Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1378 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 69  Następna
Autor Wiadomość
#1001 PostWysłany: 14 Kwi 2018 23:42 

Rejestracja: 18 Kwi 2013
Posty: 10
Dziękuję Aso za szybką i bardzo przydatną odpowiedź. Muszę jeszcze przez ten tydzień dopracować detale.
Faktycznie zrezygnowałem z Matsumoto i Nagano, ale w tamtej opcji z Takayamy wybierałem się w stronę Tokio, po drodze spędzając jeden nocleg w Kawaguchiko i logiczniej układał się transport przez Matsumoto. Z planowanych miejsc prawdopodobnie odwiedzę jeszcze Shiba-sakura festival łącząc go z wyjazdem do Chureito Pagoda.
Co masz na myśli pisząc "być może udało by się jeszcze odzyskać nieco czasu na to, żeby część z nich przywrócić"?
1/ Rezerwacje na pociągi na dłuższe dystanse planowałem właśnie zrobić natychmiast po aktywacji JR Passa.
2/ Pierwszego dnia dotrzemy do Takayamy najwcześniej o 14, więc i tak dużo nie skorzystamy. Obawiam się, że padniemy do łóżka. Wiem, że wieczorem nic tam się nie dzieje i to mnie martwi. Drugiego rano jedziemy do Shirakawa-go, więc faktycznie pozwiedzamy dopiero popołudniu drugiego dnia. Chyba, że pozwiedzamy rano a popołudniu pojedziemy do Shirakawago i dalej do Kanazawy jak sugerujesz, ale z drugiej strony nie chcę tak dużo czasu spędzać na przejazdach i na tej trasie nie skorzystam z JR Passa tylko musiałbym jechać autobusem.
3/ Shirakawa-go planowałem jako kilkugodzinną wycieczkę tam i z powrotem do Takayamy (są organizowane 4 godzinne za 4.400 Yen przez http://tour.j-hoppers.com) bez zabierania bagażu.
4/ Zachód słońca w Kioto będzie około 18:30, więc będąc tam od 16-17 liczę na to, że zdążę zobaczyć za dnia i po zmroku (co podobno też ma swój urok). Ile czasu potrzebuje na Fushimi-Inari? W kolejne dni ciężko będzie mi je wcisnąć w program.
5/ Nie wiedziałem o tych pracach konserwatorskich. Trochę mnie zmartwiłeś zwłaszcza jeśli chodzi o Kiyomizu-dera.
6/ Mamy nocleg dość blisko tych miejsc a przewodnik Lonely Planet sugeruje ich odwiedzenie , stąd uwzględniłem je w planie. Może zatem szybciej wyjadę do Miyajimy.
7/ Nie za bardzo mam jednak pomysł na łączenie Kamakury z oglądaniem Fuji? Zwłaszcza, że Fuji chce zobaczyć od strony jeziora Kawaguchiko, a nie Hakone.
Czyli Twoim zdaniem dzień w którym planuję wieczorny przejazd do Osaki lepiej poświęcić na zwiedzanie Tokio, a Kamakurę odwiedzić wcześniej jako day-trip? Da się połączyć Kamakurę np. z wieczorem w Jokohamie czy to zbyt czasochłonne i męczące?
Góra
 Profil Relacje PM off
Aso lubi ten post.
 
      
Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament
Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast
#1002 PostWysłany: 15 Kwi 2018 01:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2012
Posty: 417
niebieski
Co do odzyskiwaniu czasu, to chciałem napisać właśnie to, że można by nieco skrócić pobyt w Takayamie, a być może również w Kioto, gdybyście mieli ochotę dodać do programu coś jeszcze.

Ad 2. Też tak myślę, że trudno będzie ciekawie zagospodarować dzień w Takayamie, jeżeli dojedziecie tam dopiero popołudniu. Z braku lepszego rozwiązania, to rozważyłbym czy nie zostać na kilka godzin w Nagoi, żeby chociaż tam coś pozwiedzać, a do Takayamy pojechać dopiero na nocleg.

Ad 3. Jest to możliwe, żeby rano zwiedzić Takayamę (np. stare miasto i Takayama Jinya), a dalszą część dnia przeznaczyć na Shirakawa-go. Wycieczka do Shirakawa-go jest nieskomplikowana organizacyjnie i nie powinniście mieć kłopotów ze zrobieniem tego samodzielnie, chociaż musicie pamiętać o rezerwacjach na autokary. Niezależnie od tego czy z Ogimachi udacie się potem do Takayamy czy do Kanazawy - i tak będziecie musieli drugi raz jechać autokarem - JR Pass nie będzie w stanie dostarczyć Wam w tym przypadku żadnych oszczędności.

Ad 4. Na terenie Fushimi Inari Taisha najbardziej interesujące budowle oraz najbardziej malownicze sekcje korytarza z bram torii znajdują się blisko wejścia i gdyby ograniczyć się tylko do nich, to godzina wystarcza na ich zobaczenie. Jeżeli jednak chcielibyście przejść całą trasę przez ciągnące się kilometrami korytarze aż do wewnętrznego sanktuarium, to warto na to zarezerwować około 3 godzin. Lepszym pomysłem wydaje mi się udać się tam wcześnie rano, kiedy już jest jasno, niż popołudniu ryzykując, że nie zdąży się wrócić przed zmrokiem.

Ad 5. Główny pawilon z tarasem w Kiyomizu-dera jest obecnie zakryty rusztowaniami i rzeczywiście jest to duża strata dla odwiedzających Kioto. Niekoniecznie oznacza to jednak, że w ogóle nie warto się tam udawać, ponieważ Kiyomizu-dera ma jeszcze kilka innych interesujących budowli.

Ad 7. Sformułowałem swoją myśl mało precyzyjnie. ;) Chodziło mi o to, że jeżeli 03.05 będą lepsze warunki widoczności Góry Fudżi niż w poprzednie dni, to żeby przewidzieć możliwość wyjazdu w rejon Fudżi również tego dnia, a Kamakurę przesunąć wówczas na inny wcześniejszy. Planowanie Kamakury i Góry Fudżi na ten sam dzień rzeczywiście jest wątpliwe organizacyjnie.

Kamakurę i Jokohamę można odwiedzać razem jednego dnia i jest to dość częste. Sugeruję jednak już wcześniej zaplanować jakie dokładnie miejsca chcielibyście zobaczyć w Kamakurze, żeby nie stracić potem niepotrzebnie czasu na miejscu.

Wieczorny przejazd z Tokio do Osaki możecie zaplanować przy dowolnym planie na resztę dnia, chociaż faktycznie można zastanowić się czy nie warto rano zostawić bagażu na stacji, z której potem będziecie wyjeżdżać do Osaki, żeby wieczorem nie musieć po niego wracać do miejsca noclegu.

Matsumoto (zamek) oraz Nagano (park śnieżnych małp) można zorganizować jako jednodniowe wypady z Tokio - przy dobrej organizacji istnieje możliwość zobaczenia obu tych miejsc tego samego dnia. Kamikochi (ewentualnie z Matsumoto) możesz zaplanować jako dodatkową wycieczkę poboczną z Takayamy.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1003 PostWysłany: 19 Kwi 2018 00:06 

Rejestracja: 18 Kwi 2013
Posty: 10
@Aso Wprowadziłem korekty (mam nadzieję usprawniające i uatrakcyjniające program). Zredukowałem noclegi w Takayamie do jednego, za to w ryokanie z onsenem i kolacją kaiseki na sam początek pobytu :) Zastanawiam się czy warto jechać z Takayamy do Kanazawy przez Ogimachi (Shirakawago) czy wystarczy obejrzeć domki gasshozukuri w skansenie Hida no Sato w Takayamie? Wówczas nie muszę jechać autobusem do Kanazawy tylko mogę wykorzystać JR Pass i pojechać tam pociągiem przez Toyamę. Odnośnie JR Pass to czy jak zrobi się rezerwacje na jakiś pociąg a później z niej nie skorzysta to wiąże się to z jakimiś negatywnymi konsekwencjami? Czy według Ciebie lepiej spać na Miyajimie czy w centrum Hiroshimy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1004 PostWysłany: 19 Kwi 2018 08:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2012
Posty: 417
niebieski
@carlo

1. Wyjazd do Shirakawa-go, dokąd można dostać się jedynie autokarem, rzeczywiście podnosi koszty, jakkolwiek Shirakawa-go ma dużo bardziej ugruntowaną reputację jako miejsce cenne historycznie i krajobrazowo. Uważa się, że najciekawszym doświadczeniem jest właśnie podziwianie widoku z licznymi domami Gassho-zukuri, co możliwe jest jedynie w Shirakawa-go, a nie tylko samo oglądanie zabudowań z bliska.

2. Zalecane jest, żeby anulować rezerwację na stacji, kiedy tylko okaże się, że nie zostanie ona wykorzystana. Jakkolwiek koleje japońskie nie pociągają nikogo do odpowiedzialności za niewykorzystanie zarezerwowanego miejsca. Przypuszczam, że jest to jeden z powodów, dla których zrezygnowano z objęcia przez JR Pass przejazdu Shinkansenem Nozomi, ponieważ obawiano się właśnie tego, że turyści będą często robić rezerwacje, z których nie będą potem korzystać, a te pociągi przewożą bardzo dużo pasażerów i byłaby to spora strata dla JR.

3. Wybór noclegu w Hiroshimie lub na Miyajimie możesz uzależnić od preferowanego przez siebie tempa zwiedzania. Zazwyczaj doradzam, żeby nocleg był w miejscu z dobrym dostępem do komunikacji lokalnej i dalekobieżnej, a więc najlepiej przy dużej stacji kolejowej, bo takie położenie zapewnia mniej czasu potrzebnego na dojazdy i możliwość wygodnego przechowania tam bagażu. Jeżeli jednak uważasz, że lepiej jest zobaczyć mniej miejsc, ale za to na spokojnie wczuć się w ich atmosferę i chciałbyś, żeby miejsce, w którym zatrzymujesz się na noc, również było klimatyczne, możesz rozważyć nocleg na Miyajimie.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1005 PostWysłany: 12 Maj 2018 14:17 

Rejestracja: 18 Kwi 2013
Posty: 10
@Aso

Jeszcze raz dziękuję za porady. Wróciłem. Udało mi się zrealizować plan praktycznie w 100% tylko byliśmy kilka godzin w Uji zamiast w Kobe. Rzeczywiście warto było poświęcić jedną noc w Takayamie na rzecz Kanazawy (mimo, że padało). Nie warto natomiast było jechać na festiwal Shibasakura pod Fuji ze względu na trudności z dojazdem, olbrzymie korki (2,5 h w każdą stroną odcinek 30 km) i przekwitnięcie części kwiatów. Japonia to urzekający kraj. Polecam intensywne zwiedzanie mimo bólu nóg i zmęczenia fizycznego wrażenia są niesamowite.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1006 PostWysłany: 13 Maj 2018 16:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2012
Posty: 417
niebieski
@carlo
Witamy z powrotem! ;) Cieszę się, że jesteś zadowolony z wyprawy i mam nadzieję, że moje odpowiedzi do czegoś się przydały.

Na pewno będzie to przydatne dla wszystkich wybierających się do Japonii na początku maja, jeżeli napiszesz coś więcej o swoich spostrzeżeniach odnośnie podróżowania w czasie Golden Week. Na przykład czy miałeś problemy z rezerwacjami na przejazdy w tym okresie lub inne kłopoty z korzystaniem transportu zbiorowego? Czy w Tokio rzeczywiście było spokojniej niż w miejscach typowo wakacyjnych?
Góra
 Profil Relacje PM off
fortuna lubi ten post.
fortuna uważa post za pomocny.
 
      
#1007 PostWysłany: 02 Lip 2018 10:17 

Rejestracja: 16 Lip 2017
Posty: 4
Cześć,

Myślałem ostatnio o Japonii, mniej więcej 14-16 dni czystego zwiedzania (może uda się coś jeszcze wycisnąć z dni transferowych, ale wolę mieć zapas). Zorientowałem się już, że z taką ilością dni trzeba się ograniczyć, więc padło żeby zwiedzać od Nikko w dół.

Jedyne, co mnie martwi to same loty. A konkretniej powrót do miejsca startu, żeby odlecieć z powrotem. Wydaje mi się, że może to dodatkowo ograniczyć czas na zwiedzanie, ale z drugiej strony nie przyglądałem się jeszcze jak zrobić "pętlę".

Najprostszą opcją byłyby loty na NRT i z powrotem, udało mi się też znaleźć wariant return do Fukuoki.
Jednak czasami widzę także loty do Fukuoki i powrót z Tokyo, lub na odwrót.

Za drugim wariantem przemawia fakt, że na pewno zyskalibyśmy jeden dzień, co w połączeniu z lokalizacją mogłoby nam umożliwić zahaczenie o Kyushu.

Jak sądzicie, warto kombinować?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1008 PostWysłany: 02 Lip 2018 12:04 

Rejestracja: 06 Lut 2018
Posty: 27
Ja uważam że warto, najważniejsze jest to że nie będziesz musiał się stresować co do czasu. Sam byłem na 14 dni, ostatnie 4 w Tokio i uważam że ten jeden więcej byłby super :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1009 PostWysłany: 02 Lip 2018 19:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2012
Posty: 417
niebieski
@mewamewa

Klasyczna trasa przez Japonię opiera się na locie do Tokio i powrocie z Osaki lub na odwrót. Idea jest taka, że jeżeli do przemieszczania się wykorzystujesz Japan Rail Pass, który ma sens ekonomiczny wtedy, gdy codziennie podróżujesz na duże odległości, to warto te długie przejazdy zgrupować w środkowej części podróży. Początek wyjazdu spędzasz wówczas w okolicy Tokio (Jokohama, Kamakura, Góra Fudżi, Nikko), natomiast koniec w rejonie Osaki (Kioto, Nara, Koyasan, Himeji) - lub w odwrotnej kolejności - ponieważ wiąże się to z kilkudniowymi okresami, w które nie wypadnie żaden długi przejazd uzasadniający użycie JR Pass.

Okres ważności JR Pass możesz wykorzystać na odwiedzenie Hiroshimy, Kiusiu lub innych interesujących Cię miejsc, które są oddalone od Tokio i Osaki, ale nie wymagają wielodniowego pobytu. Jeżeli wybierzesz lot na trasie Tokio-Tokio lub Tokio-Fukuoka, to może się okazać, że będziesz zmuszony kupić JR Pass na dłuższy okres czasu, pomimo że będziesz z niego mało intensywnie korzystać przebywając w rejonie Osaki i Kioto.
Góra
 Profil Relacje PM off
fortuna lubi ten post.
fortuna uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Trasa Tokyo - Kure
#1010 PostWysłany: 22 Lip 2018 12:11 

Rejestracja: 21 Lip 2018
Posty: 5
Witajcie!
To mój pierwszy post na forum, wobec czego kłaniam się nisko. Ad rem jednak.
Równo za dwa tygodnie wybieram się do Japonii, wobec czego czas mi już dopinać mój plan na ostatni guzik.
Generalnie większość czasu zamierzam spędzić w Tokio, niemniej oprócz stolicy mam w planach również zamiar odwiedzić kilka innych miejsc, z których najbardziej oddalonym jest miasto Kure w prefekturze Hiroszima. Otóż interesuje mnie tutaj najbardziej trasa kolejowa Tokio - Hiroszima - Kure, gdyż na wycieczkę do Kure i pobliską wyspę Etajima planuję tylko jeden dzień. Zamierzam oczywiście zaopatrzyć się w JR Pass, który nie obejmuje wszakże najszybszych Shinkansenów typu Nozomi. Na liniach Tōkaidō i San'yō kursują jednak, o ile mi dobrze wiadomo, shinkanseny typu Hikari. Czy jadąc w kierunku Hiroszimy Shinkansenem Hikari będę musiał się przesiadać w Osace? Tj. czy dzięki JR Pass-owi będę w stanie Shinkansenem bez przesiadek dostać się z Tokio do Hiroszimy? I wreszcie czy podróż Hikari trwa dużo dłużej aniżeli Nozomi?
Z góry dziękuję za wszelakie, szybkie odpowiedzi.
Z wyrazami szacunku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Trasa Tokyo - Kure
#1011 PostWysłany: 22 Lip 2018 17:02 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
Czasy przejazdów oraz czy są bezpośrednie pociągi sprawdź na mapach Google, maps.google.pl

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Trasa Tokyo - Kure
#1012 PostWysłany: 22 Lip 2018 17:43 

Rejestracja: 21 Lip 2018
Posty: 5
Dziękuję za tak szybką odpowiedź. Niemniej gdyby to było takie proste dla mnie, nie zakładałbym wątku. Mapy Google znam oczywiście, to będzie wszakże mój najlepszy przyjaciel w Japonii, tyle że wyszukując tam połączenia Tokio - Hiroshima drogą kolejową, pokazuje mi tylko bezpośrednie połączenia Shinkansenem Nozomi, co z racji tego że opierał będę się na JR Pass-ie zupełnie mnie nie urządza. Nie wiem, być może to kwestia jakichś dodatkowych ustawień przy wyszukiwaniu trasy w mapach?
Z wyrazami szacunku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Trasa Tokyo - Kure
#1013 PostWysłany: 22 Lip 2018 21:11 

Rejestracja: 26 Sty 2016
Posty: 209
niebieski
zamiast Google'a możesz też użyć serwisu http://www.hyperdia.com - i tam sprawdzić sobie rozkłady, łącznie z wyborem JR lub coś innego.
Ja przed wyjazdem do Japonii wiele rzeczy sprawdzaliśmy na aplikacji Hyperdia.
_________________
https://www.star-wars.pl
https://www.filmowe-szlaki.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Trasa Tokyo - Kure
#1014 PostWysłany: 23 Lip 2018 08:43 

Rejestracja: 20 Wrz 2016
Posty: 25
Loty: 30
Kilometry: 87 409
Z Tokyo faktycznie jeżdżą Shinkanseny Hikari ale dojeżdżają z Tokyo tylko do Okayamy, niby jest też jakiś Hikari co jedzie na trasie Himeji-Hataka i przejeżdża przez Hiroshimę ale wtedy nie rusza z Tokyo tylko właśnie z Himeji. Patrząc na rozkład jazdy w hyperdii to moim zdaniem oprócz Nozomi nie przejedziesz tej trasy bez przesiadki.

Ale jak pojedziesz z najszybszą przesiadką po drodze to jest 8 minut na przesiadkę w Shin-Kobe to jesteś w stanie zrobić tą trasę w 271 minut, Nozomi pokonuje ją w 236 minut.

I generalnie Hyperdia to najlepsza strona na sprawdzanie połączeń kolejowych w Japonii.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Trasa Tokyo - Kure
#1015 PostWysłany: 23 Lip 2018 16:59 

Rejestracja: 21 Lip 2018
Posty: 5
Ok, dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Z aplikacji Hyperdiana na pewno będę korzystał - bardzo fajna sprawa.
Czyli bezpośrednio z Tokio do Hiroszimy Shinkansenem nie dojadę, ale z przesiadką, powiedzmy że w Himeji, da już radę. Trochę teraz czarno widzę możliwość żebym w przeciągu dnia zwiedził Kure wraz z Etajimą i do tego wrócił jeszcze do Tokio, ale tym będę się martwił na miejscu już.
Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi
Z wyrazami szacunku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Trasa Tokyo - Kure
#1016 PostWysłany: 23 Lip 2018 20:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2012
Posty: 417
niebieski
@sephiroth96

Chociaż domyślam się, że celem Twojego wyjazdu nie jest zwiedzanie, to sugeruję rozważyć czy nie dołączyć do planu podróży kilku dodatkowych punktów, żeby zobaczyć coś ciekawego, skoro już odwiedzasz Japonię. Na trasie pomiędzy Tokio a Kure znajduję się całe mnóstwo interesujących miast, może nie warto zatem pokonywać całej tej trasy za jednym razem.

Niedogodność z przyjazdów Shinkansenem Hikari wynika nie tylko z dłuższych czasów przejazdu, ale także z tego, że kursują one znacznie rzadziej niż Nozomi. Kiedyś było nieco więcej Hikari z Tokio bezpośrednio do Hiroshimy, ale obecnie prawie zupełnie zanikły. Nie obawiaj się jednak podróży z przesiadkami. Wszystkie stacje kolejowe w Japonii są dobrze opisane z użyciem alfabetu łacińskiego i nie powinieneś mieć trudności z odnalezieniem właściwego pociągu.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: Trasa Tokyo - Kure
#1017 PostWysłany: 24 Lip 2018 08:27 

Rejestracja: 10 Lip 2016
Posty: 64
Zgadzam się całkowicie z @Aso, wypad jednodniowy z Tokio do Kure mimo genialnych Shinkansenów trochę jest pozbawiony sensu, podróż w jedną stronę to ponad 5h, więc w obie spędzisz 10~12h w pociągu. Nie wiem czy to twój pierwszy wyjazd do Japonii, ale jeśli tak, myślę że lepiej zwiedzić okolicę Tokio, czyli Kamakura, Yokohama (super Chinatown i port, Ramen Museum), może Nikko. Jeśli zależy Ci na tym Kure, to może warto wybrać się do Kyoto, coś zwiedzić i ruszyć dalej kolejnego dnia. W drodze powrotnej zaliczyć Osakę lub Narę i kolejnego dnia wrócić do Tokyo. Zrobisz jak uważasz, ale może warto zmodyfikować nieco plan jeszcze przed wyjazdem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1018 PostWysłany: 24 Lip 2018 19:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1192
Loty: 399
Kilometry: 662 743
srebrny
Pytanie transportowe: muszę się dostać z Tokyo do Osaki na KIX. Planuję podróż shinkansenem, która trwa 2,5h do dworca Shin-Osaka, następnie potrzebuję kolejne 45 minut żeby dostać się na lotnisko.
Lot mam o 23.30. Oczywiście nie chcę tkwić za długo na lotnisku i zakładając, że pociągi w Japonii się nie spóźniają, planuję wstępnie odjazd z Tokyo o 17.00. Czy ta opcja jest ryzykowna czy będzie ok?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1019 PostWysłany: 24 Lip 2018 22:00 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2055
złoty
@maginiak Jak nie będzie żadnych nieoczekiwanych okoliczności (a być nie powinno) to jest idealnie.
Góra
 Profil Relacje PM off
maginiak uważa post za pomocny.
 
      
#1020 PostWysłany: 25 Lip 2018 00:52 

Rejestracja: 17 Maj 2017
Posty: 640
Loty: 86
Kilometry: 165 130
Zbanowany
Rozumiem, że jedziesz do Kure bo interesuje Cię historia II WŚ? Bo jeśli nie to tam niewiele jest.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1378 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 69  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group