Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3681 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 185  Następna
Autor Wiadomość
#821 PostWysłany: 14 Sty 2018 11:19 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
manyaky napisał(a):
No jasne, bo piloci jak lekarze rezydenci


Obiektywnie patrząc ,to piloci mieli jeszcze 2 loty WAW-BTS-WAW
Firma zdecydowała się na ich odwołanie.
Inne samoloty wylatywały po godzinie 23.30 więc info o wylocie z BTS
o 1.40 chyba miało realne znamiona wykonania tego lotu ?

BTW sama jestem rezydentem ,pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#822 PostWysłany: 14 Sty 2018 11:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3534
srebrny
to forum podróżnicze dlaczego z tym nie pójdziesz do prawnika?
zapłacisz zostaniesz obsłużona, żale jemu będziesz wylewać
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Odwolany lot wizzair
#823 PostWysłany: 14 Sty 2018 23:49 

Rejestracja: 14 Sty 2018
Posty: 3
Witam, moze mi ktos pomoc, normalnie mielismy wyleciec o 10.20 rano z szyman ' lot zostal odwolany godzine przed wylotem ' zgodzilam sie na przebukowanie biletu ' tylko ze wylot mialam juz z warszawy nastepnego dnia o 19.10,oczywiscie transport I hotel mielismy zapewniony (ale hotel tylko do 12 w poludnie I kolejne 7godz czekalismy na lotnisku),
czy moge starac sie o jakies odszkodowanie ?
bo panie na lotnisku powiedzialy ze jezeli zgodzilam sie przebókowac bilet to odszkodowanie mi sie nie nalezy , podkreslam lecialam z 2 malych dzieci.
co powinnam dokladnie zrobic bo jestem zielona w tych sprawach, lot byl tydzien temu - czy jest jakis okreslony czas na skladanie wniosku o odszkodowanie w wizzair?


Ostatnio edytowany przez michzak 15 Sty 2018 08:31, edytowano w sumie 2 razy
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#824 PostWysłany: 14 Sty 2018 23:54 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Spokojnie masz prawo złożyć wniosek o odszkodowanie.Najważniejsze będzie jaki był powód odwołania lotu,jeśli nie przyczyny niezależne od przewoźnika, to ty i dzieci powinniście dostać odszkodowanie mimo przebookowania lotu na następny dzień.
Góra
 Profil Relacje PM off
principessa29 uważa post za pomocny.
 
      
#825 PostWysłany: 15 Sty 2018 00:02 

Rejestracja: 14 Sty 2018
Posty: 3
miriam napisał(a):
Spokojnie masz prawo złożyć wniosek o odszkodowanie.Najważniejsze będzie jaki był powód odwołania lotu,jeśli nie przyczyny niezależne od przewoźnika, to ty i dzieci powinniście dostać odszkodowanie mimo przebukowania lotu na następny dzień.

Ale jak to zrobic?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#826 PostWysłany: 15 Sty 2018 00:03 

wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445

Zrób to klasycznie: na stronie Wizzair składasz reklamację o odszkodowanie dla Waszej trójki, jak nie przyznają na stronie ULC Polska masz druk skargi, który wypełniasz
Góra
 PM off
principessa29 uważa post za pomocny.
 
      
#827 PostWysłany: 16 Sty 2018 18:56 

Rejestracja: 16 Sty 2018
Posty: 2
Witam.

5.01.2018 odwołano mój lot z Luton do Szyman. Lot miał odbyć się o 6:05, jednak przez około 4 godziny nikt z obsługi wizzaira nie wydał żadnego komunikatu na temat choćby opóźnienia. Na tablicach informacyjnych przez ponad 3,5 godziny widniała informacja 'LAST CALL'. Po tym czasie poinformowano nas, że lot został odwołany i wyprowadzono nas z lotniska (w asyście policji), a następnie zaprowadzono z małymi problemami do ticket desk'ów. W moim przypadku zaproponowano mi przelot na Okęcie na godzinę 14:35, oraz voucher na 4 euro. Otrzymałem również kartkę z informacją w której jest napisane, że mogę starać się o odszkodowanie. Czy w moim przypadku ono mi przysługuję? Dodam tylko, że wina leży wyłącznie po stronie wizzaira, a brak jakiejkolwiek informacji dla pasażerów przez 4 godziny to kpina.

Pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#828 PostWysłany: 16 Sty 2018 19:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Nic prostszego jak złożyć wniosek za pomocą formularza ,jeśli wina po ich stronie pewnie nie unikną wypłaty odszkodowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#829 PostWysłany: 16 Sty 2018 23:05 

Rejestracja: 16 Sty 2018
Posty: 2
Dziękuję za odpowiedź. Mam jeszcze dwa pytania. Jaki temat zaznaczyć w formularzu: 'Odwołanie lotu z powodu złej pogody lub problemów technicznych' czy 'Odwołanie lotu / zmiana rozkładu z przyczyn komercyjnych'? I druga sprawa: po wpisaniu 'kodu potwierdzenia' nie pojawia mi się odwołany lot, a jedynie lot na który dostałem przebukowanie. Czy skargę opisać do tego właśnie lotu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#830 PostWysłany: 17 Sty 2018 09:07 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@kazmierz Pierwsza opcja będzie o.k. Potem masz miejsce by opisać przebookowanie lotu i opóźnienie jakie z tej przyczyny powstało.
Góra
 Profil Relacje PM off
kazmierz uważa post za pomocny.
 
      
#831 PostWysłany: 19 Sty 2018 00:11 

Rejestracja: 18 Sty 2018
Posty: 5
Witam, chciałbym się zapytać czy jest jakaś szansa uzyskać odszkodowanie od wizzaira za odwołany lot z powodu złej pogody. Dodam, że wizzair nie zagwarantował żadnego noclegu, a najliższy lot powrotny był dopiero za 2 dni przez co musiałem wziąć urlop. Napisałem na ich śmiesznej stronie skargę, ale nie raczyli nic odpisać, a zakładka "skargi" jest specjalnie tak ukryta i mało przejrzysta, żeby klient nie mógł nic zdziałać. Na infolinie do nich też nie opłaca się dzwonić po pobierają 5zł za minute i do tego nie ma gwarancji, że w ogóle dodzwonię się do nich i uzyskam jakieś informację? czy jest jakiś darmowy, bądź tańszy kontakt z nimi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#832 PostWysłany: 19 Sty 2018 00:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Jeżeli nie zapewnił tobie hotelu to powinien tobie zwrócić koszty noclegu, który we własnym zakresie wykupiłeś
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#833 PostWysłany: 19 Sty 2018 10:51 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
chestman102 napisał(a):
nie opłaca się dzwonić po pobierają 5zł za minute i do tego nie ma gwarancji, że w ogóle dodzwonię się do nich i uzyskam jakieś informację? czy jest jakiś darmowy, bądź tańszy kontakt z nimi?

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835&p=1024649&hili Jest,przeczytaj temat :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#834 PostWysłany: 20 Sty 2018 22:37 

Rejestracja: 18 Sty 2018
Posty: 5
-- 20 Sty 2018 22:37 --

A co w przypadku kiedy nie wziąłem hotelu tylko wykupiłem busa i wróciłem do kraju? tez jest szansa, że zwrócą koszty? i czy odszkodowanie się należy? dziękuję za odpowiedzi

-- 20 Sty 2018 22:37 --

A co w przypadku kiedy nie wziąłem hotelu tylko wykupiłem busa i wróciłem do kraju? tez jest szansa, że zwrócą koszty? i czy odszkodowanie się należy? dziękuję za odpowiedzi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#835 PostWysłany: 20 Sty 2018 23:04 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2334
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Jaka była przyczyna odwołania? Skąd leciałeś? Dokąd?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#836 PostWysłany: 21 Sty 2018 15:21 

Rejestracja: 18 Sty 2018
Posty: 5
przyczyną odwołania były złe warunki atmosferyczne- śnieg. Był to lot 10 grudnia z Eindhoven do Gdańska .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#837 PostWysłany: 21 Sty 2018 16:37 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2334
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Co do zasady nie przysługuje odszkodwanie jeżeli jest wywołane przez warunki atmosferyczne. Natomiast przewoźnicy próbują uniknąć odpowiedzialności korzystając z pogody, która usprawiedliwia odwołanie podczas, gdy przyczyną były czynniki od przewoźnika zależne. Jeśli chciałbyś uzyskać odszkodowanie należałoby sprawdzić czy tego samego dnia w tych smaych godzinach odbywały się inne loty.

Niezależnie od przyczyn odwołania przysługuje Ci prawo do opieki pod czym kryje się m.in prawo do lotu do miejsca docelowego oraz nocleg. Osobiście znam przypadek gdzie Ryanair odmawia wypłaty kosztów zakupu biletu zastępczego. Nie znam w tej sprawie orzeczenia, które uregulowałoby tą kwestię. Linia powinna zapewnić Ci lot, ale jeśli nie masz z nią kontaktu nie da się dodzwonić, a musisz lecieć to oczywiste jest, że samodzielnie szukasz najkorzystniejszego rozwiązania. Z jednej strony powinno się kontaktować z linią, aby koszty te zatwierdziła, gdy nie ma kontaktu to uważam, że koszty te powinny być racjonalnie uzasadnione, rozsądnie byłoby przyjęcie wysokości odszkodowania jako granicę górną kompensaty lotu. W znanym mi przypadku FR odmówił wypłaty tłumacząc się brakiem zgody. Uważam, że powinieneś otrzymać zwrot i tak zaoszczędzili na Tobie ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#838 PostWysłany: 21 Sty 2018 17:31 

Rejestracja: 18 Sty 2018
Posty: 5
dziękuję za odpowiedź. skargę juz złożyłem, ale mają 30 dni na rozpatrzenie, zobaczymy co mi odpowiedzą, najwyżej będę się odwoływać :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#839 PostWysłany: 14 Lut 2018 22:29 

Rejestracja: 14 Sty 2018
Posty: 3
principessa29 napisał(a):
Witam, moze mi ktos pomoc, normalnie mielismy wyleciec o 10.20 rano z szyman ' lot zostal odwolany godzine przed wylotem ' zgodzilam sie na przebukowanie biletu ' tylko ze wylot mialam juz z warszawy nastepnego dnia o 19.10,oczywiscie transport I hotel mielismy zapewniony (ale hotel tylko do 12 w poludnie I kolejne 7godz czekalismy na lotnisku),
czy moge starac sie o jakies odszkodowanie ?
bo panie na lotnisku powiedzialy ze jezeli zgodzilam sie przebókowac bilet to odszkodowanie mi sie nie nalezy , podkreslam lecialam z 2 malych dzieci.
co powinnam dokladnie zrobic bo jestem zielona w tych sprawach, lot byl tydzien temu - czy jest jakis okreslony czas na skladanie wniosku o odszkodowanie w wizzair?

witam. Dzisiaj dostałam odp od wizzair:
Szanowna Pani,



Dziękuję za skontaktowanie się z działem obsługi klienta Wizz Air w sprawie rezerwacji YY4P8Z.



W imieniu zespołu Wizz Air przepraszam za wszelkie niedogodności spowodowane odwołaniem naszego lotu z Olsztyna Szymany do Londynu Luton w dniu 5 stycznia 2018 roku. Chciałabym wyjaśnić, że lot W6 2181 został odwołany z powodu nieoczekiwanej usterki samolotu zagrażającej bezpieczeństwu.

Nawiązując do wypłaty odszkodowania zgodnie z warunkami przewozu Wizz Air, zaakceptowanymi przez Panią podczas dokonywania rezerwacji, oraz mającym do nich stosunek nadrzędny Rozporządzeniem nr 261/04 preambuła 14 podobnie jak w konwencji montrealskiej, zobowiązania przewoźników lotniczych powinny być ograniczone lub ich odpowiedzialność wyłączona w przypadku, gdy zdarzenie jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków. Okoliczności te mogą, w szczególności, zaistnieć w przypadku destabilizacji politycznej, warunków meteorologicznych uniemożliwiających dany lot, zagrożenia bezpieczeństwa, nieoczekiwanych wad mogących wpłynąć na bezpieczeństwo lotu oraz strajków mających wpływ na działalność przewoźnika. Jest to otwarty katalog, pojawić się, zatem mogą także i inne sytuacje niewymienione bezpośrednio w Rozporządzeniu WE 261/04 uzasadniające zwolnienie przewoźnika od obowiązku wypłaty odszkodowania.

Ze względu na powyższe przewoźnik nie jest zobowiązany do wypłaty rekompensaty pieniężnej.

Ponieważ jednak przebukowała Pani lot na 06.01.2018r na trasie alternatywnej, jeśli poniosła Pani dodatkowe koszty na dojazd do miejsca docelowego, posiłki, napoje lub nocleg proszę o przesłanie rachunków (zeskanowanych lub sfotografowanych telefonem) zwrotnym emailem.
moje pytanie brzmi: czy warto w takiej sytuacji złożyć odwołanie??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#840 PostWysłany: 14 Lut 2018 22:45 

Teraz to już wydrukuj, wypełnij dla was wszystkich lecących i wyślij podpisaną z dołączona odpowiedzią druk skargi do ULC Polska, jak dla mnie spokojnie dostaniecie odszkodowanie
Przyczyna "śmietnik", do tego Wizzair to jedna spora linia lotnicza z dużą flotą samolotów
Góra
 PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3681 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 185  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group