Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1042 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 53  Następna
Autor Wiadomość
#361 PostWysłany: 19 Mar 2020 18:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2018
Posty: 1735
platynowy
Cytuj:
Nasi konsultanci są chwilowo niedostępni.

:)

Ktos wie czy jak sie nie zazada zwrotu to kasa wróci automatycznie czy "przepadnie" bo nie zareagowalismy na czas?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Początek lata i wakacji w Grecji: tydzień z all inclusive na wyspie Lesbos z za 2377 PLN. Wylot z Katowic Początek lata i wakacji w Grecji: tydzień z all inclusive na wyspie Lesbos z za 2377 PLN. Wylot z Katowic
Wycieczka nad Adriatyk za 751 PLN. Loty z Wrocławia + 4* hotel w Rimini Wycieczka nad Adriatyk za 751 PLN. Loty z Wrocławia + 4* hotel w Rimini
#362 PostWysłany: 20 Mar 2020 17:49 

Rejestracja: 20 Mar 2020
Posty: 54
A ktoś z Was może wie, ile zwykle trwa zwrot kasy z Lotu, za anulowany (15.03) przelot?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#363 PostWysłany: 20 Mar 2020 18:04 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22329
Przy obecnej sytuacji? Może jeszcze potrwać.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
adam.pawel uważa post za pomocny.
 
      
#364 PostWysłany: 28 Mar 2020 19:43 

Rejestracja: 28 Mar 2020
Posty: 2
Witam, zwracam sie z zapytaniem jak poprzednicy, ale wciaz do konca nie rozumiem co w tej sytuacji zrobic. Bilet zakupiony Air France ale poprzez OPODO. Opodo oczywiscie nie odbiera. ( oczywiscie wiemy tylko 7 dni przed wylotem).
Czy w tej sytuacji jak wyegezkowac jakikolwiek ruch ? Na stronie airfrance nie moge nic modyfikowac a opodo nie odbiera telefonu. Na stornie air france widnieje informaca, ze bilety mozna przesunac do 30 listopada.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#365 PostWysłany: 29 Mar 2020 04:51 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 295
czekac, zmienisz albo anuluje jak wszystko to minie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#366 PostWysłany: 30 Mar 2020 08:26 

Rejestracja: 09 Sty 2020
Posty: 47
Loty: 16
Kilometry: 33 033
@Avaa.5 Najważniejsze to próbować dodzwonić się do pośrednika i pozostawić po sobie jakiś ślad "próby". Mnie o dziwo udało się ostatnio bez problemu dodzwonić do GoToGate i Pani poinformowała mnie, że czas odpowiedzi z linii lotniczych jest wydłużony. Dodatkowo większość linii oddaje pieniądze w voucherach i ma wejść nowy przepis, który liniom na to w tej sytuacji pozwoli.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#367 PostWysłany: 30 Mar 2020 15:38 

Rejestracja: 16 Sty 2015
Posty: 62
Loty: 18
Kilometry: 113 707
Mam prośbę o informację i poradę od doświadczonych w tego typu sprawach.
Może ktoś słyszał o styczniowym incydencie na pokładzie samolotu LOT z Warszawy do Nowego Jorku, gdy (w zależności od źródła info - z powodu choroby lub agresji pasażerki) powstała konieczność międzylądowania w Rejkiawiku. Potem - co wynika z tych samych informacji medialnych podanych przez rzecznika LOT, piloci podjęli próbę dalszego lotu ale uniemożliwiła im to usterka (czegoś, co dotyczyło zrzutu paliwa).
Skutkowało to odwołaniem lotu Nowy Jork - Warszawa, na który miałem bilet. Linia oczywiście zaproponowała inny termin (choć nie zaproponowano mi przy tym noclegu, a chyba powinni) ale odmówiła wypłaty odszkodowania za odwołany lot.
I teraz pytanie - czy wg Was przyczyną odwołania lotu była choroba pasażerki - czego LOT nie był w stanie przewidzieć i uniknąć, czy usterka - co łapie się pod odszkodowanie? Odpowiedź na reklamację jest lakoniczna i ogranicza się do braku podstaw - mimo opisu sytuacji jw. Powtórne pismo dało podobny efekt.
Co myślicie, czy jest sens/są podstawy, aby się kłócić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#368 PostWysłany: 30 Mar 2020 15:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
nie
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#369 PostWysłany: 30 Mar 2020 15:53 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Jak nasz pisać lakoniczne NIE to lepiej w ogóle nie pisz

Może i twoje krótkie nie miałoby by sens, gdyby leciał tym lotem z przygodami do Nowego Jorku. On zaś mial lecieć lotem powrotnym z Nowego Jorku, który odwołano

Może niepisany mod tych tematów mial już czy zajmuję się odszkodowaniem z rego lotu i coś doradzi, bo temat jest niełatwy ale też z szansą na odszkodowanie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#370 PostWysłany: 30 Mar 2020 16:46 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
@MattKa
Cytuj:
Co myślicie, czy jest sens/są podstawy, aby się kłócić?

Nie ma.
Ale jest sens spróbować zlecić uzyskanie odszkodowania profesjonalnej firmie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#371 PostWysłany: 30 Mar 2020 22:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
Cytuj:
@MattKa
Cytuj:
Co myślicie, czy jest sens/są podstawy, aby się kłócić?

Nie ma.
Ale jest sens spróbować zlecić uzyskanie odszkodowania profesjonalnej firmie.

Nie ma najmniejszego sensu zlecać tego jakiejkolwiek firmie zajmującej się odszkodowaniami za opóźnione i odwołane loty. Nic nie zrobią ponad to co może mało kumaty pasażer zrobić przez internet. A obecnie mało która w ogóle to weźmie.
Powiedziałbym, że jest natomiast podstawa do starania się o odszkodowanie i zwrot za hotel, choć rozstrzygnięcie w sądzie oczywiście nie byłoby pewne, ale w obecnej sytuacji to już trudno cokolwiek doradzać. Będzie zmiana przepisów, nie wiadomo kiedy cokolwiek się uzyska w sądzie, które pewnie też inaczej będą podchodzić do przewoźników... Przyczyny były dwie, ale to usterka była tą podstawową.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off
MattKa lubi ten post.
 
      
#372 PostWysłany: 30 Mar 2020 22:53 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Trzeba znaleźć firmę, która finalnie podejmie się pozwania przewoźnika.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#373 PostWysłany: 31 Mar 2020 09:05 

Rejestracja: 16 Sty 2015
Posty: 62
Loty: 18
Kilometry: 113 707
Pabloo napisał(a):
Przyczyny były dwie, ale to usterka była tą podstawową.


Dokładnie tak im to opisałem - nikt by się nie spierał, gdyby przyczyną odwołanego lotu z NY była choroba tej pasażerki. Ale LOT sam podał, że ostatecznie to usterka zatrzymała samolot w Rejkiawiku, co pozwala przypuszczać, że próbowali/chcieli lecieć dalej (a wtedy można byłoby mówić ewentualnie o opóźnieniu mojego lotu).
Problem polega na tym, że drogę pozasądową mam już raczej wyczerpaną i pozostaje decyzja, czy jest sens pchać się z tym dalej. Boję się, że sąd ustali, że nawet jeśli była to usterka, to nastąpiła na skutek tej nieprzewidywalnej choroby pasażerki (bo zakładam, że zrzut paliwa odbył się właśnie z tego powodu) i ostatecznie odszkodowanie nie przysługuje.
Czasy są kiepskie na te roszczenia ale do tej pory moje doświadczenia były takie (a miałem tylko raz okazję korzystać z opcji odszkodowania), że jak się należy to dają i nie dyskutują (LOT). Boję się więc jakiegoś asa w ich rękawie...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#374 PostWysłany: 05 Kwi 2020 22:38 

Rejestracja: 10 Lut 2014
Posty: 31
Ma ktoś jakieś doświadczenia z Air Baltic? Odwołali wszystkie rejsy w rotacji RIX-GDN / GDN-RIX, całkowicie wypadły z rozkładu od czerwca czy lipca. Widzę, że moje rejsy na lipiec są anulowane. Nikt o tym nie poinformował. W zarządzaniu rezerwacją da się tylko ją anulować i dostać voucher. Zależy mi natomiast na zmianie na rejsy innych linii.
Góra
 Profil Relacje PM off
jorgos lubi ten post.
 
      
#375 PostWysłany: 05 Kwi 2020 22:48 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22329
A skontaktowałeś się z BT?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#376 PostWysłany: 06 Kwi 2020 01:03 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6218
Loty: 474
Kilometry: 1 003 128
Nie dostaniesz innej linii. Wiecej niz 14 dni do wyloty-zmiana daty lub zwrot
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#377 PostWysłany: 06 Kwi 2020 14:27 

Rejestracja: 10 Lut 2014
Posty: 31
-- 06 Kwi 2020 14:26 --

Zeus napisał(a):
A skontaktowałeś się z BT?


Tak. Napisałem mail i czekam aż odpowiedzą. Na infolinii powiedzieli, że czekają na informację od managera. Jednak nikt nie jest w stanie wskazać terminu odpowiedzi i stąd pytanie o to, czy ktoś już z nimi cokolwiek ugrał.

-- 06 Kwi 2020 14:27 --

oskiboski napisał(a):
Nie dostaniesz innej linii. Wiecej niz 14 dni do wyloty-zmiana daty lub zwrot


To jest akurat bzdura. Termin dotyczy kwestii odszkodowania i opieki. Zmiana planu podróży należy się niezależnie od tego, kiedy doszło do anulowania rejsu. Wielokrotnie z tego korzystałem w innych liniach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#378 PostWysłany: 06 Kwi 2020 20:11 

Rejestracja: 10 Lut 2014
Posty: 31
Chyba się udało :) Air Baltic po kilku dniach wysłał e-mailem propozycję zmian.

Oryginalna rezerwacja:
07.07.2020, 14:00 - 16:10, GDN-RIX, BT466
07.07.2020, 18:35 - 19:50, RIX-LED, BT444
18.07.2020, 04:55 - 06:15, LED-RIX, BT447
18.07.2020, 13:10 - 13:20, RIX-GDN, BT465

Propozycja zmian:
07.07.2020, 15:35 - 16:35, GDN-CPH, SK760
07.07.2020, 19:40 - 22:05, CPH-RIX, BT140
07.07.2020, 23:20 - 00:35, RIX-LED, BT446
18.07.2020, 04:55 - 06:15, LED-RIX, BT447
18.07.2020, 07:50 - 08:15, RIX-WAW, BT461
18.07.2020, 10:35 - 11:35, WAW-GDN, LO3835

Zaakceptowaliśmy i bilety są wystawione. Czyli da się - na przyszłość ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#379 PostWysłany: 09 Kwi 2020 04:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Wrz 2014
Posty: 293
Loty: 444
Kilometry: 719 366
Kupiłem kilka dni temu lot z Cancun do Dublina z przesiadkami w Miami i Londynie z BA. Dostałem informację o skasowaniu ostatniego odcinka bez podania powodu i alternatywy więc skontaktowałem się z nimi. Lot za 3 dni... Pani twierdzi, że lot z MIA do LHR ląduje później niż startuje następny do Dublina i mogą mi zaproponować jedynie lot nocny który jednak bardzo mi nie pasuje. Próbuję ich przekonać, że zdążę... Da się jakoś to zrobić sprawniej? Dzięki za każdą sugestię.Image

Image
Edit:
Zmienili lub mieli błąd i lot z LHR do DUB nie jest obecnie o 10.50 a godzinę wcześniej i dlatego anulowali mi bilet...
Czyli nic już chyba nie mogę z tym zrobić bo na przesiadkę będę miał około godziny a im to nie pasuje.
To przypadek na odszkodowanie i tak mogę ich zmotywować czy nie dotykać tego tematu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#380 PostWysłany: 10 Kwi 2020 10:01 

Rejestracja: 04 Wrz 2019
Posty: 24
Loty: 68
Kilometry: 90 916
Ryanair odwołał mi lot który miał się odbyć 25 kwietnia. Otrzymałam informację, że otrzymam zwrot pieniędzy i tu wszystko spoko. Pytanie co z lotem powrotnym? Póki co wciąż się odbędzie, 10 maj, ale ja nim na pewno nie polecę bo skoro odwołano lot którym wylatuję to automatycznie nie mam potrzeby powrotu. Czy jest możliwe aby uzyskać też zwrot kosztów za lot powrotny?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1042 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 53  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group