Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 66 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 17 Sie 2017 07:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2012
Posty: 417
niebieski
Wszystko gra, ze Musashi-Nitta nie da się dojechać do żadnej stacji Tokyo Metro bezpośrednio. W ramach oferty, o której mówimy, możesz dotrzeć do metra poprzez przejazd z dowolną kombinacją przesiadek w ramach pociągów Tokyu z wykorzystaniem wszystkich linii tego przewoźnika, w tym linii Tamagawa, Toyoko i Meguro.
Góra
 Profil Relacje PM off
michzak uważa post za pomocny.
 
      
Wycieczka do Wietnamu: Ho Chi Minh, Phu Quoc, Nha Thrang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3505 PLN Wycieczka do Wietnamu: Ho Chi Minh, Phu Quoc, Nha Thrang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3505 PLN
Wczasy na Kefalinii od 2462 PLN. Wyloty z 4 miast + tydzień z wyżywieniem w 4* hotelu Wczasy na Kefalinii od 2462 PLN. Wyloty z 4 miast + tydzień z wyżywieniem w 4* hotelu
#42 PostWysłany: 17 Sie 2017 08:30 

michzak napisał(a):
@Aso, @kloose84 tak teraz patrzę na ten bilet i nie jestem pewien. Tamagawa line nie dojeżdża do żadnej linii metra, żeby dojechać na Shibuya muszę sie przesiąść na Toyoko line, a to już chyba oznacza przesiadkę i kolejny przejazd? Czy przesiadki na tym bilecie na te linie sa jeszcze Ok?

Edit: dobra, chyba można, znalazłem coś takiego http://www.tokyu.co.jp/railway/railway_ ... metro.html

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Obie linie są obsługiwane przez Tokyu, a przesiadka jest jak najbardziej dozwolona na tym passie.
Góra
 PM off
michzak uważa post za pomocny.
 
      
#43 PostWysłany: 17 Sie 2017 13:02 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8995
Potwierdzam, bez problemu przeszła przesiadka :D


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 22 Wrz 2017 11:53 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 560
niebieski
jak wygląda w praktyce podróżowanie na JR Pass po Tokio - połączenia komunikacyjne są wystarczające, czy jednak konieczny będzie zakup biletów na metro?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 22 Wrz 2017 12:00 

Są wystarczające. Najpopularniejsza linia Yamanote, objeżdza prawie wszystkie najważniejsze atrakcje w mieście.
Góra
 PM off  
      
#46 PostWysłany: 22 Wrz 2017 12:48 

Rejestracja: 26 Cze 2013
Posty: 209
Loty: 53
Kilometry: 102 387
niebieski
Dla nas był wystarczający. Linie JR na które obowiązuje JR Pass układają się w ring, wiec wszędzie dotrzesz do najważniejszych miejsc, jednak często może się to wiązać z dłuższą podróżą. Wszystkie linie na które obowiązuje JR Pass możesz znaleźć tutaj: http://www.jreast.co.jp/e/pass/tokyo_free.html

Powodzenia ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#47 PostWysłany: 22 Wrz 2017 13:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2012
Posty: 1517
srebrny
Dobrze wtedy mieszkać blisko Yamanote. W zasadzie tylko do Asakusy i na Tsjukij trzeba podjechać metrem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Zjadacz uważa post za pomocny.
 
      
#48 PostWysłany: 22 Wrz 2017 19:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2012
Posty: 417
niebieski
@Zjadacz

Sprawne poruszanie się po Tokio wymaga łącznego korzystania z wielu różnych przewoźników. Jakkolwiek, rzeczywiście jest bardzo prawdopodobne, że do sporej części przejazdów przydadzą się pociągi JR, a przejazdów metrem nie będzie dostatecznie dużo, żeby uzasadniało to zakup biletów dziennych na metro. Odradzam jednak wybieranie z oszczędności okrężnych tras, bo może się okazać, że pochłonie to niezwykle dużo Twojego czasu.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zjadacz uważa post za pomocny.
 
      
#49 PostWysłany: 25 Wrz 2017 11:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2012
Posty: 1517
srebrny
Warto też pamiętać, że Yamanote jeździ w dwie strony ;-) i nie jechać na około :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Zjadacz lubi ten post.
 
      
#50 PostWysłany: 30 Gru 2017 16:24 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 2049
Loty: 4
Kilometry: 17 154
srebrny
czy jak kupie taki jednodniowy bilet jak w linku http://www.jreast.co.jp/e/pass/tokyo_free.html to mogę na nim jechać na Naritę? Ajeśli nie , to dokąd najdalej w kierunku Narity mogę na nim dojechać?


Ostatnio edytowany przez samaki9, 30 Gru 2017 16:30, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 30 Gru 2017 16:27 

Nie możesz.
Góra
 PM off
samaki9 uważa post za pomocny.
 
      
#52 PostWysłany: 30 Gru 2017 16:40 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 2049
Loty: 4
Kilometry: 17 154
srebrny
to czym najtaniej (nie zależy mi na czasie ) dojadę z szekoko rozumianego centrum Tokio na Narite?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 30 Gru 2017 16:44 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2063
złoty
Autobusem za 1000 JPY
Góra
 Profil Relacje PM off
samaki9 uważa post za pomocny.
 
      
#54 PostWysłany: 30 Gru 2017 16:49 

Na tym powyższym pasie, możesz dojechać do stacji Motoyawata i stamtąd przesiąść się na linię Keisei.

A najtaniej, będzie właśnie jechać linią Keisei ze stacji Ueno, albo busem ze stacji Tokio. Oba połączenia ~1000jpy
Góra
 PM off
samaki9 uważa post za pomocny.
 
      
#55 PostWysłany: 30 Gru 2017 18:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2012
Posty: 417
niebieski
@samaki9

Tokyo 1-Day Ticket (znany także jako Tokyo Free Kippu) ma zawyżoną cenę i jest mało prawdopodobne, żeby opłacił się bardziej niż kombinacja biletów jednorazowych i dziennych na metro.

Jeżeli jednak chciałbyś przeanalizować możliwość dojazdu z tym biletem na lotnisko Narita, to pociągi JR wyjeżdżają na lotnisko od strony stacji Koiwa, z tym że to jest lokalna stacja, na której pociągi w kierunku Narity nie mają postoju. Pociągi kategorii Rapid mają postój stację wcześniej, na Shin-Koiwa. Narita Express także przejeżdża tą trasą, ale po wyjechaniu z głównej stacji Tokyo, większość składów zatrzymuje się dopiero na lotnisku.

Należy jednak zdawać sobie sprawę, że zarówno w przypadku JR i Keisei, przejazd z wykorzystaniem takich lokalnych pociągów, które mają postoje na granicy strefy Tokyo 1-Day Ticket, znacznie wydłuży czas przejazdu i jednocześnie nie doprowadzi do żadnych uchwytnych oszczędności.
Góra
 Profil Relacje PM off
obibok lubi ten post.
samaki9 uważa post za pomocny.
 
      
#56 PostWysłany: 31 Gru 2017 07:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
IMO najlepsza i wygodna opcja jest autobus Narita Express z Tokyo Station za JPY 1000. Jedzie sie okolo godziny. Nie ma Wi-Fi onboard, akurat na krotka drzemke.
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 17 Maj 2019 17:22 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3047
srebrny
Aso napisał(a):
@samaki9

Tokyo 1-Day Ticket (znany także jako Tokyo Free Kippu) ma zawyżoną cenę i jest mało prawdopodobne, żeby opłacił się bardziej niż kombinacja biletów jednorazowych i dziennych na metro.


Zgadza się. Gdy do 24-godzinnego na oba metra (800) dodamy 1-dniowy na autobusy (500) lub autobusy i tramwaje (700), to już mamy wszystko. I taniej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 18 Maj 2019 00:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2012
Posty: 417
niebieski
Muszę przyznać, że nie potrafię tego do końca zrozumieć czy intencją Twojego wpisu było zaprzeczenie czy potwierdzenie mojej wypowiedzi...

Autobusy oraz jedna jedyna linia tramwajowa w Tokio mają marginalne znaczenie dla poruszania się po mieście i większość odwiedzających stolicę Japonii nie korzysta z nich w ogóle. Dlatego o transporcie miejskim w Tokio trudno jest myśleć w taki sposób, że jest to "metro, autobusy i tramwaje". Jest to raczej metro i pociągi różnych przewoźników.

PS. Bilet dzienny na tramwaje za 700 jenów? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 18 Maj 2019 12:16 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3047
srebrny
Potwierdzenie. 800+700 to 1500, czyli mniej niż 1590, tyle że ten za 700 nie jest dobowy, a dzienny. Natomiast wyraziłem się może niejasno - za 700 jest na cały Tori, czyli autobusy, tramwaje, metro Tori i metro na gumowych kołach do Toneru.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 12 Paź 2022 08:41 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 2386
platynowy
Wrzucam do tematu o Tokio, ale to zasadniczo dotyczy całej Japoinii.

Jeśli mamy iPhone można bajecznie prosto stworzyć sobie wirtualną kartę Suica i doładować ją dowolną podpiętą kartą kredytową.

https://support.apple.com/en-us/HT207155

Podobno działa dla turystów, bez problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off
lukasz_kowal lubi ten post.
lukasz_kowal uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 66 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group