Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 695 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35
Autor Wiadomość
#681 PostWysłany: 01 Lut 2020 10:40 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1464
srebrny
Dopłaty do Tokio ponad 600 zł. Japonia stosunkowo często trafia się w promocjach od 1300 do 1800, nie wspominając o błędach cenowych (których niestety ostatnio nie ma). Są lepsze sposoby na wykorzystanie mil, chociażby Seul.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
1955845624 uważa post za pomocny.
 
 
#682 PostWysłany: 09 Lut 2020 01:30 

Rejestracja: 22 Lis 2013
Posty: 19
Loty: 452
Kilometry: 640 852
Witam,
Rezerwacja OW: WAW-BCN-BOG-EZE w C za 71k +175 PLN (LO/AV)
Wybrałem EZE a nie MVD gdyż AV do EZE lata na A-330 natomiast do MVD na A-319.

Pytanie: Jak zarezerwować miejsca na wszystkie odcinki? Sprawdzałem na stronach LOT (operator 1-szego odcinka) i AVIANCA.
Rezerwacja owszem widoczna można edytować dane, ale nie ma żadnej opcji rezerwacji miejsc :?
Czy trzeba dzwonić na infolinię M&M?
Góra
 Relacje PM off
michcioj uważa post za pomocny.
 
 
#683 PostWysłany: 09 Lut 2020 04:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 688
srebrny
@Collector582 Zadzwoń na infolinię AV. Jakieś 2-3 miesiące temu Avianca zdjęła ze swojej strony możliwość wyboru miejsc (chyba tylko dla biletów wydanych przez innych przewoźników) - wcześniej było to możliwe. Przez infolinię bez jakiegokolwiek problemu wybór miejsc, nawet długo nie czekasz na konsultanta. Jak zadzwonisz na amerykańską to obędzie się bez hiszpańskiego. ;) PNR taki sam jak dla LO - oni też używają Amadeusa. +1-800-284-2622

Trochę offtop, ale na marginesie z końcem grudnia skończyła się umowa AV z salonikiem w BCN (kontraktowy) i umowa nie została przedłużona więc pasażerowie C nie mają tam nigdzie wstępu.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#684 PostWysłany: 09 Lut 2020 14:40 

Rejestracja: 22 Lis 2013
Posty: 19
Loty: 452
Kilometry: 640 852
@billabong Dzięki za info dot. rezerwacji przez infolinie.
Dam znać jak wygląda rezerwacja miejsc na chwilę obecną przez infolinię + ew. wstęp do lounge-u w BCN.
Lounge w BCN cały czas znajduje się na liście "VIP Lounges" publikowanej na stronach AV.

Temat o tyle ważny że AV jest pewnie jednym z najpopularniejszych przewoźników do "spalania mil" z uwagi na dopłaty, a tylko 4 połączenia do Europy z BOG: LHR, MUC, MAD i BCN
Góra
 Relacje PM off  
 
#685 PostWysłany: 14 Lut 2020 19:52 

Rejestracja: 18 Paź 2012
Posty: 51
Czy ktoś z Was próbował zestawić lot MAD-BOG-SCL-IPC-SCL-BOG-MAD ?
Zakładam że teoretycznie dałoby radę (pierwszy i ostatni odcinek AV, pozostałe LA) tyle że nie znajduję dostępności dla SCL-IPC - w wyszukiwarce M&M nie ma lotniska IPC.
Góra
 Relacje PM off  
 
#686 PostWysłany: 14 Lut 2020 20:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1396
Loty: 489
Kilometry: 1 089 184
srebrny
Dostępność SCL-IPC widywałem czasem za aviosy aczkolwiek miej na uwadze, że dla LATAM ta trasa jest bardziej zyskowna niż dla nieLOTa WAW-ORD w lipcu i szanse na kupienie tego za mile są niewielkie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#687 PostWysłany: 15 Lut 2020 02:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 688
srebrny
To ja tylko jeszcze dodam, że taxy za MAD-BOG-SCL-BOG-MAD przy połączeniu AV/LA są wyższe niż za całą trasę tylko AV (na dodatek możesz znaleźć loty BOG-SCL na 787 w AV).

Jeśli IPC nie ma w wyszukiwarce M&M to znajdź dostępność przez BAEC za aviosy (możesz wyszukiwać mając ich zero z nowym kontem) i z tym próbuj dzwonić na infolinię M&M.

EDIT:
IPC jak najbardziej znajduje się w wyszukiwarce M&M -
Załącznik:
SCRN_93481.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
tom971 lubi ten post.
 
 
#688 PostWysłany: 17 Lut 2020 09:57 

Rejestracja: 04 Gru 2019
Posty: 4
Cześć!
Planuję na czerwiec POZ-WAW-BEY-ADD-ZNZ RT za mile 2 osoby.
Trochę mnie przeraża wizja 3 przesiadek: WAW-3,5h, ale potem już krótkie: BEY-1h i ADD-1h40'. Powrót podobnie, z tym że przesiadka w WAW już lepiej bo około 1h.

Planowałem całość w Y. Ale wystarczyłoby mi mil żeby lot tam kupić w C a powrót w Y.
Różnica w dopłacie pomiędzy Y a C OW to 60 PLN czyli grosze.

Myślicie, że warto spalić te dodatkowe 30k mil dla dwóch osób? Będę miał dostęp do fajnego saloniku na Chopina? A jak w ADD?
Góra
 Relacje PM off  
 
#689 PostWysłany: 17 Lut 2020 10:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1637
Loty: 339
Kilometry: 495 715
srebrny
W ADD też będziesz miał dostęp ale czy warto na tej trasie? Niekoniecznie, ZNZ-ADD będziesz miał na szerokim kadłubie, reszta pewnie 737 i Embrion + Dash. Spróbuj znaleźć tą samą trasę np przez BRU albo VIE, wtedy Europa-ADD polecisz 787 i w takim przypadku moim zdaniem warto zainwestować w C.
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
andrzej.zmyslowski uważa post za pomocny.
 
 
#690 PostWysłany: 17 Lut 2020 10:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 840
Loty: 235
Kilometry: 367 875
srebrny
Z tym samym punktem startowym i docelowym będę leciał POZ-FRA-ADD-ZNZ.
Dopłaty nieco wyższe, ale:
1) jestem leniwy
2) zaledwie 2 przesiadki
3) A350 i B787
4) krótki czas całego połączenia
5) lepsze godziny wylotów/przylotów (z mojej perspektywy)
6) Biznes w LH vs brak biznesu LO na krajówce.

Niestety dostępność POZ-FRA za mile jest dość marna i przy takim routingu muszę wracać dzień później niż początkowo planowałem.

@kamo375 Nie wszystkie rotacje ADD-ZNZ są szerokim kadłubem.
_________________
Don't be evil
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
andrzej.zmyslowski uważa post za pomocny.
 
 
#691 PostWysłany: 17 Lut 2020 10:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 363
srebrny
Moje 3 grosze w tym temacie: w ADD nie ma saloniku na PP czy DC, a że jest to specyficzne lotnisko to możliwość wejścia do saloniku Ethiopiana (lecąc w C) jest dla mnie zauważalnym atutem względem Y.
Góra
 Relacje PM off
andrzej.zmyslowski lubi ten post.
andrzej.zmyslowski uważa post za pomocny.
 
 
#692 PostWysłany: 17 Lut 2020 12:21 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1464
srebrny
Saloniki Ethiopian nie wyglądają z zewnątrz na jakieś szczególnie rewelacyjne. Dużo prawdopodbienstwo wąskiego kadłuba na trasach "afrykanskich", więc zalety C uciekają.

1 h w ADD wystarcza, ale trzeba pamiętać poinformować pomoc lotniska, że masz za chwilę lot. Organizacja na tranzycie jest dobra.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#693 PostWysłany: 19 Lut 2020 19:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Wrz 2014
Posty: 490
Loty: 153
Kilometry: 451 125
srebrny
-- 19 Lut 2020 19:13 --

Czy coś się zmieniło jeśli chodzi o rezerwowanie online lotów United z US do EU ?
Jak wiadomo miały one najnizsze doplaty, a w tej chwili wyskakują niemal tylko LH :shock:

-- 19 Lut 2020 19:28 --

sorry,że post pod postem ale piszę w innym temacie.

Miłośnicy "fajnych kresek" znają pewnie temat rejsu UA154
Zauważyłem, że do systemu trafiły bilety nagrody na ten rejs w połączeniu z UA095.
Możemy zatem skorzystać z 11h stopu na Mikronezji.
Do wyboru Truk lub Pohnpei. Dla mnie bomba!
Załącznik:
mikronezja.PNG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#694 PostWysłany: 19 Lut 2020 19:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 230
niebieski
Nie wiem jakie konkretnie lotniska masz na myśli, ale u mnie się wyświetlają loty US-EU z United, choć dopłaty duże. SAS ma bardzo fajne dopłaty, ale moim zdaniem szkoda palić mile na trasie US-EU, o ile nie zależy nam na dostarczeniu na krajowe lotnisko. US-LHR można znaleźć loty nawet po 400 zł.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#695 PostWysłany: 19 Lut 2020 21:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 561
Loty: 249
Kilometry: 401 514
srebrny
@andrzej.zmyslowski
W wąskim kadłubie absolutnie nie warto palić dodatkowych mil na C. Niedawno miałam okazję skorzystać na locie IST-ZNZ i był to błąd. Czułam się bardziej komfortowo wracając ekonomiczną A380 do Londynu.
No może troszkę przesadzam, ale nie jakoś bardzo.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
andrzej.zmyslowski uważa post za pomocny.
 
 
 [ 695 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group