Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278


 [ 2607 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 127, 128, 129, 130, 131  Następna
Autor Wiadomość
#2581 PostWysłany: 25 Mar 2020 23:33 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5967
HON fly4free
dg72 napisał(a):
trzeba się zarezerwować on-line na stronie :)
i zakonserwować na lepsze czasy ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#2582 PostWysłany: 25 Mar 2020 23:44 

Rejestracja: 09 Sie 2018
Posty: 27
Wiem ,ale dzięki :)
Pisałem tak w ramach inf.ze jest bałagan w tych anulacjach.

I to jaki właśnie zobaczyłem ,ze mojej zonie (mam dwie niezależne rezerwacje na ten sam lot odwołali )a ja mogę sie odprawiać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2583 PostWysłany: 26 Mar 2020 15:58 

Rejestracja: 26 Mar 2020
Posty: 2
Witam
13 Marca odwołano mi lot z Katanii do Katowic - W61154. Na moim koncie wizz nie ma natomiast żadnej informacji, że ten lot został odwołany. Wygląda jakby się po prostu odbył. Wizzair mówił, że w tej sytuacji będą automatyczne zwroty na konto wizz, jednak do dnia dzisiejszego nic mi nie wpłynęło, a minęły już dwa tygodnie. Miał ktoś takową sytuacje? Przy tym locie nie mam żadnej opcji formularza do zwrotu, a i na stronie ciężko znaleźć jakiś kontakt gdzie ten problem można by zgłosić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2584 PostWysłany: 26 Mar 2020 16:05 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 489
Loty: 131
Kilometry: 409 523
niebieski
też tak mam; jest jakiś burdel; za lot z 15 marca nie mam środków na koncie; wczoraj anulowali mi kolejne 8 lotów - za 4 środki na koncie po kilku minutach, za 4 kolejne brak; ja daję im czas i czekam;
Góra
 Relacje PM off  
 
#2585 PostWysłany: 26 Mar 2020 16:10 

Rejestracja: 26 Mar 2020
Posty: 2
lukasz666 napisał(a):
też tak mam; jest jakiś burdel; za lot z 15 marca nie mam środków na koncie; wczoraj anulowali mi kolejne 8 lotów - za 4 środki na koncie po kilku minutach, za 4 kolejne brak; ja daję im czas i czekam;


Czyli nie jestem jedyny jak widać. Burdel mają zdecydowanie. 11 marca dostałem tylko maila o anulowaniu lotu. Tu warto podkreślić, o anulowaniu lotu z Katowic do Katanii z 9 marca, którym przyleciałem i który rzecz jasna się odbył.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2586 PostWysłany: 26 Mar 2020 16:12 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 310
srebrny
lukasz666 napisał(a):
też tak mam; jest jakiś burdel; za lot z 15 marca nie mam środków na koncie; wczoraj anulowali mi kolejne 8 lotów - za 4 środki na koncie po kilku minutach, za 4 kolejne brak; ja daję im czas i czekam;


Koniecznie dzwoń

Tym bardziej, że minutę temu sprawdzam i znowu działa bezpłatny w abonamencie nr tel 22 128-49-05

Trzeba przygotować nr rezerwacji, adres rezerwacji i nazwiska z rezerwacji
Góra
 Relacje PM off  
 
#2587 PostWysłany: 27 Mar 2020 09:37 

Rejestracja: 24 Lut 2020
Posty: 5
Loty: 8
Kilometry: 10 305
Cześć,

nie wiem czy temat był poruszany, ale ciekawi mnie co w przypadku wykupionego WDC. Czy zostanie ono przedłużone na czas trwania zawieszenia lotów z PL czy niestety ten okres nam przepadnie w tym przypadku? Była może jakaś informacja na ten temat na stronie linii?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2588 PostWysłany: 27 Mar 2020 10:07 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5967
HON fly4free
WDC może nie być potrzebne jeśli na powtórny start zrobią super promocję -wszystkie bilety w najniższej cenie :P
Góra
 Relacje PM off  
 
#2589 PostWysłany: 27 Mar 2020 10:44 

Rejestracja: 04 Lut 2017
Posty: 152
Loty: 84
Kilometry: 88 814
srebrny
A może jest przy odwołaniach i zwrotach jakaś zasada co do wartości biletów? Mi po kilku minutach przychodziły zwroty 120% do 130 zł, ale wisi w próżni rezerwacja ze zwrotem na ponad 600 zł.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2590 PostWysłany: 27 Mar 2020 10:50 

Rejestracja: 07 Cze 2019
Posty: 13
Mój problem jest dosyć ciekawy.
Miałem lot WAW-MLA-WAW na kwiecień, który z oczywistych powodów został odwołany.
Na ogólnych zasadach przebukowałem go za free na 16-23.05. Dostałem emailem potwierdzenie nowej rezerwacji.
Kolejnego dnia powiadomiono mnie, że i ten lot został odwołany.
Próba przeniesienia go na inny termin dostarczyła mi informacji o dostępnej siatce lotów w maju (i kolejnych 60 dniach). Ze zdziwieniem zauważyłem, że po wejściu na stronę wizz mogę kupić bilety w terminie mojego "odwołanego" lotu.
Udało mi się dodzwonić na warszawski nr linii, ale rozmowa była całkowicie bezproduktywna, słowa konsultantki:
- skoro mam info, że mój lot jest odwołany, to znaczy, że jest odwołany,
- to że mogę go sobie kupić (ta sama data, te same godziny) to nie ma znaczenia, bo "mój" lot jest odwołany.
- mogę dostać zwrot 120% i go kupić.
- to że jest 100% droższy to nie ma znaczenia, różnicy mi nikt nie zwróci.
- poza tym mój lot jest odwołany więc proszę postępować zgodnie z systemem.

Moje pytanie:
Jest opcja żeby przesunąć wszystko o 2 dni - rezerwacja wchodzi. Ale wolałbym pierwotne daty (lot sobota - sobota)
Czy jest szansa, że ten odwołany - dostępny lot to jakiś błąd systemowy?

zdrowia życzę

GA
Góra
 Relacje PM off  
 
#2591 PostWysłany: 27 Mar 2020 10:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 259
niebieski
-- 27 Mar 2020 09:55 --

thunder napisał(a):
Cześć,

nie wiem czy temat był poruszany, ale ciekawi mnie co w przypadku wykupionego WDC. Czy zostanie ono przedłużone na czas trwania zawieszenia lotów z PL czy niestety ten okres nam przepadnie w tym przypadku? Była może jakaś informacja na ten temat na stronie linii?


Nie sądzę żeby w czasie tak ogromnego kryzysu Wizz dokonywał jakichś prokonsumenckich ruchów tam, gdzie nie jest do tego zmuszony. Powiedzą zapewne, że nie mieli wpływu na to, że wybuchła pandemia, kraje zamknęły granice, etc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2592 PostWysłany: 27 Mar 2020 11:01 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 310
srebrny
gello666 napisał(a):
Mój problem jest dosyć ciekawy.
Miałem lot WAW-MLA-WAW na kwiecień, który z oczywistych powodów został odwołany.
Na ogólnych zasadach przebukowałem go za free na 16-23.05. Dostałem emailem potwierdzenie nowej rezerwacji.
Kolejnego dnia powiadomiono mnie, że i ten lot został odwołany.
Próba przeniesienia go na inny termin dostarczyła mi informacji o dostępnej siatce lotów w maju (i kolejnych 60 dniach). Ze zdziwieniem zauważyłem, że po wejściu na stronę wizz mogę kupić bilety w terminie mojego "odwołanego" lotu.
Udało mi się dodzwonić na warszawski nr linii, ale rozmowa była całkowicie bezproduktywna, słowa konsultantki:
- skoro mam info, że mój lot jest odwołany, to znaczy, że jest odwołany,
- to że mogę go sobie kupić (ta sama data, te same godziny) to nie ma znaczenia, bo "mój" lot jest odwołany.
- mogę dostać zwrot 120% i go kupić.
- to że jest 100% droższy to nie ma znaczenia, różnicy mi nikt nie zwróci.
- poza tym mój lot jest odwołany więc proszę postępować zgodnie z systemem.

Moje pytanie:
Jest opcja żeby przesunąć wszystko o 2 dni - rezerwacja wchodzi. Ale wolałbym pierwotne daty (lot sobota - sobota)
Czy jest szansa, że ten odwołany - dostępny lot to jakiś błąd systemowy?

zdrowia życzę

GA


Ja bym anulował i wystąpił o zwrot 120 % w pkt lub 100% w gotówce jeśli nią płacono

Ty możesz czekać i na razie nic z tym nie robić czy też zmieniać na co chcesz, ale na 99,9999999999999% w maju br nigdzie nie polecisz

@ncn jak po przywróceniu ruchu procent rezerwacji będzie znikomy są możliwe różne ruchy np. tanie bilety czy darmowe przedłużenie wdc
Zrekompensują sobie ceną np.bagażu czy priorytetu :D
Góra
 Relacje PM off
gello666 uważa post za pomocny.
 
 
#2593 PostWysłany: 27 Mar 2020 14:32 

Rejestracja: 23 Mar 2020
Posty: 3
Ok, wczoraj odwołali lot do Budapesztu, także kasa 120% została zwrócona.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2594 PostWysłany: 03 Kwi 2020 17:23 

Rejestracja: 15 Gru 2016
Posty: 78
Cześć,
Chciałem Was poprosić o pomoc.
Bilety anulowano, zwrot jest na koncie Wizzair w wysokości 120%.
Mam jednak niepewność jeśli chodzi o zwrot na konto.
Płacąc za bilety w połowie poszło z konta Wizzair, drugą połowę opłaciłem kartą.
W formularzu pytają o konto, w informacji mailowej jest natomiast wzmianka o tym, że zwrot otrzymam na kartę, jeśli płatność taka była.
A była w połowie kartą, w połowie środkami z Wizzair.
Czy wypełniając formularz i podając numer konta otrzymam zwrot całości wartości biletów ? Części? (tej opłaconej kartą)
Zwrot będzie na konto, które podam czy jednak na oryginalną metodę płatności biletów?
Ktoś coś może wie?
Dzięki!
Góra
 Relacje PM off
dimka lubi ten post.
 
 
#2595 PostWysłany: 03 Kwi 2020 17:28 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5967
HON fly4free
Zwrot będzie częściowy,pkt nie zamienią na gotówkę.Prawdopodobnie szybciej będzie na kartę ,którą płaciłeś.Teraz wydostanie gotówki trwa długo i jeszcze nikt się nie chwalił,że dostał.
Góra
 Relacje PM off
Benobi lubi ten post.
Benobi uważa post za pomocny.
 
 
#2596 PostWysłany: 03 Kwi 2020 17:36 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 13928
Loty: 379
Kilometry: 498 173
Dziś jak robiłem zwrot dla paru pracowników, to dostałem info ze 60 dni mają do zwrotu na konto
Góra
 Relacje PM off
Benobi lubi ten post.
Benobi uważa post za pomocny.
 
 
#2597 PostWysłany: 04 Kwi 2020 11:14 

Rejestracja: 29 Mar 2018
Posty: 12
Witam Wszystkich,
Czy w przypadku płacenia za bilet środkami Wizz dostanę zwrot na konto Wizz w wysokości 100% czy 120%?
Lot jest w maju i zakładam ze zostanie odwołany niestety
Góra
 Relacje PM off  
 
#2598 PostWysłany: 04 Kwi 2020 11:22 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1312
platynowy
@dimka - może pomoże Ci moja historia:

W ostatnie wakacje miałem rezerwację na lot Wizz z Krakowa do Kijowa. Lot anulowano, na konto dostałem zwrot 120%.
Z środków tych kupiłem lot na dziś. Z wiadomych powodów został anulowany. Na konto Wizz zwrócono mi 120% - pomimo, że płaciłem środkami z konta Wizz otrzymanymi po poprzednim anulowanym locie.
Pewnie jak znowu coś zarezerwuję i zapłacę środkami z konta Wizz a znowu skończy się to anulacją to ponownie zwrócą 120%...jeśli tak to perpetum mobile w czystej postaci :-)
Góra
 Relacje PM off
dimka lubi ten post.
dimka uważa post za pomocny.
 
 
#2599 PostWysłany: 04 Kwi 2020 12:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1279
Loty: 66
Kilometry: 132 538
złoty
Koleżanki i Koledzy

Polerować szklane kule, przyciągnąć czarnego kota za ogon, zgarnąć wróża Macieja, zapytać dwóch rabinów...

i podpowiedzieć mi czy jest sens kupować bilety Wizz na marzec 2021. Boję się upadku linii.
Wątpię aby jakiś ubezpieczyciel mi ubezpieczył bilety od bankructwa przewoźnika.
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off  
 
#2600 PostWysłany: 04 Kwi 2020 12:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2019
Posty: 56
Loty: 8
Kilometry: 10 502
niebieski
Dane wskazują, że jeśli chodzi o upadki linii to Wizzair i Ryanair upadną raczej na końcu. ;)
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
 
 [ 2607 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 127, 128, 129, 130, 131  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], CommonCrawl [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group