Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie (Wizz Air Hungary LTD. spółka akcyjna nienotowana na giełdzie, Oddział w Polsce, Wolności 90, 42-625 Pyrzowice) lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


 [ 4048 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 199, 200, 201, 202, 203
Autor Wiadomość
#4041 PostWysłany: 09 Kwi 2025 16:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2563
srebrny
@maczala1 Takie "cuda" działy się już dwa lata temu (#3111) w czasach, gdy DeepSeek dopiero był "uczony" jak nie odpowiadać na pytania odnośnie wydarzeń z 1989 r. :D
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
maczala1 lubi ten post.
 
 
#4042 PostWysłany: 09 Kwi 2025 16:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3616
srebrny
Czyli jednak takie rzeczy już się zdarzały znacznie wcześniej. Pozostaje pytanie, czy obecnie to faktycznie jakaś zmiana ogólnej tendencji na odrzucanie, czy po prostu trafiłem na "dobry" lot :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#4043 PostWysłany: 09 Kwi 2025 23:19 

Rejestracja: 16 Maj 2021
Posty: 252
niebieski
Opisywałem w osobnym wątku mój przypadek overbookingu w Wizzair. Zgłosiłem się przy boardingu na wolontariusza do kolejnego lotu. Wypełniłem wniosek o 100euro, a dzisiaj przyszedł przelew na... 250euro. Pozostałe osoby z tego lotu , tak samo.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#4044 PostWysłany: 10 Kwi 2025 07:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3616
srebrny
Albo jednak coś zmienili w swoim podejściu albo mają po prostu ogromny bajzel :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#4045 PostWysłany: 13 Kwi 2025 03:46 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4144
platynowy
Zastanawia mnie, czy wybranie takiego rozwiązania zamyka drogę do odszkodowania EU261 jeśli rzeczywiście wystąpi overbooking czy obie kwestie się nie wykluczają?
Załącznik:
wzzoverbk.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4046 PostWysłany: 13 Kwi 2025 06:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2563
srebrny
@mucha Myślisz, że Wizz zamiast zapłacić XXX eur za overbooking postanowił wyjść z sercem do pasażera i płaci XXX eur + 100 eur ? :D
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
macio106 lubi ten post.
 
 
#4047 PostWysłany: 14 Kwi 2025 21:18 

Rejestracja: 16 Maj 2021
Posty: 252
niebieski
Według mnie procedury Wizz nie ogarniają jeszcze tej różnicy między:
-wypełnieniem ręcznie Wniosku na kartce A4 podczas nieudanego boardingu na 100euro, a
- kliknięciem w aplikacji zgody na wolontariusza.

To pierwsze w moim przypadku dało jednak 250euro zamiast 100euro
Góra
 Relacje PM off  
 
#4048 PostWysłany: 15 Kwi 2025 11:56 

Rejestracja: 22 Lut 2025
Posty: 8
2612004 napisał(a):
2612004 napisał(a):
Wystąpiłem z pozwem przeciwko Wizzairowi, na razie w EPU - zobaczymy czy zostanie wydany nakaz zapłaty na podstawie przywołanych przepisów, czy będę musiał złożyć pozew w Tarnowskich Górach. TL:DR: ani Wizzair, ani biuro podróży nie przekazało pasażerom informacji o odwołaniu lotu (powrotnego) i proponowanej nowej godzinie (11h wcześniej, z wieczornego na przedpołudniowy) z odpowiednim wyprzedzeniem, zmiana wyszła <7dni przed lotem z przesłanych wówczas przez biuro podróży zaktualizowanych potwierdzeń/voucherów towarzyszącym kartom pokładkowym na lot "tam". Odpowiedzialnym za informowanie pasażerów jest obsługujący przewoźnik lotniczy, na którym spoczywa ciężar dowodu oraz obowiązek wypłaty odszkodowania.

Dostałem w piątek z e-sądu w Lublinie odpis nakazu zapłaty. Zobaczymy czy Wizzair zapłaci od razu czy złoży sprzeciw i będę musiał złożyć pozew w normalnym trybie.

Wizzair nie złożył sprzeciwu, zwycięstwo :D Teraz tylko parę tygodni oczekiwania na tytuł wykonawczy i mogę zaangażować komornika.
Góra
 Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
 
 [ 4048 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 199, 200, 201, 202, 203

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group