Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 242 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna
Autor Wiadomość
#201 PostWysłany: 27 Sie 2019 16:36 

Rejestracja: 11 Wrz 2016
Posty: 69
Loty: 35
Kilometry: 86 247
mam pytanie do osób korzystających z wypożyczalni Wiber czy przy opcji ALL INCLUSIVE jest pobierany jakikolwiek depozyt za paliwo ponieważ jak dla mnie w warunkach wypożyczalni (opcja FULL/FULL) jest to nieczytelnie zapisane z góry dziękuję za odpowiedź osób korzystających z usług wypożyczalni
Góra
 Relacje PM off  
 
#202 PostWysłany: 28 Sie 2019 01:28 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5702
platynowy
Zwykle nie jest.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#203 PostWysłany: 01 Wrz 2019 20:43 

Rejestracja: 15 Sty 2012
Posty: 50
Nie jest blokowana żadna kwota na paliwo .

Pozdro
Góra
 Relacje PM off  
 
#204 PostWysłany: 02 Wrz 2019 12:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 2698
srebrny
-- 02 Wrz 2019 10:29 --

cena przez doyouspain, Alicante, 13-20 pazdz.


WOW

jedyny minus - mileage ograniczony do 840 km

-- 02 Wrz 2019 10:33 --

aha, właśnie zobaczyłem: te same samochody w ofercie z unlimited mileage sa dostepne, też w recordGo, o ok 10€ drożej. Ciągle wow


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#205 PostWysłany: 22 Wrz 2019 16:19 

Rejestracja: 17 Lip 2016
Posty: 8
Cześć.

Planuje jesienią wypożyczyć na 2-3dni auto w Alicante. Wiele razy juz wypożyczałam auta w różnych krajach ale zwykle poprzez europcar i hertz.

Z ciekawości zajrzałam na rentalcar i zaciekawiły mnie bardzo niskie ceny z wypożyczalni Centauro - wychodzi wg ceny na głównej stronie ok 120zł.

Czy możecie mi coś poradzić nt tej wypożyczalni? Są tam jakieś haczyki w tej niskiej cenie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#206 PostWysłany: 22 Wrz 2019 16:35 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5702
platynowy
Przeczytaj warunki najmu, to się przekonasz.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#207 PostWysłany: 22 Wrz 2019 19:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 2698
srebrny
Aleks123 napisał(a):
Cześć.

Planuje jesienią wypożyczyć na 2-3dni auto w Alicante. Wiele razy juz wypożyczałam auta w różnych krajach ale zwykle poprzez europcar i hertz.

Z ciekawości zajrzałam na rentalcar i zaciekawiły mnie bardzo niskie ceny z wypożyczalni Centauro - wychodzi wg ceny na głównej stronie ok 120zł. Czy możecie mi coś poradzić nt tej wypożyczalni? Są tam jakieś haczyków w tej niskiej cenie?



popatrz post wyżej od swojego - wychodzi że te Twoje 120pln za 2-3 dni to całkiem drogo : )
Centauro jest ok
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#208 PostWysłany: 18 Paź 2019 21:17 

Rejestracja: 18 Paź 2019
Posty: 1
Dobry wieczór,

wybieram się do Alicante w listopadzie i stąd mam pytanie: czy ktoś korzystał może w ostatnim czasie z usług wypożyczalni Drivalia?
Wcześniej korzystałem z usług Centauro, ale po przeczytaniu opinii na google oraz na trustpilot, zacząłem szukać alternatywy w podobnej cenie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#209 PostWysłany: 19 Paź 2019 00:20 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5702
platynowy
Weź Wiber.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#210 PostWysłany: 19 Paź 2019 02:17 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1537
złoty
Wez Avis/Budget
Góra
 Relacje PM off  
 
#211 PostWysłany: 10 Lis 2019 15:58 

Rejestracja: 12 Maj 2012
Posty: 11
To ja mam do Was pytanie o Wibera.
W lutym jadę na cały miesiąc w okolice Alicante. Wczoraj jak sprawdzałem ceny wynajmu to za Focusa kombii cena wynosiła 515 euro, a dziś juz 640 euro.
Czy to kwestia tego że podnieśli ceny (o 25%), czy maja jakieś skrypty na zasadzie im częściej wchodzisz tym więcej płacisz?
Góra
 Relacje PM off  
 
#212 PostWysłany: 10 Lis 2019 16:22 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 1966
platynowy
Ceny są zmienne, jest dużo czasu i trzeba obserwować i porównywać z innymi przeglądarkami, aż trafi się na dobrą cenę, szczególnie nie w sezonie
Góra
 Relacje PM off  
 
#213 PostWysłany: 10 Lis 2019 16:29 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5702
platynowy
@krztof
Przeczytaj cały wątek.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#214 PostWysłany: 10 Lis 2019 19:31 

Rejestracja: 12 Maj 2012
Posty: 11
Dziękuję za informację. To co mnie jeszcze dziwi, to że mają ogromnie wysokie ceny za fotelik dziecięcy. Za caly miesiąc chcą 90 euro - czy ktoś z Was negocjował to z nimi?
Góra
 Relacje PM off  
 
#215 PostWysłany: 10 Lis 2019 19:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 1735
srebrny
Mi tam wychodzi 324Euro, chyba że chcesz tyle przepłacać za ubezpieczenie u nich :lol:

krztof napisał(a):
To ja mam do Was pytanie o Wibera.
W lutym jadę na cały miesiąc w okolice Alicante. Wczoraj jak sprawdzałem ceny wynajmu to za Focusa kombii cena wynosiła 515 euro, a dziś juz 640 euro.
Czy to kwestia tego że podnieśli ceny (o 25%), czy maja jakieś skrypty na zasadzie im częściej wchodzisz tym więcej płacisz?
_________________
"Kto w imię bezpieczeństwa godzi się na pozbywanie się swoich podstawowych praw, nie zasługuje ani na jedno, ani na drugie."
Góra
 Relacje PM off  
 
#216 PostWysłany: 05 Gru 2019 19:47 

Rejestracja: 04 Lut 2013
Posty: 17
Cześć

Lece na święta 23/12-7/01 na południe Hiszpani by pozwiedzać trochę między Walencja a Gibraltarem, i zastanawiam sie nad wynajmem kampera w Alicante lub okolicy. Czy ktoś ostatnio próbował, może polecić jakąś firmę? Lecimy we 2 osoby, starczy mała California lub coś podobnego :)

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#217 PostWysłany: 06 Gru 2019 01:00 

Rejestracja: 12 Maj 2012
Posty: 11
Albo Wiber ma błąd na stronie, albo extra promocję. Ceny na wynajem długoterminowy staniały - np. dla grupy D na 27 dni z 515 na 330 euro w wersji all inclusive.
Góra
 Relacje PM off  
 
#218 PostWysłany: 27 Gru 2019 08:21 

Rejestracja: 04 Lut 2013
Posty: 17
Czy znacie firmę która nie pobiera opłaty za zwrot auta w innym miejscu niż pobranie? Chce wynająć w Maladze 3.01 i zwrócić w Alicante 7.01 ale wszędzie jest ta dopłata (np Goldcar 120€)...
Góra
 Relacje PM off  
 
#219 PostWysłany: 03 Sty 2020 20:08 

Rejestracja: 03 Maj 2018
Posty: 15
Zapytam, bo chyba nigdzie się to nie przewinęło.
Czy zdarzyło się już komuś korzystać z ubezpieczenia zakupionego dodatkowo przez brokera typu doyouspain itp ?
Czy były problemy z odzyskaniem pieniędzy, nie tylko z poważniejszego wypadku lecz też z "uczciwości wypożyczalni" ?
Znalazłem taką ofertę, która wydaje się ciekawa. Do tego ubezpieczenie wychodzi tanio.
I zastanawiam się jak by wyglądała opcja zwrotu pieniędzy od ubezpieczyciela w razie jakichś problemów.

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#220 PostWysłany: 03 Sty 2020 21:24 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 1966
platynowy
wypożyczyłem auto na tydzień za 13,5€, prawie tak jak na górze strony, pytanie tylko czy ktoś już jest po i wszystko było ok ?, przy cenie poniżej 2€ na dzień to chyba trudno coś zarobić wypożyczalni, więc nie jestem pewien czy ktoś nie będzie chciał jakiś dopłat, dodam, że była to normalna cena bez kodów obniżających
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 242 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group