Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 317 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następna
Autor Wiadomość
#281 PostWysłany: 20 Cze 2022 09:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2011
Posty: 317
niebieski
Myślę, że każdy w mojej sytuacji dokonałby kolejnej próby zakupu skoro pojawił się komunikat "błąd autoryzacji, transakcja niezrealizowana" i jedyną opcją było zacząć rezerwację od nowa. A i tak odczekałem około 25 minut. Znam regulamin MyTrip, no ale w tym wypadku ewidentnie zawiódł ich system pobierania płatności. Konsultantka na infolinii przyznała, że widzi to w szczegółach rezerwacji, że transakcja zostala odrzucona, a po 30 minutach system podjął samodzielną ponowną próbę pobrania środków (bez mojej autoryzacji). Niestety jakiekolwiek próby kontaktu (mail, tel) kończą się informacją, że sprawa zostanie przekazana do działu płatności, a po 24h przychodzi mail, że wszystko jest ok, bo ta opłata za anulowanie jest zgodna z regulaminem. Chyba faktycznie jedyne co zostaje, to próbować z chargebackiem w banku...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#282 PostWysłany: 21 Cze 2022 14:45 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3439
srebrny
@ranek tylko chargeback, nie ma się co z nimi kopać bo to jest dno i kilometry mułu jeśli chodzi o poziom customer care. Miałem kiedyś z nimi identyczną sytuację. Trzy próby, dopiero trzecia się udała. A po jakimś czasie wystawili rezerwacje i bilety do poprzednich prób no i obciążyli kartę. Chargeback pomógł do jednej rezerwacji (chyba mBank), drugi odrzucony ale przez błędy proceduralne w BNP Paribas (to dopiero dno jeśli chodzi o obsługę klienta). Jako że to była kwestia ok. 100zł to odpuściłem walkę w sądzie.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#283 PostWysłany: 26 Cze 2022 01:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 385
niebieski
Dostałem e-mail, że mogę miesiąc przed podróżą odprawić się na lot, za darmo - w aplikacji mytrip. Chodzi o lot, na który darmowa odprawa rusza 24h przed wylotem. Źle rozumiem ofertę czy oferują wczesne zameldowanie w zamian za instalację ich aplikacji na telefon?

Cytuj:
Mytrip App: Nun können Sie kostenlos einchecken!
Checken Sie jetzt für Ihren Flug ein, selbst wenn es bis zu Ihrem Flug noch Monate sind
Falls Sie es noch nicht getan haben, können Sie heute für Ihren Flug einchecken, auch wenn Ihr Abflug Monate entfernt liegt!

Góra
 Relacje PM off  
 
#284 PostWysłany: 30 Cze 2022 00:57 

Rejestracja: 21 Cze 2016
Posty: 264
niebieski
@rdw

Czy udało Ci się zrobić tą odprawę np. miesiąc przed odlotem ?
_________________
Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień.


Ostatnio edytowany przez malawita, 30 Cze 2022 01:02, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#285 PostWysłany: 30 Cze 2022 01:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 385
niebieski
Nie, ponieważ wbrew zachętom nie instalowałem aplikacji :ugeek:
Góra
 Relacje PM off  
 
#286 PostWysłany: 06 Sie 2022 20:15 

Rejestracja: 12 Cze 2022
Posty: 15
Czy ktoś z Was miał problem podobny do mojego? Jakiś czas temu kupiłem bilet przez mytrip.com. Dodałem rezerwację w LOT i dodanie przebiegło bez problemu. Wchodzę ostatnio na konto w LOT i okazuje się, że moja rezerwacja zniknęła i każda próba ponownego dodania kończy się błędem. Oczywiście napisałem do mytrip, ale wciąż czekam na odpowiedź.
Góra
 Relacje PM off  
 
#287 PostWysłany: 06 Sie 2022 20:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 645
srebrny
@Erkaesowiec cały czas masz lotowski numer rezerwacji? To dzwoń najpierw na infolinię Lotu. Z nimi szybciej się dogadasz, a całkiem możliwe że to błąd ich sytemu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#288 PostWysłany: 06 Sie 2022 21:15 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1795
Można też po numerze biletu (zaczyna się od 080) sprawdzić jego status na stronie Saudii
Góra
 Relacje PM off
Oszukani uważa post za pomocny.
 
 
#289 PostWysłany: 08 Sie 2022 12:51 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 225
niebieski
Czy w wypadku zakupu Ryanair przez mytrip bez problemu dostanę od nich email użyty do rezerwacji? Kiwi podaje takie dane bezproblemowo - dzięki czemu można się łatwo zalogować do rezerwacji na Ryanair.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#290 PostWysłany: 08 Sie 2022 14:32 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3439
srebrny
@bawarka tak, mytrip poda w Ryanair Twój adres e-mail i też od Ryanair dostaniesz potwierdzenie biletu w momencie rezerwacji.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#291 PostWysłany: 08 Sie 2022 15:48 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 225
niebieski
Dzięki. Kiwi robi rezerwację na swój adres, więc "nasz" nie działa. Ale bezproblemowo wysyłają dane logowania.
Góra
 Relacje PM off  
 
#292 PostWysłany: 09 Sie 2022 17:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 716
Loty: 127
Kilometry: 289 866
niebieski
Chupacabra napisał(a):
Niestety, próby przeskoczenia opłaty administracyjnej są u nich chyba nie do przejścia.


Jak coś, to ta cała "opłata administracyjna" w wysokości 140zł, którą mytrip sobie woła w przypadku wystąpienia o zwrot za anulowane loty, jest całkowicie do uniknięcia. OTA oczywiście zasłania się swoim regulaminem, ale Visa właśnie uznała moją reklamację, którą złożyłem w banku. Sytuacja wyglądała tak, że mytrip twierdził, że mogą wystąpić o zwrot do LOTu w moim imieniu i wtedy potrącą sobie opłatę, albo mogę sam wystąpić o zwrot w liniach lotniczych (co oczywiście jest niemożliwe w przypadku kupna biletu w OTA). Składając chargeback wykazałem, że kontakt z liniami lotniczymi ze strony mytrip nie jest "opcjonalną usługą" jak starają się to przedstawić, tylko koniecznym działaniem, które musi zostać wykonane żebym odzyskał pieniądze za anulowany lot. Dzisiaj dostałem pełny zwrot 692,48zł bez potrącenia 140zł "opłaty administracyjnej". Polecam każdemu korzystać z tej opcji i nie dawać się naciągaczom 8-)
_________________
Image
Relacja z Malawi
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
 
#293 PostWysłany: 09 Sie 2022 19:52 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2283
złoty
Również i mi się udało dostać chargeback. Nie musiałem nawet nic dokumentować poza faktem, że nie dokonali zwrotu w ciągu 30 dni od potwierdzenia z ich strony, że takowy zwrot się należy.

Niestety realia są takie, że im i tak się opłaca robić ludzi w bambuko, bo pewnie znikomy procent klientów upomni się o swoje.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#294 PostWysłany: 10 Sie 2022 09:28 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3439
srebrny
Jest dokładnie tak jak pisze @Chupacabra. Wciąż mało osób wie o czymś takim jak chargeback, nawet bym się pokusił o stwierdzenie że na rynku polskim większość osób płaci tam przelewem Pay-by-link a nie kartą.

Ja gdy się covid rozpoczął miałem u nich kilkanaście rezerwacji i na wszystkie otrzymałem chargeback (wszystkie oprócz jednej płaconej kartą BNP Paribas bo ten para-bank nie potrafi nawet poprawnie przeprocesować reklamacji - ale tu się udało otrzymać voucher od LOT pod długich bojach).
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#295 PostWysłany: 17 Sie 2022 05:09 

Rejestracja: 17 Sie 2022
Posty: 1
Przez momondo znalzałem lot WAW- ALC, najtaniej wychodzi właśnie przez mytrip. Akurat zależy mi, aby w pierwszą stronę lecieć z bagażem rejestrowanym, a z powrotem tylko z podręcznym. Na mytrip wybieram opcję "bez bagażu rejestrowanego", lecz w oknie dane podróży figuruje wciąż "bagaż rejestrowany w cenie biletu" [czyli tak jak mi zależy]. W finalnym podsumowaniu przy płatności jest podany tylko bagaż podręczny w obie strony. Czy mogę zaufać, że ten bagaż rejestrowany w jedną stronę będzie faktycznie uwzględniony?
Góra
 Relacje PM off  
 
#296 PostWysłany: 17 Sie 2022 10:55 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3439
srebrny
@Wojtek Krzemien sprawdź jak ten lot wygląda na stronie linii lotniczej, czy taryfa zawiera bagaż czy nie.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#297 PostWysłany: 17 Sie 2022 10:56 

Rejestracja: 12 Paź 2016
Posty: 345
Loty: 71
Kilometry: 124 377
Korzystał ktoś z opcji flex u nich? Zastanawiam się nad nią, bo różnica w cenie mała, a dolot może mi się jeszcze zmienić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#298 PostWysłany: 21 Sie 2022 17:17 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1102
niebieski
Hejka!

Też mnie dopadł problem zwrotu za anulowany bilet. W kontakcie telefonicznym z MyTrip zażądali, żebym sam zażądał zwrotu od linii lotniczej. Tak więc to zrobiłem, podając dane od agenta. Następnie otrzymałem potwierdzenie z MyTrip (ramka maila od linii na ich maila), o dokonanym zwrocie (z pełną kwotą jaką oni zapłacili za bilet - w rzeczywistości taką jaka była bezpośrednio za zakup u lini). Oczywiście po miesiącu ciągle nic nie ma. Kontaktowałem się z MyTrip mailowo i zażądali opłaty administracyjnej. Odpisałem, że się nie zgadzam i powołałem się na rozporządzenie. Do dzisiaj czekam na odpowiedź ;-)

Dwa pytania mam:
- czy to czas na chargeback? martwi mnie trochę że zapłaciłem mniej, niż jest kwota na potwierdzeniu zwrotu który otrzymałem
- przysluguje mi tez rekompensata, moge zlozyc formularz na stronie linii lotniczej, ale obawiam sie ze pieniadze trafia pewnie na konto mytrip i nie beda do odzyskania latwo, ma ktos z tym doswiadczenie?


dzieki!
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#299 PostWysłany: 21 Sie 2022 17:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 716
Loty: 127
Kilometry: 289 866
niebieski
@bartek.
nie zgadzaj się na żadną "opłatę administracyjną" - składaj od razu wniosek o chargeback w banku. Miałem podobną sytuację - opisałem kilka postów wyżej.
_________________
Image
Relacja z Malawi
Góra
 Relacje PM off  
 
#300 PostWysłany: 21 Sie 2022 21:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2017
Posty: 244
Loty: 130
Kilometry: 242 379
niebieski
bartek. napisał(a):
- przysluguje mi tez rekompensata, moge zlozyc formularz na stronie linii lotniczej, ale obawiam sie ze pieniadze trafia pewnie na konto mytrip i nie beda do odzyskania latwo, ma ktos z tym doswiadczenie?


rekompensata jest dla pasażera, a nie agenta, składasz i w formularzu podajesz swoje dane do przelewu
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 317 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group