Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 19 Kwi 2013 22:26 

Rejestracja: 04 Lis 2011
Posty: 1
Kilka tygodni temu zarezerwowałam 3 noclegi na Majorce, Calla Millor, hotel Don Juan z HB. Za pokój dbl za 3 noce 45 euro..cena śmiesznie niska ale rezerwacja została potwierdzona. 2 dni przed wylotem dostałam kolejnego maila z przypomnieniem, że wybieram się z nimi do hotelu Don Juan. 15.04 dojechalismy około 19 do hotelu. Pani w recepcji zaskoczona, że mam rezerwację 3 noclegów za 45 euro wypytuje mnie jak ja taką promocję upolowałam. W końcu płacę kartą za pobyt 45 euro-za 3 doby. Po 22.30 do pokoju hotelowego dzwoni Pani z recepcji z prośbą bym zeszła na dół. Idę do recepcji, tam czeka manager i recepcjonistka i oznajmiają mi, że rezerwacja venere.com jest błędna i jesli chcę zostac do rana w hotelu to muszę dopłacić do 45 euro 16 euro(to juz z rabatem) no i oczywiście zapłacić kolejne 130 Euro za nastepne 2 noce! Razem mój pobyt miał kosztować zgodnie z potwierdzeniem 45 euro, gdybym tam została kosztowałby prawie 200 euro.Oczywiście musiałam dopłacić za 1 dobę, próbowałam skontaktować się z venere.com-totalna porażka!!!!! Rozłączają się po 25 min rozmowy, próbowałam kilka razy w nocy, wysłuchali mnie i po raz kolejny konczyli rozmowę. Ostatni konsultant powiedział, że mam zadzwonic rano jak będzie manager. Od rana mieliśmy zwiedzać wyspę wynajętym autem ale cóż..do 13 wisieliśmy na telefonie bo nikt nie raczył nam pomóc! W pd wreszcie dowiedziałam się, że mogę po raz kolejny zejść do recepcji bo wszystko jest ok (zwrócą mi dopłaconą kasę i za kolejne dni nie będę juz dopłacać). Zadowolona zeszłam do recepcji a tam info, że nic nie zostało wyjaśnione i muszę jednak zapłacić za kolejne doby. Oczywiście na maile z venere także nikt nie odpisał, na telefony wydałam jakieś 50 euro, straciłam kilka godzin by czekogolwiek się dowiedzieć. Do dziś nie mam zwrotnej informacji od nich. Oczywiście chcę zwrotu pieniędzy za rezerwację i za rezerwacje, które na szybko musiałam założyć bo nie zamierzałam zostawać w pokoju za 65 euro. Pani w recpecji pokazała mi wykaz kilku rezerwacji venere, które także były błędne ale dopiero na podstawie mojej rezerwacji do tego doszli. Rozumiem gdyby venere anulowało mi rezerwację przed wyjazdem ale z czymś takim nie spotkałam się jeszcze nigdy. Czy Wy też mieliście takie problemy z venere.com?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop w Turcji: 7 dni w 5* hotelu z ultra all inclusive od 2219 PLN. Wyloty z 5 miast Urlop w Turcji: 7 dni w 5* hotelu z ultra all inclusive od 2219 PLN. Wyloty z 5 miast
Wycieczka do Sri Lanki od 3003 PLN. Loty z 3 miast + 4* noclegi (ze śniadaniami) przy plaży Wycieczka do Sri Lanki od 3003 PLN. Loty z 3 miast + 4* noclegi (ze śniadaniami) przy plaży
#2 PostWysłany: 19 Kwi 2013 23:37 

Rejestracja: 28 Kwi 2012
Posty: 476
niebieski
Co to znaczy błędna? Trzeba było wezwać policję i powiedzieć, że nie chcą zrealizować opłaconej usługi. Ja miałem ostatnio problem z rezerwacją na Majorce, to hotel sam rozwiązał sprawę i nie musiałem dzwonić do pośrednika.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 19 Kwi 2013 23:43 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
niedzwiecki.pl napisał(a):
Co to znaczy błędna? Trzeba było wezwać policję i powiedzieć, że nie chcą zrealizować opłaconej usługi. Ja miałem ostatnio problem z rezerwacją na Majorce, to hotel sam rozwiązał sprawę i nie musiałem dzwonić do pośrednika.

Policje? A co ma ona do tej kwestii? Przeciez hotel nie jest stroną umowy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 19 Kwi 2013 23:48 

Rejestracja: 01 Kwi 2013
Posty: 32
Tak. Też doświadczyłam problemów z venere. Przylecieliśmy sobie spokojnie do Wenecji, dojechaliśmy do hotelu, a tam okazało się, że naszej rezerwacji nie ma, miejsca wszystkie zajęte i na własną rękę musieliśmy szukać hotelu. Na rozmowy z Venere wydaliśmy sporo kasy, ale ciężko było się z nimi dogadać ( i nie chodziło tu o język). Dopiero po powrocie zadzwonił do mnie jakiś kompetentny pracownik i poprosił, żeby opisać całą sytuację w mailu. Po kilku dniach zwrócono nam pieniądze. Więcej nie korzystaliśmy z usług venere.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 19 Kwi 2013 23:57 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
niedzwiecki.pl napisał(a):
Co to znaczy błędna? Trzeba było wezwać policję i powiedzieć, że nie chcą zrealizować opłaconej usługi. Ja miałem ostatnio problem z rezerwacją na Majorce, to hotel sam rozwiązał sprawę i nie musiałem dzwonić do pośrednika.

To nie jest sprawa dla policji. A hotel nie jest stroną zawartej umowy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 20 Kwi 2013 10:56 

Rejestracja: 03 Kwi 2010
Posty: 152
Ja odpowiem inaczej, w kwietniu 2012 r miałem przez Venere.com bardzo dobrą cenę za hotel (coś ok. 16e gdzie inni ponad 30e i więcej) i odbyło się wszystko bez najmniejszych problemów...
_________________
Pozdrawiam Piotrek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 20 Kwi 2013 13:13 

Rejestracja: 10 Lut 2012
Posty: 101
Ja omijam venere z daleka. Mój luby zarezerwował hotel w Rzymie za śmieszną cenę, a po tygodniu przysłali maila, że niestety podana cena była błędna i trzeba sporo dopłacić, jeśli nadal chcemy nocleg w tym hotelu. Na szczęście było sporo czasu do wyjazdu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 07 Lip 2013 11:31 

Rejestracja: 06 Lip 2013
Posty: 61
Też radze uważać. Zarezerwowałem sobie w Belgradzie 2 noce, przyszło potwierdzenie i sms, że jest ok. Zdawałem sobie sprawę ze cena była za niska o połowę ale powód anulacji był śmieszny: "CANCELLATION DUE TO INVALID OR INCORRECT CREDIT CARD DETAILS", mimo, iż ta kartą płacę zawsze :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 13 Mar 2015 12:02 

Rejestracja: 14 Kwi 2011
Posty: 73
ktoś ostatnio rezerwował na venere? wiem że kiedyś robili jakieś wały, ale może teraz są wiarygodni?
bo ceny całkiem dobre mają i mocno się nad rezerwacją u nich zastanawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 13 Mar 2015 12:14 

Ostatnie opisane tu problemy są sprzed 2 lat, ale wtedy na ich stronie hotele były w promocji tańsze o połowę niż gdzie indziej.
Ja zarezerwowałem wczoraj Tel Aviv, bo ceny tam wysokie, a -15% daje ponad 300 zł różnicy (oczywiście płatność kartą Raiffeisen Wizzair ze względu na korzystne przewalutowanie i by skorzystać z kodu promocyjnego, screeny każdego etapu rezerwacji gdyby coś, jak na razie wszystko ok ale i tak zamierzam w przyszłym tygodniu tak jak przy rezerwacjach na booking, hotwire itp skontaktować się z hotelarzem)


Ostatnio edytowany przez Anonymous, 13 Mar 2015 20:44, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off  
      
#11 PostWysłany: 13 Mar 2015 13:02 

Rejestracja: 14 Kwi 2011
Posty: 73
No właśnie o te sytuacje mi chodziło
Teraz ceny normalne na interesujący nas hotelik mają na poziomie promo w hotels.com, a kod daje już naprawdę spoko kwotę, ale obawy gdzieś tam mam bo jak zawsze jedziemy z małym dzieciakiem i ostatnia rzecz jakiej mi trzeba to lipa z hotelem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 13 Mar 2015 19:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2012
Posty: 213
Loty: 218
Kilometry: 137 159
niebieski
Nie dalej jak dwa tygodnie temu spaliśmy z Żoną w Gdańsku na rezerwacji z Venere i z kodem -15%
Bez problemu, bez stresu, na recepcji wpięci do katalogu "goście z Expedii" ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 13 Mar 2015 19:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 947
Loty: 284
Kilometry: 456 536
niebieski
ja niestety mam 1/1 , z kodem -15% poszła gładko , a druga z cena tańszą o ponad połowę została anulowana 7 dni przed wyjazdem ;-/
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 13 Mar 2015 20:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1759
srebrny
Pierwszy raz skorzystalismy z Venere w 2009 r. (Praga) i korzystalismy kilkanascie razy, ostatni raz w zeszlym roku (Barcelona), nigdy nie bylo zadnych problemow. My ze swojej strony jak najbardziej polecamy!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 13 Mar 2015 21:09 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 7781
Ostatnio korzystałem dwukrotnie, z kodami, ceny sporo niższe niż na innych serwisach, ale wszystko w porządku. Choć zwykle tak to bywa z tanimi pośrednikami - jest ok, do czasu aż pojawi się jakiś problem ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 13 Mar 2015 21:56 

Rejestracja: 09 Maj 2014
Posty: 242
Zbanowany
Przy normalnych cena i oficjalnych kodach -15% w drogich hotelah na Filipinach jak narazie nic zlego sie nie stalo, nawet Jewel Inn Boracay oferta byla 33EUR za nocke bez sniadania a sniadanie dostalismy gratis przy 1 dniowym pobycie. To to samo co Hotels.com i Expedia.com tylko mozna oczoplasu gdzie w razie potrzeby dzwonic bo rezerwujesz na Venere.com a potwierdzenie przychodzi z hotels.com a kase z karty pobera expedia.com.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 13 Mar 2015 22:31 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8825
Loty: 988
Kilometry: 945 167
platynowy
Ja w zeszłym roku zarezerwowałem przez nich hotel w Jerozolimie, bo był tańszy niż hostele kupowane gdzie indziej.

Dostałem potwierdzenie, w hotelu też mieli (z Expedii) i nie było żadnych problemów.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 14 Mar 2015 08:15 

Rejestracja: 02 Lut 2014
Posty: 311
rezerwowalem u nich kilka razy hotele i było ok, ale tez zdarzyło się, ze obciążyli mi raz kartę kwotą znacznie wyższą z tytułu serwisu dodatkowego.... ?
Wyjaśnianie tego zajęło mi masę czasu i niestety pieniędzy na dzwonienie tam. Nocleg wyszedł mnie znacznie drożej niż miał na początku i nic nie pomogło. Uprzedzam pytania o charge back, nie, niedalo sie tego zrobić. To był mój ostatni raz z venere.com
Nie oznacza to wcale że są generalnie lepsi / gorsi od innych serwisów tego typu, zależy tylko "kto jest na wozie" ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 14 Mar 2015 23:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1759
srebrny
Nie zapominajmy, że Venere.com jest częścią grupy Expedia.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 23 Maj 2015 15:01 

Rejestracja: 19 Maj 2013
Posty: 105
Loty: 34
Kilometry: 73 282
A możecie mnie uświadomić, czy jeżeli mam podana cenę w PLN i płacę kartą w złotówkach to pobrane będzie dokładnie tyle ile pokazuje czy też i tak rozliczą w Euro i przewalutują na PLN ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group