Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


 [ 3784 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 190  Następna
Autor Wiadomość
#3421 PostWysłany: 12 Wrz 2023 11:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Gru 2015
Posty: 28
Loty: 101
Kilometry: 127 714
1.
Szanowny Panie,
Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.
W imieniu całego zespołu Wizz Air serdecznie przepraszam za niedogodności związane z tą nieprzyjemną sytuacją. Po szczegółowym rozpatrzeniu reklamacji chcielibyśmy potwierdzić, iż lot został opóźniony na skutek nadzwyczajnych okoliczności na które nie mieliśmy wpływu.
W związku z tym, że lot był opóźniony z przyczyn niezależnych od przewoźnika, nie przysługuje Panu odszkodowanie ( Rozporządzenia WE nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 r.).

2.
Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.
Prosimy przyjąć nasze przeprosiny za wszelkie niedogodności spowodowane opóźnieniem lotu. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby realizować loty zgodnie z pierwotnym rozkładem, ale czasami, podobnie jak wszystkie inne linie lotnicze, jesteśmy zmuszeni do zmiany wcześniej ustalonego rozkładu.
Cenimy naszych klientów i chcielibyśmy zaoferować rekompensatę z powodu opóźnienia lotu zgodnie z Rozporządzeniem 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej, w postaci kredytu wpłaconego na konto WIZZ w wysokości 120% - 480 EUR za każdego pasażera.

Ten sam lot, różne rezerwacje. Rozpatrywane przez dwie różne osoby
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#3422 PostWysłany: 12 Wrz 2023 11:41 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8739
złoty
Wielokrotnie już było tu pisane:
1. Wina przewoźnika - jeden od razu dostanie odszkodowanie, ktoś inny nie.
2. Brak winy przewoźnika - jeden nie dostanie odszkodowania, a ktoś inny dostanie.

Takie życie...
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#3423 PostWysłany: 12 Wrz 2023 12:50 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4971
platynowy
skoropinski napisał(a):
1.
Szanowny Panie,
Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.
W imieniu całego zespołu Wizz Air serdecznie przepraszam za niedogodności związane z tą nieprzyjemną sytuacją. Po szczegółowym rozpatrzeniu reklamacji chcielibyśmy potwierdzić, iż lot został opóźniony na skutek nadzwyczajnych okoliczności na które nie mieliśmy wpływu.
W związku z tym, że lot był opóźniony z przyczyn niezależnych od przewoźnika, nie przysługuje Panu odszkodowanie ( Rozporządzenia WE nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 r.).

2.
Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.
Prosimy przyjąć nasze przeprosiny za wszelkie niedogodności spowodowane opóźnieniem lotu. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby realizować loty zgodnie z pierwotnym rozkładem, ale czasami, podobnie jak wszystkie inne linie lotnicze, jesteśmy zmuszeni do zmiany wcześniej ustalonego rozkładu.
Cenimy naszych klientów i chcielibyśmy zaoferować rekompensatę z powodu opóźnienia lotu zgodnie z Rozporządzeniem 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej, w postaci kredytu wpłaconego na konto WIZZ w wysokości 120% - 480 EUR za każdego pasażera.

Ten sam lot, różne rezerwacje. Rozpatrywane przez dwie różne osoby

Nie czytaj nic nie mającej z prawem i treścią rozporządzenia 261/04 interpretacji napisanej post wcześniej tj rozstrzygnięcie reklamacji i przyznanie odszkodowania nie może wynikać od osoby, która ją w Wizzair rozpatruje. :!:
Tak samo jak fakt, że Wizzair nie może od razu proponować TYLKO pkt w odpowiedzi na przyznane odszkodowanie z tytułu Rozporządzenia 261/04


Powołaj się w treści ponownego wniosku o odszkodowanie o nr rezerwacji, w której to odszkodowanie przyznano.
Ponadto nie może słowa odszkodowanie zamienić słowem rekompensata.

A najlepiej w obu złóżcie pozew do sądu lub idźcie do pośrednika, gdyż w obu rozpatrywanych wnioskach do reklamacji do tego samego nr lotu Wizzair złamał prawo.
A i Wizzair dobrze o tym wie!
Góra
 Relacje PM off  
 
#3424 PostWysłany: 12 Wrz 2023 19:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 1414
niebieski
Oni te odszkodowania wypłacają w PLN czy EUR?

Napisali maila, że coś tam przyznali, podali kwotę w EUR i proszą o podanie danych konta do przelewu, uwzględniając walutę konta.

Skoro podali kwotę w EUR to podałem im konto w EUR, żeby nie zrobili jakiegoś dziwnego przewalutowania, a dzisiaj przyszedł mail, że zainicjowali przelew i kwota w PLN...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3425 PostWysłany: 13 Wrz 2023 22:14 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2344
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
lahcimmm2 napisał(a):
złożyłem wniosek na lot z ostatniego tygodnia ze Splitu do Katowic.
Wstępnie wyświetliła się informacja, że odszkodowanie przysługuje (przed wysłaniem wniosku jeszcze),
natomiast nie widzę nigdzie gdzie mogę dorzucić koszty taxi + hotel. Lot przełożony z 22:50 na 9:00

/ edit - już wiem, przyszło w emailu, osobny wniosek w dziale "opieka"
/ edit 2 - na 2 dzień już informacja płatność w realizacji

ktoś się orientuje ile to trwa jak chce punkty?


Wajcha została przestawiona, landrynka stała się bardziej pasażerska.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3426 PostWysłany: 14 Wrz 2023 17:19 

Rejestracja: 24 Mar 2020
Posty: 2
Witam. Podpinam się pod temat choć trochę z innej beczki. Cały dzień wraz ze znajomymi na różnych telefonach próbowalismy się odprawić na lot Wizzair. Cały czas po wpisaniu danych z paszportu i kliknięciu dalej wyrzuciło nas z aplikacji. Mamy nawet filmik nagrany na dowód. Nie dzwoniłem na infolinię myśląc że sprawę załatwie przy nadawaniu bagażu, natomiast odprawa zajmuje się pośrednik który nic w tej sprawie nie może zrobić tylko sprzedać nam odprawę na lotnisku za 40 euro od osoby. Dzwoniąc od razu na infolinię usłyszałem że nie zaakceptowalem zmiany godzin lotu dlatego odprawa nie była możliwa co jest nie prawda bo akceptowalismy i była możliwość odprawy. Pani powiedziała że mamy wysłać reklamacje jednak moje pytanie brzmi czy ktoś miał taka sytuację i czy ja uznają mając filmik i paragon oczywiście??? Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#3427 PostWysłany: 14 Wrz 2023 17:49 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7849
złoty
Wszystko zależy kto będzie rozpatrywał reklamację. Z wizzairem nigdy niczego nie można być pewnym. Te same rzeczy jednym uznają ,drugim nie więc dowiesz się jak otrzymasz odpowiedź.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3428 PostWysłany: 19 Wrz 2023 11:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Gru 2015
Posty: 28
Loty: 101
Kilometry: 127 714
Dzisiaj wysłałem im maila następującej treśći:
Dzień dobry.
Niestety nie zgadzam się z Pańską decyzją i proszę o ponowne zweryfikowanie swojego stanowiska.
Nadmieniam że druga rezerwacja z mojego konta na ten sam lot została rozstrzygnięta pozytywnie.
Tak więc widzę iż Pańska decyzja była błędna.
W przypadku odmowy zmuszony będę przekazać obydwie decyzje ULC.

Po godzinie przyszła odpowiedż:


Informujemy, że rozpoczęliśmy ponowne rozpatrywanie Pana(i) roszczenia po otrzymaniu od Pana(i) odpowiedzi dotyczącej tej sprawy.

Gdyby potrzebne były dodatkowe informacje, nasi współpracownicy skontaktują się z Panem(ią).

Pozdrawiamy


Zobaczymy co z tego wyjdzie
I status wniosku na stronie wizzara z zamkniętego zmienił się na "aktywny, praca w toku"
Góra
 Relacje PM off  
 
#3429 PostWysłany: 19 Wrz 2023 12:09 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1597
niebieski
Na tamten wniosek dostaniesz odpowiedz odmienna i będzie po sprawie…
Góra
 Relacje PM off  
 
#3430 PostWysłany: 19 Wrz 2023 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Gru 2015
Posty: 28
Loty: 101
Kilometry: 127 714
tartal napisał(a):
Na tamten wniosek dostaniesz odpowiedz odmienna i będzie po sprawie…


Na który wniosek?
Na ten który pisałem odwołanie czy na ten który dostałem kasę?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3431 PostWysłany: 19 Wrz 2023 12:59 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4971
platynowy
Kasę czy pkt Wizz
Góra
 Relacje PM off  
 
#3432 PostWysłany: 19 Wrz 2023 13:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Gru 2015
Posty: 28
Loty: 101
Kilometry: 127 714
kasę. jest już na koncie
Góra
 Relacje PM off  
 
#3433 PostWysłany: 19 Wrz 2023 13:43 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4971
platynowy
To jest luka w zamieszczonej tu korespondencji

Bo kasa na koncie nie jest tożsame z 120% w kredycie
Góra
 Relacje PM off  
 
#3434 PostWysłany: 19 Wrz 2023 18:32 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2344
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
skoropinski napisał(a):
Dzisiaj wysłałem im maila następującej treśći:
Dzień dobry.
Niestety nie zgadzam się z Pańską decyzją i proszę o ponowne zweryfikowanie swojego stanowiska.
Nadmieniam że druga rezerwacja z mojego konta na ten sam lot została rozstrzygnięta pozytywnie.
Tak więc widzę iż Pańska decyzja była błędna.
W przypadku odmowy zmuszony będę przekazać obydwie decyzje ULC.

Po godzinie przyszła odpowiedż:


Informujemy, że rozpoczęliśmy ponowne rozpatrywanie Pana(i) roszczenia po otrzymaniu od Pana(i) odpowiedzi dotyczącej tej sprawy.

Gdyby potrzebne były dodatkowe informacje, nasi współpracownicy skontaktują się z Panem(ią).

Pozdrawiamy


Zobaczymy co z tego wyjdzie
I status wniosku na stronie wizzara z zamkniętego zmienił się na "aktywny, praca w toku"



Jeśli na skutek grożenia ULC, które nie funkcjonuje od 4 lat Wizzair wypłaca, to oznacza, że czasy się zmieniły.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#3435 PostWysłany: 21 Wrz 2023 11:59 

Rejestracja: 13 Lip 2015
Posty: 17
Loty: 208
Kilometry: 592 058
skoropinski napisał(a):
kasę. jest już na koncie


Taka ciekawostka. Leciałem tym samym lotem, co kolega. Reklamację złożyłem 04.08.
10.08 dostałem odpowiedź, że przepraszają i proponują 120% w punktach Wizz.
W tym samym dniu odpisałem, że dziękuje i poproszę kasę na konto (podałem wszystkie dane).
Od tego momentu zero odpowiedzi. Z mojej strony 2 maile przypominające, jeden telefon na numer 22/128 4905 - miła Pani bez żadnego sprawdzenia sprawy zaproponowała wysłanie kolejnego maila.

Drażni mnie ten brak reakcji i nie wiem co dalej robić, macie jakieś pomysły?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3436 PostWysłany: 26 Wrz 2023 12:09 

Rejestracja: 27 Lip 2023
Posty: 19
No z tym to faktycznie dziwne.Przy skladaniu u mnie byl wybor dwoch walut wlasnie euro i nie euro (ale kraju bedacego w EU).Wybralem ze waluta konta to waluta konta a nie euro a oni pisza zeby podac inne konto bo w tej walucie nie przelewaja.Skoro przykladowo ma sie konto w walucie PLN i pytaja jaka jest waluta konta to przeciez nie wybiore euro skoro bylo by to nieprawda.A w twoim przypadku to wogole miszmasz.Podajesz walute konta euro a oni to "prawidlowo" przesylaja w PLN.Z tym ze to powinno byc gdy podajesz walute konta w PLN.Ja z tym ide do komornika i do sadu w kraju w ktorym mieszkam.Chce przepracowac ten temat aby na przyszlosc latwiej przez sad mozna bylo dostac na nich wyrok i sciagac z automatu przez komornika zanim wejda regulacje unijne jak w UK.Jak jzu bedzie po wszystkim to postaram sie opisac temat tu i na forach kraju gdzie mieszkam.Krok po kroku.Takie czasy.Zlodziej na zlodzieju zlodziejem pogania.W moim przypadku korespondecja przyszla od jakiejs x-Jana Gutkowska.Moze to bot albo trafilo mi sie na niekompetentna osobe albo po prostu polityka firmy.

A zeby sie upewnic co do podanych danych to podales co ponizej?
IBAN; X
• SWIFT BIC; X
• Nazwa odbiorcy; X
• Nazwę banku; X
• Waluta konta EUR



littleboy1989 napisał(a):
Oni te odszkodowania wypłacają w PLN czy EUR?

Napisali maila, że coś tam przyznali, podali kwotę w EUR i proszą o podanie danych konta do przelewu, uwzględniając walutę konta.

Skoro podali kwotę w EUR to podałem im konto w EUR, żeby nie zrobili jakiegoś dziwnego przewalutowania, a dzisiaj przyszedł mail, że zainicjowali przelew i kwota w PLN...
Góra
 Relacje PM off  
 
#3437 PostWysłany: 26 Wrz 2023 14:18 

Rejestracja: 27 Lip 2023
Posty: 19
A tu przyklad jak te systemy sa wprowadzane.W tym przypadku inna linia.Mozna pisac do swietego dygdy i normalnej opdpowiedzi nie dostac nigdy.Raz tak raz siak.Choc mozna sprobowac oszukac system aby przekierowal email do czlowieka.Ale to by trzeba rozpracowac w kazdym przypadku osobno.
https://onemileatatime.com/insights/american-airlines-automated-customer-relations/

https://onemileatatime.com/insights/american-airlines-denying-compensation-claims/
Góra
 Relacje PM off  
 
#3438 PostWysłany: 27 Wrz 2023 07:34 

Rejestracja: 26 Wrz 2023
Posty: 1
Witam. Na mniej niż 24 godziny przed wylotem zostałem poinformowany przez Wizzaira że godzina mojego wylotu została przesunięta o ponad 5 godzin później. W związku z tym że kompletnie rujnuje to moje plany nie widzę dalej sensu żeby z wspomnianego lotu skorzystać (a wręcz nie mam takiej możliwości) i tu rodzi się moje pytanie - w większości źródeł widzę informację że odszkodowanie w ramach regulacji EU 261 przysługuje w sytuacji gdy przylot następuje z 3 godzinnym opóźnieniem, ale co w sytuacji w której decyduję się z danego lotu nie skorzystać, czy w takim wypadku również przysługuje mi odszkodowanie czy jest ono zależne od mojej obecności na pokładzie? W paru pojedynczych źródłach znalazłem informację że przy tak znaczącej zmianie godziny wylotu lot traktuje się jako odwołany ale jednak prawie wszędzie czytam że odszkodowanie jest zależne od przylotu (który i tak prawie na pewno będzie opóźniony o ponad 3 godziny). Spędziłem wczoraj kilka godzin czytając odpowiednie wątki na forum ale nigdzie nie natknąłem na podobny case więc byłbym bardzo wdzięczny jeśli ktoś byłby w stanie rozwiać moje wątpliwości :)
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: WizzAir Reklamacja
#3439 PostWysłany: 27 Wrz 2023 08:46 

Rejestracja: 15 Sie 2017
Posty: 60
Witam,

12.08.2022 kupiłem bilety POZ-BVA (+ rezerwacja miejsc i bagaż) na loty 9.09-12.09.2023 - koszt 1382.32zł. 1.11.2022 dostałem emaila, że lot przesunięto na 10-14.09.2023, niestety przy okazji zmieniono mi wykupione miejsca oraz usunięto wykupiony bagaż. 15.11 złożyłem reklamację, zgadzając się na zmianę terminów, poprosiłem o przywrócenie wykupionych uprzednio miejsc oraz bagażu. Nie interweniowałem znając długie terminy odpowiedzi.. Tymczasem 7.12.2022 loty zostały odwołane. Nie interweniowałem mylnie sądząc, że albo za jakiś czas wrócą albo polecę z GDN lub WRO a sprawę miejsc i bagażu załatwią.
Czas leciał, w końcu zarezerwowałem loty GDN-BVA, natomiast za loty POZ-BVA zdecydowałem się odzyskać pieniądze i tu dochodzimy do sedna sprawy i powodu napisania postu.
Otóż zwrot dostałem ale w kwocie 1186,32zł.
Pisałem dwukrotnie reklamacje za każdym razem otrzymując rezultat jak poniżej:

Image


Coś źle zrobiłem?
Da się jakoś odzyskać moje 200zł?


Ostatnio edytowany przez Maciej Loret, 27 Wrz 2023 10:16, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: WizzAir Reklamacja
#3440 PostWysłany: 27 Wrz 2023 09:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2018
Posty: 945
złoty
Da się - złóż reklamacje chargeback w banku jak płaciłeś karta z dokładnym opisem problemu, miesiąc - dwa i kasa będzie na koncie bankowym.

A i nie podawaj publicznie kodów potwierdzenia na żadnych forach ani nigdzie i nikomu, bo źle to się może kiedyś skończyć ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 3784 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 190  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group