Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 155  Następna
Autor Wiadomość
#941 PostWysłany: 09 Lis 2017 17:34 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4065
złoty
O możliwości dopominania się o voucher poinformował mnie moj mentor, ale juz po tym, jak złożyłem wniosek.
Zapewne mistrz znajdzie rozwiązanie w mojej sprawie, której nie potrafię podołać, co widać na przykładzie kontaktowania się z FR za pośrednictwem czatu :D
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
Tydzień w 4* hotelu (z wyżywieniem) w Dubaju z Poznania za 3329 PLN Tydzień w 4* hotelu (z wyżywieniem) w Dubaju z Poznania za 3329 PLN
#942 PostWysłany: 09 Lis 2017 18:33 

Anonymous napisał(a):
jacek96 napisał(a):
Mi własnie odwołali, dzisiejszy lot FR2920 opłacony voucherem.
Czy oddadzą kasę, czy następny voucher (na lot który odwołają?! :-D )?!
W ogole, w mailu od nich, brak informacji o możliwości ubiegania się o odszkodowanie. Czyżby świadczyło to, że wykluczją zaistnienie przesłanek ku temu?!


Samolot z bazą w Zadarze, bardzo pechowy jeśli chodzi o odwołania i opóźnienia samolot zresztą

Mi wychodzi, że po 22 czy jakoś tak zamykają lotnisko w Zadarze i kto nie zdąży jak ten ląduje w Splicie, Wenecji (ten twój utknął wczoraj w Wenecji)

https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ei-fog

Prawo do odszkodowania jest i wszczynaj procedurę przez ich formularz, nie zapomnij wspomnieć o wydaniu NOWEGO vouchera


Nic jak ci napisałem o formularzu, tylko @jacek96 o czacie, mentorze (może mentorce) itp "głupstwach"
Góra
 PM off  
      
#943 PostWysłany: 09 Lis 2017 18:45 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4065
złoty
Nie rozumiem co napisałeś w ostatnim poście i nie ułatwia mi on, dalszego poprowadzenia sprawy.
Ostatecznie czat, czy formularz jest odpowiednią ścieżka dopominania się o voucher?!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#944 PostWysłany: 09 Lis 2017 18:50 

Rejestracja: 08 Lis 2017
Posty: 9
ja dzis chcialem na czacie wyjasnic dlaczego zwrot kasy (nie wiem za co jak wspomnialem) idzie czekiem a nie przelewem bankowym to dostalem info, ze na czacie Pani ma wglad tylko do statusow zwrotu na karte (za zakupiony bilet) a do mejli nie... zatem chat wydaje sie marna forma kontaktu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#945 PostWysłany: 09 Lis 2017 18:59 

jacek96 napisał(a):
Nie rozumiem co napisałeś w ostatnim poście i nie ułatwia mi on, dalszego poprowadzenia sprawy.
Ostatecznie czat, czy formularz jest odpowiednią ścieżka dopominania się o voucher?!


TYLKO FORMULARZ

Masz nr rezerwacji, masz POLE OPISU CO ZAISTNIAŁO I CIĘ BOLI itp itd - czat jest ostatnią formą kontaktu, która przyszła by mi w tym konkretnym przypadku na myśl
Góra
 PM off  
      
#946 PostWysłany: 09 Lis 2017 23:14 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4065
złoty
A mi pierwsza :) bo akurat byłem na czacie w innej sprawie i przy okazji spytałem.
Jakoś nie chce mi sie słać trzeciego formularza, gdy jeszcze dwóch poprzednich nie rozpatrzyli.

Dzięki, wszystko teraz jasne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#947 PostWysłany: 11 Lis 2017 13:05 

Rejestracja: 01 Lis 2017
Posty: 3
Jeszcze mam takie pytanie, po jakim czasie dostawaliście numer sprawy, i gdzie pisaliście jeśli go nie dostaliście? Kolega dostał jedynie zwykłego maila z potwierdzeniem przyjęcia sprawy, ale bez tego 6-cyfrowego numeru
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#948 PostWysłany: 11 Lis 2017 13:19 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4065
złoty
Bo z jednego formularza przychodzi e-mail bez numeru, a z innego podają numer sprawy, ale trzeba zanotować bo e-mail nie przychodzi. Nie pamietam juź z którego co się otrzymuje.
Jednak numer tez nie zawsze działa, u mnie po wpisaniu nie znajduje sprawy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#949 PostWysłany: 13 Lis 2017 17:37 

Rejestracja: 04 Lis 2017
Posty: 1
Witam przyszło mi pismo od rayainara:

13/11/2017

Private and Confidential


Our Ref: 191XXX/ITXXXX
XXXXXX@wp.pl

Dear Mr CXXXX,

I refer to your recent online correspondence.

We sincerely regret the delay of your flight FR1022 from Warsaw Modlin to London Stansted on the 03/11/2017, which was caused due to an unexpected technical fault with the aircraft due to operate your flight.

I wish to confirm that we are organising a payment for your compensation and in order for us to proceed, we require you to submit your bank details (i.e. Account Holder/Bank/Account Number/IBAN/Swift).

Please click on the below link to submit this information:

https://complainttracker.ryanair.com/

I assure you of our best intentions at all times.

Yours sincerely

Customer Services




Problem jak klikam w link przenosi mnie na stornke

https://complainttracker.ryanair.com/


wpisuje numer sprawy i wpisuje numer rezerwaci lotu czyli
ITXXXX

i wyskakuje mi "Twój numer rezerwacji lotu jest nieprawidłowy – sprawdź wprowadzony numer rezerwacji."

i nie wiem o co chodzi mial ktos tak ???


Ostatnio edytowany przez krasnal, 13 Lis 2017 17:56, edytowano w sumie 1 raz
dane osobowe
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#950 PostWysłany: 14 Lis 2017 08:25 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 223
Loty: 35
Kilometry: 22 862
Dzisiaj przyszła oficjalna odpowiedź z Ryanaira o treści:

Dear Customer

You recently submitted an EU261 claim to Ryanair which we have reviewed and we will respond shortly.

A payment was incorrectly made on Friday 03/11/2017 to the debit/credit card used when you made your original booking. Your Ryanair account is now out of balance and has an overdue payment of 5305PLN

Zatem liczą odszkodowania i dostałem w formie odszkodowania, a już bałem się że trzeba będzie zwracać całą kwotę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#951 PostWysłany: 14 Lis 2017 09:10 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7798
złoty
wave_pl napisał(a):
Zatem liczą odszkodowania i dostałem w formie odszkodowania, a już bałem się że trzeba będzie zwracać całą kwotę.

A sądzisz,że zostawią z tego równowartość 200 E tytułem rekompensaty za vouchery?Bo co do całości to piszą,że jednak błędni przelali.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#952 PostWysłany: 14 Lis 2017 11:00 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 223
Loty: 35
Kilometry: 22 862
miriam
Ogólnie nie wiem co im po głowie chodzi, więc okaże się :)
Będę dalej informować.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Abcn, 14 Lis 2017 11:04, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#953 PostWysłany: 14 Lis 2017 11:07 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2011
Posty: 2605
Loty: 243
Kilometry: 297 179
Wczoraj dostałem takiego maila:

Cytuj:
Dear Customer

You recently submitted an EU261 claim to Ryanair which we have reviewed and we will respond shortly.

A payment was incorrectly made on Friday 03/11/2017 to the debit/credit card used when you made your original booking. Your Ryanair account is now out of balance and has an overdue payment of 1061PLN

We have attempted to reverse this erroneous transaction without success. We would appreciate your assistance by calling us on the below phone number so this can be rectified. Until this overpayment is rectified we regret in advance that you will be unable to travel on a Ryanair flight as you will have a payment overdue on your account.

These lines are open Monday – Friday 9am -6pm

Ireland/Rest of the world: 00353 1 2480858
United Kingdom: 0871 246 0003

We sincerely apologise for this error and for any inconvenience this may have caused you. We look forward to hearing from you.

Kind Regards

Aileen Healy
Customer Service Manager


Zwracał ktoś z was im kasę? Na jaki numer konta to przelaliście?
Góra
 Profil Relacje PM off
pawmic30 lubi ten post.
 
      
#954 PostWysłany: 14 Lis 2017 11:29 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 223
Loty: 35
Kilometry: 22 862
Właśnie wygrzebałem całego maila ze skrzynki i faktycznie mam to samo co Ty. Ja szczerze nie wiem co zrobić, odezwę się na infolinię i zobaczę co powiedzą.

Edit:

Ryanair sam właśnie pobrał całą kwotę z KK.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#955 PostWysłany: 15 Lis 2017 00:10 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8912
Loty: 997
Kilometry: 958 572
platynowy
Burdel mają jakiś niesłychany. Dostałem też takie dwa maile, w obu o błędnym przelewie dokonanym 3 listopada. A żeby było ciekawiej, to moje roszczenie o zwrot kosztów alternatywnego transportu złożyłem po tej dacie, więc chyba tego dnia przelali hurtowo wszystkim za odwołane loty. Ciekawe, jak u nich teraz z cash flow?

U mnie jeszcze taka ciekawostka, że bilety były kupowane przez OTA, więc nawet nie mam jak im zwrócić, bo niczego nie dostałem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#956 PostWysłany: 15 Lis 2017 05:14 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4065
złoty
:lol:
Nie wszystkim. Pewnie moją kasę innym wysłali, bo ani kasy, ani wiadomości od prawie miesiąca :!:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#957 PostWysłany: 19 Lis 2017 16:51 

Rejestracja: 19 Lis 2017
Posty: 1
Dostałem takiego samego maila,
Klapio - potrzebuje się w związku z tym z Tobą skontaktować. Napisz proszę do mnie na priv
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#958 PostWysłany: 20 Lis 2017 13:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 1098
Loty: 137
Kilometry: 161 438
niebieski
Burdel mają niesłychany. Odwołano jeden z moich lotów, otrzymałem voucher oraz propozycję zmiany lotu bądź zwrotu kasy. Jako że ten odwołany lot powodował dwa kolejne bezużyteczne, agent na czacie potwierdził, że otrzymam lot z wszystkie trzy (wow). Miałem tylko zgłosić to mailowo wraz z danymi konta bankowego do zwrotu pieniędzy. Dorzuciłem screen z chata.
Po miesiącu otrzymałem odpowiedź od Ryanaira, że oczywiście należy mi się zwrot za wszystkie trzy loty (znów wow), i że zwracają kasę na kartę, z której dokonano rezerwacji - czyli pośrednika...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#959 PostWysłany: 20 Lis 2017 14:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7798
złoty
@Juve A pośrednik nie może przelać otrzymanego zwrotu na twoje konto?Może w przypadku zakupu przez pośrednika taka jest procedura i nie można wprost do ciebie. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#960 PostWysłany: 20 Lis 2017 14:28 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8912
Loty: 997
Kilometry: 958 572
platynowy
Mi podczas ostatniej rozmowy mówili, że jak zaznaczę (nawiasem mówiąc, ciekawe, gdzie to zrobić?), to pójdzie na moje konto.
Ale wiadomo, jeden konsultant mówi tak, drugi inaczej, życie idzie jeszcze inną drogą, a Ryanair swoją.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 155  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group