Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 289 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna
Autor Wiadomość
#221 PostWysłany: 13 Sty 2020 21:41 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 737
Loty: 331
Kilometry: 571 294
niebieski
Czy w sytuacji, kiedy skasowali mi jeden odcinek na locie powrotnym, daje mi możliwość zmiany lotu również TAM? Całość na jednej rezerwacji w BA, loty EU-US-EU,
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#222 PostWysłany: 13 Sty 2020 22:57 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 808
złoty
Różnie to bywa... Ponegocjuj z nimi.
W październiku trochę negocjowałem z BA na stock'u AY i w zasadzie byli otwarci na zmiany w ramach "pure One World", czyli bez lotów code-share.
Góra
 Relacje PM off
OSK lubi ten post.
 
 
#223 PostWysłany: 14 Sty 2020 07:42 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 737
Loty: 331
Kilometry: 571 294
niebieski
Tylko, że ja póki co muszę negocjować z Opodo, BA mnie do nich odesłał bo ponad 2mce do wylotu. A ci z kolei wczoraj twardo, że tylko affected flights I tylko BA, nic poza tym bo takie regulacje. Dlatego zapytalem
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#224 PostWysłany: 14 Sty 2020 09:57 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 593
złoty
I po 4 godzinach czekania w samolocie, Wizzair odwołał lot do Katanii. Najpierw mgła, a teraz strajk kontrolerów ruchu we Włoszech. Jesteśmy 5 osób. Co się należy ,odszkodowania ? Brać jakiś papier czy zgłaszać roszczenie już tutaj na lotnisku Balice ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#225 PostWysłany: 14 Sty 2020 10:17 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 808
złoty
OSK napisał(a):
Tylko, że ja póki co muszę negocjować z Opodo, BA mnie do nich odesłał bo ponad 2mce do wylotu. A ci z kolei wczoraj twardo, że tylko affected flights I tylko BA, nic poza tym bo takie regulacje. Dlatego zapytalem

Miałem bilet kupiony przez budgetair. Fakt, że dość długo wstrzymywałem się z negocjacjami, bo i po co. Oni muszą to załatwić. Bilet rzeczywiście wystawiał ponownie OTA, ale najpierw sprawę ustaliłem z Finnairem bo bilety były na ich stock’u. Trochę przez telefon, trochę pisemnie, powołując się na ich regulamin i ustawodawstwo EU. Fakt, że przy moim bilecie było chyba z pięć różnych zmian czasowych, na obu kierunkach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#226 PostWysłany: 14 Sty 2020 23:23 

Rejestracja: 06 Kwi 2019
Posty: 57
@pazur Pewnie powołają się na złe warunki pogodowe....
Osobiście małe szanse odszkodowania widzę, biorąc pod uwagę, że dzisiaj mnóstwo lotów odwołali z krk z powodu złych warunków atmosferycznych.
Notabene mnie też dzisiaj dotknęła ta sama sytuacja w KRK (anulacja lotu do BRI).

Mam pytanie do innych osób z forum.
Na stronce wizzerka standardowo widzę "propozycje" innych terminów i lotów.
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie, czy na infolinii mogę wywalczyć inny termin, niż proponowane terminy w zakresie do 30 dni ?
(zależy mi bardziej na lotach w okolicach marca, kwietnia...)
Góra
 Relacje PM off  
 
#227 PostWysłany: 15 Sty 2020 00:01 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5707
HON fly4free
@Latambochce Niestety na infolinii również nie chcą /nie mogą wyjść poza wyznaczone ramy czasowe.
Góra
 Relacje PM off
Latambochce uważa post za pomocny.
 
 
#228 PostWysłany: 15 Sty 2020 01:28 

Rejestracja: 06 Kwi 2019
Posty: 57
Dzięki za odp. No cóż - trzeba będzie zrobić zwrot na konto wizz, a potem coś "upolować"
Góra
 Relacje PM off  
 
#229 PostWysłany: 15 Sty 2020 07:20 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 593
złoty
Latambochce napisał(a):
@pazur Pewnie powołają się na złe warunki pogodowe....
Osobiście małe szanse odszkodowania widzę, biorąc pod uwagę, że dzisiaj mnóstwo lotów odwołali z krk z powodu złych warunków atmosferycznych.
Notabene mnie też dzisiaj dotknęła ta sama sytuacja w KRK (anulacja lotu do BRI).

Mam pytanie do innych osób z forum.
Na stronce wizzerka standardowo widzę "propozycje" innych terminów i lotów.
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie, czy na infolinii mogę wywalczyć inny termin, niż proponowane terminy w zakresie do 30 dni ?
(zależy mi bardziej na lotach w okolicach marca, kwietnia...)

U mnie skończyło się tak.
Na infolinii zmienili mi loty o 4 dni do przodu, bo tak chciałem. Dali nam hotel na te 4 dni do soboty , w Krakowie. Best Western. 3 pokoje , jest nas 5 osób. Ze śniadaniem i obiadokolacją. W sumie to nieżle. Hotel porządny. Dodatkowe 4 dni na koszt Wizza w KRK. Oprócz mgły to tłumaczą się też strajkiem kontrolerów we Włoszech.
Aha. Za taryfę do/ z hotelu też zwracają i dali nam wauczery na 2 stówy, do wydania w gastronomii lotniskowej.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#230 PostWysłany: 17 Sty 2020 17:31 

Rejestracja: 21 Lis 2019
Posty: 5
Witam

dzis anulowany lot LO3501.

Z Gdańska do Krakowa z powodu złej pogody w Krakowie.

Tylko tak na prawde samolot jest odwołany z powodu że samolot nie doleciał do Gdańska (LO3502)

Czy jest szansa na odszkodowanie ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#231 PostWysłany: 17 Sty 2020 17:34 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3475
platynowy
Nie.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#232 PostWysłany: 17 Sty 2020 18:35 

Rejestracja: 10 Lut 2016
Posty: 183
Loty: 115
Kilometry: 138 119
niebieski
Panowie mam podobny problem jak kolega jednak z lekka różnica i walczę o to z naszym Lotem. Miałem lot WAW-GDN. Lot się opóźniał, a informacje jaka podali brak załogi i dali info, ze prawdopodobnie odwołają, ale jeszcze czekają. Po 4 godzinach kiedy jeszcze czekaliśmy pogoda sie zmieniła i lot odwołali. Jest szansa jakoś to ugryźć czy po prostu Lot ma szczęście, ze pogoda sie pogorszyła ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#233 PostWysłany: 17 Sty 2020 18:54 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 1575
srebrny
LOT ma pecha że pogoda się pogorszyła, a nie szczęście.
Przebukowywanie na inne loty, organizowanie transportu zastępczego, hotele, vouchery na jedzenie itp to wszystko kosztuje i wpływa na wyniki linii.
I nie będą mieć za co kupić Condora. ;)
Góra
 Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#234 PostWysłany: 17 Sty 2020 19:37 

Rejestracja: 10 Lut 2016
Posty: 183
Loty: 115
Kilometry: 138 119
niebieski
Oni wszystkich w busa wpakowali i tyle. Ja miałem z GDN FlixBus na który itak nie zdążyłbym wiec poprosiłem o lot na drugi dzień aby spokojnie zorganizować transport do domu. Czy jednak da radę to ugryźć jako odszkodowanie ? Prawda jest taka ze jak byłby wylot normalnie nawet z godzinnym opóźnieniem samolot spokojnie by poleciał. Mówisz ze lot miał pecha, a jednak szczęście bo organizacja busa była zapewne tańsza niż po 250e dla pasażerów :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#235 PostWysłany: 22 Sty 2020 21:43 

Rejestracja: 22 Sty 2020
Posty: 5
Hej! Mam problem:
W sobote 25.01 wyatuje na trasie POZ-MIA przez WAW. Mialem wracac 10.02, ale LOT wyslal informacje, ze lot zostal anulowany (bez podania przyczyny) i przebukowuja mi bilet na 12.02. Problem polega na tym, ze 12.02 musze byc juz bezapelacyjnie w POZ w robocie, a 9.02 uczestnicze w slubie mojej rodziny w MCO (wczesniejszy lot proponuja 8.02). Zaproponowalem opcje zeby leciec na trasie MCO do POZ przez FRA (Lufthansa), ale mimo patowej sytuacji w jakiej sie znalazlem dzial kontrolingu odmowil takiej zamiany i dano mi do wyboru tylko LOT i tylko wylot z MIA. Osobiscie jestem mega zdenerwowany bo wykrecaja mi juz drugi raz taki numer, ale tym razem sytuacja jest naprawde fatalna bo nie mam jak wyjsc z tego impasu :/
Mozecie cos doradzic? Brac co daja (czyli albo brak obecnosci na ceremoni, na ktora tak naprawde lecimy, albo powazne problemy w pracy) czy poprosic o zwrot kosztow i kombinowac jakis inny lot w pierwotnym terminie (poki co znalazlem TXL-MCO LH, ale sam bilet jest drozszy o ponad 400zl + musze dotrzec jakos do Berlina, zapewne kolejne 300zl na osobe). Rozumiem, ze z powodu przekazania informacji 14+ dni przed wylotem moge zapomniec o jakimkolwiek zadoscuczynieniu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#236 PostWysłany: 22 Sty 2020 22:10 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 74
@sosnax proponuje podejść do biura LOTu jeśli masz pod ręką i może tam jakoś Tobie pomogą
Góra
 Relacje PM off  
 
#237 PostWysłany: 23 Sty 2020 13:14 

Rejestracja: 22 Sty 2020
Posty: 5
@moss_LOT wlasnie od nich wrocilem, bardzo uprzejma pani zlozyla kolejna prosbe o lot poprzez LH, albo chociaz przerzucenie wylotu na 10.02 z NYC, ale mowila, ze szanse sa nikle :/
Generalnie sytuacja kuriozalna - ja sie w pelni z umowy wywiazalem, za lot zaplacilem, zaplanowalem cala podroz pare miesiecy temu, zabookowane atrakcje, noclegi, bilety na nba 8.02 i jeden wielki ch** z tego bedzie bo linie lotnicze maja czlowieka i jego zobowiazania w dupie... Najbardziej mnie irytuje jednak fakt, ze bede musial odposcic wazne wydarzenie w mojej rodzinie, bo jak 12.02 nie bede w PL to pare lat kariery zawodowej idzie w zapomnienie, a na to nie moge sobie pozwolic.

Przestrzegam! Jezeli ktos mysli, ze zaplaci wiecej pieniedzy u "renomowanego" przewoznika, ktory jest czlonkiem wielkiego konglomeratu (takiego jak np. star alliance), zeby zminimalizowac ryzyko fakapu to jest w bledzie i lepiej latac low-costem bo jak widac potraktuja Cie tak samo - jak kolejna cyferke w tabelce.
Góra
 Relacje PM off  
 
#238 PostWysłany: 23 Sty 2020 13:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1112
Loty: 48
Kilometry: 97 733
srebrny
@sosnax
Kupujesz bilety na odpowiadające Ci daty.
Wzywasz LOT do zwrotu kosztów za dodatkowo kupione bilety.
Jeśli LOT tego nie zrobi, idziesz do sądu, art. 480§3 kc, czyli świadczenie zastępcze.
Miej tylko potwierdzenie, że wcześniej wzywałeś LOT do zmiany lotów.

LOT jest zobowiązany do zmiany planu podróży na taki(jakimkolwiek przewoźnikiem), by Tobie pasował(art. 8 rozporządzenia 261/04).
Nie robi tego, bo liczy, że o tym nie wiesz, a nawet jeśli byś wiedział, to nie będzie Ci się chciało dochodzić przysługujących Ci praw.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
 
#239 PostWysłany: 23 Sty 2020 14:08 

Rejestracja: 22 Sty 2020
Posty: 5
Pabloo napisał(a):
@sosnax
Kupujesz bilety na odpowiadające Ci daty.
Wzywasz LOT do zwrotu kosztów za dodatkowo kupione bilety.
Jeśli LOT tego nie zrobi, idziesz do sądu, art. 480§3 kc, czyli świadczenie zastępcze.
Miej tylko potwierdzenie, że wcześniej wzywałeś LOT do zmiany lotów.

LOT jest zobowiązany do zmiany planu podróży na taki(jakimkolwiek przewoźnikiem), by Tobie pasował(art. 8 rozporządzenia 261/04).
Nie robi tego, bo liczy, że o tym nie wiesz, a nawet jeśli byś wiedział, to nie będzie Ci się chciało dochodzić przysługujących Ci praw.


@Pabloo nawet jezeli zglosil mi to na wiecej niz 14 dni przed wylotem?
Góra
 Relacje PM off  
 
#240 PostWysłany: 23 Sty 2020 14:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1112
Loty: 48
Kilometry: 97 733
srebrny
14 dni(„dwa tygodnie" w rozporządzeniu) to termin dotyczący jedynie obowiązku wypłaty zryczałtowanego odszkodowania.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 289 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group