Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie (Wizz Air Hungary LTD. spółka akcyjna nienotowana na giełdzie, Oddział w Polsce, Wolności 90, 42-625 Pyrzowice) lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


 [ 3999 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 196, 197, 198, 199, 200
Autor Wiadomość
#3981 PostWysłany: 30 Gru 2024 09:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2936
Loty: 119
Kilometry: 174 534
srebrny
ja mam niezawodny sposób,
jak na lotnisku są sępy, które chcą za Ciebie załatwić odszodowanie to znaczy, że się należy
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3982 PostWysłany: 02 Sty 2025 22:04 

Rejestracja: 01 Sty 2025
Posty: 2
Leciałem 20.08.24 linią Wizz Air KUT - KTW W61282, opóźnienie wyszło powyżej 3h (awaria samolotu).
Złożyłem wniosek o odszkodowanie 400EUR, po +/- 45dniach dostałem informację o przyznaniu mi odszkodowania, potrzebowali jedynie jakichś danych do przelewu (chociaż wydaje mi się że podałem je we wniosku.
Aktualnie jest styczeń i pieniędzy wciąż nie ma. Myślicie czy jest możliwość dostania należnych pieniężnych bez pozwu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3983 PostWysłany: 02 Sty 2025 22:14 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 378
niebieski
Pisz im maile, naciskaj itd. Znam przypadek w którym wizzair przeciągał sprawę by się później przedawniła...
Jak już masz przyznane odszkodowanie to juz masz plus ze się przyznali do błędu, aczkolwiek ten plus to często minus.... Minus bo jak Ci przyznali odszkodowanie, to już żadna firma "dochodząca Twoich praw" nie weźmie się za tą sprawę bo linia już przyznała Ci odszkodowanie. Kwestia teraz jego wyegzekwowania...
Naciskaj pisz często co z tym itd. Nie dawaj im czasu na zwlekanie bo możesz skończyć z niczym bądź w sądzie.
Wyślij im wszystkie dane potrzebne do wypłaty odszkodowania. Nie dawaj im nic przez co mogą zwalić winę na Ciebie za brak wypłaty
Góra
 Relacje PM off
Djorkaeff uważa post za pomocny.
 
 
#3984 PostWysłany: 02 Sty 2025 23:37 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1522
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Drolek napisał(a):
Leciałem 20.08.24 linią Wizz Air KUT - KTW W61282, opóźnienie wyszło powyżej 3h (awaria samolotu).
Złożyłem wniosek o odszkodowanie 400EUR, po +/- 45dniach dostałem informację o przyznaniu mi odszkodowania, potrzebowali jedynie jakichś danych do przelewu (chociaż wydaje mi się że podałem je we wniosku.
Aktualnie jest styczeń i pieniędzy wciąż nie ma. Myślicie czy jest możliwość dostania należnych pieniężnych bez pozwu?

Miałem podobny przypadek. Na początku pisałem maile co mniej więcej miesiąc (nie wiem czy to pomaga, czy spycha w kolejce). Kilka razy odpowiedzieli tak jakby to była świeża sprawa, że potwierdzają, że odszkodowanie się należy, ale potrzebują danych do przelewu. Za którymś razem jak odpisałem, że tak jak pisałem wcześniej chce przelew na konto w końcu zadziałało. Chyba nie ma innej rady niż pisanie maili…
Góra
 Relacje PM off
Djorkaeff uważa post za pomocny.
 
 
#3985 PostWysłany: 06 Sty 2025 12:32 

Rejestracja: 01 Sty 2025
Posty: 2
Dzięki za rade, będę pisać.
Znacie jakiś ich mail bo ciężko go od nich dostać, mam jedynie ten z którego do mnie napisali
Góra
 Relacje PM off  
 
#3986 PostWysłany: 06 Sty 2025 13:19 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1522
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Ja odpisywałem na ten z którego do mnie pisali
Góra
 Relacje PM off  
 
#3987 PostWysłany: 09 Sty 2025 17:19 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7957
srebrny
Jako ciekawostka. Klient linii lotniczej Wizz Air chciał otrzymać odszkodowanie za opóźniony lot. Okazało się jednak, że po pieniądze w jego imieniu zgłosił się ktoś inny. Firma je wypłaciła i nie zamierzała zdradzić komu ani dlaczego. Najprawdopodobniej doszło do oszustwa i wycieku wrażliwych danych. https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/ot ... c1e&ei=110
Góra
 Relacje PM off  
 
#3988 PostWysłany: 09 Sty 2025 18:52 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9034
srebrny
Ciekawe, czy - i w jaki sposób - zostanie w związku z tym wprowadzona weryfikacja pełnomocnictw.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3989 PostWysłany: 09 Sty 2025 21:42 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2371
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Zastanawiające jest to w jaki sposób AH dysponował danymi rezerwacji i kartami pokładowymi, bez tego ani rusz. Często jest tak, że pasażerowie wypełniają wnioski, a potem zapierają się, że nic nie wypełniali i nic nie podpisywali. Zgłoszenie zawiera adres email i IP więc można zlokalizować osobę. Ktoś obcy bez dokumentów nie ma możliwości złożenia wniosku.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3990 PostWysłany: 12 Sty 2025 20:04 

Rejestracja: 18 Sty 2012
Posty: 428
Loty: 213
Kilometry: 278 320
niebieski
Lot W61540 w dniu 8.01.2025 roku z Keflaviku do Warszawy opóźniony ponad 16 godz. Złożona reklamacja, dziś odpowiedź, że warunki pogodowe były złe. W tym czasie w Keflaviku i w Warszawie wszyscy inni przewoźnicy latali. Czy wierzyć Wizzair?
_________________
Image
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3991 PostWysłany: 12 Sty 2025 20:07 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 378
niebieski
Typowa odpowiedź wizzair. Połowa będzie walczyć o swoje a połowa da się nabrać na ich "zasady" i odpuści = profit dla lini lotniczych
Góra
 Relacje PM off
michcioj lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#3992 PostWysłany: 13 Sty 2025 20:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2016
Posty: 606
srebrny
Pasażer węgierskich linii lotniczych Wizz Air postanowił ubiegać się o odszkodowanie za opóźniony lot. Gdy chciał złożyć wniosek, okazało się, że pieniądze zostały odebrane w jego imieniu znacznie wcześniej.
https://g.pl/news/7,187455,31609432,pas ... BoxOpImg11
Góra
 Relacje PM off  
 
#3993 PostWysłany: 13 Sty 2025 21:25 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5363
srebrny
krymek napisał(a):
Lot W61540 w dniu 8.01.2025 roku z Keflaviku do Warszawy opóźniony ponad 16 godz. Złożona reklamacja, dziś odpowiedź, że warunki pogodowe były złe. W tym czasie w Keflaviku i w Warszawie wszyscy inni przewoźnicy latali. Czy wierzyć Wizzair?

nie, nie wierzyc kompletnie wizerowi.
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
krymek uważa post za pomocny.
 
 
#3994 PostWysłany: 14 Sty 2025 08:14 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2371
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
C-74/19

Przewoźnik MOŻE powołać się na zdarzenie występujące na innych rotacjach, dlatego to, że w Warszawie czy Keflaviku były dobre warunki absolutnie nic nie przesądza.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3995 PostWysłany: 15 Sty 2025 11:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 1171
Loty: 411
Kilometry: 459 261
srebrny
photolucas84 napisał(a):
Naciskaj pisz często co z tym itd. Nie dawaj im czasu na zwlekanie bo możesz skończyć z niczym bądź w sądzie.
Wyślij im wszystkie dane potrzebne do wypłaty odszkodowania. Nie dawaj im nic przez co mogą zwalić winę na Ciebie za brak wypłaty

Bardzo przydatna porada, tak samo, jak ta od @trocha.

Co prawda u innego przewodnika, islandzkiego Play, ale sytuacja była taka, że przewoźnik zaakceptował wypłacenie odszkodowania, zapytał o 4 ostatnie cyfry karty. Później na dwa miesiące zamilkł, mimo przypominania z mojej strony.

Dopiero po napisaniu wyraźnie całkowitych danych bankowych przeze mnie, odezwał się ze szczegółami zwrotu poprzez Revolut.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3996 PostWysłany: 15 Sty 2025 16:46 

Rejestracja: 06 Sty 2017
Posty: 65
Przejrzałem wątek, ale chyba nie było o tym mowy albo źle szukam.

Lot się odbył, opóźnienie 2h 45 minut. Lot wewnątrz UE (WizzAir). Lot +/- 1600 km. Czy w takim przypadku linia musi zapewnić posiłek? Czy analogicznie jak w przypadku odszkodowania przy takim locie (1600km) musi być min. 3 h, żeby domagać się voucherów na jedzenie / posiłków itd.?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3997 PostWysłany: 15 Sty 2025 16:50 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 5283
złoty
Przy wylocie opóźnionym o ponad 2 godziny pracownicy Wizzair mieli obowiązek się wami zaopiekować tj też wręczyć voucher na posiłek

Jak masz rachunki za posiłek z lotniska z właściwą godziną to składaj reklamację

Odszkodowanie z tytułu opóźnienia się nie należy.
Góra
 Relacje PM off
adrian.kato lubi ten post.
 
 
#3998 PostWysłany: 16 Sty 2025 11:51 

Rejestracja: 11 Kwi 2024
Posty: 44
@dg72 lot 1 600 km, czyli opóźnienie musiałoby wynieść min. 3h
Góra
 Relacje PM off  
 
#3999 PostWysłany: 16 Sty 2025 12:04 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 5283
złoty
Kod:
W przypadku lotów do 1500 km, prawo do opieki przysługuje od dwóch godzin opóźnienia. W przypadku lotów w UE dłuższych niż 1500 km oraz innych lotów o długości pomiędzy 1500 a 3500 km, prawo do opieki przysługuje od trzech godzin opóźnienia


Różnie też bywa z -/+, poza tym opóźnienie może być podane po wylądowaniu.
Do tego też do końca nie wiadomo jak reklamację rozpatrzy Wizzair czyli co szkodzi spróbować
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 3999 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 196, 197, 198, 199, 200

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group