Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1042 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 53  Następna
Autor Wiadomość
#421 PostWysłany: 14 Cze 2020 11:53 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2872
złoty
imdbmi napisał(a):
odwolany ze wzglednu zakaz lotow do polski.
proponuja mi na 25.06
dopiero od 20.06 klm bedzie latal do polski

Znajdź sobie sam inne opcje lotów w dogodnym terminie i poproś o te loty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu
Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu
#422 PostWysłany: 15 Cze 2020 17:24 

Rejestracja: 20 Lut 2013
Posty: 661
Loty: 130
Kilometry: 177 910
niebieski
Wizzair w wyniku zmian w siatce odwołał mi lot RT (na jednej rezerwacji). Online można zwrócić albo przebukować. Czy możliwe jest telefonicznie przebukowania lotu "tam" a zwrot 120% za lot powrotny?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#423 PostWysłany: 15 Cze 2020 22:05 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@jotpol Warto zadzwonić.Skoro możliwe jest odpięcie z rezerwacji np. jednego pasażera to i opcja rezygnacji z powrotu powinna się udać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#424 PostWysłany: 20 Cze 2020 23:58 

Rejestracja: 23 Lut 2014
Posty: 33
Witam, mam problem, pytanie co zrobić?
mianowicie 25.06 miałam zarezerwowany lot KRK do Bari linią Wizzair który został odwołany. Następnie 5. 07 powrót z Bari do KRK liną Ryanair, który nie został odwołany, jest w rozkładzie lotów. Mam pytanie jak odwołać lot Ryanair?, Czy mogę się ubiegać o zwrot kosztów biletów powrotnych? Jeśli tak to u kogo, Ryanair czy Wizzair bo to przez niego nie mogę tam polecieć?
Dziękuję za odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#425 PostWysłany: 21 Cze 2020 00:00 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 3125
platynowy
Możesz, ale zwrotu środków nie dostaniesz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#426 PostWysłany: 21 Cze 2020 00:05 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1815
niebieski
@straggly w takiej sytuacji nie możesz niczego zrobić, jeśli nie masz np. specjalnego ubezpieczenia turystycznego obejmującego tego typu odwołania lotów
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#427 PostWysłany: 21 Cze 2020 00:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
Kombinację lotów RT w różnych liniach i na oddzielnych biletach zawsze kupujemy na własne ryzyko.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#428 PostWysłany: 21 Cze 2020 17:30 

Rejestracja: 23 Lut 2014
Posty: 33
Czyli lipa :(
Ciekawe czy można zmienić osoby na bilecie, żeby ktoś inny mógł skorzystać z lotu Bari=> KRK?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#429 PostWysłany: 21 Cze 2020 17:37 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22334
Jak zapłacisz za zmianę imienia/nazwiska, to owszem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: LAUDA odwołany lot
#430 PostWysłany: 24 Cze 2020 17:32 

Rejestracja: 10 Sty 2020
Posty: 2
Witam
Dostałem maila o następujące treści:


Dear Customer,

We sincerely regret to advise you that due to ongoing government restrictions and the impact of COVID-19, Lauda has been forced to cancel your flight(s) FR502 from Vienna International to Palma on 06sie20 FR123 from Palma to Vienna International on 16sie20. Please advise any other customers who may be travelling in your party.

We are notifying customers today to inform you that you can choose between a full refund of the cost of your ticket, or the option of re-routing as well as reasonable care (as detailed below).

1.Change your cancelled flight (for free)

Due to the COVID-19 emergency, we are allowing customers to change their cancelled flight to another date or time on the original route or to any other route within our network and any date within 90 days before or after your cancelled flight. There are no change fees and you do not have to pay any fare difference. Click here to now change your flight for free.

Alternatively, you may contact our Customer Care Team (subject to opening hours) or go to the airport ticket desk, in order to exercise your standard right to re-routing to your destination, under comparable transport conditions, either at the earliest opportunity or at a later date at your convenience subject to seats being available. Our Customer Care Team can also assist if you require other re-routing options, such as earlier re-routing on an alternative airline, train, bus or car hire.

If you avail of re-routing at the earliest opportunity, you will be entitled to (and where applicable provided with) reasonable meals and refreshments, hotel accommodation, transport between the airport and your place of accommodation (hotel or other) as well as transport to or from an alternative airport, as applicable.

If care is nevertheless not offered even though it should have been, please keep all itemised receipts for reasonable expenses you may incur, as you will need to submit these to Lauda to claim back your expenses.

2. Apply for a refund

If you wish to cancel your reservation and claim a full refund of the unused flight(s) click and enter your booking details. Refunds will be processed within 7 working days - or as soon as possible due to the COVID-19 emergency - back to the form of payment used for the original booking.

Please find attached a full text of your rights under EU Regulation 261/2004.


As you have been given over 14 days’ notice of this cancellation, no entitlement to EU261 compensation arises.

For more information on Flight Cancellations or Delays, please click here.

We again sincerely apologize for the inconvenience caused.

Yours sincerely,

Lauda Customer Service


Czy wybierając opcję numer 2 dostanę pełną refundację za kupione bilety i bagaże czy tylko część z tych pieniędzy.

Dziękuję za pomoc
Piotrek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#431 PostWysłany: 24 Cze 2020 17:54 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
Pełną.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#432 PostWysłany: 27 Cze 2020 16:06 

Rejestracja: 25 Cze 2020
Posty: 7
Mam pytanie dotyczące Rainbow. Odwołali mi wycieczkę 12.07. Przyczyna - brak chętnych/ brak samolotu .
Powiedzieli że na zwrot mają 194 dni czy jakoś tak. Wycieczka kupiona w tym tygodniu.
Czy nie obowiązuje ich 14 dniowy termin zwrotu. Z opcji zmiany nie skorzystałem.
Proszę o możliwie szybką odp.
Z umowy nie wynika ile mają czasu natomiast w ogólnym regulaminie rainbow wyczytałem że 14 dni
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#433 PostWysłany: 27 Cze 2020 16:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2691
HON fly4free
Ze strony wakacje.pl:

W jaki sposób są liczone terminy zwrotu wpłaconych środków w związku z wejściem w życie zapisów Tarczy Antykryzysowej?

Nowe przepisy wprowadzają odłożenie w czasie o 180 dni skuteczności odstąpienia przez Państwa lub Organizatora od umowy, gdy przyczyna odstąpienia będzie związana z wybuchem epidemii wirusa SARS-CoV-2. W praktyce oznacza to, że do dotychczasowych 14 dni na zwrot dolicza się dodatkowe 180 dni.

Jeśli złożyli Państwo rezygnację lub impreza została anulowana przez Organizatora w dniu 13 marca 2020 lub później – od daty odwołania lub złożenia rezygnacji liczy się termin 180 dni odroczonej skuteczności plus 14 dni, jakie wynikają z ustawy na dokonanie zwrotu. W uproszczeniu – od tej daty liczyć należy 194 dni.

Przykłady:

Państwa rezygnacja nastąpiła lub impreza została anulowana przez Organizatora między 28 lutego a 12 marca 2020 – organizator ma 180 dni plus pozostałe z ustawowych 14 dni.

Przykład 1. Wycieczka została anulowana 28 lutego. Organizator ma teraz 181 dni na zwrot Państwa pieniędzy (180 dni + 1 dzień, który został z 14-dniowego procesu zwrotu).

Przykład 2. Wycieczka została anulowana 5 marca. Organizator ma teraz 187 dni na zwrot Państwa pieniędzy (180 dni + 7 dni, które zostały z 14-dniowego procesu zwrotu).

Przykład 3. Wycieczka została anulowana 2 kwietnia, po wejściu w życie nowej ustawy. Organizator ma teraz 194 dni na zwrot Państwa pieniędzy (180 dni + 14 dni procesu zwrotu).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#434 PostWysłany: 27 Cze 2020 16:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
Mają rację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#435 PostWysłany: 27 Cze 2020 16:28 

Rejestracja: 25 Cze 2020
Posty: 7
Zgoda ale wycieczka została kupiona 23.06, odwolanie nie ma związku z covid19. Przyczyną jest brak zorganizowania przewoźnika lub pewnie mało chętnych.
Nie upieram się, ale covid nie ma tu zastosowania mam nadzieję
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#436 PostWysłany: 27 Cze 2020 17:22 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
A dokąd ta wycieczka?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#437 PostWysłany: 30 Cze 2020 21:39 

Rejestracja: 10 Mar 2018
Posty: 20
Niekończąca się sprawa strajku w PLL LOT.
W październiku 2018 wracaliśmy z wyjazdu służbowego w 3 osoby, anulowany został lot WAW - RZE, LOT oczywiście spławiał reklamacje i odwołania. Jeszcze końcem 2018 roku złożyłem skargę do ULC.
W połowie 2019 przyszła odpowiedź, że nie należy mi się odszkodowanie, natomiast końcem 2019 do koleżanki, która miała wracać tym samym lotem przyszedł list z informacją o zebraniu materiału dowodowego, a dzisiaj decyzja i wezwanie do wypłaty odszkodowania ze strony PLL LOT na rzecz koleżanki.
Jak w tej sytuacji mam się zachować, gdy sprawa pasażerów jednego lotu (byliśmy na różnych rezerwacjach) jest rozpatrywana w różny sposób? Jakie kroki radzicie podjąć?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#438 PostWysłany: 02 Lip 2020 16:10 

Rejestracja: 29 Lis 2018
Posty: 12
o ile dobrze zrozumiałem, że na podstawie rozporządzenia WE 261/2004 mam prawo do odszkodowania za anulowany lot, jeśli nie zostałem poinformowany o odwołaniu co najmniej 14 dni przed planowanym czasem odlotu.

Czy jeśli kupowałem bilety 10 dni przed planowanym odlotem, a anulowali mi dwa dni później, to te przepisy też maja zastosowanie? :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#439 PostWysłany: 02 Lip 2020 16:12 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 628
Loty: 128
Kilometry: 184 046
niebieski
Linia na pewno połowa się na koronawirusa, wiec pozostaje Ci sąd ;)
_________________
Jestem dziewczyną ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#440 PostWysłany: 02 Lip 2020 19:44 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
wojtek1991jw napisał(a):
Niekończąca się sprawa strajku w PLL LOT.
W październiku 2018 wracaliśmy z wyjazdu służbowego w 3 osoby, anulowany został lot WAW - RZE, LOT oczywiście spławiał reklamacje i odwołania. Jeszcze końcem 2018 roku złożyłem skargę do ULC.
W połowie 2019 przyszła odpowiedź, że nie należy mi się odszkodowanie, natomiast końcem 2019 do koleżanki, która miała wracać tym samym lotem przyszedł list z informacją o zebraniu materiału dowodowego, a dzisiaj decyzja i wezwanie do wypłaty odszkodowania ze strony PLL LOT na rzecz koleżanki.
Jak w tej sytuacji mam się zachować, gdy sprawa pasażerów jednego lotu (byliśmy na różnych rezerwacjach) jest rozpatrywana w różny sposób? Jakie kroki radzicie podjąć?



W tej sytuacji powinieneś zapomnieć o całej sprawie, bo nic już nie uzyskasz, chyba że złożyłeś wniosek do Rzecznika. W kilku sprawach sądowych w każdej wygrana i wypłata już dawno na koncie. Nie warto było składać do ULC, bo decyzje były różne. Na działanie był czas po otrzymaniu decyzji, a nie pół roku później. Każdy urzędnik może rozstrzygać sprawę odmiennie, zmienia się linia etc.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1042 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 53  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group