Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 576 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Autor Wiadomość
#561 PostWysłany: 09 Wrz 2019 01:37 

Rejestracja: 11 Lip 2017
Posty: 105
Hej. Lufa zgubila moj bagaz, doszedl nastepnego dnia rano (a ladowalem poprzedniego o 16)
Czy moge wnioskowac o jakies odszkodowanie? Nie chodzi mi o zwrot kosztow za paste do zebow, ale odszkodowanie za samo zgubienie bagazu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#562 PostWysłany: 09 Wrz 2019 02:16 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4956
platynowy
A jaką konkretnie szkodę poniosłeś?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#563 PostWysłany: 09 Wrz 2019 11:17 

Rejestracja: 11 Lip 2017
Posty: 105
Bagaz dostarczony nastepnego dnia, wiec nie moglem korzystac z rzeczy ktory przywiozlem, dostarczyc prezentow na impreze, na ktora zmierzalem tego wieczora, kupic zadnych ubran i calej reszty rzeczy (bo niedziela) i pozostala masa niedogodnosci?

To chyba logiczne? Co to w ogole za pytanie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#564 PostWysłany: 09 Wrz 2019 11:21 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1673
złoty
Nic nie dostaniesz.
Góra
 Relacje PM off  
 
#565 PostWysłany: 09 Wrz 2019 11:32 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4956
platynowy
@olekskw
Czyli żadnej szkody nie poniosłeś.
Jeśli umowa zawarta z przewoźnikiem nie zawiera w treści rekompensaty w takim przypadku, to niczego nie dostaniesz.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#566 PostWysłany: 26 Wrz 2019 10:41 

Rejestracja: 28 Mar 2011
Posty: 5
HejHej,
Sytuacja wyglada tak, że na koncu lotu JFK-KBP-WAW, juz na Okreciu odebrałem rejestrowana walizke z oderwanym kółkiem, sprawe zgłosiłem od razu na Okęciu, polecili mi wyslac pismo do Ukrainian. Na wynik reklamacji czekałem ponad 4 miesiące (zaznaczają, ze na każdą odpowiedz mają czas do TRZECH miesięcy...). Kazali wysłać orzeczenie, że nie da się walizki naprawić - co zrobiłem. Ostateczną odpowiedz otrzymalem dzisiaj - że linia z zadeklarowanej wartości walizki 250zł raczy mi oddać 30% sprytnie wyliczając, że walizka tyle była warta . Nie jest to dla mnie satysfakcjonujące rozwiązanie, nie używałem obecnie 30% ani 70% walizki, poza tym nie kupię za 75zł teraz podobnej walizki.
Prosze o pomoć co jeszcze moge zrobic w tej sytuacji, może ktoś ma doświadczenie z UIA?
W załączniku pismo.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 26 Wrz 2019 16:17, edytowano w sumie 1 raz
30 >< 70
Góra
 Relacje PM off  
 
#567 PostWysłany: 26 Wrz 2019 10:48 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 228
srebrny
Pisac do nich az zaczna cie ignorowac
Góra
 Relacje PM off  
 
#568 PostWysłany: 26 Wrz 2019 11:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1323
Loty: 189
Kilometry: 399 636
złoty
Ale czego oczekujesz? Że za starą i zużytą walizkę wyślą ci dwie nowe?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#569 PostWysłany: 26 Wrz 2019 11:05 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1364
złoty
Tutul tematu jest mylacy. Rezultat w ogole nie jest zaskakujacy.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
becek uważa post za pomocny.
 
 
#570 PostWysłany: 26 Wrz 2019 11:11 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1167
złoty
@wojtekrk

Jak ty to liczysz?

Ostateczna odpowiedz otrzymalem dzisiaj, że linia z zadeklarowanej wartości walizki 250zł raczy mi oddać 70% sprytnie wyliczając, że walizka tyle była warta.

250PLN - 70% =75PLN
Góra
 Relacje PM off  
 
#571 PostWysłany: 26 Wrz 2019 11:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3058
Loty: 249
Kilometry: 415 497
HON fly4free
elwirka napisał(a):
Ale czego oczekujesz? Że za starą i zużytą walizkę wyślą ci dwie nowe?

mi dolfi1920 dokladnie w ten sposob wymienilo 2 walizki na przestrzeni ostatnich paru lat - w jednej urwany suwak, w drugiej wybita dziura

obie okazaly sie "nienaprawialne" (druga moze tak, pierwsza naprawilem potem za 30zl 8-) ), pytali za ile kupilem, sprawdzilem ze 600zl 4 lata temu, i dostalem voucher na 600zl+10% do ich sklepu (wybor niestety ograniczony, i ceny wyzsze niz w sklepach w internecie, ale moglem sobie wybrac dowolny bagaz i ewentualnie troche doplacic do lepszej)
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#572 PostWysłany: 26 Wrz 2019 11:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5010
złoty
Może jakąś używaną kupisz za takie pieniądze.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Noclegi pod Barceloną
Góra
 Relacje PM off
LonDynia uważa post za pomocny.
 
 
#573 PostWysłany: 26 Wrz 2019 11:26 

Rejestracja: 31 Maj 2018
Posty: 406
srebrny
poszukaj po ile uzywane chodza na allegro i im napisz ze sa po tyle - jak wiecej to napisz ze zle licza, jak mniej to wez 70zl i taka kup

tylko ze jak widzisz, czekales 3 miesiace, linia tez taka ze ja bym sie niczego nie spodziewal wiec jakikolwiek zwrot cieszy

edit:
ps, ja nigdy z bagazem nie latam wiec sie tym nie interesowalem, raz mi w Etihadzie odkrecono i oprozniono pol butelki dobrego alkoholu (w abu dhabi) i linia powiedziala ze nie jest za to odpowiedzialna - to tak z punktu widzenia "normalnej" lini 8-)
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
wojtekrk uważa post za pomocny.
 
 
#574 PostWysłany: 26 Wrz 2019 11:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3058
Loty: 249
Kilometry: 415 497
HON fly4free
wojtekrk napisał(a):
(...) @zbyhu o takie rozwiązanie mi chodziło, myślisz,że jest sens się od tego w jakiś sposób odwoływać? Jeśli tak to co im napisać? Przypominam o żałosnym czasie jaki mają na odpowiedź (do 3 miesięcy)

szczerze to nie wiem co mozesz napisac... powolac sie na to ze 75zl nie naprawia Twojej szkody, bo nie wystarczy na kupno zadnego bagazu i nie powinni w ogole stosowac wspolczynnikow na deprecjacje wartosci walizki, ze zamiast zwrotu gotowki proponujesz ze oni sami przysla nowy bagaz w ramach naprawy tej szkody

widac ze maja diametralnie inne podejscie niz przewoznicy typu Lufthansa. Mialem tez kiedys uszkodzona torbe na fotelik samochodowy w Wizzairze i tez musialem zalatwiac to z nimi bezposrednio a nie z dolfi1920 ale oddali oddali calosc kwoty (~200zl)

BTW kolezanka ostatnio naprawiala walizke Puccini pogwarancyjnie u nich w serwisie, urwaly sie kolka (nie podczas lotu tylko tak po prostu), nie chciala jej wyrzucac bo w sumie poza tym nic jej nie dolegalo. Naprawa zajela troche dlugo bo ze 2 miesiace ale wymienili te kolka za dokladnie 30zl. (wspominam o tym bo raz mozesz probowac te walizke naprawiac potem sam (bez wzgledu na to co Ukrainian Ci zwroci, a dwa trzeba takie zachowania mocno chwalic)
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off
wojtekrk lubi ten post.
wojtekrk uważa post za pomocny.
 
 
#575 PostWysłany: 26 Wrz 2019 12:16 

Rejestracja: 28 Mar 2011
Posty: 5
@zbyhu dzięki spróbuje rzeczywiście, lepiej żałować coś co się zrobiło niż odwrotnie.
Góra
 Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#576 PostWysłany: 18 Paź 2019 18:55 

Rejestracja: 18 Paź 2019
Posty: 2
Hej, pisze tutaj dlatego, że nie mogę założyć nowego tematu ( nie wiem dlaczego)
Mianowicie, ktoś z was może orientuje się, o postępowaniu reklamacyjnym linii Ryanair Sun za uszkodzony bagaż? Przedstawię moją sytuację, został uszkodzony bagaż, oczywiście wszystko zgłoszone na lotnisku oraz potwierdzone na stronie Ryanair, ale Ryanair żąda ode mnie dowodu zakupu walizki, którego w zasadzie nie posiadam. Dostałam takie info:

In order for us to process your claim, you will need to submit a copy of the receipt of purchase or a copy of the bank or credit card statement, showing the value and date of purchase, for the damaged item.
If it is possible for the damaged item to be repaired, you will need to submit the relevant invoice for the cost of the repair by return email.

In accordance with the Montreal Convention and Ryanair's General Terms and Condition of Carriage, the settlement figure for this claim has been determined by reference to the value of the damaged item, less depreciation for wear and tear. If the required proof of purchase is not received, Ryanair will refer the claim to our insurance loss adjustors for assessment. They will assess this claim in the same way as lost air cargo, based on the weight of the un-receipted item, at a rate of 19SDR's per kilogram.

Chciałabym czy może ktoś miał taką sytuację? Jaki był przelicznik? Czy kwota odszkodowania nie jest krzywdząca?

Z góry dzięki,

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 576 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group