terms and conditions apply to the Almost Inactive and you must be a Le Club AccorHotels member to benefit from it. New members can benefit from this offer by joining Le Club AccorHotels during the booking process.
To take advantage of this offer, Le Club AccorHotels loyalty programme members must register for the offer between 11/08/2019 and 30/08/2019 by clicking on the 'Register Now' button and following the instructions.
This offer is valid for a member’s stay from 11/08/2019 and 31/12/2019 in one of the participating hotels, and booked between 11/08/2019 and 30/08/2019.
This offer entitles Le Club AccorHotels members living in the following countries: United Kingdom, Ireland, the Netherlands to DOUBLE Rewards points for a stay of at least one (1) night.
Stays can be worldwide however must be in a participating hotel in the Le Club AccorHotels loyalty programme.
This bonus of Rewards points is offered in addition to the Rewards points and Status points that are earned by the Le Club AccorHotels member for each eligible stay as per the Le Club AccorHotels General Conditions of Use and are calculated based on a Classic membership status level earn rate.
This offer is not applicable for Independent Hotels of Le Club AccorHotels properties.
This offer can be used a maximum of three times (3) per member during its validity period.
The stay must be a minimum of one (1) night to benefit from the bonus Rewards points. Any consecutive stays (check-out and check-in same day) in the same hotel, will be considered as a single stay. This single stay will be eligible once for this offer.
For the purposes of this offer, a stay is understood to be one (1) booking by a Le Club AccorHotels member for one or several rooms. In other words, bookings that include more than one (1) room will be counted as just one (1) stay.
To be eligible for the double Rewards points, stays must be booked via one of the following channels; directly via AccorHotels (the official AccorHotels websites, the AccorHotels call centre) or through a traditional travel agency whose booking system is automatically connected to the AccorHotels booking office. Stays booked via a reseller, tour operator or third-party online travel agent (such as Expedia.com, Booking.com, etc.) will not be eligible for this offer.
Members must provide their Le Club AccorHotels loyalty card number when making a reservation, and present their card at the hotel reception desk on check-in.
Rewards points will be credited to the member’s account within 10 days of the member checking out.
This offer cannot be combined with other current promotional offers or advantages and does not apply to groups.
If the stay meets the terms and conditions for several offers, only the Rewards points linked to the most generous offer (allowing the member to earn the highest number of Rewards points) will be credited to the member’s account.
Any stay partly or entirely paid with Le Club AccorHotels Rewards points will not be eligible to receive this offer.
This offer is subject to availability. General sales terms and conditions apply for reserved public rates specific to each hotel.
Please specify the reference 011146 in any communications with AccorHotels call centres or customer care services related to this offer.


Ostatnio edytowany przez pawfazi, 21 Sie 2019 20:56, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#10323 PostWysłany: 21 Sie 2019 17:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 845
Loty: 63
Kilometry: 93 294
srebrny
Mövenpick Hotels & Resorts
https://www.movenpick.com/en/summer/

-30% RABATU, przy min. 2 doby + 20$ voucher do restauracji - szczegóły na obrazku.

Kod: SUMMER19
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10324 PostWysłany: 21 Sie 2019 17:31 

Rejestracja: 20 Gru 2011
Posty: 2397
platynowy
egg napisał(a):
pawfazi napisał(a):
Od dzisiaj na Quidco podwyzszony zwrot do 15% zwrotu za rezerwacje.

Chyba coś jest nie tak tym razem. Przed chwilą zrobiłem rezerwację w Mercure. Zamiast podwyższonego 12% naliczyli mi podstawowe 8% zwrotu. Sprawdźcie u siebie, jeśli robiliście rezerwacje z cashback przez Q.


Potwierdzam 2x powiniennem mieć cashback 12% , a naliczyło 8%. Kwota spora, napisałem claima, może dołożą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10325 PostWysłany: 21 Sie 2019 17:54 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 2053
srebrny
claimy są wysyłane do Accora po odbyciu noclegu, więc chyba nie tędy droga. Ja wysłałem zwykłe zapytanie do supportu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10326 PostWysłany: 22 Sie 2019 10:12 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 619
niebieski
Napisałem w tej sprawie do supportu. Otrzymałem odpowiedź, że mam złożyć reklamację. W tej sytuacji wolę anulować rezerwację i zrobić raz jeszcze przy następnej zwyżce (mam czas).

Poza tym, moje doświadczenia z Q są coraz gorsze. Ostatnio musiałem dołożyć starań, aby reklamowane zwroty, które najpierw zostały uznane, by za chwilę zostać odrzucone, zostały mi wypłacone.
Góra
 Relacje PM off
Misiatek lubi ten post.
 
 
#10327 PostWysłany: 25 Sie 2019 12:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 286
niebieski
Byłem ostatnio w Mercure Lublin, pobyt w dużej większości opłacony punktami, bardzo mała dopłata kartą nie przekraczająca podatków, mimo wszystko noce zaliczone przy przyznaniu 0 punktów. Z tego co pamiętam zawsze trzeba było mieć choć 1 punkt do naliczenia noclegów.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10328 PostWysłany: 25 Sie 2019 12:20 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 2053
srebrny
egg napisał(a):
Napisałem w tej sprawie do supportu. Otrzymałem odpowiedź, że mam złożyć reklamację. W tej sytuacji wolę anulować rezerwację i zrobić raz jeszcze przy następnej zwyżce (mam czas).

Poza tym, moje doświadczenia z Q są coraz gorsze. Ostatnio musiałem dołożyć starań, aby reklamowane zwroty, które najpierw zostały uznane, by za chwilę zostać odrzucone, zostały mi wypłacone.

Ja też nic się nie dowiedziałem, poza tym że mam złożyć claim. Próbowałem wyjaśniać, że to błąd na ich stronie, więc pisanie do Accora nic nie da, ale odsyłają gotowe formułki o reklamacjach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10329 PostWysłany: 25 Sie 2019 20:45 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 619
niebieski
@Misiatek Pisanie do Accora w tej sprawie raczej nie ma sensu. Aktualnie u mnie wygląda to tak, że stawki za pobyt w interesującym mnie terminie nagle wzrosły, więc anulowanie i ponowienie rezerwacji stanęło pod znakiem zapytania. Z drugiej strony nie miałem już siły tłumaczyć supportowi Q w czym rzecz, dałem więc za wygraną i założyłem claima. W rezultacie na liście aktywności pojawiła się dodatkowa transakcja, uzupełniająca do tej podstawowej, z kwotą, która jest różnicą między tą oczekiwaną 12% a tą zarejestrowaną 8%.

@Kovalsky Od pewnego czasu pobyty z kwotą dopłaty niewystarczającą na pokrycie podatków są rozliczane w ten sposób. Jednak brak naliczenia punktów powoduje, że pobyt nie zostanie zaliczony w aplikacji Places. Warto więc skontaktować się z hotelem i poprosić o dopisanie choćby jednego punktu status.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#10330 PostWysłany: 25 Sie 2019 21:29 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 2053
srebrny
@egg chodziło mi o wysyłanie claima do Accora, bo one chyba tak działają, że dopiero po odbyciu noclegu i naliczeniu (bądź nie) cashbacku wysyłane są do sprzedawcy (sieci hotelowej). Z mojej korespondencji nie wynikało, że ktoś w Quidco zajmie się wyjaśnieniem tego wcześniej.
A teraz działa już prawidłowo?
Góra
 Relacje PM off  
 
#10331 PostWysłany: 25 Sie 2019 22:18 

Rejestracja: 11 Gru 2012
Posty: 1352
egg napisał(a):
@Misiatek Pisanie do Accora w tej sprawie raczej nie ma sensu. Aktualnie u mnie wygląda to tak, że stawki za pobyt w interesującym mnie terminie nagle wzrosły, więc anulowanie i ponowienie rezerwacji stanęło pod znakiem zapytania. Z drugiej strony nie miałem już siły tłumaczyć supportowi Q w czym rzecz, dałem więc za wygraną i założyłem claima. W rezultacie na liście aktywności pojawiła się dodatkowa transakcja, uzupełniająca do tej podstawowej, z kwotą, która jest różnicą między tą oczekiwaną 12% a tą zarejestrowaną 8%.

@Kovalsky Od pewnego czasu pobyty z kwotą dopłaty niewystarczającą na pokrycie podatków są rozliczane w ten sposób. Jednak brak naliczenia punktów powoduje, że pobyt nie zostanie zaliczony w aplikacji Places. Warto więc skontaktować się z hotelem i poprosić o dopisanie choćby jednego punktu status.
A jest szansa ze po jakimś czasie tj np miesiąca moga doliczyc ten magiczny 1 pkt??

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#10332 PostWysłany: 25 Sie 2019 22:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 845
Loty: 63
Kilometry: 93 294
srebrny
Jak się ładnie poprosi to pewnie mogą zamienić ;-)
Tylko to ich dobra wola i nie ma na to niestety żadnej sztywnej reguły.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10333 PostWysłany: 25 Sie 2019 23:28 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 619
niebieski
@Misiatek Pisząc "support" miałem na myśli support Quidco. Nie za bardzo rozumiem, w jaki sposób support Accora miałby tutaj pomóc. Błąd jest na stronie Quidco i to oni są chyba za niego odpowiedzialni. Być może jest to w jakiś sposób powiązane z systemem Accora, ale claima należy złożyć w Quidco, tutaj https://support.quidco.com/contact/signed-in. W mailu od supportu Q była nawet dokładna instrukcja, jak to zrobić. Ta reklamacja jest przesyłana do Accora dopiero po odbytym pobycie, więc pozostaje uzbroić się w cierpliwość i mieć nadzieję, że zostanie uwzględniona. Według supportu Quidco to jedyny sposób na wyjaśnienie błędu stawki. Nie wiem, czy aktualnie naprawili ten błąd, nie robiłem od tego czasu żadnej rezerwacji.

@jesion83 Myślę, że napisać można zawsze. Kwestia dobrej woli hotelu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10334 PostWysłany: 25 Sie 2019 23:43 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 2053
srebrny
No właśnie wiem, że błąd jest na stronie Quidco, ale oni nie chcą tym się zająć poza standardową procedurą.
A ta jest taka jak mi odpisali: "Once this is raised, we'll send the claim off to the retailer to obtain the correct amount for you."
Nie wiem zatem czy te claimy coś dadzą jak system im naliczył źle kwotę cashbacku, Accor przecież może chyba potwierdzić tylko że odbyłem nocleg i go opłaciłem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10335 PostWysłany: 26 Sie 2019 00:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 286
niebieski
egg napisał(a):
@Kovalsky Od pewnego czasu pobyty z kwotą dopłaty niewystarczającą na pokrycie podatków są rozliczane w ten sposób. Jednak brak naliczenia punktów powoduje, że pobyt nie zostanie zaliczony w aplikacji Places. Warto więc skontaktować się z hotelem i poprosić o dopisanie choćby jednego punktu status.


Noclegi dodały się ładnie do konta, dobrze wiedzieć, że trzeba mieć choć punkt żeby zostały zaakceptowane w Places, wczoraj dopisałem pobyt do aplikacji Places więc pewnie odrzucą ale raczej nie będę kontynuował mailingu bo już ciężko coś więcej wyciągnąć z odznak.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10336 PostWysłany: 26 Sie 2019 00:21 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 619
niebieski
@Misiatek Dlatego planowałem anulować moją transakcję i zrobić ją jeszcze raz, aby nie bawić się w te niepewne zapewnienia o wyrównaniu po złożeniu reklamacji. Niestety, stawki noclegów Accora w interesującym mnie terminie wzrosły. Pozostało złożenie claima w Q. Nie mam pojęcia o wzajemnych rozliczeniach między Accorem i Quidco. Należy przypuszczać, że podwyższone stawki są oferowane za wiedzą i zgodą Accora, są też w jakiś sposób rejestrowane. Jeśli więc Quidco otrzyma środki z tytułu reklamacji to je wypłaci. Szkopuł w tym, że nie ma tu żadnej gwarancji. Można też poprosić support Q o potwierdzenie podwyższonej stawki dla Accora w terminie dokonania transakcji. Czy ostatecznie to coś zmieni? Wątpię :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#10337 PostWysłany: 26 Sie 2019 13:25 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5079
Loty: 788
Kilometry: 741 471
platynowy
Potrójne punkty w Azji i Oceanii i niby tylko dla użytkowników z adresem tamże, ale udało mi się zarejestrować:

https://www.accorhotels.com/leclub/prom ... .en.shtml#

Rejestracja i rezerwacja do końca października, pobyty do końca roku.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10338 PostWysłany: 26 Sie 2019 22:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1051
srebrny
egg napisał(a):
Od pewnego czasu pobyty z kwotą dopłaty niewystarczającą na pokrycie podatków są rozliczane w ten sposób. Jednak brak naliczenia punktów powoduje, że pobyt nie zostanie zaliczony w aplikacji Places. Warto więc skontaktować się z hotelem i poprosić o dopisanie choćby jednego punktu status.


Potwierdzam problem z akceptacją meldunków Places, gdy wartość dopłaty nie przekracza podatków i za pobyt naliczane jest 0 punktów.
Załącznik:
Accor_Places.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Kovalsky lubi ten post.
 
 
#10339 PostWysłany: 28 Sie 2019 09:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 750
srebrny
Zrobiłem właśnie meldunek on-line i mocno się zdziwiłem wyświetlonym komunikatem. Zarezerwowana taryfa to wyprzedaż -30% ze śniadaniem.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
"Był las, nie było Was, będzie las, nie będzie Was." Stefan Kardynał Wyszyński
Góra
 Relacje PM off  
 
#10340 PostWysłany: 28 Sie 2019 10:00 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 314
niebieski
Ten komunikat pojawia się już jakiś dłuższy czas (strzelam, że z nową stroną rezerwacyjną), u siebie też miałem go w dużej większości zameldowań, ale żaden pobyt nie skończył się brakiem punktów.
Nie przejmowałbym się więc póki co tym co zobaczyłeś ;)
Góra
 Relacje PM off
pawelos lubi ten post.
pawelos uważa post za pomocny.
 
 
 [ 10385 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group