Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 197 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 01 Lip 2017 10:06 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5046
Loty: 155
Kilometry: 225 486
Zapoznaj się z tym tematem:
vouchery-wizza-ryan-z-allegro,181,19371?start=440
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#182 PostWysłany: 01 Lip 2017 10:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 9418
Punkty statusowe: 448
HON fly4free
Linie lotnicze, w tym Wizzair generalnie "niewiele" wyjaśniają, gdy vouchery pozyskano w drodze przestępstwa
...
Można do nich tanio zadzwonić i zapytać:
kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835?start=80

A i był lata temu dość spory temat j/w czy problem "dla oszczędnych z alle", tam generalnie wszystko wyjaśniono i mało kto czy w ogóle z tego forum myśli o korzystaniu z takich okazji patrz problemów
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#183 PostWysłany: 23 Lip 2017 21:27 

Rejestracja: 23 Lip 2017
Posty: 2
Punkty statusowe: 0
Witam,

Czy jest tutaj ktoś kto anulował rezerwacje w Wizzairze?
Wiem że do 14 dni przed wylotem mogę anulować lot za 260 zł od lotu tylko mam problem z samą czynnością anulowania.
Do telecentrum nie mogę się dodzwonić a siedzenie na lini niewiadomo ile czasu i płacenie za każdą minute 5zł nie jest kuszące.
W dodatku anulowanie rezerwacji przez telefon to są jeszcze jakieś dodatkowe koszta w kwocie 60zł od lotu.

Anulowanie przez formularz internetowy wydaje mi się bardzo niejasne. Sama czynność nazywa się roszczeniem a typ wiadomości mogę wybrać jeden z trzech (skarga/pochwała/sugestia). Dodatkowo nie wiem czy powinienem coś napisać jeszcze w tej wiadomości czy tylko jakąś krótką informacje że chce anulować. Problemem jest też sam fakt że dają sobie na odpisanie 30 dni a w automatycznej wiadomości jest informacja że same wysłanie nie jest potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.

Tak więc wracam do pytania czy ktoś kiedyś anulował rezerwacje w wizzairze przez formularz i jak to wygląda?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#184 PostWysłany: 23 Lip 2017 21:36 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 950
Loty: 59
Kilometry: 62 811
Punkty statusowe: 74
złoty
Nikt nie anulował, bo nie ma takiej potrzeby. Nie odprawia się i się nie leci :)
Kar za to nie ma.
_________________
www.ineedatrip.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#185 PostWysłany: 23 Lip 2017 21:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 2540
Punkty statusowe: 298
HON fly4free
kalwas napisał(a):
Witam,

Czy jest tutaj ktoś kto anulował rezerwacje w Wizzairze?
Wiem że do 14 dni przed wylotem mogę anulować lot za 260 zł od lotu tylko mam problem z samą czynnością anulowania.
Do telecentrum nie mogę się dodzwonić a siedzenie na lini niewiadomo ile czasu i płacenie za każdą minute 5zł nie jest kuszące.

Poczytaj jak nie płacić wiele za kontakt telefoniczny kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835?start=80 i pamiętaj,że te 260 zł jest za każdą osobę na rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off
kalwas uważa post za pomocny.
 
      
#186 PostWysłany: 23 Lip 2017 21:49 

Rejestracja: 23 Lip 2017
Posty: 2
Punkty statusowe: 0
jekyll napisał(a):
Nikt nie anulował, bo nie ma takiej potrzeby. Nie odprawia się i się nie leci :)
Kar za to nie ma.


Rozumiem że kar nie ma ale chciałbym odzyskać pozostałą kwotę za bilet po odjęciu 260zł za lot od pasażera.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#187 PostWysłany: 24 Lip 2017 02:41 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 625
Punkty statusowe: 26
niebieski
kalwas napisał(a):
jekyll napisał(a):
Nikt nie anulował, bo nie ma takiej potrzeby. Nie odprawia się i się nie leci :)
Kar za to nie ma.


Rozumiem że kar nie ma ale chciałbym odzyskać pozostałą kwotę za bilet po odjęciu 260zł za lot od pasażera.


Cytuj:
Opcja anulowania rezerwacji jest dostępna jedynie dla pasażerów, którzy korzystają z taryfy Plus lub wykupili usługę WIZZ Flex.

https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i-uslugi/informacje-o-rezerwacji/zmiany-rezerwacji#faq-jak-anulowac-rezerwacje

Możesz tylko zmienić lot albo pasażera.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#188 PostWysłany: 27 Lip 2017 12:26 

Rejestracja: 27 Lip 2017
Posty: 1
Punkty statusowe: 0
Jestem członkiem WDC, zarezerwowałem lot w dwie strony dla 5 osób na wrzesień. Dwie osoby mi się niestety wysypały i chciałbym anulować część rezerwacji. Jest to możliwe?
Jeżeli tak, to rozumiem, że normalnie obejmuje mnie opłata 261 zł za anulowanie lotu, co w tym przypadku dla lotu w 2 strony i 2 osób ta 4*261 zł opłaty?
Anulować da się poprzez Internet, czy trzeba do nich dzwonić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#189 PostWysłany: 27 Lip 2017 14:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 414
Loty: 58
Kilometry: 91 432
Punkty statusowe: 39
srebrny
Nie ma potrzeby anulowania. Niech wszyscy się odprawią, a polecą 3.

Edit. Chociaż to samo jest parę postów wcześniej :roll:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#190 PostWysłany: 27 Lip 2017 14:22 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 2540
Punkty statusowe: 298
HON fly4free
@mani To już taniej by cię wyszło podarować komuś bilety ,za zmianę danych jest trochę niższa cena 196 ​PLN/os/lot.Jeśli nie ma chętnych to tak jak pisze @dworkam.W taryfie basic nawet anulować samodzielnie nie masz możliwości,chyba,że masz wizz flex dokupione,ale nawet wtedy nie ma możliwości modyfikacji rezerwacji grupowych,jedynie anulacja całości i nowy zakup biletów na właściwą liczbę osób.
Góra
 Profil Relacje PM off
mani uważa post za pomocny.
 
      
#191 PostWysłany: 12 Wrz 2017 13:49 

Rejestracja: 12 Wrz 2017
Posty: 1
Punkty statusowe: 0
Witam, dołączę się do tematu. Mianowicie miałem zarezerwowany 2 osobowy lot WAWA-RZYM w obie strony, termin wylotu 20.09-26.09. Jednak uległem wypadkowi (pobyt w szpitalu), z tego powodu jestem unieruchomiony (problemy z nogą plus zwolnienie lekarskie do końca miesiąca).Bilety dla dwóch osób + 1 bagaż rejestrowany kosztowały nas 1047 zł. Z wspomnianego powodu nie jesteśmy w stanie wykorzystać lotu, sprawę zgłosiliśmy do Wizzair'a drogą mailową. Jako odpowiedź dostaliśmy:
Cytuj:
.... nie przewidują zwrotu kosztów biletu lub bezpłatnej zmiany rezerwacji w przypadku choroby pasażera. Na takie ewentualności polecamy klientom wykup dodatkowego ubezpieczenia.
Rezygnacja z rezerwacji jest płatna i wynosi 264 PLN od pasażera za lot. W przypadku powyższej rezerwacji opłata za rezygnację wynosi 52 pln.
Lub
Z listu wynika jednak, że jest to szczególny przypadek dotyczący problemów zdrowotnych, mogę zatem zaproponować kredyt na koncie Wizz za niewykorzystany bilet osoby chorej, w wysokości 50% czyli 164 pln. .


Rozumiem, ze jedyne opcję jakie są w tym przypadku to opłacenie 2x264 zł i zmiana terminu lotu lub otrzymanie zwrotu 164 zł do wykorzystania w późniejszym okresie ? Czy istnieją jakieś inne opcję ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#192 PostWysłany: 01 Paź 2017 07:21 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 1
Punkty statusowe: 0
Czy ktoś już anulował bilet Wizz plus? Czy potrącają jakąś kwotę? Jeśli mam flex to ta opłata jest bezzwrotna, ale w Wizz plus nie ma wyszczególnionej kwoty za flexa. Co jeśli za bilet płaciłem w euro? Zwrot pojawi się w euro czy zostanie przewalutowany? Przy zmianie daty dopłaca się różnice w cenie. A jeśli bilet jest tańszy - zwracają różnice na konto Wizz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#193 PostWysłany: 01 Paź 2017 10:48 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 2540
Punkty statusowe: 298
HON fly4free
@kkrecik Zwrot też w euro,ale jak potem chcesz zapłacić w PLN to ci przeliczy.Jeśli zmieniasz na tańszy bilet ,raczej nie dostaniesz zwrotu,podobnie jak w Wizz flex.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#194 PostWysłany: 12 Paź 2017 14:24 

Rejestracja: 16 Sty 2015
Posty: 29
Loty: 9
Kilometry: 38 901
Punkty statusowe: 0
Mam pytanie, czy ktoś próbował sobie w WizzAir zamiast sprzedawać bilet/po prostu nie lecieć, dokupić opcję WizzFlex i zmienić daty lotu? Czy to może być opłacalne?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#195 PostWysłany: 12 Paź 2017 14:56 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 2540
Punkty statusowe: 298
HON fly4free
@MattKa Nikt nie próbował bo zwyczajnie nie jest to możliwe.Wizz Flex możesz dokupić jedynie na etapie rezerwacji,potem ta usługa nie jest dostępna. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
MattKa lubi ten post.
 
      
#196 PostWysłany: 13 Paź 2017 09:41 

Rejestracja: 16 Sty 2015
Posty: 29
Loty: 9
Kilometry: 38 901
Punkty statusowe: 0
Rozumiem, dzięki. Zmylił mnie cennik opłat, gdzie widnieje opcja "zakupu" WizzFlex. Ale faktycznie byłoby to bez sensu biorąc pod uwagę kolizję z pobieranymi od zmian opłatami :roll:
Zostaje nie stawić się na lot, co za chora sytuacja. Przecież gdyby bez jakichś głupich opłat zwracali chociaż 50%, to byłoby win win, a tak ja tracę i się zrażam do nich, a oni nie są w stanie zarobić jeszcze więcej :|
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#197 PostWysłany: 13 Paź 2017 10:24 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 2540
Punkty statusowe: 298
HON fly4free
@MattKa Oni tam na swoje wyjdą ;) Tak to jest w liniach i nie tylko tych tanich-niższy koszt biletu=taryfa bezzwrotna(z małymi wyjątkami)Czasami może się zdażyć,że sami coś zmienią w rozkładzie lub odwołają lot,wtedy możesz dostać zwrot lub zmienić datę zg. z regulaminem bezpłatnie :) .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 197 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group