Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie CustomerCare@welcome.accorhotels.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com

Cotygodniowe wyprzedaże Accor, dostępne dla członków Le Club
Nowe oferty co wtorek, ważne do poniedziałku. Private Sale
Aby skorzystać z promocji należy zmienić wersję języka witryny na angielski -> profil: zmiana języka

Wersja POLSKA (mniejszy wybór) Private Sale po polsku

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod

Hotele Ibis Budget nie biorą udziału w w programie Le Club Accor, z tego powodu noclegi w tych hotelach nie liczą się do żadnych promocji, ani nie można w nich płacić zdobytymi punktami.

Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Polska:
+ Novotel Poznań Centrum

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html


 [ 10321 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 513, 514, 515, 516, 517  Następna
Autor Wiadomość
#10301 PostWysłany: 28 Lip 2019 16:45 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4718
platynowy
Przez aplikację nadal nie mogę, przez www tak.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#10302 PostWysłany: 29 Lip 2019 07:57 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 306
niebieski
U mnie od wczoraj próba logowania na stronie kończy się komunikatem:
"Na naszej stronie internetowej wystąpił problem techniczny. Spróbuj ponownie."
Góra
 Relacje PM off  
 
#10303 PostWysłany: 29 Lip 2019 08:46 

Rejestracja: 22 Lip 2018
Posty: 26
Mam tak samo :(
Góra
 Relacje PM off  
 
#10304 PostWysłany: 29 Lip 2019 13:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lut 2010
Posty: 967
Loty: 73
Kilometry: 90 843
srebrny
apka już hula
_________________
quod non est in etixy, non est in mundo
Image
Góra
 Relacje PM off
cyberjarek lubi ten post.
 
 
#10305 PostWysłany: 29 Lip 2019 13:03 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 2665
platynowy
www też
Góra
 Relacje PM off  
 
#10306 PostWysłany: 29 Lip 2019 14:53 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5003
Loty: 785
Kilometry: 740 000
platynowy
I jak niewiele potrzeba człowiekowi do szczęścia... ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10307 PostWysłany: 10 Sie 2019 10:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Wrz 2014
Posty: 424
Loty: 144
Kilometry: 409 963
srebrny
zuchu1 napisał(a):
Accor nawiązał ścisłą współpracę z AirFranceKLM. Teraz (po rejestracji) można równocześnie zdobywać punkty w LeClub/ALL i FlyingBlue, a także przenosić punkty między programami.
Więcej szczegółów: https://www.accorhotels.com/leclub/part ... x.en.shtml


Czy ktoś próbował przenieść punkty z Flying blue na accor.
Czy mogę przenieść te które miałem zgromadzone na koncie wcześniej (niedługo tracą ważność) ?
Regulamin nie mówi jak to zrobić a na stronę flying blue nie sposób się dostać - wyskakuje błąd "OOPS Hmm, we don't recognise that account Please try again or join Flying Blue'
Na AirFrance z kolei po zalogowaniu nie widzę opcji na transfer.
Dodam, że konta zmatchowałem.
byłbym wdzięczny za podpowiedź, już mnie krew zalewa ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10308 PostWysłany: 10 Sie 2019 10:46 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4718
platynowy
Przenosiłem - bez problemu.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#10309 PostWysłany: 10 Sie 2019 10:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Wrz 2014
Posty: 424
Loty: 144
Kilometry: 409 963
srebrny
podpowiedz proszę w gdzie znajdę taką opcję ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10310 PostWysłany: 10 Sie 2019 18:01 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4718
platynowy
@J.1
Tam powinno być:
https://www.flyingblue.nl/en/partners/h ... country=NL
Potem: Link your accounts
Wybierasz po prawej acccor
http://www.flyingblue.pl/en/dashboard
Link your accounts
Potem Start converting

Albo jakoś tak ;-)
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off
J.1 lubi ten post.
J.1 uważa post za pomocny.
 
 
#10311 PostWysłany: 10 Sie 2019 18:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lis 2012
Posty: 1100
Loty: 198
Kilometry: 338 417
srebrny
J.1 napisał(a):
Regulamin nie mówi jak to zrobić a na stronę flying blue nie sposób się dostać - wyskakuje błąd "OOPS Hmm, we don't recognise that account Please try again or join Flying Blue'

Mam tak samo, jak loguję się na Chromie (w incognito też)

Porada z czata od KLM "In this case, we kindly advise you to try another browser and clear cookies/cache. Also, we recommend you to log in using your Flying Blue account number."

Rzeczywiście na Firefoksie albo Edge'u mi działa
Góra
 Relacje PM off
J.1 lubi ten post.
J.1 uważa post za pomocny.
 
 
#10312 PostWysłany: 13 Sie 2019 13:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Paź 2016
Posty: 80
Loty: 259
Kilometry: 239 958
niebieski
Hej,

Mam pytanie odnośnie kontaktu z Customer Service.
Na początku lipca zgłosiłem brak naliczonych punktów przez formularz kontaktowy na stronie.
18 lipca otrzymałem odpowiedź dotyczącą mojego zapytania (negatywna). Odpisałem na adres, z którego była wysłana, customercare@welcome.accorhotels.com i do dnia dzisiejszego cisza.
Jak długo standardowo czeka się na odpowiedź kontaktując się mailowo z Accorem?

Generalnie ciekawa sprawa, gdyż pierwszy raz od momentu, gdy przystąpiłem do programu (około 5 lat temu) nie zostały mi naliczone punkty za pobyt służbowy w hotelu.
W odpowiedzi na zapytanie otrzymałem informację, że pobyt nie kwalifikuje się do zbierania punktów oraz odnośnik do regulaminu, w którym jest zapis, że pobyt "corporate" jak najbardziej się kwalifikuje.
To trochę sprzeczne informacje ;)

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#10313 PostWysłany: 13 Sie 2019 14:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 787
srebrny
Z tym czekaniem jest różnie. Wg mnie loteria i może to trwać nawet kilkanascie dni.

Co do rezerwacji to pytanie jak była zrobiona? Przez stronę Accor? Z Twoim numerem karty członkowskiej?
Góra
 Relacje PM off
arti88 lubi ten post.
 
 
#10314 PostWysłany: 13 Sie 2019 14:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2014
Posty: 569
Loty: 133
Kilometry: 190 584
niebieski
@arti88 w moim przypadku: reklamacja wysłana 20 maja - dotyczyła braku naliczenia 3 noclegów (po dwa pokoje) w Mercure Kiev.
Następnego dnia otrzymałem odpowiedź negatywną, z informacją że hotel nie bierze udziału w programie LCA (co było nieprawdą), do maila dołączono link do regulaminu.
Na wiadomość z Accor odpisałem 22 maja, natomiast pozytywną odpowiedź otrzymałem dopiero 30 czerwca - tego dnia wszystko było już uwzględnione na moim koncie LeClub.
Góra
 Relacje PM off
arti88 lubi ten post.
 
 
#10315 PostWysłany: 14 Sie 2019 06:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Paź 2016
Posty: 80
Loty: 259
Kilometry: 239 958
niebieski
pawfazi napisał(a):
Co do rezerwacji to pytanie jak była zrobiona? Przez stronę Accor? Z Twoim numerem karty członkowskiej?

Rezerwacja robiona była przez firmowy system (Concur) z podpiętym numerem karty, była też widoczna na moim koncie Accor w Rezerwacjach.
Zawsze rezerwuję pokoje w ten sam sposób i nigdy nie ma problemu z naliczeniem punktów za nocleg.
Może Ibis Styles Wien City rządzi się swoimi prawami :roll:

Odpisałem na ich wiadomość, tak jak piszecie, pozostaje czekać na odpowiedź i uzbroić się w cierpliwość.

Edit:
Właśnie sprawdziłem stan swoich punktów i widzę, że reklamacja została uwzględniona i po półtorej miesiąca otrzymałem wszystkie zaległe punkty (łącznie 1157 punktów, bo załapałem się na promocję noclegów w Austrii +500pkt).
Także warto odpisać do Supportu, nawet gdy dostanie się negatywną odpowiedź, a wiemy, że punkty się należą ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#10316 PostWysłany: 16 Sie 2019 10:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 787
srebrny
Od dzisiaj na Quidco podwyzszony zwrot do 15% zwrotu za rezerwacje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10317 PostWysłany: 16 Sie 2019 12:53 

Rejestracja: 13 Maj 2016
Posty: 81
pawfazi napisał(a):
Od dzisiaj na Quidco podwyzszony zwrot do 15% zwrotu za rezerwacje.


No własnie, jak to wygląda z Quidco przy rezerwacji z punktami? CB jest od pełnej kwoty rezerwacji, czy od tej opłacanej gotówkowo?
Góra
 Relacje PM off  
 
#10318 PostWysłany: 16 Sie 2019 12:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 674
złoty
Od pełnej.

Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off
Panromek lubi ten post.
Panromek uważa post za pomocny.
 
 
#10319 PostWysłany: 17 Sie 2019 16:35 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 553
Loty: 130
Kilometry: 249 917
niebieski
Pytanie :D

W ostatnich miesiącach dwa razy zdarzyło się (kwiecień i sierpień), że Novotel Warszawa Airport dwa razy naliczył na moje konto punkty i noclegi, mimo, że w tym hotelu w ogóle nie byłem. Nie to, że się martwię, bo przecież mieć +2 noce za nic, to super.
Czy ktoś się z czymś podobnym spotkał?

Dodam, że nie miałem noclegów w tych terminach, nie rezerwowałem nic, nie rezygnowałem z noclegów.
_________________
ImageImage
Góra
 Relacje PM off  
 
#10320 PostWysłany: 17 Sie 2019 16:58 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 306
niebieski
U mnie też tak było, ale niestety po kilku tygodniach pojawiło się wyrównanie ;-)
Podejrzewam, że może osoba, która te punkty powinna otrzymać - zrobiła reklamację i doszli komu dali punkty ;-)
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Tjw1978 uważa post za pomocny.
 
 
 [ 10321 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 513, 514, 515, 516, 517  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group