Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu:[b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym:[b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:[b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:[b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):[b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:[b].......[/b]

Inne uwagi:[b].......[/b]


 [ 1087 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 51, 52, 53, 54, 55  Następna
Autor Wiadomość
#1061 PostWysłany: 11 Wrz 2022 07:14 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1499
Loty: 512
Kilometry: 837 899
złoty
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Cape Town Upper Eastside

Twój status w programie lojalnościowym

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:podstawowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do King Deluxe (byłby Loft Suite ale rzeczywiście było pelne obłożenie), wstawka przekąsek, sniadanie, 2 x dodatkowe łóżko dla dziecka.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Brak niestety

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Lokalizacja beznadziejna w dzielnicy przemyslowej. Nie ma gdzie wyjsc na pieszo z hotelu, potrzebne auto. Podejrzewam,ze z tego wlasnie powodu oferują darmowy shuttle do Waterfront(nie testowalem) Dojazd z lotniska 15min. Sam hotel calkiem fajny. Pomimo,ze nie ma basenu jest opcja skorzystania z niego w obrębie kompleksu w którym się znajduje(szkoda mi było czasu). Śniadanie bardzo dobre sporo możliwość do zamówienia, brak niestety jakichkolwiek warzyw, czy sera żółtego.

Musiałem się trochę nagimnastykować z darmowym śniadaniem dla dzieci bo chcieli je skasować. Menago się ostatecznie zgodził.

Inne uwagi: Parking platny 70ZAR/doba.ImageImageImageImageImageImageImageImageImage
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
karder uważa post za pomocny.
 
 
#1062 PostWysłany: 13 Wrz 2022 02:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 936
Loty: 512
Kilometry: 569 653
srebrny
Dzięki za wpis @OSK
W listopadzie będzie Marriott dla mnie :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
OSK lubi ten post.
 
 
#1063 PostWysłany: 16 Wrz 2022 19:58 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5821
HON fly4free
-- 13 Wrz 2022 03:14 --

@OSK: Szkoda, że nie udało się do loftu, bo są bardzo fajne; z plusów pamiętam porządną kawę do śniadania przygotowywaną przez baristę zamiast automatów. Lokalizacja nie jest idealna, ale ma swoje plusy (choćby bliskość lotniska, jakieś dość fajne knajpki są tam też w okolicy bliskiej rozsiane); jak ostatnim razem byłem, to jeszcze nie było shuttle, ale dojazd do WA berem kosztował grosze i zajmował może 15 min max.

Ale ad rem:

Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Santiago Airport

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher na drinka, być może jakiś upgrade - bo pokój był przestronny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak w hotelu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel lotniskowy, choć do terminali jest z niego kawałek - około 2,5-3 km, ale biorąc pod uwagę skomplikowany układ komunikacyjny wokół SCL trzeba skorzystać z ich shuttle busa lub na własną rękę innego transportu. Organizacja shuttle jest tragiczna - trzeba go z wyprzedzeniem zarezerwować, przy czym po przekazaniu danych mailowo do hotelu w przypadku przylotu do SCL o 16:30 (terminal krajowy) dostałem rezerwację na.... 18. Do tego shuttle nie podjeżdża bezpośrednio pod terminal krajowy, tylko zatrzymuje się na jakimś przystanku koło jakiegoś parkingu, do którego trzeba 12 minut jechać innym shuttle busem operowanym przez lotnisko. Kto to wymyślił i po co - nie wiem. Ponieważ Uber wołał 8000 CLP za dojazd z lotniska do hotelu zacząłem realizować "procedurę" shuttle - w efekcie byłem przed 17 już na wspomnianym przystanku; jeszcze wcześniej wychodząc z samolotu zadzwoniłem do hotelu z pytaniem czy ten shuttle jeździ jakoś regularnie np. co 30, 60 min - okazuje się, że nie. Szczęśliwie czekała tam (od prawie godziny, jak się dowiedziałem) wku***na grupa starszych Chilijczyków z furą bagaży, którzy zadzwonili w końcu do hotelu i zrobili ogromną awanturę - hotel w efekcie wysłał jakiś "nadzwyczajny" shuttle, którym się zabrałem z nimi zaraz po 17. Rezerwacja na rano w recepcji sprawnie, tyle że bus miał odjechać spod hotelu o 7, a zrobił to o...7:15 (akurat miałem zapas czasu, ale jeśli ktoś się spieszył na lot...). Sam hotel to typowy Garden, którego wyposażenie pokoi ma już najlepsze czasy za sobą. Obsługa w recepcji była sympatyczna, na moje uwagi nt. dojazdu do hotelu babka sama skwitowała, że ona tego nie rozumie, dlaczego tak zostało to wymyślone :lol: Na plus voucher na pisco sour lub inne napoje w restauracji. W hotelu jest basen kryty oraz malutka i mizernie wyposażona siłownia. Ze śniadania nie korzystałem (wyjątkowo wybrałem punkty), bo miałem rano wejście do poczekalni biznesowej + śniadanie w samolocie. Generalnie, gdyby nie bardzo dobra stawka za ten pobyt, wybrałbym i następnym razem w razie potrzeby wybiorę HI, który jest przy samych terminalach i można do niego dość na nogach

-- 16 Wrz 2022 19:58 --

Ze specjalną dedykacją dla @tropikey

Nazwa hotelu: Anselmo Buenos Aires, Curio Collection by Hilton

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie na cały pobyt (jedna noc via H, dwie noce z OTA), wcześniejszy check-in

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak w hotelu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Lojaliści Hiltona mają dwie opcje w BA: Hilton, który jest zlokalizowany po drugiej stronie rzeki w nowoczesnej dzielnicy biznesowej i ten w sercu San Telmo - i to właśnie przede wszystkim z uwagi na lokalizację zdecydowałem się na drugą opcję. Pod tym kątem jest bardzo fajnie - hotel zlokalizowany jest przy słynnym Plaza Dorrego, w pobliżu pełno knajp, barów, sklepów; jakieś 200-300 metrów do przystanku autobusowego, z którego 33 bezpośrednio można dojechać na AEP - wejście do hotelu jest od stromy starej kamienicy z początku XX w. Jak to bywa w przypadku Curio - hotel ma charakter butikowy i indywidualny, co też z mojego doświadczenia oznacza zwykle skromniejsze przełożenie statusu na dodatkowe benefity z tych przybytkach - tu jest podobnie, ale obsługa w recepcji była sympatyczna i pomocna, sama dojrzała moją drugą rezerwację z OTA i zaproponowała, że je połączy, aby nie trzeba było zmieniać pokoju. Pokój przyjemnie urządzony w dość oryginalnym stylu - wygodnie, przytulnie (drewniana podłoga), designerskie meble i wykończenia, osobno umywalka, a osobno łazienka z przestronnym prysznicem. Codziennie uzupełniana woda w butelkach (2 x 500 ml). Wadą są cienkie ściany w hotelu, więc momentami słychać sąsiadów lub ludzi przechodzących korytarzem. Przeszkadzała mi także głośno działająca lodówka w pokoju, więc ją całkowicie wyłączyłem. Na terenie hotelu jest restauracja i bar w patio, ogólnie wszystko ładnie wygląda - dużo zieleni, fajny styl. Nie ma siłowni - ale goście mogą skorzystać z porządnie wyposażonego, chociaż uprzedzam trochę takiego "osiedlowego" klubu zlokalizowanego jakieś 400 m. od hotelu. Śniadania w formie bufetu - ogólnie skromne, jak na kategorię hotelu - dla mnie były w pełni wystarczające, ale dla niektórych mogą być rozczarowujące: dostępne są płatki z dodatkami i świeżymi owocami, jogurty, pieczywo + różne słodkie wypieki (dobrej jakości), jakiś ser i wędlina, a na ciepło: tortilla, jajecznica, grillowane warzywa, czasem boczek. Tyle. Jeśli ktoś chce , to można domówić za ok. 500 ARS (2 $ wg kursu niebiesko rynkowego) omlet i jajka na kilka sposobów. Mimo pewnych mankamentów ogólnie hotel mi się spodobał - zwłaszcza przez lokalizację, która jest IMO zajebista.
Góra
 Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1064 PostWysłany: 25 Wrz 2022 11:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 3664
Loty: 559
Kilometry: 659 970
HON fly4free
Nazwa hotelu:Hilton Brussels Grand Place

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:king executive

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: early check in late check out - to w związku ze ststusem, bo kiedy poprosilem recepcjonista juz chciałpowiedzieć no way, ale przeklikał nr pokoju i wysszlo of course

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):OTA ale dopisali rezerwację do konta hhonors

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):ładny nieduży salon. W dzień jogurty orzeszki croissanty, czasem ciasto, wieczorem kanapeczki kluski, zupa oraz stella i wino

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Normalnie bym nie brał, ale mimo zużycia to nie jest zly hotel tylko trochę jednak za drogi. Lokalizacja w zasadzie na dworcu centralnym. Pokój duży, swietnie odizolowany od świata. Czytalem dramatyczne recenzje, ale donoszę, że woda się spuszcza a o mikrofalówkę nie prosiłem. Mi było dobrze i wszystko działało, no może na śniadanie mogloby być trochę ciekawsze jedzenie
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
ZENNNEK uważa post za pomocny.
 
 
#1065 PostWysłany: 30 Wrz 2022 11:42 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 305
niebieski
Nazwa hotelu:Hilton Barcelona

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Twin Guest Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Up do King Sky View Room, śniadanie, wstęp do executive

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Dawno nie widziałem tak dziadowskiego saloniku. Jedzenie tragiczne i do tego dania które miały być na ciepło były kompletnie zimne. Do wybory były kanapki z szynką i serem, pierożki i mini sajgonki. Napoje zimne i ciepłe typu soki i herbata, kawa. Alkohol od 18 do 20 wino, piwo i gin. W ciągu dnia tylko kawa i herbata( lodówki z sokami i innymi napojami w ciagu dnia zamknięte) Obsługa praktycznie nie istniała. Stoliki zawalone talerzami sprzątane dopiero jak ktoś poprosił o przygotowanie stolika.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Jedyny plus hotelu to jego lokalizacja. Blisko metra i sklepów. Dobre połączenie z najważniejszymi atrakcjami Barcelony. Śniadanie w głównej restauracji tragiczne. Praktycznie zerowy wybór a do tego nawet chleb czy bułki były źle rozmrożone w środku były widać surowe zmrożone ciasto.

Inne uwagi:Hotel generalnie turystów ma głęboko gdzieś. 80% hotelu to linie lotnicze i uczestnicy konferencji czy szkoleń
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1066 PostWysłany: 08 Paź 2022 11:57 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5821
HON fly4free
Nazwa hotelu:Hilton Diagonal Mar Barcelona

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Check-in o 12, upgrade do Executive, wstęp do EL

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Pierwszy raz byłem po pandemii - happy hours dość wcześnie 17-19, sam lounge przestronny z zewnętrznym tarasem, oferta kulinarna mocno przeciętna: w ramach wieczornego bufetu zupa, sałatka rybna, tortilla z łososiem, deska serów z dodatkami, owoce, drobne przekąski, z napojów : softy, kilka gatunków win, podstawowe mocniejsze alkohole. Brak jakichkolwiek deserów. W zasadzie wolałem "pandemiczne" koktajle przy basenie zamiast oferty EL (kiedy był zamknięty)

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel już opisywałem, więc tylko uzupełniająco. Zaletą jest przede wszystkim bliskość do plaż oraz fajny basen z dużym tarasem słonecznym - tym razem już po sezonie, więc było spokojnie, pełno dostępnych łóżek, obsługa nienachalna. Basen nie jest podgrzewany więc mimo pięknej pogody był zauważalnie zimny. Siłownia czynna całą dobę i dość porządnie wyposażona. Ze śniadania tym razem nie korzystałem (wczesny wyjazd na lotnisko). Ogólnie polecam dla osób szukających chillowej lokalizacji w Barcelonie. Jeśli ktoś jest pierwszy raz w mieście i nastawiony jest na aktywne zwiedzanie, lepiej wybrać coś w samym centrum - z Diagonal Mar trzeba ok. 20 minut żeby dojechać metrem / autobusem / tramwajem do Barcelonety itp.

Inne uwagi:Po pandemii stawki hotelowe w całej Barcelonie poszły mocno do góry, a w zasadzie raczej wróciły do poprzednich poziomów. Hilton DM nie jest wyjątkiem tutaj
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#1067 PostWysłany: 08 Paź 2022 22:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2011
Posty: 353
Loty: 182
Kilometry: 399 997
niebieski
-- 08 Paź 2022 14:25 --

Nazwa hotelu: Hampton by Hilton Łódź

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: twin

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju Queen with sofa bed, który tak naprawdę wynikał z pełnego obłożenia hotelu i potrzeby jak największej ilości podwójnych łóżek (miałem w tej sprawie telefon miesiąc wcześniej), late checkout (o 12), choć tu był problem- mimo małego obłożenia hotelu w dniu wyjazdu Pani dość niemiło powiedziała ze goście muszą się wymeldować do 11, dopiero po weryfikacji bonusów dla osób ze statusem w aplikacji stwierdziła że w drodze wyjątku mogą nam przedłużyć pobyt o 1 godzinę…

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak EL

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel otwarty tydzień wcześniej wiec wszystko jeszcze pachnie nowością. Recepcja czy obsługa restauracji bardzo sympatyczna ale jeszcze wszystkiego się uczy wiec rozpoznanie statusu zerowe. Dość dużo problemów wieku dziecięcego hotelu - np brak krzesełek dla dzieci do karmienia przy śniadaniu. Pokój ładny, ciekawie urządzony ale niewielki (jak to Hamptonach). Śniadanie przeciętnie - wybór dość niewielki, większość smaczna. Jedynym minusem jajecznica- nie dość ze z koncentratu (brak możliwość zamówienia świeżej) to jeszcze położna pod lampe grzewczą, która tworzyła niezjadliwą skorupę.
Z parking jest osobna winda jadąca tylko na poziom 0 oraz na poziom recepcji (która jest na +1) więc przy większej ilości bagażu przesiadki w drodze do auta są dość uciążliwe. Ogólnie zawsze wybieram doubletree w Łodzi ale niestety od kilku miesięcy cały hotel wyprzedany (mistrzostwa świata w siatkówce) i po pobycie w obu hotelach zdecydowanie polecam doubletree.

-- 08 Paź 2022 22:57 --

Nazwa hotelu: Hilton Malta

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Deluxe room with garden view

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju King Executive Room with Sea View, plus jak się okazało ostatniego dnia również śniadania

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): salonik przeciętny - śniadania z wyborem porównywalnym jak w Hamptonach - dobre jakościowo ale niezbyt duży wybór, przez dzień nic nie ma, dopiero wieczorem przekąski plus alkohol przez 2 godziny happy hours. Na plus bardzo miła obsługa która często przychodziła i dopytywała się czy czegoś jeszcze nie trzeba

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Mam mieszane uczucia z tym hotelem, z jednej strony fajnie położny, przestronne pokoje, ogólnie miła i pomocna obsługa, fajne baseny (zewnętrzny i mały wewnętrzny), dobra siłownia. Z drugiej strony zrobili straszne zamieszanie z przywilejami. Byliśmy w 2 rodziny - my z Diamond i druga rodzina z Gold. Pisaliśmy wcześniej ze będziemy razem i prosimy o pokoje blisko siebie. Na początku małe zamieszanie ze stawka za pokój bo zrobili „podwójny upgrade”- 2 dni przed wyjazdem do pokoju King with Sea view, a dzień przed do Executive, natomiast stawka do zapłaty zmieniła się jak za pokój o jedna kategorie wyżej, czyli więcej niż w rezerwacji. Sytuacje musiał wyjaśniać menager co zajęło kilka minut. Druga sprawa powiedzieli ze jesteście razem Diamond i Gold, dostajecie up do pokoju z lounge i się cieszcie, ale śniadania macie jeść tam a nie w głównej restauracji. Przy meldowaniu powiedzieli, ze jeśli chcemy jeść w restauracji to 10 euro/os, drugiego dnia mówili ze jednak 15/os. Ostatniego dni pobytu stwierdziliśmy ze jednak zapłacimy i zjemy w głównej-Pan na recepcji był zdziwiony ze nie jemy bo jako Diamond przecież zawsze mamy free, a Gold dopłaca 10euro za pokój. Poszliśmy do restauracji i akurat Polak był pracownikiem obsługi stwierdził ze goście ze statusem Gold i wyżej nie płacą :lol:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1068 PostWysłany: 10 Paź 2022 08:59 

Rejestracja: 09 Gru 2012
Posty: 54
Nazwa hotelu:Hotel Saski Krakow, Curio Collection by Hilton

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Najtańszy - King Courtyard Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Wstawka do pokoju (owoce i coś słodkiego + list), śniadanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Brak Lounge

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Piszę o tym hotelu, bo chyba jeszcze nikt nie napisał. Byłem bardzo ciekawy tego hotelu i przy pierwszej możliwej okazji udałem się do niego. Uczucia mam nieco mieszane. Hotel jest oczywiście piękny, luksusowy, położony bardzo blisko rynku. Przy meldowaniu zostałem przywitany z uwzględnieniem statusu i poinformowany o upgrade do apartamentu Saski. Bardzo się ucieszyłem, bo to wyjątkowe pokoje z freskami na ścianach itd. Otrzymaliśmy karty - jednak po wejściu okazało się, że to zwykły pokój King Courtyard Room. Zadzwoniłem do recepcji, żeby zapytać, czy to nie jakaś pomyłka, ponieważ zostałem poinformowany o upgrade. Wyniknęło zamieszanie i Pani powiedziała, że do mnie oddzwoni. Przy kolejnym telefonie wytłumaczyła mi, że apartament Saski wyprzedał się chwilę przed moim przyjazdem i dlatego nie dostałem upgrade i że otrzymam go przy kolejnej wizycie. Nie został mi też zaproponowany inny upgrade, do pokoju nawet niższej kategorii. Sprawdziłem w aplikacji i apartament Saski oczywiście wciąż był dostępny na ten dziań. Wiem, że to może błędy młodości hotelu, ale lekki niesmak pozostaje.
Poza tym hotel jest naprawdę dobry. Ciekawe, aczkolwiek małe wellness i bardzo dobre śniadanie na wysokim poziomie.


Inne uwagi:Podsumowując hotel jest dobry, aczkolwiek podczas tego samego wyjazdu byłem dzień wcześniej także w krakowskim DoubleTree i chyba jednak preferuję DT, a cena za noc to 1/3 ceny Curio.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1069 PostWysłany: 10 Paź 2022 12:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 515
niebieski
Nazwa hotelu: DoubleTree Resort by Hilton Zanzibar - Nungwi

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: QUEEN GARDEN VIEW

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju z widokiem na basen (i częściowo na morze), śniadania, zniżka 15% na restaurację Fisherman's Seafood & Grill, 2 x voucher na 15 minutowy masaż stóp, 15% zniżki na SPA, 2 x voucher na koktajle w barze plażowym, wstawka powitalna (wino do wyboru przy check-in, poza tym spory zestawik orzechów, serów i owoców). Indywidualny check-in i późny check-out. O czym nie wspomina menedżer i żadna broszura - podczas śniadania można sobie za darmo zamówić kawę u obsługi, czyli jakieś ciekawsze jej rodzaje niż czarna z mlekiem, którą można sobie zrobić w ramach samoobsługi

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak takiego

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Ogólnie hotel jest okej, biorąc pod uwagę przywileje statusowe i jego wartość przy zakupie za punkty, z gratisowym noclegiem. W innym przypadku poziom zadowolenia może topnieć, szczególnie przy stawce regularnej. Nie żeby było źle, po prostu wydaje się drogo.

Śniadanie jest niezłe, bo oprócz typowego śniadania w DT, to są lokalne akcenty, takie jak poobierane kokosy, które wystarczy przebić i włożyć słomkę, no i świetne, świeże soki (o czym już tu wspominano) - zgadzam się, coś wybijającego się na tle innych hoteli. Poza tym jajka przyrządzane przez kucharzy, no i starano się różnicować nieco ofertę dań na ciepło, ale ta nie była szczególnie rozbudowana. Bez problemu dało się dobrze zjeść, restauracja nawet klimatyczna, ma nawet widoczek na morze, choć zakłócony nieco przez inne budynki hotelu.

Pokój był duży, styl kolonialny, pokoje chyba niedawno były odświeżane, a już z pewnością łazienka, która jest zrobiona w nowoczesnym stylu. I dobrze. Jakimś tam minusem są korytarze, którymi trzeba dojść do pokoju - te są na różny sposób usyfione, zakurzone, w jakichś miejscach pozbijane jakąś dyktą i wygląda to mało estetycznie. Znaczną część hotelu wypełnia ogród z licznymi palmami, zadbany, doglądany, ale też nic wyjątkowego na tle podobnych obiektów.

Basen na zdjęciach wydawał mi się mały, ale w rzeczywistości jest całkiem niezły. Nigdy też nie brakowało leżaków, ale to też za sprawą hotelowej plaży, gdzie jest ich znacznie więcej, a to raptem kilkanaście metrów. Ceny posiłków i drinków przy basenie i na plaży są całkiem atrakcyjne, podobnie jak room service. Hotelowa plaża nie jest prawdziwą plażą - to piasek wysypany na betonowym podwyższeniu, w dodatku postawili tam jakieś niespecjalnie ładne ścianki, które psują tylko widok. Sam widok na morze potrafi być ładny przy dobrej pogodzie, ale nie jest to najlepsza część Nungwi. Inne rozrywki w hotelu to bocce i bilard.

W zasadzie to ten hotel wyznacza granice turystycznej cywilizacji w okolicy. Dalej są jeszcze jakieś hoteliki, ale są małe, no i niespecjalnie atrakcyjne. Na zachód od hotelu ciągną się restauracje, hotele i ładne plaże, gdzie kwitnie życie turystyczne. Na wschód kwitnie życie miejscowych, widać jakieś przygotowania do połowu, albo wyciągany jest połów, leżą sobie śmieci, inne śmieci są palone. Niespecjalnie atrakcyjny widok. Paradoksalnie to tam można cieszyć się spokojem, bo już nikt za bardzo nie zaczepia turystów i nie nagabuje, co najwyżej jakieś dzieci idące lub wracające ze szkoły przywitają nas tradycyjnym "one dollar". Po prostu ta część ma zupełnie inny charakter.

Jak już napisałem - na zachód jest ładniej, dużo ładniej. Przy DT od morza oddziela nas beton, morze wyrzuca trochę śmieci na brzeg, a woda nie jest przejrzysto-błękitna, a mętnie turkusowa. Dalej natomiast plaże są bardzo urocze, a inne sieciówki mają dalece lepszą lokalizację (np. RIU), a ceny się tak bardzo nie różnią, a momentami nawet na niekorzyści DT. Oczywiście zupełnie inaczej jest ze stawką punktową i przywilejami, to łagodzi różnice.

W hotelu jest też restauracja Fisherman's Seafood & Grill, która jest chyba najlepiej ocenianą restauracją w okolicy i chyba też jedną z najdroższych, ale bez tragedii, w menu są też pozycje pozwalające zjeść w rozsądnej cenie. Zniżka rozliczana jest dopiero przy wymeldowaniu i tam opłacamy rachunek za posiłki (klienci All-Inclusive, niezależnie od statusu, mają 20% zniżki). Zjadłem tam jedną lepszą kolację i nie widzę w tej restauracji niczego szczególnego (na forum chwalono). Moja ośmiornica była okej, ale nic ponadto, nie raz jadłem lepsze, a partnerce do zamówionych pół kilo krewetek nawrzucali głów, żeby waga się zgadzała. Ocena może by była lepsza gdyby nie to, że smaczniej jedliśmy w innych restauracjach na plaży, podczas zwykłych, codziennych posiłków, pomijam już, że taniej. Drineczki w barze plażowym (działa też wieczorem, przy jakichś koncertach) fajne.

Obsługa była sympatyczna, wyluzowana, lubią zagadywać, pożartować itd. Check-in dla statusowców odbywa się oddzielnie, gdzie menedżerka tłumaczy zasady pobytu. Któregoś dnia zagadała do nas przy barze jakaś inna nadmenedżerka o ukraińsko-tanzańskim pochodzeniu, więc sobie pogawędziliśmy chwilę po rosyjsku, pytała nas jak nam się podoba, czy śniadania są okej itd. Fajnie. Serwis sprzątający też się starał. Pozostała obsługa życzliwa i uśmiechnięta.


Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Dubai M Square Hotel & Residences

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: KING GUEST ROOM

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Śniadanie, voucher na kawkę lub sok i granola box dla dwóch osób (wymieniłem box na makaroniki już w barze) oraz fikcyjny upgrade do pokoju Deluxe, który chyba niczym się nie różni od tego, którego rezerwowałem. Późny ckeck-out. No i bardzo wczesny check-in

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak takiego (chyba zlikwidowany po pandemii?)

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Wspomnienia hotel zostawił po sobie nienajlepsze, choć nie był zły. Być może to ciąg dalszy podbijania stawek po automatycznym upgrade, ale hotel nie wybrnął z tego problemu tak jak należy. Na początku nie zauważyłem, że pobrali ode mnie więcej kasy, ale recepcjonista wspominał o kredycie, który mam do wykorzystania na usługi hotelowe, więc pomyślałem, że to pewnie dlatego. Przy wymeldowaniu kazano mi dopłacić za zamówione posiłki i napoje, choć mieściły się w domniemanym przez mnie kredycie. Próbowałem więc wyjaśnić sytuację i okazało się, że naliczyli mi więcej za sam pobyt. Gdy pokazałem kwotę z rezerwacji Pan recepcjonista próbował mi jeszcze wmówić, że to podatek turystyczny, ale szybko wyjaśniłem, że podatek jest wliczony, a nawet jeśli nie, to jego wartość nie stanowi tak dużej różnicy. Recepcjonista udał się do przełożonego wyjaśnić sprawę, wrócił, stwierdził, że mam rację i zwrócą mi różnicę. Pół godziny po wyjściu z hotelu pobrali sobie kasę z posiłki w hotelu. Napisałem do nich, poprosili o szczegóły mojej rezerwacji (jakby po mailu się nie dało sprawdzić, ale niech będzie, że chcieli dokładnie wyjaśnić sprawę), odpowiedziałem z dokładnym opisem sytuacji i od dwóch tygodni nie ma odzewu. Dlatego po tygodniu napisałem jeszcze raz i dalej brak odpowiedzi. Dlatego zostaje centrala i ew. chargeback.

Co do samego hotelu to byłem rozczarowany brakiem upa, ale z drugiej strony mogło to wynikać z bardzo wczesnego zameldowania, bo chyba o 6 czy 7 rano i może dlatego nie mieli pokoju dla mnie. To akurat było dla mnie dość korzystne, bo dzięki temu odpuściłem sobie jeden dodatkowy nocleg przy lotnisku, ryzyko się opłaciło. Zapytali mnie nawet czy nie chcę sobie zjeść śniadania, ale z zastrzeżeniem, że kolejnego dnia nie będę mógł już skorzystać.

Pokój nowy, nowocześnie i stylowo urządzony (podobnie jak i cały hotel), komfortowy, przestronna łazienka. W łazience jest nawet linka do rozwieszania mokrych rzeczy, ale przez prawie tydzień pobytu nici się tam nie wysuszyło :) Ale ogólnie fajny, jedyny problem to niedosyt, że nie dostałem czegoś fajniejszego, bo inne pokoje wyglądają fajnie. Gniazdka wymagają adaptera, choć może nie być konieczny, bo są też gniazda USB.

Jedną z głównych wad hotelu są windy. Jest ich 6, choć nie zawsze działają wszystkie. Hotel ma trochę pięter, więc raz, że czeka się dość długo, dwa, że bardzo często windy są zapchane. Nierzadkie były sytuacje, gdzie pełna winda zatrzymywała się na każdym piętrze i albo ludzie wybuchali śmiechem, albo tłumek ludzi stwierdzał, że pójdzie schodami (a jak mówią to Amerykanie to coś jest już na rzeczy). Sam nie raz zamawiałem windę po kilka razy, bo nie dało się wejść. Pierwszy raz czegoś podobnego doświadczyłem.

Hotel dysponuje dwoma basenami i tu trzeba poczynić ważną adnotację - korzystanie z nich jest darmowe, ale nie ze wszystkich leżaków. Duże łóżka z baldachimem są dodatkowo płatne w postaci konieczności złożenia zamówienia na przynajmniej 50 AED. Na dolnym basenie nie ma problemu znaleźć bezpłatny leżak, ale na górnym jest ich zaledwie kilka (bodajże trzy) i tam w większości goście są skazani na duże łóżka. Ceny w barach basenowych nawet niezłe. Za 50 AED jedna osoba coś zje, albo można zamówić dwa duże mocktaile, mrożone kawy itp. Ponadto hotel udostępnia bezpłatny transfer do i z plaży La Mer, gdzie nie ma jednak żadnej infrastruktury, a na miejscu jest drogo. Warto zabrać ręczniczki.

Śniadanie całkiem urozmaicone, ale daleko do najlepszych. Jest sporo warzyw i owoców, hummus (dobry), chlebek arabski (słaby), kącik hinduski (niejadalny) i relatywnie skromny wybór ciepłych dań europejskich. Jajka przygotowywane przez kucharzy. Czarną kawę można nalać sobie samemu, ale można też ją zamówić u obsługi, która słabo wyrabia się z czasem
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1070 PostWysłany: 10 Paź 2022 16:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1511
Loty: 135
Kilometry: 254 896
niebieski
Nazwa hotelu: Hilton Dead Sea

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Twin

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: up do king z widokiem na morze, vouchery za salonik, śniadanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty 4 noce + 1 gratis (razem 178 tyś)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): zamknięty z powodu covid, choć w samej Jordanii jak i w hotelu nie ma żadnych restrykcji związanych z wirusem . W ramach rekompensaty otrzymuje się voucher (1 szt na 1 dzień) dla dwóch osób. Do wykorzystania w barze przy plaży lub w libańskiej restauracji. Voucher na przystawki na ciepło lub zimno (1 szt/os) oraz na dowolny napój alkoholowy lub bez. Wartość voucheru gdyby kupować to w cenach regularnych 2 przystawki + 2 drinki ok 200 zł

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Zdecydowanie wart polecenia. Hotel z prywatną plażą nad Morzem Martwym (co jest sporym autem bo korzystanie z plaży nad MM w Jordanii wcale nie jest łatwe) całą infrastrukturą plażowa, oraz kompleksem basenów (w tym basen tylko dla dorosłych) . Zameldowanie odbywa się przy osobnym stanowisku gdzie sympatyczna recepcjonistka wyjaśnia wszystko. Doskonałe rozpoznanie statusu, zapomnieliśmy swojego adaptera do prądu (zero problemu otrzymaliśmy od obsługi nowy), up do pokoju z łóżkiem king i widokiem na morze. Na śniadaniach osobna część dla gości ze statusem, ale nie wydzielona jak w DT WAW słupkami, tylko inne stoliki. Obsługa już po pierwszym dniu znała nasze imiona i do końca pobytu je pamiętała. Śniadania zarówno regionalne jak i międzynarodowe, do tego stanowisko z potrawami z jajek, świeżo wyciskany sok z pomarańczy do oporu. Hotel duży i prze większą część pobytu w dużej mierze pusty, więc bardzo komfortowo się wypoczywało.


Inne uwagi: obiekt czysty, zadbany. Ale największym jego atutem jest bardzo przyjazna obsługa, czy to na plaży, czy przy śniadaniach lub na recepcji. Ktoś szkoleniowo wykonał kawał świetnej roboty. Jedynie w knajpie w której realizowało się vouchery obsługa była dość niemrawa, ale poza tym 10 na 10. Warto odwiedzić.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1071 PostWysłany: 10 Paź 2022 16:47 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5821
HON fly4free
@dziabulek: a jak okolica tego hotelu ? są jakieś knajpy, sklepy , miejsca do spacerowania?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1072 PostWysłany: 10 Paź 2022 18:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1511
Loty: 135
Kilometry: 254 896
niebieski
@marek2011 obok hotelu jest małe centrum handlowe (kilka sklepów bez cen + kilka knajp) więc można tam coś zjeść poza hotelem. Poza tym nic nie ma , są inne hotele światowych marek m.in Movenpick, Marriot. Kempinski . Ale raczej tendencja jest taka, że każdy hotel to "twierdza".
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
 
#1073 PostWysłany: 10 Paź 2022 20:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 515
niebieski
@marek2011 , ja sobie tam zrobiłem spacerek z Holiday Inn (w 2018) i przy Hiltonie było właśnie te niby centrum. Wydawało się wtedy puste, a na dolnym piętrze był jakiś supermarket przyzwoitej wielkości (i z cenami) oraz jakaś knajpka fastfoodowa, ale mało ciekawa. Bliżej Holiday Inn była inna knajpka, też niezbyt dobra, z amerykańskim jedzeniem w amerykańskim stylu, więc nie dość, że makaron z serem to wszędzie dużo ketchupu. Naprzeciwko Holiday Inn kolejny sklep, ale jakiś mały. No i bliżej Holiday Inn jest miasteczko Swemeh, gdzie są kolejne markety, restauracyjki, hotele, a nawet aquapark. W zasięgu tych wszystkich hoteli działa Uber/Carem czy co oni tam mają i zazwyczaj jakieś taxi jest na miejscu (a przynajmniej tak było). To nie jest typowy kurort turystyczny z rozbudowaną infrastrukturą towarzyszącą.
Góra
 Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
 
#1074 PostWysłany: 18 Paź 2022 16:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 936
Loty: 512
Kilometry: 569 653
srebrny
Napisalem do DoubleTree by Hilton Izmir - Alsancak w sprawie early check-in w zwiazku z moim wczesnym przylotem. Dostalem odpowiedz na Whatsapp ze check-in jest o 14:00 a dla gosci ze statusem diamond early check-in zaczyna sie o 13:00 :lol:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1075 PostWysłany: 18 Paź 2022 16:57 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5821
HON fly4free
Zamiast pisać, lepiej się po prostu pojawić - generalnie, o ile nie trafi się na "sztywniacki" albo faktycznie full obłożony hotel, nie ma problemu wg mojego doświadczenia z dużo wcześniejszym check-inem, bo recepcja raczej stara się coś znaleźć od razu jak już ma gościa przed sobą. Generalnie IMO im mniej pisania z wyprzedzeniem po hotelach tym lepiej w różnych sprawach około statusowych (typu check-iny, upy, rozciągnięcie śniadań na dwa pokoje, albo przywilejów na rezerwacje z OTA itd itp.) - wywoływanie sprawy z wyprzedzeniem dość często kończy się albo formalnymi odpowiedziami (zgodnie z zasadami..., sprawdziliśmy i...), albo trafia to do przysłowiowego "praktykanta" odpisującego na nocnym dyżurze, który sztywno się trzyma reguł (bo nie czuje się uprawniony do innej reakcji), albo jest zwyczajnie niedoszkolony w wielu kwestiach. A jeśli hotel sensownie zarządza komunikacją, to potem treść takiej odpowiedzi jest notowana przy rezerwacji i zamyka drogę ("jak już przecież informowaliśmy mailowo...").
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#1076 PostWysłany: 18 Paź 2022 17:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 515
niebieski
Też wychodzę z założenia, że lepiej po prostu się pojawić, bo zazwyczaj jak hotel ma dostępny pokój, albo może go mieć, to go da - bo co im szkodzi? Robią to bez statusu, a jak ktoś ma status to tym bardziej, chętniej, a minusem jest to, że się może nie dostanie takiego dobrego upa jak by się chciało. Chyba nigdy mi nie odmówiono wczesnego check-in, nie wiem ile razy się to udało, bo nawet nie liczę sytuacji, gdzie pojawiłem się o jakiejś rozsądnej porze - np. 10 czy 11. Natomiast z takich bardzo wczesnych, bliżej 6 rano, to było tego trochę i raz się zdarzyło, że nie mieli pokoju, kazali zostawić numer telefonu i po godzinie czy dwóch zadzwonili, że już jest gotowy.

Oczywiście dobrze byłoby wiedzieć wcześniej czy się uda, żeby sobie ewentualnie zaplanować alternatywny nocleg, ale jeśli ktoś nie ma zamiary to taka wiadomość niczego nie zmienia? Hotel przy dużym obłożeniu raczej nie zablokuje pokoju, tylko po to, żebyśmy mogli się tam zameldować rano i w najlepszym przypadku trafimy na kogoś ogarniętego, kto wie jakie będzie obłożenie w danym dniu (jednocześnie może to skutkować niemiłym rozczarowaniem), albo ktoś asekuracyjnie napisze godzinę, na którą zrobią pokój w przyspieszonym tempie.

Co nie zmienia faktu, że DT Alsancak jest ogólnie słaby a obsługa niemiła :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1077 PostWysłany: 18 Paź 2022 18:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1511
Loty: 135
Kilometry: 254 896
niebieski
Oj mi za to wielokrotnie zdarzyl sie brak wczesniejszego zameldowania. Co wiecej zdarzyl mi sie brak pokoju dla mnie mimo, ze minela godzina zameldowania. Wiec tutaj nie ma zasad.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1078 PostWysłany: 18 Paź 2022 18:36 

Rejestracja: 22 Wrz 2010
Posty: 410
niebieski
Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Riga

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Brak upgrade - Mialem Twin a hotel pełny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pkt

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Lounge w hotelu
Świetna lokalizacja...chyba najlepsza w Rydze.
Late check out do 18. Sniadanie do 12. Śniadanie bardzo średnie...zrobią tylko omlet (nie do zjedzenia) a jajecznicy już nie. Jest w bemarach.
Ładny design hotelu.
_________________
Image
Kraje: 82/195
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#1079 PostWysłany: 18 Paź 2022 18:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 936
Loty: 512
Kilometry: 569 653
srebrny
Zdecydowanie ja też jestem zdania że lepiej takie rzeczy załatwiać na miejscu ale mój samolot ląduje o 5:30 i wolę się upewnić, niż ryzykować 8h czekania na pokój. Wielokrotnie zdarzało mi się że pomimo statusu nawet o 12:00 nie chcieli mi dać pokoju, pomimo dostępności.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1080 PostWysłany: 18 Paź 2022 19:00 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5372
Loty: 393
Kilometry: 797 577
A stawki dayuse nie mają ?
W Izmirze to w ogóle smutno się w pandemii zrobiło. Garden zabrał śniadania a Alsancak loza lokalizacja moglby sie nazywac Hampton
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1087 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 51, 52, 53, 54, 55  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group