Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

Tani numer ogólny do Wizzair:
32 213 29 16

wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492

Zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Doładowanie konta
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060

Przepisanie bagażu rejestrowanego na drugą osobę w rezerwacji- możliwe -> dzwoń do callcenter


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5106 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 256  Następna
Autor Wiadomość
#3481 PostWysłany: 02 Lip 2020 21:44 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1984
niebieski
eroberto1 napisał(a):
slaweko napisał(a):
@lalka150 "zawsze dostawałem 120%, teraz w e-mailu dostałem wiadomość że zwrócą 120%, w momencie żądania zwrotu jest informacja że zwrócą 120%, a na koncie tylko 100% "No właśnie, to nie jest w porządku...Gdyby w opisie było info, że otrzymasz 100%, to ok, masz świadomość i akceptujesz lub nie...


Póki co możecie robić zrzuty ekranu i pisać reklamacje argumentując że „ anulowałem lot ponieważ było dodatkowe 20% bonusu, gdyby go nie było jednak nie anulował bym lotu”. Natomiast myśle ze za chwilę Wizz naprawi błąd i będzie jasno pisał ze za bilety kupione za punkty zawraca 100% a za kupione za gotówkę zwraca 120% jeśli klient zgadza się zamrozić swoją gotówkę to dostaje bonus. Ktoś wziął liczydło i policzył ile to sprytny Polak z ich największego rynku zarobił na pandemii



Przecież pisałem wczoraj, że już tak informują, zamieściłem informację na ten temat - Kolega poczyta. :D
Góra
 Profil Relacje PM off
slaweko lubi ten post.
 
      
Loty na Wyspy Owcze z 2 miast od 1107 PLN. Dużo terminów, również na lato Loty na Wyspy Owcze z 2 miast od 1107 PLN. Dużo terminów, również na lato
Wakacje w Chorwacji za 977 PLN. Loty z Katowic do Puli + apartament Wakacje w Chorwacji za 977 PLN. Loty z Katowic do Puli + apartament
#3482 PostWysłany: 03 Lip 2020 08:33 

Rejestracja: 01 Lis 2019
Posty: 125
Czy ktoś się orientuje jak wygląda teraz sytuacja ze zwrotem pieniędzy na kartę bankową lub konto bankowe. Ile czasu trzeba czekać na pieniądze? Przyspieszyło coś?


Ostatnio edytowany przez klapio, 03 Lip 2020 21:51, edytowano w sumie 1 raz
doprecyzowanie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3483 PostWysłany: 03 Lip 2020 11:00 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4788
platynowy
Zwrot jest TYLKO w pkt 100 czy jak gotówką 120% w pkt

Problem to na teraz fakt, że przestały przychodzić drugie e-maile pozwalające na zwrot na wskazane konto bankowe przy opłaceniu płatności gotówką

Dlatego te 72 godziny jest nieprawdziwe, no chyba że chodzi o anulację wykorzystując wykupionego do rezerwacji flex-a
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3484 PostWysłany: 03 Lip 2020 11:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 414
Kilometry: 781 107
srebrny
-- 03 Lip 2020 11:12 --

walerek napisał(a):

Teraz to trwa nawet i 72h.


72 godziny zwykła rezerwacja bez flexa? Bez jakiegokolwiek kontaktu z Wizzem?


(edit)
Mi właśnie środki z jednej anulowanej rezerwacji wróciły po 28 godzinach.
120%, a całość kupowana za punkty Wizz.
Na drugą czekam od 62 godzin.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3485 PostWysłany: 03 Lip 2020 11:19 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
@elwirka

Zobacz #3479. Koleżanka czeka już druga dobę. Nie korzystała wcześniej ze zwrotów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3486 PostWysłany: 03 Lip 2020 11:47 

Rejestracja: 12 Maj 2016
Posty: 25
Automaty Wizzair'a potrafią zaskoczyć :-) Zapewne nie jestem pierwszym ani ostatnim, któremu linia przedstawiła tak osobliwa propozycję: zamiast kupionego biletu z Warszawy do Marrakeszu i z powrotem dostałem ofertę lotu z Warszawy do Luton i powrotu - uwaga - z Larnaki do Warszawy.
Może byłby to ciekawy pomysł podróżniczy, bo dystans z Luton do Larnaki można by pokonać kajakiem (Tamizą do Morza Północnego, Zatoką Baskijską, przez cieśninę Gibraltarską i dalej już prosto Morzem Śródziemnym na Cypr ;-)) ale w obawie o nabawienie się odcisków od wioseł jednak wybiorę opcję zwrotu 120% kwoty w punktach :-)

Jednak wciąż jestem pod wrażeniem doboru zaproponowanych mi połączeń :-o

Załącznik:
luton.jpg
luton.jpg [ 164.53 KiB | Obejrzany 2610 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#3487 PostWysłany: 03 Lip 2020 12:12 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 536
niebieski
W cztery dni się nie wyrobisz, dobra decyzja :lol:


Ostatnio edytowany przez klapio, 05 Lip 2020 19:26, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
maczala1 uważa post za pomocny.
 
      
#3488 PostWysłany: 03 Lip 2020 15:13 

Rejestracja: 05 Maj 2020
Posty: 4
Dostałem dzisiaj zwrot na konto. 2 miesiące bez 6 dni od otrzymania ujemnej faktury.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3489 PostWysłany: 03 Lip 2020 15:41 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4788
platynowy
Po wpisaniu danych konta bankowego z drugiego emaila od Wizzair?

Problem, że te drugie e-maile przestali wysyłać czyli zwrot pieniędzy na teraz zapewne tylko przez formularz reklamacyjny Wizzair
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3490 PostWysłany: 06 Lip 2020 09:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2014
Posty: 247
niebieski
Czy Wizzair dalej leci sobie w kulki z klientami?

6 czerwca dostałem fakturę ujemną za odwołany lot, skorzystałem z możliwości zwrotu pieniędzy na kartę kredytową i czekałem cierpliwie 30 dni. Okazało się, że zamiast środków na karcie mam 120% wartości biletu na koncie Wizzair... Czy warto do nich wydzwaniać i domagać się, czy to taka ich standardowa akcja, zwrot dostałbym "w święte nigdy" i lepiej odpuścić i zatrzymać pieniądze na koncie Wizz?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3491 PostWysłany: 07 Lip 2020 17:25 

Rejestracja: 07 Lip 2020
Posty: 4
Mam nadzieję, że nie dubluję żadnego wątku, przeszukałem forum, ale nie znalazłem nic podobnego.

Mam do Was pytanie - czy w ciągu ostatnich 2 lat zdarzyło się Wam, że trasa Waszego lotu Wizzair została zmieniona, a Wy nie otrzymaliście żadnego powiadomienia mailowego i o zmianie dowiedzieliście się przez przypadek wchodząc na swoje konto?

Będą ogromnie wdzięczny za wszelkie sygnały.

Z pozdrowieniami,

Michał


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 07 Lip 2020 21:04, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź z błędami językowymi lub niezrozumiała – błędy ortograficzne/stylistyczne/interpunkcyjne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3492 PostWysłany: 07 Lip 2020 17:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3409
srebrny
Zdarzało się to wielokrotnie. Obecnie też jest sporo zmienionych lotów, na które nie przyszły jeszcze żadne zawiadomienia. Dotyczy to głównie lotów w terminach późniejszych, szczególnie na przyszły rok. Zmiany w lotach są szybciej widoczne w aplikacji, dopiero później przychodzą zawiadomienia i można robić jakieś ruchy na stronie internetowej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3493 PostWysłany: 07 Lip 2020 17:41 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7793
złoty
Ostatnio jest tyle zmian,że bardzo często powiadomienia rozsyłane są nawet tuż przed lotem.Nie podajesz kiedy twój lot ma być .Całkiem możliwe ,że wkrótce dostaniesz powiadamiającego maila.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3494 PostWysłany: 07 Lip 2020 18:12 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1240
Loty: 704
Kilometry: 871 688
niebieski
Koronowirusowy standard - mój rekord to mail po godzinie 22-iej o odwołaniu lotu za niecałe 8,5 godziny....... :idea:
Oczywiście ja już dawno odprawiony - i co ciekawe ten lot w jest w mej historii lotów ...jako odbyty / KTW-LWO
29 czerwca :mrgreen:


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 07 Lip 2020 21:06, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3495 PostWysłany: 07 Lip 2020 18:51 

Rejestracja: 07 Lip 2020
Posty: 4
-- 07 Lip 2020 18:39 --

maczala1 napisał(a):
Zdarzało się to wielokrotnie. Obecnie też jest sporo zmienionych lotów, na które nie przyszły jeszcze żadne zawiadomienia. Dotyczy to głównie lotów w terminach późniejszych, szczególnie na przyszły rok. Zmiany w lotach są szybciej widoczne w aplikacji, dopiero później przychodzą zawiadomienia i można robić jakieś ruchy na stronie internetowej.


UOKIK twierdzi, zgodnie z moimi oczekiwaniami, że tego typu praktyka jest naruszeniem praw konsumentów, jednak w odpowiedzi na moje pismo stwierdzili, że nikt do nich się nie zgłaszał z tym problemem. Obecnie Wizzair jest jedyną linią, która robi takie niespodzianki.
Dlatego pytanie, czy ktoś z Was nie chciałby jednak opisać swojej sytuacji w piśmie do UOKIK?

-- 07 Lip 2020 18:43 --

miriam napisał(a):
Ostatnio jest tyle zmian,że bardzo często powiadomienia rozsyłane są nawet tuż przed lotem.Nie podajesz kiedy twój lot ma być .Całkiem możliwe ,że wkrótce dostaniesz powiadamiającego maila.


Lot jest pod koniec września, ale wiem, że powiadomienie powinno przyjść od razu, niezależnie od tego, ile czasu mam do wylotu. Jeżeli macie takie sytuacje, proszę, zgłaszajcie to od razu do przewoźnika i do UOKIK. Od wczoraj szukam hotelu na dodatkowy dzień, a i tak jestem przeszczęśliwy, że wyłapałem zmianę teraz, a nie dopiero we wrześniu, kiedy może i znalazłbym nocleg w sensownej cenie, albo i nie.
Dlatego prośba ogromna jeszcze raz - EPUAP i pismo do UOKIK...

-- 07 Lip 2020 18:48 --

Mikelek napisał(a):
Czy Wizzair dalej leci sobie w kulki z klientami?

6 czerwca dostałem fakturę ujemną za odwołany lot, skorzystałem z możliwości zwrotu pieniędzy na kartę kredytową i czekałem cierpliwie 30 dni. Okazało się, że zamiast środków na karcie mam 120% wartości biletu na koncie Wizzair... Czy warto do nich wydzwaniać i domagać się, czy to taka ich standardowa akcja, zwrot dostałbym "w święte nigdy" i lepiej odpuścić i zatrzymać pieniądze na koncie Wizz?


Trzeba to zgłosić do Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Ja miałem sytuację odwrotną, gdyż w tamtym okresie, zgodnie z ich regulaminem, środki z konta Wizz były nieprzenoszalne. Ja dostałem zwrot środków za bilet częściowo na kartę, a częściowo właśnie na konto Wizz, bo tak też zapłaciłem za bilet oryginalnie. Chciałem, aby mi zwrócili całość na kartę, bo taką opcję przecież wybrałem, ale nie było mowy "o odstąpieniu od regulaminu konta Wizz".

Obecnie jednak Wizzair stosuje "praktykę covidową", gdzie rzeczywiście można wybrać wypłatę środków na kartę. Zgłoś to proszę do ECK, powołując się na zmianę w polityce konta Wizz, która powinna już obowiązywać, a mimo to, środki nie przyszły na kartę. ECK ma możliwość postępowania jedynie polubownego, ale im więcej sygnałów, to może i UOKIK się dowie.

-- 07 Lip 2020 18:51 --

dg72 napisał(a):
Po wpisaniu danych konta bankowego z drugiego emaila od Wizzair?

Problem, że te drugie e-maile przestali wysyłać czyli zwrot pieniędzy na teraz zapewne tylko przez formularz reklamacyjny Wizzair


No właśnie - przestali wysyłać maile z linkiem do formularza zwrotu pieniędzy na kartę. Z poziomu konta pasażera można (bez notyfikacji mailowej) jedynie dokonać zwrotu 120% lub zmienić trasę. Jedynie w mailu o zmianie trasy/odwołaniu lotu jest link do formularza zwrotu pieniędzy - dlatego brak notyfikacji mailowych trzeba koniecznie zgłaszać do UOKIK.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3496 PostWysłany: 07 Lip 2020 21:27 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11323
Loty: 480
Kilometry: 755 414
- Sytuacja jest wyjątkowa i wiele lotów jest odwoływanych na ostatnią chwilę.
- przewoźnik oczywiście powinien powiadomić o zmianie rozkładu, natomiast nie wiem czy jest jakiś przepis, który nakazuje zrobić to natychmiast
- jeśli chodzi o zwrot środków, to Wizzowi nie można nic zarzucić - oddał ci zgodnie z regulaminem konta Wizz, na który się zgodziłeś
- w mailach od Wizz Air przychodzi taka informacja: "Zamiast środków WIZZ możesz ubiegać się o zwrot 100% ceny zakupu na swoim koncie online za pomocą przelewu bankowego lub na kartę bankową, którą dokonano płatności (w zależności od pierwotnej metody płatności) – w tym przypadku wymienione powyżej dodatkowe 20% nie zostanie przyznane. "

Nie chcę być adwokatem Wizza, ale większość zgłoszonych zarzutów nie wzruszy zbytnio przewoźnika czy UOKiKu.

Dobra rada: w przypadku lotów Wizzair najlepszą (a dla mnie jedyną słuszną) metodą jest rezerwowanie noclegów z możliwością darmowego anulowania. Zresztą w czasach covidu dotyczy to właściwie wszystkich podróży.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3497 PostWysłany: 07 Lip 2020 21:51 

Rejestracja: 07 Lip 2020
Posty: 4
- Sytuacja jest wyjątkowa i wiele lotów jest odwoływanych na ostatnią chwilę.

- nie mówię o lotach odwoływanych, tylko o tych, których trasa została zmieniona na kilka miesięcy przed odlotem, a jednocześnie o takiej zmianie pasażer nie jest informowany

- przewoźnik oczywiście powinien powiadomić o zmianie rozkładu, natomiast nie wiem czy jest jakiś przepis, który nakazuje zrobić to natychmiast

- cytuję odpowiedź UOKIK:

"W naszej opinii zwlekanie do ostatniej chwili z informowaniem konsumentów o zmianach związanych z lotem może stanowić praktykę naruszającą zbiorowy interes konsumentów. Przewoźnik powinien na bieżąco informować konsumentów o wszelkich zmianach. Niemniej jednak dotychczas nie wpływały do nas żadne sygnały, które wskazywałyby, że jest to stała praktyka przedsiębiorcy. Na chwilę obecną traktujemy sprawę jako mającą charakter incydentalny."

Dlatego zależy mi na tym, aby każdy, kto spotkał się z taką praktyką Wizzair, zgłosił to do UOKIK. Zarówno na tym forum, jak i na innych pojawiają się głosy, że wiadomości o zmianie trasy nie przychodzą na skrzynki, tak więc ta sytuacja jest jak najbardziej do zgłoszenia.

- jeśli chodzi o zwrot środków, to Wizzowi nie można nic zarzucić - oddał ci zgodnie z regulaminem konta Wizz, na który się zgodziłeś

- tak, ale nie wchodząc w szczegóły sprawy i mojej oraz przewoźnika argumentacji, nie zgadzałem się na regulamin konta Wizzair, gdyż nigdy nie był on mi przedstawiony "do zapoznania się"

- w mailach od Wizz Air przychodzi taka informacja: "Zamiast środków WIZZ możesz ubiegać się o zwrot 100% ceny zakupu na swoim koncie online za pomocą przelewu bankowego lub na kartę bankową, którą dokonano płatności (w zależności od pierwotnej metody płatności) – w tym przypadku wymienione powyżej dodatkowe 20% nie zostanie przyznane. "

- odniosłem się do uwagi innego forumowicza, który mimo zmienionego mechanizmu zwrotu środków w ramach "praktyki covidowej", nie otrzymał zwrotu środków z konta Wizzair na kartę płatniczą. Obecnie na koncie Wizzair po wybraniu opcji zwrotu środków pojawia się opis takiej możliwości. Na forum został już umieszczony zrzut ekranowy z nową treścią (post lewychelmno z dnia 02 lipca)

Nie chcę być adwokatem Wizza, ale większość zgłoszonych zarzutów nie wzruszy zbytnio przewoźnika czy UOKiKu.

Dobra rada: w przypadku lotów Wizzair najlepszą (a dla mnie jedyną słuszną) metodą jest rezerwowanie noclegów z możliwością darmowego anulowania. Zresztą w czasach covidu dotyczy to właściwie wszystkich podróży.

-- ja zawsze rezerwuję z opcją bezpłatnego odwołania, nie zmienia to jednak faktu, że dobrze jest wiedzieć z wyprzedzeniem o zmianach godzin i dnia odlotu, bo czasem w danym obiekcie hotelowym nie ma już wolnych pokoi. Naprawdę COVID nie jest usprawiedliwieniem braku informowania pasażerów o zmianie godziny i dnia odlotu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3498 PostWysłany: 09 Lip 2020 09:51 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 1072
srebrny
Wizz skasował mój lot do Gruzji ale niestety pozostał mi jeszcze wykupiony za punkty transport. Jest jakaś szansa na odzyskanie tych punktów czy już do piachu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3499 PostWysłany: 09 Lip 2020 10:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2010
Posty: 475
Loty: 190
Kilometry: 367 017
niebieski
@Wintermute

Powinieneś odzyskać. Ja czekałem i wymieniałem maile z Wizzair i P-Airbus przez 3 miesiące, ale finalnie zwrócili mi pieniądze, także punkty też powinni. Weź jednak pod uwagę, że długo szli w zaparte, że to nie ich wina i zwrot się nie należy.
Góra
 Profil Relacje PM off
Wintermute uważa post za pomocny.
 
      
#3500 PostWysłany: 09 Lip 2020 10:32 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4788
platynowy
Wintermute napisał(a):
Wizz skasował mój lot do Gruzji ale niestety pozostał mi jeszcze wykupiony za punkty transport. Jest jakaś szansa na odzyskanie tych punktów czy już do piachu?

Jakimś tam rozwiązaniem jest po kliknięciu w aktywny link zamiana za 1 euro na jakiś inny dostępny transport do innego ich lotu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5106 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 256  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group