Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Uniwersalny poradnik o prawach pasażera - nieaktualny, obecnie ULC nic nie da

http://www.fly4free.pl/uniwersalny-pora ... -pasazera/

Wizzair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445

Ryanair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109

Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312

Uszkodzony/ zaginiony/ opóźniony. bagaż
uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597

Historia lotów z flightradar
historia-lotu-na-flightradar,18,8917

Czy odszkodowanie za lot przysługuje?
UE-UE przysługuje
UE-NONUE przysługuje
NONUE-UE przewoźnik unijny (przynajmniej jeden odcinek) przysługuje
NONUE-UE przewoźnik pozaunijny nie przysługuje


 [ 9638 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 478, 479, 480, 481, 482  Następna
Autor Wiadomość
#9601 PostWysłany: 04 Lip 2024 16:57 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8737
złoty
Odpowiedni wątek jest tu: wyplacone-odszkodowanie-lista-lotow,1498,162598
Góra
 Relacje PM off
Martinuss lubi ten post.
 
 
#9602 PostWysłany: 07 Lip 2024 16:26 

Rejestracja: 06 Wrz 2016
Posty: 89
Czy awaria na lotnisku - ręczne wypisywanie kart pokładowych to sytuacja nadzwyczajna? .. wg mnie nie
Góra
 Relacje PM off  
 
#9603 PostWysłany: 07 Lip 2024 16:41 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 23068
Α jaki miał wpływ linia lotnicza na awarie ticketingu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#9604 PostWysłany: 07 Lip 2024 16:42 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 546
Loty: 55
Kilometry: 120 474
@PIZMAKO Jeśli przewoźnik nie miał wpływu na awarię i była ona poza jego kontrolą = sytuacja nadzwyczajna.
Góra
 Relacje PM off  
 
#9605 PostWysłany: 07 Lip 2024 20:11 

Rejestracja: 06 Wrz 2016
Posty: 89
Zeus napisał(a):
Α jaki miał wpływ linia lotnicza na awarie ticketingu?

Inne linie odlatywały normalnie lub z małym opóźnieniem.. a AF 4h - zakładam że coś pomiędzy systemami nie zagrało a z doświadczenia zawodowego wiem że to wina integracji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#9606 PostWysłany: 10 Lip 2024 00:40 

Rejestracja: 19 Cze 2014
Posty: 396
Loty: 43
Kilometry: 85 365
niebieski
KL_user napisał(a):
@jimi Znalazłem, że lot miała obsługiwać maszyna należąca do "EasyJet UK Limited" zarejestrowana w Wielkiej Brytanii. Coś mi się kojarzy, że przy wychodzeniu Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej ten temat został uregulowany w ich systemie prawnym i miał być traktowany identycznie do lotów wykonywanych przez przewoźników z Unii Europejskiej.



Dzięki za pomoc, 1050 funtów już na koncie revo (3*350 GBP), przyznanie odszkodowania kilka dni po złożeniu wniosku (przyczyna odwolania jaka podali - problemy z załogą), 3 dni później kasa przelana
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#9607 PostWysłany: 10 Lip 2024 10:30 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 935
niebieski
Czy jeśli zakupiłem sam przelot czarterem w TUI a przelot realizowany był przez LOT, to w przypadku odwołania lotu (pilot kolejnego dnia wspomniał, że potrzebna była wymiana koła) o odszkodowanie powinno uderzyć się do TUI czy bezpośrednio do LOTu? Dostaliśmy nocleg w hotelu ale wylot zamiast o 20 w pon odbył się o 12tej we wtorek.
Góra
 Relacje PM off  
 
#9608 PostWysłany: 10 Lip 2024 19:55 

Rejestracja: 10 Lip 2024
Posty: 1
Dzień dobry,
Ostatnio mój lot znacząco się opóźnił, postanowiłem skorzystać z usług firmy AirCompensa, w mailu zwrotnym firma poprosiła mnie o wszystkie dane (imie i nazwisko, adres, pesel i nr. konta) oraz zaznaczyła, że "NIE ZOSTANĄ PODJĘTE ŻADNE DZIAŁANIA BEZ WSKAZANIA DANYCH RACHUNKÓW BANKOWYCH."
Tu moje pytanie, czy to normalna praktyka, że trzeba podać nr konta "z góry", gdy jeszcze nie wiadomo czy zostanie przyznane odszkodowanie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#9609 PostWysłany: 10 Lip 2024 19:59 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8737
złoty
A czego się obawiasz? Nie chcesz podać, to korzystaj z innego pośrednika.
Góra
 Relacje PM off
Kothson lubi ten post.
 
 
#9610 PostWysłany: 11 Lip 2024 04:17 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 8198
HON fly4free
JJ2010 napisał(a):
Czy jeśli zakupiłem sam przelot czarterem w TUI a przelot realizowany był przez LOT, to w przypadku odwołania lotu (pilot kolejnego dnia wspomniał, że potrzebna była wymiana koła) o odszkodowanie powinno uderzyć się do TUI czy bezpośrednio do LOTu? Dostaliśmy nocleg w hotelu ale wylot zamiast o 20 w pon odbył się o 12tej we wtorek.


Do LO.
Góra
 Relacje PM off
JJ2010 uważa post za pomocny.
 
 
#9611 PostWysłany: 11 Lip 2024 19:13 

Rejestracja: 11 Mar 2018
Posty: 47
Lufthansa/Swiss zmieniły lot do Afryki - nie zdązyłam na kolejny samolot
Moj lot do Johannesburga miał zakonczyc sie o 9, o 12:20 miałam kolejny lot do Botswany (inna rezerwacja).. Swiss, którym miałam leciec, zrobił rebook, zmieniajac totalnie trasę i ilośc przesiadek. W rezultacie byłam o 13:30 w Joburgu, musiałam wykupic inny lot do Maun, który trwał 17 !!! godzin, nie było innego. Musiałam więc wykupic nocleg na przesiadce.
Czy mam sznsę na odszkodowanie od linii lotniczych?
Góra
 Relacje PM off  
 
#9612 PostWysłany: 11 Lip 2024 19:18 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 23068
O której miałaś być w JNB a o której byłaś

PS pisaliśmy Ci że twoja przesiadka jest ryzykowna.

Jak mawia grecki klasyk: Lis lat 100 a lisek lat 110
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#9613 PostWysłany: 11 Lip 2024 19:33 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1976
platynowy
Zeus napisał(a):
O której miałaś być w JNB a o której byłaś

PS pisaliśmy Ci że twoja przesiadka jest ryzykowna.

Jak mawia grecki klasyk: Lis lat 100 a lisek lat 110


Pisała, że miała być o 9 a była o 13:30, 4,5h później.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#9614 PostWysłany: 11 Lip 2024 19:37 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1340
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Ile czasu wcześniej ten lot został zmieniony?
Góra
 Relacje PM off  
 
#9615 PostWysłany: 11 Lip 2024 19:55 

Rejestracja: 11 Mar 2018
Posty: 47
Lot został zmieniony 3 godziny przed odlotem. Pierwotnie do Zurichu, stąd do Joburga. Przylot o 9:10
Nowy lot startował ok. godziny później, do Wiednia, potem Addis Abeba, i do Joburga. Przylot planowy 13:05, ale był spóźniony i przyleciał 13:30
Planując sobie loty uznałam, że 3 godziny pomiędzy lotami starczą, nawet z opóźnieniem. Tego dnia był zreszta tylko 1 bezposredni lot do MAun, kolejny o 17 z przesiadką i w sumie trwał 17 godzin.
Góra
 Relacje PM off  
 
#9616 PostWysłany: 11 Lip 2024 20:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 2171
Loty: 860
Kilometry: 1 936 563
platynowy
Po 600 euro się zgłoś, choć Swiss jest masakryczny jeśli chodzi o odszkodowania. Kiedyś nawet szwajcarski ULC ukarał ich na mojej sprawie, a dalej mi nie wypłacili odszkodowania.
_________________
Moje podróże - piotrwasil.com

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#9617 PostWysłany: 11 Lip 2024 20:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 4273
HON fly4free
@cart może szwajcarski komornik jak w przypadku landryny w UK?
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
 
#9618 PostWysłany: 11 Lip 2024 20:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 4649
złoty
@cart, ostrożnie z tymi euro, nie wiemy przecież jaka była przyczyna zmian, u nas ostatnio dużo zmian przez burze np Szczecin, dzisiaj Seul wylądował w Poznaniu i odszkodowania nie będzie, bo pogoda
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#9619 PostWysłany: 11 Lip 2024 20:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 2171
Loty: 860
Kilometry: 1 936 563
platynowy
jaco027 napisał(a):
@cart może szwajcarski komornik jak w przypadku landryny w UK?


Żadne biuro z tych co walczą o odszkodowania nie chciało tego wziąć, pisząc, że Swiss to niekooperatywna linia.
_________________
Moje podróże - piotrwasil.com

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#9620 PostWysłany: 12 Lip 2024 11:17 

Rejestracja: 22 Maj 2018
Posty: 7
Składałem wniosek do Smartwings za opóźniony lot z żądaniem 250e na osobę w imieniu 3 osób.
Odpisali mi
" Szanowni Państwo,

W nawiązaniu do otrzymanego pisma linia Lotnicza Smartwings Poland sp. z o.o. serdecznie przeprasza za niedogodności związane z rejsem .Jest nam niezmiernie przykro, że doszło do tak niefortunnej dla naszych pasażerów sytuacji.

Uprzejmie wyjaśniamy, że opóźnienie ww. rejsu było spowodowane okolicznościami, które pozostają poza kontrolą przewoźnika.



W ramach przeprosin za powstałe niedogodności oferujemy Państwu rekompensatę finansową w wysokości 125 EUR.

Linia lotnicza Smartwings Poland sp. z o.o. zobowiązuje się do wypłaty proponowanych 125 euro na pasażera do 14 dni roboczych, od dnia zaakceptowania propozycji przewoźnika, oraz przesłania numerów rachunków bankowych.

Jeżeli wyrażają Państwo zgodę na naszą propozycje prosimy o odpowiedź.

Pragniemy poinformować, iż akceptacja rekompensaty jest równoznaczna z zaspokojeniem wszelkich roszczeń z tytułu opóźnienia.

Przerabiał ktoś temat i czy takie targowanie to jakaś powszechna praktyka ?
Odpisać im po prostu, że nie przyjmuję i chcę 250e?
Pozdrawiam.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 9638 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 478, 479, 480, 481, 482  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group