Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

Tani numer ogólny do Wizzair:
32 213 29 16

wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492

Zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Doładowanie konta
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060

Przepisanie bagażu rejestrowanego na drugą osobę w rezerwacji- możliwe -> dzwoń do callcenter


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5111 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 256  Następna
Autor Wiadomość
#4221 PostWysłany: 22 Sty 2022 00:17 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11334
Loty: 481
Kilometry: 756 212
O której godzinie próbowałeś? Do południa na pewno wszystko hulało, bo robiłem jedną rezerwację.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#4222 PostWysłany: 22 Sty 2022 00:39 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Na stronie jest info,że konserwacja systemu dopiero ma być.Może robią dziś jakąś próbę generalną. ;) Widzę też,że korygują rozkład ponieważ na niektórych rezerwacjach mam świeże info ,że zmienione i będą potem rozsyłać maile. Wklejam info o planowanej konserwacji może komuś się przyda :) " Informujemy, że Wizz Air przeprowadzi planową konserwację systemu rezerwacji od godziny 20:00 CET* w dniu 25 stycznia do godziny 04:00 CET w dniu 26 stycznia. Konserwacja ta będzie miała wpływ na nasze podstawowe systemy i usługi rezerwacji, dlatego też nasza strona internetowa i aplikacja mobilna będą niedostępne w tym czasie.

CET* – czasu środkowoeuropejskiego

Następujące usługi będą niedostępne podczas w/w konserwacji:

- Witryna Wizz Air & aplikacja mobilna;

- System rezerwacji;

- System odprawy online i wyświetlanie karty pokładowej;

- Centra kontaktowe – nowe rezerwacje i zmiany w istniejących; (pozostają one dostępne dla ogólnych potrzeb informacyjnych i wsparcia)

Ważne działania wymagane przed rozpoczęciem przerwy w dostępności (20:00 CET, 25 stycznia):

- Dokonaj odprawy online w odpowiednim czasie, ponieważ nie będzie ona dostępna podczas przerwy związanej z konserwacją.

- Zapisz/zrób zrzut ekranu lub wydrukuj swoją kartę pokładową. Opcja karty pokładowej na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej Wizz Air nie będzie dostępna.

- Dokonaj nowej rezerwacji lub wprowadź żądane zmiany w istniejącej, ponieważ nie będzie to możliwe podczas przerwy związanej z konserwacją, nawet przez nasze telecentrum. "
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
      
#4223 PostWysłany: 22 Sty 2022 01:03 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1742
srebrny
Na ile h przed wylotem obecnie można wykonać w WizzAir darmową odprawę (bez wyboru miejsc)?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4224 PostWysłany: 22 Sty 2022 01:16 

Rejestracja: 06 Kwi 2019
Posty: 184
niebieski
48h przed planowanym odlotem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4225 PostWysłany: 22 Sty 2022 17:33 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 536
niebieski
Czy komuś udało się zmienić lot lub anulować jeśli zmiana w rozkładzie była niewielka i z automatu nie ma możliwości zmiany? Mam tylko informacje ze nastąpiła zmiana rozkładu ale nie ma opcji anulowania lub rezerwacji a chętnie bym anulował ten lot.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 23 Sty 2022 14:17, edytowano w sumie 1 raz
Przenoszę
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4226 PostWysłany: 22 Sty 2022 17:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 824
niebieski
@eroberto1
Bez szans
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#4227 PostWysłany: 22 Sty 2022 18:21 

Rejestracja: 22 Sty 2022
Posty: 5
Dzień dobry. Proszę o pomoc, co mam zrobić w takiej sytuacji, mam nadpłatę na koncie wizzair przez co teoretycznie nie mogę się do końca odprawić. Teoretycznie, ponieważ karty pokładowe na lot juz pobrałem... jestem aktualnie we Włoszech, jutro o 20:45 mam wylot do Polski. Nie ma możliwości dodzwonienia się do kogokolwiek z wizzaira. Da się te sprawę wyjaśnić w jakiś sposób na lotnisku? Czy ew odprawa przejdzie beż problemu na tych kartach które otrzymałem? Z telefonu nie mogę zamieścić załącznika.. widziałem na forum podobny problem to jedynym rozwiązaniem był kontakt z infolinią. Ale w moim przypadku jest to niemożliwe.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4228 PostWysłany: 22 Sty 2022 18:44 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 1363
srebrny
Zadzwoń na darmowy numer i wyjaśnij swój problem.
A skoro masz karty czyli odprawa chyba zrobiona? w czym problem więc?
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#4229 PostWysłany: 22 Sty 2022 18:58 

Rejestracja: 22 Sty 2022
Posty: 5
Boję się, żeby się nie okazało że nie wejdę do samolotu z tymi kartami pokładowymi, które dostałem :) po zalogowaniu się na moje konto z przeglądarki, nie przez aplikację, nie ma mojego lotu w historii rezerwacji. Natomiast jak wpisze numer rezerwacji i nazwisko, wyswierla się komunikat: "Ta rezerwacja jest w toku i wymaga podjęcia dalszych działań.
Rezerwacja nie może zostać zakończona z powodu wystąpienia problemu, plan podróży nie został wystawiony, nie masz możliwości dokonania odprawy online lub na lotnisku, a także odmówimy Ci przewozu. Prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami w celu wyjaśnienia szczegółów rezerwacji." Choć, poniżej komunikatu mogę pobrać gotowe karty pokładowe.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 23 Sty 2022 14:14, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4230 PostWysłany: 22 Sty 2022 19:07 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 1363
srebrny
22 128 49 05 zadzwoń z Włoch na ten telefon, jest darmowy i wyjaśnij swoje wątpliwości
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#4231 PostWysłany: 22 Sty 2022 19:35 

Rejestracja: 22 Sty 2022
Posty: 5
Bardzo dziękuję za Twoja pomoc i podanie numeru telefonu. Zadzwonilem, okazało się że wystąpił jakiś problem przy mojej odprawie. Pan przez telefon wszystko ogarnal i już się wszystko zgadza :) dla osób, które będą miały taki problem w przyszłości, polecam dla świętego spokoju zadzwonić i dowiedzieć się co i jak.


Ostatnio edytowany przez Japonka76, 22 Sty 2022 21:50, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off
katka256 lubi ten post.
 
      
#4232 PostWysłany: 23 Sty 2022 01:26 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 222
Loty: 75
Kilometry: 202 607
niebieski
To zależy kiedy była dokonana rezerwacja, u mnie rezerwacja na marzec 2022 robiona w lutym 2021r, kiedy było przesunięcie o 15 minut była możliwość zmiany na infolinii, na stronie tylko informacja o nowym czasie z przeprosinami.
Góra
 Profil Relacje PM off
tartal lubi ten post.
 
      
#4233 PostWysłany: 23 Sty 2022 03:19 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1571
niebieski
Od kiedy wprowadzili te zasady że zmiana tylko tam powyżej chyba 4 godzin ?
Góra
 Profil Relacje PM off
horacy19 lubi ten post.
horacy19 uważa post za pomocny.
 
      
#4234 PostWysłany: 23 Sty 2022 12:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2016
Posty: 174
Loty: 38
Kilometry: 35 491
Dbry All :)

Taka sytuacja, rezerwuję lot, dobieram Priority, miejsca. Przechodzę do zapłaty, płace punktami Wizza i system stanął dęba. Ściągnął punkty, prosi o dopłatę ok120zł - nie mogę dopłacić brakującej kwoty kartą, przelewem - niczym - błąd... Jutro pewnie będę dzwonił i wyjaśniał, ale może ktoś to już przeszedł i ma jakiś patent na wyjście z takiej sytuacji...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4235 PostWysłany: 23 Sty 2022 12:29 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Zadzwonić od razu, ten u góry nr dla większości bezpłatny

Sprawdź jeszcze przez apkę co tam pokazuje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4236 PostWysłany: 23 Sty 2022 12:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2016
Posty: 174
Loty: 38
Kilometry: 35 491
Przez apke = to samo - że przetwarzają płatność....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4237 PostWysłany: 23 Sty 2022 12:44 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Zadzwoń i podpytaj, ja bym nie czekał ze względu na tą dopłatę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4238 PostWysłany: 23 Sty 2022 13:28 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@makesiu Wygląda na to że zabrakło środków z konta na pokrycie całości kosztów. Zwykle dopiero po 2-3 godzinach można dopłacić resztę kartą.Jeśli możliwość dopłaty sama się nie odblokuje do jutra to faktycznie trzeba zadzwonić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4239 PostWysłany: 23 Sty 2022 13:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3412
srebrny
@tartal
Nie 4 godziny, tylko 2 godziny, tak obowiązuje obecnie.
Wprowadzili to we wrześniu 2021 ale nie jest to nigdzie zapisane, tylko ich wewnętrzne wytyczne.
Obecnie bardzo ciężko coś wyegzekwować przy zmianach poniżej 2 godzin nawet dla starszych rezerwacji ale przy założeniu dużej ilości prób może się pewnie udać :)
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#4240 PostWysłany: 23 Sty 2022 13:52 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 536
niebieski
Rezerwacja na marzec robiona w lutym zeszłego roku WAW-TFS
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5111 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 256  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group