Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 15 Maj 2013 10:57 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Jedynie tak, że ogólnie powielane informacje mają się nijak do faktycznego stanu prawnego danej sytuacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#22 PostWysłany: 15 Maj 2013 11:51 

Rejestracja: 16 Cze 2011
Posty: 13
Dla wszystkich wielbicieli Booking.com - też potrafią się wypiąć na klienta (choć wcześniej przynajmniej pozorują pewne ruchy). Ich anulacja po błędzie taryfowym na Bali (brak rekompensaty i alternatyw)

Szanowni Państwo

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i anulowanie rezerwacji.
Jak juz informowalismy Panstwa w poprzedniej korespondencji nie jesteśmy zobowiązani, i nie możemy honorować Państwa rezerwacji.

Rezerwacja pozostanie anulowana, decyzja ta jest ostateczna i nieodwolalna.

Alterntywne Ville ktore zostaly Panstwu zaoferowane nadal sa dostepne. Maja Panstwo mozliwosc dokonania rezerwacji w wybranym przez Panstwa obiekcie, ktory spelnia Panstwa oczekiwania.
Prosimy pamietać ze koszty za nową rezerwację w całości muszą być poniesione przez Państwa.

Dziekujemy za zrozumienie

Booking.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 15 Maj 2013 11:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2172
srebrny
Porownanie rezerwacji bledu cenowego za kilka groszy z normalna rezerwacja nie ma sensu. W ogole nie rozumiem oburzenia, ze pewne serwisy nie chca honorowac takich cen, ale to nie jest odpowiednie miejsce na dyskusje tego typu, bo tu rozmawiamy o przypadku HRS.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 15 Maj 2013 15:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 1072
Loty: 14
Kilometry: 31 648
srebrny
to że firma niemiecka, nie ma znaczenia , zrób tak jak napisałem - mozesz im sprawe założyć w polsce, gdyby nie chceli fakturki zapłaciac ale oni spokojnie pójda na ustepstwa za dużo ryzykują.. :) pokój wolny a tak zapłacić by musieli - dla nich nie warto ryzykowac
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 15 Maj 2013 15:37 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
to że firma niemiecka, nie ma znaczenia , zrób tak jak napisałem - mozesz im sprawe założyć w polsce, gdyby nie chceli fakturki zapłaciac

Taka porada jest dalece nieuprawniona i wprowadza w błąd.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 16 Maj 2013 13:53 

Rejestracja: 28 Lut 2010
Posty: 426
Loty: 7
Kilometry: 5 251
niebieski
Mam dobrą wiadomość hotel zaakceptował pierwotną cenę i rezerwacja została uznana. Trwało to trochę ale, firma HRS sama zadzwoniła do mnie (bez mojej interwencji) i poinformowała mnie, że cena została przyjęta.
Dziękuję za wszystkie komentarze w tym temacie. :D
_________________
Zapraszam na swojego bloga o podróżach i nie tylko...
http://zajebistepodroze.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 16 Maj 2013 14:00 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 180
Zbanowany
fajnie, ale może zmień/rozwiń opis wątku tematu, ponieważ troszku to mylące, tak dla potomności.
Swoją drogą fajnie że wszystko się pomyślnie zakończyło.
Czy teraz mógłbyś podać nazwę hotelu oraz jaki to był błąd, (1 czy 2, tak chciałbym wiedzieć czy jesteś wiochmenem czy zadymiarzem, wg. klasyfikacji mariana). ;)

PS. może nie byłt to błąd ani 1 lub 2 , wtedy wg. mariana jesteś tylko zwykłym złodziejem :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 16 Maj 2013 16:56 

Rejestracja: 05 Mar 2013
Posty: 8
Wg. mariana wersja numer jeden jest zdaje się akceptowalna do "walki o swoje" :)

A co do cen, to w Polsce raczej na przeliczniku hotel stratny jest mniej niż na pomyłce w przecinku. Stosunek PLN do EUR to 1/4 więc 5* za złotówkę nie ma szans wyrwać.

Wogóle czytając dzisiaj kilka tematów zauwazyłem, że niektórzy nie mają zachamowań do wyłudzania od firm kasy i walki do upadłego, czasami nawet jeśli jest to już ordynarne wyłudzenie kasy, a niektórzy po prostu liczą na fart że się uda...

Jakie jest Wasze zdanie? Walka, czy Fart?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 16 Maj 2013 17:26 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 180
Zbanowany
genaralnie wg. mnie nie chodzi żeby króliczka złapać tylko go gonić.
Sam osobiście nie wykłócam się bo nie ma sensu, większość krzyczy o prawach itp, jednak jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem żęby ktoś poszedł do sądu.
sam skorzystałem z błędu air caraibes, kilka rezerwacji miałem anulowane , i szukamy dalej.
Mam podejście, bookne,. jeżeli się uda to ok, jeżeli nie to trzeba szukać dalej itd, itd itd.
czyli FART, na walkę nie mam czasu ani pieniędzy, chociaż wiem że mój prawnik będzie mnie bronił do ostatniej mojej złotówki :lol: .
Z marianem chodzi mi że nie lubię takiej oceny innych (złodziej bo się wykłuca itp.). Takie sytuacje są bardziej złożone - jeżeli np. w bambuko zrobi ciebie firma i to kilka razy będziesz miał podejście albo ja kopię albo jestem kopany, tak że darujmy sobie takie epitety i uniesienia. W kwestii oceny moralnej nich każdy siebie ocenia czy jest w porządku z własnym sumieniem.
Jeżeli ma czas niech się kłuci, w firmie jest inny obieg pieniądza niż w domowym budżecie, tak że jeżeli coś myśli żę ugra to jego sprawa.
Generalnie ludzie nie wiedzą jak takie sprawy załątwiać, straszą sądami itp.
FIRMA MA W DU.. CZY KTOŚ PUJDZIE DO SĄDU CZY NIE, PO TO MAJĄ PRAWNIKÓW ŻEBY DO SĄDU CHODZILI, to wszystko jest wkalkulowane w cenę działalności.
Ja osobiście wolałbym na miejscu większości uniknąć sądów, załatwiając sprawę przez GRZECZNĄ DYSKUSJĘ Z FIRMĄ. Dla mnie żenujące jest wyżywanie się na ludziach z infolinii - trochęlogiki , co oni mogę. Bądźcie odważni i napiszcie takiego chamskiego maila do prezesa linii lotniczych - z konsekwencjami procesu o zniesławienie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 21 Maj 2013 00:22 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 295
moja sytuacja jest nieco inna choć podobna otóż znajomi zaproponowali mi i mej żonie wspólny wyjazd samochodem na sycylię , pobyt załatwili przez polski grupon zakupili atrakcyjnie nocleg w hotelu sieci best western było to może z miesiąc temu- zastanowiliśmy się i znalazłem włoski grupon na ten sam hotel w tym czasie co i oni zamierzali tam być- wysłałem najpierw emaila do hotelu z zapytaniem czy mają na ten czas wolne terminy odesłali mi ,że mają - to było w sobotę, dziś żona potwierdziła w pracy możliwość wzięcia urlopu w tym czasie więc jakby wszystko nabrało sensu - napisałem kolejny email na który napisali, że trzeba zakupić grupon i wysłać do nich informacje - dane swoje preferencje co do pokoju termin itp i w załączniku kupon, ale postanowiłem tam do tego włoskiego hotelu zadzwonić by się upewnić i 3 razy się dopytywał4m tak wolne terminy są pani powiedziała trzeba tylko zakupić grupon i wysłać emailem- więc zalogowałem się i jak już miałem konto na tym włoskim gruponie kupiłem 2 grupony na tydzień i wysłałem emaila już z załącznikami - kuponami w odniesieniu do rozmowy telefonicznej i terminu właściwego. Po 3 godzinach przyszedł email zwrotny , że nie mają w tym terminie wolnych pokoi proszę wybrać sobie inny termin .
NAJdzwiniejsze jest to , że można na ich stronie bezpośrednio złożyć rezerwację i terminy są wolne ale ceny są kilkakrotnie wyższe.
Napisałem do nich do hotelu kolejny email , że zakupiłem grupon po tym jak mnie utwierdzono w przekonaniu , że jest wolne miejsce a teraz skoro oni mi piszą , że nie ma to nie mogę winnym terminie przyjechać i z powodu niedomówień nie mam zamiaru odwoływać rezerwacji - aczkolwiek kasę na karcie kredytowej napewno już mi pociągnięto - tak więc tutaj mamy do czynienia oprócz hotelu jeszcze włoski grupon który ofertę sprzedał cudzoziemcowi i ma to w nosie a skoro ja z hotelem się nie dogadam to mi kasa ma przepaść?? co byscie radzili w tym temacie miał ktoś podobne przeboje???/czekam na jakieś rady
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 21 Maj 2013 00:27 

Rejestracja: 08 Lip 2011
Posty: 555
niebieski
a nie możesz go po postu zwrócić? w polskiej wersji istnieje coś takiego: http://groupon.home.pl/FAQ/refund/


Ostatnio edytowany przez Roku, 29 Sty 2016 15:41, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 21 Maj 2013 00:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5438
Loty: 153
Kilometry: 313 223
srebrny
Groupon możesz zwrócić ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 21 Maj 2013 00:43 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 295
zwrócić ? włochom? z karty pewnie mi już kasa poszła. CZEKAM do jutra na jakąś propozycję ze strony hotelu ale skoro mi to dzis już raz napisali to chyba nie wyczarują nagle pustych pokoi choć bezpośrednio można na ich stronie dokonać rezerwacji na te terminy w cenach wyższych i to mnie dziwi- jutro napisze emaila do włoskiego grupona co oni na to??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 21 Maj 2013 07:23 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3940
platynowy
dzadzax napisał(a):
jutro napisze emaila do włoskiego grupona co oni na to??

Tak jak pisali przedmówcy, groupon możesz zwrócić do 7 lub 10 dni bez podawania przyczyny. Po 3-4 dniach będziesz miał zwrot na kartę.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 29 Sty 2016 14:32 

Rejestracja: 13 Sty 2013
Posty: 149
Loty: 93
Kilometry: 212 272
opiszę swoją pierwszą przygodę z HRS,
znalazłem niezłą okazję i zarezerwowałem pokój w Beauvais za 10e - płatność na miejscu. Niestety w hotelu miałem zapłacić ponad 60e, na nic się zdały tłumaczenia, a że była późna godzina więc zapłaciliśmy więcej. Po powrocie złożyłem reklamację i różnica w cenie została zwrócona, w dodatku kontakt był po polsku, więc jak dla mnie portal dostaje dużego plusa.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group