Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 28 Lip 2018 01:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2620
Loty: 194
Kilometry: 512 596
złoty
Cześć,

czy ktoś używał drona, oczywiście w celach rekreacyjnych, w podróży do USA? Przyznaję, że jestem kompletnie zielony w temacie a z tego co czytałem kary za latanie w niedozwolonych miejscach (np. parki narodowe) sięgają $7000. Chodzi mi o latanie małym, lekkim dronem typu DJI Spark. Wiem też, że wszystko co lata i waży powyżej 250g (więc Spark chyba niestety też?) trzeba zarejestrować i wpłacić $5 za pozwolenie (podobno można to zrobić na stronie tylko będąc w USA ale z tego co widzę nawet na polskim IP można wejść na stronę odpowiedniego urzędu).

Gdzie znaleźć wiarygodne źródła jeśli chodzi o strefy w których nie można używać drona w USA? Mam apkę AirMaps ale może jest jeszcze coś lepszego?

Z góry dzięki za podpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu
Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi
#2 PostWysłany: 28 Lip 2018 03:26 

Rejestracja: 10 Sie 2017