Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 486 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Następna
Autor Wiadomość
#461 PostWysłany: 24 Paź 2020 11:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lip 2015
Posty: 161
niebieski
@boots, jak chcesz polecić jakąś konkretną firmę, to ją po prostu poleć i daruj sobie te zagadkowe, pozbawione głębszego sensu komentarze ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#462 PostWysłany: 24 Paź 2020 11:43 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5910
platynowy
Już kilka razy pisałem: weż po prostu z listy najtańszą.
posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#463 PostWysłany: 27 Paź 2020 13:56 

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 15
Loty: 2
Kilometry: 2 678
Cześć wszystkim,
Mam problem z tą linia lotniczą EasyJet - zakupiłem bilet w ramach 1 rezerwacji Krk -Lys (Lyon) i z powrotem na Sierpień 2020 r.
Odwołany lot - mam potwierdzenie z linii lotniczych. Rozpoczałem proces "Refund" tzn. złożylem w lipcu wniosek o zwrot kasy - odmówiłem Vouchera- nie było łatwo.
Do tej pory nie dostałem zwrotu. Napisałem do nich wiadomość - ale przez stronę internetową - nie mam potwierdzenia z prośbą o zwrot moich pieniedzy - dostałem e-mail z noreply@easyjet.com z FAQ, czyli takie ogólne pytania i odpowiedzi. Zadnego potwierdzenia przyjęcia, linku do statusu zgłoszenia, owszem jest tam link na którym można rzekomo to sprawdzić ale co by nie kliknąć kończy sie w ten sposób:
Please contact our Customer Service Team on 0330 365 5000
Our contact centre is open 7 days a week, 06:00 - 00:00 (local time)

Please note that you have 12 months to claim a refund, so you may prefer to wait to contact us once our Customer Services lines are slightly quieter.

Już czytałem , że takie telefony na infolinie kończą się dużym rachunkiem więc nie dzwonie.
Dzisiaj skontaktowałem się z Rzecznikiem Praw Pasażerów, infolinia, generalnie mam prawo do tego żeby mi pomogli ale jak złożę REKLAMACJE - mam do nich wyslac LIST, na adres w Polsce (nie mają) więc do Wlk. Brytanii czy tam gdzieś , kuźwa , moge e-mail ale ten EasyJET oczywiscie nie podaje adresu skrzynki tylko przez stronę i nie wysyła potwierdzenia przyjęcia wiadomości i jej treści. Ma paść słowo - klucz: REKLAMACJA. i Pani mówi też o "tanie linie stosują TAKIE praktyki" - skoro wiadomo, że stosują to czemu nic z tym się nie robi ? walka Dawida z Goliatem. Ja mam czas poświęcać , a Urząd bierze pieniadze.
jak oni dopuszczają firme do świadczenia usług w Polsce bez siedziby tutaj ? skoro taka sytuacja to powinni wziąć odpowiedzialność.
Wszedzie czytam że firmy olewaja te "skargi" , co to ma byc? przeciez ja nie chce nawet odszkodowania tylko moje pieniadze za zakup.
Jeszcze wszystko w jez. Ang , a jestem Polakiem, wiec czemu nie zapewniaja mi takiej mozliwosci.
Zachciało się tanich lotów.... :roll:
co najlepsze nawet w przypadku skargi muszę złożyć ja do polskiego Rzecznika dla lotu z Krakowa i do Rzecznika francuskiego dla lotu z Lyon sic !!!!!!!! :!: :!: :!:
nieporozumienie
Miał ktoś sytuację z tym przewoźnikiem ? Ktoś poleca jakieś rozwiązanie ?
Pieprzone badziewie :!:
Góra
 Relacje PM off  
 
#464 PostWysłany: 27 Paź 2020 13:58 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5910
platynowy
Chargeback
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#465 PostWysłany: 27 Paź 2020 14:13 

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 15
Loty: 2
Kilometry: 2 678
Chargeback - tak tylko zakup biletu miał miejsce 2 marca 2020 (mineło już ponad 120 dni). Bank nie przyjmnie wniosku.


Ostatnio edytowany przez najek, 27 Paź 2020 14:16, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#466 PostWysłany: 27 Paź 2020 14:14 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5910
platynowy
Poszukaj na forum, zapytaj wujka googla.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#467 PostWysłany: 27 Paź 2020 14:14 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 15414
Loty: 413
Kilometry: 514 334
https://bfy.tw/PTbO
Góra
 Relacje PM off  
 
#468 PostWysłany: 27 Paź 2020 14:16 

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 15
Loty: 2
Kilometry: 2 678
Chargeback - tak tylko zakup biletu miał miejsce 2 marca 2020 (mineło już ponad 120 dni). Bank nie przyjmnie wniosku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#469 PostWysłany: 27 Paź 2020 14:19 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5910
platynowy
A skąd wziąłeś te 120 dni?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#470 PostWysłany: 27 Paź 2020 14:23 

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 15
Loty: 2
Kilometry: 2 678
https://www.bankmillennium.pl/klienci-i ... chargeback

W trakcie rozpatrywania zgłoszenia Klient może zostać poproszony o dostarczenie dodatkowych dokumentów związanych z transakcją. W zależności od rodzaju transakcji z Usługi Chargeback można skorzystać do 120 dni od kwestionowanej transakcji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#471 PostWysłany: 27 Paź 2020 14:25 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5910
platynowy
Bilet miałeś na sierpień. Lot się nie odbył - od tej daty liczy się czas.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#472 PostWysłany: 27 Paź 2020 14:28 

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 15
Loty: 2
Kilometry: 2 678
No zadzwonię do Banku jak najbardziej nie będę się upierał, ale transakcja miała miejsce 2 marca więc wydaje mi się, że pewnie data płatności będzie się liczyła.
Góra
 Relacje PM off  
 
#473 PostWysłany: 27 Paź 2020 14:31 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5910
platynowy
Nie dzwoń, tylko składaj wniosek.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#474 PostWysłany: 27 Paź 2020 14:38 

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 15
Loty: 2
Kilometry: 2 678
Mozna tez złożyć wniosek przez telefon. Niestety odmówili przyjęcia ze wzgledu na to, że minęło ponad 120 dni od daty transakcji. Może ktoś miał podobną sytuację ? Może jakaś inna droga ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#475 PostWysłany: 27 Paź 2020 14:46 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1294
srebrny
Miałem podobnie jak ty. Pisali, że to organizacja płatnicza odrzuciła wniosek ze względu na 120 dni. Ja składałem wniosek o chargeback od razu po dacie anulowanego lotu, więc nie wiem o jakie 120dni im chodzi. Sprawa została skierowana do Rzecznika Finansowego
Góra
 Relacje PM off  
 
#476 PostWysłany: 27 Paź 2020 15:05 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5910
platynowy
@najek
#473
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#477 PostWysłany: 27 Paź 2020 16:01 

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 15
Loty: 2
Kilometry: 2 678
#473 - czuje sie nobilitowany, że traktujesz mnie jako wtajemniczonego , ale tym razem nawet Google siada :) nie wiem o co chodzi, nie jestem oblatany w tych procedurach, moglbys wyjasnic ?
ps. mimo wszystko napisalem i zloze wniosek chargeback - nie wiem czy coś da - napiszę, ale wyczytalem ze Bank ma obowiązek przekazać do firmy realizujacej platnosć - i czasem w niektórych przypadkach ten okres reklamacji to nawet 540 dni , tam jest jakies kodowanie reklamacji - spróbuję :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#478 PostWysłany: 28 Paź 2020 03:30 

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 120
Loty: 71
Kilometry: 152 026
niebieski
Miałem podobnie. Lot odwołany pod koniec marca. Wniosek o refund na początku kwietnia. Kasa wpadła jakiś miesiąc temu. Bez upominania.
Góra
 Relacje PM off  
 
#479 PostWysłany: 28 Paź 2020 09:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2018
Posty: 37
najek napisał(a):
#473 - czuje sie nobilitowany, że traktujesz mnie jako wtajemniczonego , ale tym razem nawet Google siada :) nie wiem o co chodzi, nie jestem oblatany w tych procedurach, moglbys wyjasnic ?
ps. mimo wszystko napisalem i zloze wniosek chargeback - nie wiem czy coś da - napiszę, ale wyczytalem ze Bank ma obowiązek przekazać do firmy realizujacej platnosć - i czasem w niektórych przypadkach ten okres reklamacji to nawet 540 dni , tam jest jakies kodowanie reklamacji - spróbuję :)


chodziło mu o to abyś przeczytał jeszcze raz post nr 473 z tego tematu, czyli:

boots napisał(a):
Nie dzwoń, tylko składaj wniosek.
Góra
 Relacje PM off
najek uważa post za pomocny.
 
 
#480 PostWysłany: 02 Lis 2020 18:28 

Rejestracja: 02 Lis 2020
Posty: 3
Witam serdecznie,
Otrzymałem decyzję od Prezesa Urzędu Lotnictwa Cwyilnego, na podstawie art. 104 § 1 w której stwierdzono zaniedbanie obowiązku wypłaty odszkodowania za opóźniony lot przez przewoźnika (art 7 ust. 1 lit. b rozporządzenie (WE) nr 261/2004 ).

W decyzji ustalono 14 dniowy termin usunięcia naruszenia którego dotyczy decyzja. Niestety do tej pory przewoźnik nie usunął tego naruszenia.

W pouczeniu poinformowano, że zgodnie z art. 127 § 3 w zw. art. 129 § 2 k.p.a strona niezadowolona z decyzji może zwrócić się do Prezesa ULC w terminie 14 dni od doręczenia decyzji o ponowne rozpoczęcie sprawy, może także w terminie 30 dni od dnia doręczenia zwrócić się z wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie. Skargi wnosi się za pośrednictwem Prezesa ULC.

Teraz mam następujące pytania:
1. Czy najlepiej poczekać 30 dni od dnia doręczenia pisma z kolejnymi krokami? Tak, aby nie przypominać przewoźnikowi o możliwości złożenia skargi. Obawiam się, że gdybym napisał do przewoźnika wcześniej niż minie termin skargi, to swoim działaniem mogę spowodować, że przewoźnik złoży skargę aby odwlec usunięcie naruszenia w czasie.
2. Jeżeli przewoźnik zwróciłby się z wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy do WSA, to zostanę o tym poinformowany jako strona? Jak wygląda taka sprawa, czy należy stawiać się w sądzie czy rozprawa odbędzie się w obecności samego sędziego?
3. Czy mogę wysłać zapytanie do Prezesa ULC, czy został złożony wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy, tak aby wiedzieć czy przewoźnik skorzystał z tej opcji.
4. Jeżeli przewoźnik zaniechałby skargę w WSA, to rozumiem, że decyzja jest prawomocna i można podjąć dalsze kroki. Jak one wyglądają. Czy decyzja prezesa ULC ma klauzulę wykonalności i można zwrócić się od razu do komornika o egzekucję należności, czy należy najpierw wysłać wezwanie przedsądowe do zapłaty a następnie ze sprawą iść do Sądu Rejonowego w postępowaniu cywilnym?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 486 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group