Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 18 Mar 2019 16:10 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 3089
Ja niestety też nie polecam lucky2go (rodzina eSky). Zarezerwowałam u nich bilety przechodząc z kayaka (bilet był o 4 zł tańszy niż w innych OTA). Pieniądze zeszły z karty, czekałam na exity. Otrzymałam jednak maila z eSky z prośbą o pilny kontakt, gdyż bilety nie mogą zostać wystawione, ponieważ wzrosła cena. (?) Po dodzwonieniu się na infolinię okazuje się, że mam dopłacić do każdego biletu prawie kilkadziesiąt zł. :o W międzyczasie przeglądam wyszukiwarki i widzę, że cena za ten lot nie wzrosła. Sprawdzam bezpośrednio na stronie przewoźnika - cena niższa niż mi proponuje konsultant. Odmówiłam. Bilety zostały anulowane, po 2 dniach pieniądze wróciły na kartę, a ja bilety kupiłam bezpośrednio na stronie linii lotniczych. Swoją drogą wyniosło mnie to w końcu kilka złotych mniej niż oferowały OTA.
Myślałam, że to był odosobniony przypadek, ale przejrzałam opinie na temat lucky2go (eSky) tu i tam, i odnoszę wrażenie, że taka sytuacja zdarza się dużo częściej. Wystawiają np. na kayak ceny biletów w niższych cenach. Po dokonaniu rezerwacji informują klientów, że cena wzrosła i każą sobie dopłacić. W efekcie końcowym cena biletu jest zdecydowanie wyższa niż oferują inne OTA, i zupełnie niekonkurencyjna. Jednym słowem - nie polecam.
_________________
Ιαπόνκα76
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
mmm... lubi ten post.
 
      
#22 PostWysłany: 28 Mar 2019 19:37 

Rejestracja: 26 Sty 2012
Posty: 23
dobra rada, nigdy tam niczego nie kupuj, przewiduj problemy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Góra
 Profil Relacje PM off
mmm... lubi ten post.
 
      
#23 PostWysłany: 11 Kwi 2019 21:31 

Rejestracja: 11 Kwi 2019
Posty: 1
To katastrofa - nie polecam :evil: . Tragiczna obsługa i kruczki. Kupiłem bilety na długi weekend z przesiadką Ryanairem do Lizbony. Po trzech miesiącach zaczęły przychodzić maile ze zmianami rozkładu poszczególnych lotów. W efekcie lot w jedną stronę wydłużył się o 3 godziny, a na lot powrotny nie zdążę. Zdziwiłem się bardzo, gdy Pani z infolinii wytłumaczyła mi, że oni sprzedają bilety osobno, a nie jako łączony lot i to nie ich problem. Po kilkukrotnym kontakcie z infolinią (czas oczekiwania od 39 do 10 minut!!!) zaproponowano mi powrót dzień wcześniej i oczekiwanie 36 godzin w miejscu międzylądowania. Zwrot biletów bez kosztów tylko biletów zmienionych, jeszcze nie udało mi się dowiedzieć jakie są koszty zwrotu biletów (dopiero wykonałem kilka maili i telefonów), na które rozkład "jeszcze" się nie zmienił. Więc jak ktoś chce sobie zepsuć weekend to jest najlepszy sposób kupić bilet przez lucky2go!!!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 02 Cze 2019 01:04 

Rejestracja: 04 Paź 2018
Posty: 3
Lucky2go nie polecam.
Kupowałam bilety do Japonii. Zarezerwowałam lot przez lucky2go, opłaciłam, dostałam maila z potwierdzeniem i wtem okazało się, że lucky2go wprowadziło inne daty. Mam potwierdzenie w plikach systemowych (accesowych) z mojego komputera potwierdzające, co w danym dniu wyświetlało mi się na stronie lucky2go - były to inne daty! Przy zakupie biletów za kilka tysięcy człowiek raczej kilka razy sprawdzi, czy wszystko dobrze wpisał. Sprawdziłam, nie pomyliłam się. Lucky2go zarezerwowało mi lot, wg którego w Japonii miałam być 4 dni O.o Planowałam podróż na 3 miesiące.
Połączyłam się z infolinią po raz pierwszy - 30 minut oczekiwania, wyjaśniłam sprawę i Pani w słuchawce powiedziała, że zapozna się ze sprawą i oddzwoni do mnie w ciągu 30 minut. Minęła godzina, napisałam maila na info@ lucky2go - brak odpowiedzi. Postanowiłam znowu próbować się dodzwonić. Gdy połączyłam się z infolinią (40 minut czekania) konsultanci powiedzieli, że oddzwonią, ale nie dałam się zbyć. Następnie przez ponad 30 minut wprowadzali mnie w błąd twierdząc, że mojej rezerwacji nie da się w żadnym wypadku zmienić, bo jest zupełnie niezmienialna, absolutnie niezmienialna i nie i koniec. Dopiero po kilkudziesięciominutowym (!!!) naciskaniu na połączenie z osobą przełożoną nagle (sic!) dowiedziałam się, że moją rezerwację jednak można zmienić. Hura! Wmawiano mi, że nie ma takiej możlwiości oraz że nie ma osoby, przełożonej, która może potwierdzić sprawę. Nagle jednak się znalazła i wybrała z konsultantką najgorsze dla mnie opcje. Do tego podczas rezerwacji dokupiłam pomoc konsultanta w przypadku zmiany terminu lotu i pomoc konsultanta ograniczyła się do dalszego nabijania mnie w butelkę. Dostałam nierzetelną pomoc, ponieważ konsultanci wybrali dla mnie najdroższe możliwe loty i taryfy, o czym poinformował mnie bezpośrednio Finnair (zadzwoniłam do nich i bardzo mi pomogli, ale przerazili się, bo mając dużą rozpiętość czasową zakupu biletu, gdyż mogłam wylecieć 2 tygodnie późneij, lucky2go wybrało najdroższe możliwe połączenie). Finnair pomógł mi rezerwując dla mnie loty w kwocie o 1500zł niższej (sic!) od proponowanej przez lucky2go.

Nie polecam tych Państwa
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 11 Cze 2019 20:35 

Rejestracja: 10 Cze 2019
Posty: 2
Zgadzam się. Dramatyczna obsługa a w zasadzie jej brak. Chcieliśmy zmienić termin lotu - przez 2 dni nie mogliśmy się dodzwonić wisząc po 40 min na słuchawce. Po prostu nikt nie odbiera. Na maile nikt nie odpisuje. Zamierzam zgłosić tę firme do Urzędu OChrony Konsumenta.To jest totalna kpina - zero jakiegokolwiek serwisu posprzedażowego czy możliwości uzyskania informacji. Przestrzegam przed kupowaniem biletów w tym miejscu!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 11 Cze 2019 22:19 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 514
Loty: 123
Kilometry: 230 791
niebieski
Nie wiem skąd się biorą złe opinie.

Ja nie miałem żadnego problemu z lucky2go, a miałem spory problem, który został bez problemu naprawiony.
W miarę szybki kontakt z infolinią i jeszcze tego samego dnia kontakt z informacją zwrotną.

Rzecz dotyczyła Turkisha i zmiany godzin lotów, przez co nie było możliwe wybranie miejsc na stronie Turkisha.
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 12 Cze 2019 12:58 

Rejestracja: 10 Cze 2019
Posty: 2
Jakoś w to nie wierze.Dzwonie od kilku dni bezskutecznie. NIkt nie odbiera i nikt nie odpisuje.Klient pozostawiony jest samemu sobie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 12 Cze 2019 19:30 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2018
Posty: 4
-- 12 Cze 2019 19:25 --

szalwiatko napisał(a):
Jakoś w to nie wierze.Dzwonie od kilku dni bezskutecznie. NIkt nie odbiera i nikt nie odpisuje.Klient pozostawiony jest samemu sobie.


Dzień dobry,
Przepraszamy za niedogodności, które pojawiły się podczas kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Jeśli potrzebujesz pomocy w związku ze swoją podróżą, napisz do nas na adres cs-support@lucky2go.com, a my zrobimy wszystko, żeby Ci pomóc. W treści wiadomości proszę podać imiona i nazwiska pasażerów oraz numer rezerwacji.
Pozdrawiamy.

-- 12 Cze 2019 19:30 --

Tjw1978 napisał(a):
Nie wiem skąd się biorą złe opinie.

Ja nie miałem żadnego problemu z lucky2go, a miałem spory problem, który został bez problemu naprawiony.
W miarę szybki kontakt z infolinią i jeszcze tego samego dnia kontakt z informacją zwrotną.

Rzecz dotyczyła Turkisha i zmiany godzin lotów, przez co nie było możliwe wybranie miejsc na stronie Turkisha.


Dzień dobry,
Dziękujemy za Twoją opinię i docenienie naszej pracy. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc.
Pozdrawiamy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 14 Cze 2019 22:46 

Rejestracja: 04 Lis 2017
Posty: 1
Booking: P17C5HJ
Lot Delhi-gaya i Gaya-Delhi
data wylotu: na szczescie !! pazdziernik.

jest 14 czerwiec roku panskiego 2019. I nic sie nie zmieniło w poziomie i jakości obsługi tej firmy. Szkoda że nie wlazłem najpierw na opinie zanim kupiłem u nich bilet.. ( tzn zapłaciłem, bo jak się okazało zapłacenie nie jest jednoznaczne z tym że ma sie bilet.)

Chce zmienic kwestie powrotu i rozbic na dwa loty: gaya-varanasi i varanasi Delhi.

DZWONIĘ: dzwoniłem godzinę i nic- tylko muzyka. Nie mam pretensji do pracowników, którzy (a raczej pewnie który..) robią co moga ale jedna osoba to 100 telefonów nie obsłuzy..., po godzinie wymiękłem.
EMAIL: wysłałem 12 czerwca - 13 czerwca nic - 14 czerwca po południu email:

"uprzejmie informuję, iż bilet który chciał Pan zarezerwować nie został wystawiony z powodu wzrostu jego ceny zatem jeżeli plan podróży się zmieni możemy założyć nową rezerwację i środki przenieść na poczet nowej. W razie dodatkowych pytań zapraszam."

Do czego Pani mnie zaprasza? gdzie i w jakiej formie? bo jesli do kontaktu to znowu mam czekac dwa dni na odpowiedz? Na stronie nie ma zadnych mechanizmów pozwalających na anulowanie rezerwacji, na zmiane dat , i na cokolwiek innego. Jedyna mozliwośc to czekac godzinami na infolinii bez gwarancji ze po np 8 godzinach wiszenia na telefonie ktos sie jednak odezwie.
Nawet jesli chciałbym jednak u nich kupic ten bilet, to niby w jakiej formie mam przeniesc te środki? gdzie jest jakas opcja na stronie, formularz, żebym mógł to zrobić? (bo wiem już ze jedyna forma kontaktu to email z opóźniona odpowiedzią- telefoniczna obsługa to fikcja kompletna)...

A więc zważywszy że wiekszość opinii na tym forum juz OD KILKU LAT wskazuje na te sama wade tej firmy usługowej, (te dwie nieliczne to pewnie sami zrobili, zeby nie było samych negatywów), to serdecznie KAŻDEMU ODRADZAM wszelki deal z tą fimą, naprawdę warto dołozyc 100-150 zł i miec pewność że w przypadku problemów ktos na tej infolinii odbierze, bo z Polski to sobie mozna dzwonic cały dzień, ale juz z Indii..... to nie takie tanie...

tak na marginesie, to własciciel tej firmy musi miec pewnie związek z WSI, bo to tylko ta organizacja morderców może sobie pozwolic w Polsce na takie oszukiwanie ludzi. Ciekaw jestem czy mi oddadzą pieniądze... słabo to widzę .. jak oddadzą to napiszę, ale jak na razie to największy dramat z jakim sie spotkałem . Myslałem że GoToGate to jest dramat, ale nie - GoToGate w porónaniu z Lucky2go to naprawde sensowna firma i przynajmniej u nich infolinia działa...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group