Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 651 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Następna
Autor Wiadomość
#621 PostWysłany: 08 Mar 2021 16:54 

Rejestracja: 08 Kwi 2020
Posty: 7
Otrzymalem odpowiedz od aireuropa:
" We write further to your letter in which you requested a compensation of delay because of the incident happened with your luggage.
We inform you that, after studying your case in detail as it deserves, Air Europa has determined that:
Your request of compensation for first need expenses must be refused because it has been sent to Air Europa out of the term needed of 21 days from the moment that you received your luggage.
We regret not being able to satisfy your request of a compensation for the reason previously exposed."

Wedlug mnie jest to bez sensu.
Nie pisalem o opoznienie tylko zagubienie walizki i nie napisalem o wydatki, ktore sie pojawily w wyniku tego. Tak rozumiem first need expenses.
Chcialem aby pokryli koszt straty walizki i rzeczy w srodku. Wycenilem to sobie na 700 euro.
Oni mi tu pisza jakbym otrzymal walizke i chcial pokrycia niezbednych wydatkow, ktore ponioslem w zwiazku z tym, ze bagaz nie byl na czas.

Ktos ma jakis pomysl co teraz?

Ja musze sobie to przemyslec i odpowiednio zareagowac ale moze ktos, cos doradzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#622 PostWysłany: 25 Mar 2021 11:11 

Rejestracja: 08 Kwi 2020
Posty: 7
Witam
Dostalem dzisiaj od nich cos takiego:

"We write further to your letter in which you requested a compensation of Total Loss because of the incident happened with your luggage.
We inform you that, after studying your case in detail as it deserves, Air Europa has determined that:
Your request of compensation must be denied because you didn't send us the documents to formalize your reclamation in the term of 21 days from the opening of your file in the airport.
We regret not being able to satisfy your request of a compensation for the reason previously exposed."


Maja racje czy nie?
Bo wydaje mi sie, ze sa 2 lata na to. A dzwonilem do nich po 4 miesiacach to powiedzieli, ze wyslali bagaz do Amsterdamu i wtedy sluch po nim zaginal.
O jakie dokumenty im chodzi. Raport PIR wypelnilem od razu po przylocie na lotnisku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#623 PostWysłany: 23 Kwi 2021 13:54 

Rejestracja: 23 Kwi 2021
Posty: 1
Witam, pomoże ktoś
Chodzi mi o zagubiony bagaż przez KLM. Lot z Krakowa do bordeaux przez Amsterdam. W bordeaux na lotnisku okazało się ze nie ma mojego bagażu ( lot z Krakowa z przesiadka obsługiwalla jedna linia) zgłosiłem zaginięcie i dostałem od typa na lotnisku kwitek z numerem. W systemie klm po dwóch dniach jak się logowałem to z automatu zmienili numer zlecenia. Do bordeaux przyleciałem w poniedziek Ok 12 wracam dzisiaj w piątek 11 wylot. Przed chwila byłem w customer service klm w amsterdamie na lotnisku i powiedziała mi kobita ze taki bagaż z moim numerem nie figuruje nigdzie. Ze jest zgubiony.
Moje pytanie jest takie, bo poniosłem dość dużo kosztów związanych z zakupem ubrań, kosmetyków butów roboczych (pracuje jako inżynier) i szło ponad 100eur dziennie na te wydatki. Mam paragony. Dostanę zwrot ? Orientuje sie ktoś ? W tym mieście pod bordeaux tylko jeden sklep był otwarty bo covid i reszta zamknieta wiec zmuszony byłem do zakupów w nike. Dlatego takie koszty.
A co z moja walizka ? Jak odzyskać pieniądze które straciłem wraz z walizka, dość dużo sprzętu narzędzi miałem w niej :(
Góra
 Relacje PM off  
 
#624 PostWysłany: 11 Cze 2021 17:39 

Rejestracja: 11 Cze 2021
Posty: 1
Drodzy Forumowicze,

Poszukuję porady w poniższej sprawie. Niecały miesiąc temu przed podróżą LOTem został mi odebrany bagaż podręczny. Obecnie, żeby dostać kartę pokładową trzeba stać w kolejce do bagażu rejestrowanego. Pani wydająca kartę pokładową poprosiła także o bagaż.
Bagaż niestety przyjechał otwarty bez biżuterii, wkładek do aparatu i innych mniej cennych przedmiotów. Zgłosiłam to na miejscu na lotnisku Chopina (wkładki do aparatu znalazły się na lotnisku a biżuteria nie) i wysłałam wszystkie informacje do LOTu. Moja reklamacja została odrzucona i uzasadniona tym, że nie przewóz przedmiotów wartościowych jest na ryzyko pasażera i że LOT S.A. nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z utratą walorów estetycznych bagażu, wynikających z jego normalnego zużycia na skutek eksploatacji, tj. zarysowania, otarcia, wgniecenia; szkody powstałe w wyniku przeciążenia i przeładowania, pęknięcia szwów, wyrwania ząbków suwaków. Nie miałam wcześniej problemów z suwakami i to pierwszy raz, kiedy taka sytuacja mi się przytrafiła.

Zwróciłam się ponownie do lotu z prośbą o ponowne rozpatrzenie sprawy, biorąc pod uwagę, że kupiłam bagaż podręczny, więc nie miałam obowiązku zapoznawaniem się z zasadami przewozu bagażu rejestrowanego. Odpisali, że mój bagaż miał przekraczał 8 kg i kwalifikuje się jako bagaż rejestrowany. Przy odbiorze bagażu nie zostałam poinformowana o tym, że bagaż przekracza limit o w tyk wypadku mogłabym na przykład przełożyć cześć przedmiotów do walizki męże lub założyć kurtkę na siebie. Czy ktoś ma podobne doświadczenie i czy jest sens drążyć sprawę?

Pozdrawiam serdecznie
Góra
 Relacje PM off  
 
#625 PostWysłany: 12 Cze 2021 07:34 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 165
niebieski
Cytuj:
nie miałam obowiązku zapoznawaniem się z zasadami przewozu bagażu rejestrowanego.


z takim argumentem nie
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#626 PostWysłany: 12 Cze 2021 20:31 

Rejestracja: 24 Paź 2020
Posty: 378
niebieski
Przede wszystkim aby zakupić bilet, należy kliknąć "Akceptuje ogólne warunki przewozu".
Zostało to kliknięte? Pytanie w sumie bezzasadne, bo nie da się kupić biletu nie akceptując.
Stąd szanse raczej nikłe, bo rzeczy wartościowe nie powinny być przewożone w bagażu rejestrowanym.
Góra
 Relacje PM off  
 
#627 PostWysłany: 01 Lip 2021 19:14 

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 197
Loty: 63
Kilometry: 183 326
niebieski
Moi drodzy szybkie pytanie o wasze doświadczenia z Iberia. Niestety od soboty jesteśmy bez bagażu rejestrowanego, który do Panamy gdzie teraz jesteśmy dopiero doleci. Z tego co wyczytałem można się starać od przewoźnika o zwrot kosztów, takich rzeczy jak ubrania, kosmetyki itp. Ktoś z was ma doświadczenia w tym temacie? Czy obowiązują jakieś limity? z góry dziękuję
Góra
 Relacje PM off  
 
#628 PostWysłany: 01 Lip 2021 20:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 6589
platynowy
https://www.iberia.com/es/passengers-rights/
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
I uwaga na tych bez honoru;
ot-zaklad,18,152289&p=1358174#p1358174
koronawirus-ogolna-dyskusja,183,161656#p1478122
Góra
 Relacje PM off
becek uważa post za pomocny.
 
 
#629 PostWysłany: 01 Lip 2021 20:58 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 9067
Loty: 320
Kilometry: 542 809
@vegejazz współczuję, miałem kiedyś podobną historię (choć nie z Iberią) - najważniejsze to zbierać wszystkie paragony i rachunki (w obecnych czasach rób też od razu zdjęcia smartfonem). Po powrocie do kraju przedstawiłem linii lotniczej te rachunki i odzyskałem pieniądze. Możesz również sprawdzić warunki swojego ubezpieczenia podróżnego.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#630 PostWysłany: 02 Lip 2021 03:16 

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 197
Loty: 63
Kilometry: 183 326
niebieski
niestety mam ubezpieczenie na wszystko poza opóźnionym bagażem :( Zbieram paragony na ubrania kosmetyki itp. mam nadzieję, że nie będę czekał nie wiadomo jak długo za zwrotem
Góra
 Relacje PM off  
 
#631 PostWysłany: 29 Lip 2021 10:11 

Rejestracja: 09 Sie 2014
Posty: 239
niebieski
Na jaki adres albo formularz wysłać zgłoszenie o zwrot kosztów w związku z opóźnieniem bagażu do Lufthansy? Szukam po stronkach i znalazłem tylko customer.relations@lufthansa.com - ale nie było jednoznacznie napisane ze to dobry adres.

Edit: dobiłem się telefonicznie i Pani potwierdziła adres customer.relations@lufthansa.com
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#632 PostWysłany: 06 Sie 2021 09:49 

Rejestracja: 06 Sie 2021
Posty: 1
Najważniejsze w tej sytuacji są paragony, szukajcie i zbierajcie na dowod ze to wasze :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#633 PostWysłany: 12 Sie 2021 16:13 

Rejestracja: 24 Lut 2012
Posty: 1166
Loty: 118
Kilometry: 254 001
niebieski
Drodzy potrzebuję pilnej porady
Student poleciał na erazmusa do Alesund. Lot był z Warszawy (LOT) z przesiadką w Oslo (dalej SAS). Pierwszy lot samolotem - wiecie jak to jest.
Poleciał z bagażem rejestrowanym, ale w Alesund bagażu nie było.
Poszedł to zgłosić, niby przyjęli zgłoszenie, ustalili, że bagaż jest w Oslo (logiczne skoro tylko tam poleciał) ale nie dali żadnego potwierdzenia. Dostał tylko szczoteczkę do zębów, mini żel do kąpieli i takie tam. Kazali niby śledzić jakiś 10 cyfrowy numer, tyle, że na naklejce bagażowej LOT-owskiej nr jest w innym formacie. Powiedzieli że będą dzwonić i że trzeba będzie odebrać na lotnisku.
Wszystko się działo wczoraj.
Dziś patrzę na naklejkę bagażową a tam tylko Oslo - agent nadał bagaż tylko do Oslo, nic nie mówił aby go odbierać i nadawać ponownie w Oslo.

Gdzie uderzać aby ten bagaż odzyskać? Do LOTu? Jak ustalić czy ktoś go w ogóle szuka? Czy Norwegowie go nie zlali?

Pomóżcie bo biedny student z jedną koszulą na grzbiecie bliski rozpaczy, o matce nie wspominając.

Edit: Bagaż jest już w drodze do punktu przeznaczenia
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
katka256 lubi ten post.
 
 
#634 PostWysłany: 15 Sie 2021 21:11 

Rejestracja: 24 Lip 2021
Posty: 2
Cześć,
Ostatnio został zgubiony bagaz mojego męża, w którym znajdowały się rzeczy jego, moje oraz syna. Zgłosiliśmy wszystkie rzeczy juz na lotnisku, możemy monitorować co się dzieje z bagażem, ale na ten moment cały czas jest status, że szukają walizki.
Ze względu ze byl to dłuższy wyjazd mieliśmy tam całkiem sporo rzeczy. Maz miał wszystkie wakacyjne ubrania, co poskutkowało tym, że musiał zakupić nowe rzeczy. Ja również byłam zmuszona do zakupu kilku rzeczy plus artykuły higieniczne. Czy orientuje się ktoś czy możemy złożyć reklamację i prosić o zwrot kosztów zarówno za zakupione rzeczy dla męża jak i dla mnie mimo ze bagaz byl pod jego danymi?
I czy oprócz takich kosztów można złożyć wniosek o odszkodowanie czyjest tylko ta opcja zwrotu kosztów?
Góra
 Relacje PM off  
 
#635 PostWysłany: 26 Paź 2021 21:11 

Rejestracja: 21 Cze 2012
Posty: 16
Mam pytanie do bardziej doświadczonych - po wyładowaniu i odebraniu walizki rejestrowanej po wyjściu z lotniska zauważyłem ze jest pęknięta oraz jeden z suwaków jest uszkodzony. Niestety nie zgłosiłem tego na terminalu wiec nie mam numeru PIR. Jak tylko zobaczyłem szkodę to zadzwoniłem do ubezpieczenie, a mam takowe poprzez Diners Club Premium Vintage ale oni proszą o przesłanie numeru PIR. Lot Ryanair z Walencji do Modlina. Czy jest jakaś szansa na otrzymanie numeru PIR nie zgłaszając szkody na lotnisku? Czy bez takiego numeru jest szansa ze ubezpieczyciel uzna taka reklamację?
Góra
 Relacje PM off  
 
#636 PostWysłany: 26 Paź 2021 22:33 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 4524
Loty: 303
Kilometry: 582 339
Prawo mówi jasno-> reklamacje należy zgłosić przed opuszczeniem lotniska. Linia a szczegolnie Ryan może olać temat po takim czasie. Ale pojawia sie zaraz historie jak za czekolade przyjeli reklamacje :)
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 27 Paź 2021 09:39, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off
p.wl lubi ten post.
 
 
#637 PostWysłany: 03 Lis 2021 11:55 

Rejestracja: 16 Sie 2021
Posty: 2
Linia opóźniła mi bagaż o 3 doby. Zgłosiłem im to, ale niestety nie mam paragonów za zakupione rzeczy. Czy mogę liczyć na jakąś rekompensatę bez paragonów? czy jest gdzies jakis zapis prawny, ze cokolwiek sie nalezy?
ktoś/coś?
Góra
 Relacje PM off  
 
#638 PostWysłany: 03 Lis 2021 13:50 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 6589
platynowy
Nie.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
I uwaga na tych bez honoru;
ot-zaklad,18,152289&p=1358174#p1358174
koronawirus-ogolna-dyskusja,183,161656#p1478122
Góra
 Relacje PM off  
 
#639 PostWysłany: 03 Lis 2021 14:23 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 206
oskiboski napisał(a):
Prawo mówi jasno-> reklamacje należy zgłosić przed opuszczeniem lotniska. Linia a szczegolnie Ryan może olać temat po takim czasie. Ale pojawia sie zaraz historie jak za czekolade przyjeli reklamacje :)
A gdzie to się konkretnie zgłasza? Na każdym lotnisku jest jakiś jeden taki punkt czy jak? Jeśli jeden to jak tego szukać?
_________________
Ceterum censeo szkoły należy otworzyć.
Góra
 Relacje PM off  
 
#640 PostWysłany: 03 Lis 2021 14:27 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1599
platynowy
Taki punkt jest zawsze w hali gdzie odbiera się bagaże z taśmy.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 651 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group