Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 565 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następna
Autor Wiadomość
#521 PostWysłany: 15 Cze 2019 22:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Kwi 2014
Posty: 225
Panowie i Panie proszę o pomoc, mojej żonie zagubul8 bagaż rejestrowany.
A więc tak
Lecielismy LOT z Chicago do Wilna z przesiadką w Warszawie. W Warszawie było opóźnienie i awaria samolotu to po paru godzinach dali nas do innego samolotu. Idziemy w Wilnie po bagaż i mój jest, a żony nie ma...siedzial jakiś typ w Wilnie od bagazow(jakiś pokoj) i się pytamy. On mówił że to tu nie ma i w Warszawie jest podobno i że tym się zajmie. Ale dzwonilismy i do Warszawy nikt nic nie wie, oni mówią żeby zgłosić reklamację w Wilnie. Ale jak to?
Góra
 Relacje PM off  
 
#522 PostWysłany: 15 Cze 2019 22:23 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1637
złoty
Co jak? Zgłoś reklamację w Wilnie, jak go znajdą, to go dowiozą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#523 PostWysłany: 16 Cze 2019 00:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Kwi 2014
Posty: 225
Zgłosiliśmy dla chłopaka co był ma lotnisku i zajmował się bagazami. Powiedział, że napisze do Warszawy i będą że mną się kontaktować jutro.


Ostatnio edytowany przez marcino123, 17 Cze 2019 15:20, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#524 PostWysłany: 16 Cze 2019 12:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4806
platynowy
Masz pisemne potwierdzenie zgłoszenia?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#525 PostWysłany: 16 Cze 2019 13:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Kwi 2014
Posty: 225
Ogólnie to wyszło tak.
Dzwoniłem na lotnisko Wilnie. Pierwszy raz odebrali i mówili, że u nich nie ma bagażu. Podał jakiś zły nr telefonu do jakies sekcji. Dzwonilismy drugi raz na lotnisko w Wilnie to...Nie odebrali :)
Dzwonilismy do LOT, działu zajmującym się bagażem. I powiedzieli, że kolejny raz lotnisko w Wilnie nie daje żadnego potwierdzenia, że oddalają ludzi z kwitkiem. Ale okazało się, że jest w Wilnie bagaż dzisiaj dotarł do Wilna i postaraj się jak najszybciej wysłać.


Ostatnio edytowany przez marcino123, 17 Cze 2019 15:20, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#526 PostWysłany: 16 Cze 2019 22:52 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3491
złoty
@BrunoJ: z praktyki to najpierw najlepiej bez zbędnej zwłoki do linii lotniczej i możesz też równocześnie wstępnie zgłosić szkodę w TU z zastrzeżeniem, że czekasz na odpowiedź linii - w tej sytuacji zwykle mi przyjmowano takie zgłoszenie i proszono o kontakt po otrzymaniu odpowiedzi od linii lotniczej.
_________________
Veni, vidi, volo
Góra
 Relacje PM off  
 
#527 PostWysłany: 17 Cze 2019 18:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Kwi 2014
Posty: 225
Dostaliśmy walizkę od kuriera i walizka jest rozwalona. Gdzie to zgłosić?
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#528 PostWysłany: 17 Cze 2019 18:38 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4806
platynowy
Protokół szkody w momencie odbioru w obecności i z podpisem kuriera - od tego zacznij. A potem reklamacja do przewoźnika i/lub zgłoszenie do firmy ubezpieczeniowej.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#529 PostWysłany: 17 Cze 2019 18:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2296
srebrny
@marek2011
Oczywiście do linii zgłosiłem w ciągu kilku dni, czyli praktycznie od razu. W ciemno założyłem że linia łyknie temat, z racji że wydałem coś 110EUR (w PLNach), a linia deklaruje 75EUR/doba, nie więcej niż 500 całość. Po kilku dniach dostałem maila, że mój przypadek został rozpatrzony, jest im bardzo przykro, bla, bla, bla... , a pieniążki są w drodze na wskazane konto. Teraz jest więc już zamknięty, pozytywnie.
Miałem drobną zagwozdkę, bo bilety kupowałem z norweskimi danymi, a przelew chciałem do PL - wprost im napisałem we wniosku, że wydatki były poniesione w PL, polską kartą kredytową, stąd taki wybór. Ale nikt nie spytał nawet, więc chyba im nie robi.
Na karcie limit ubezpieczenia jest większy niż 500EUR, zakładam, że to ubezpieczenie może pokryć koszty powyżej limitu linii, gdyby jednak zamarzył mi się kolejny garnitur czy lakierki. Ale na siłę nie chciałem czarować, mając już w którymś momencie pewność, że walizka dojedzie przed kolejnym lotem.

@wiater
uszkodzoną walizkę zgłaszasz normalnie jako complain do linii lotniczych, nie wiem czy w LOT można online. W teorii opóźnienie i uszkodzenia to dwa osobne przypadki (kwoty odszkodowania powinny się dodać).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#530 PostWysłany: 17 Cze 2019 18:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Kwi 2014
Posty: 225
boots napisał(a):
Protokół szkody w momencie odbioru w obecności i z podpisem kuriera - od tego zacznij. A potem reklamacja do przewoźnika i/lub zgłoszenie do firmy ubezpieczeniowej.


Wypełnił i zrobiliśmy zdjęcie, bo nie miał drugiej kartki. Zdjęcie starczy?
Góra
 Relacje PM off  
 
#531 PostWysłany: 17 Cze 2019 18:48 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4806
platynowy
Nie wiem - zdjęcie to nie dokument.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#532 PostWysłany: 17 Cze 2019 21:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Kwi 2014
Posty: 225
Jeżeli nie mam paragonu za walizkę, to jest jakaś szansa na odszkodowanie? W ogóle jest jakaś firma, która zajmuje się odszkodowaniami?
Góra
 Relacje PM off  
 
#533 PostWysłany: 17 Cze 2019 21:54 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4806
platynowy
Tak, jest szansa.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#534 PostWysłany: 17 Cze 2019 22:15 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 258
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
Mi kiedyś LH zaproponowała za uszkodzoną walizkę, albo ryczałt 400 zł, albo koszt zakupu walizki na podstawie paragonu. Ponieważ za walizkę zapłaciłem 269 zł, to skorzystałem z opcji nr 1 :-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#535 PostWysłany: 17 Cze 2019 22:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2296
srebrny
Z zależności od linii są różne podejścia, mnie LH odpytywała o wartość zakupu walizki i ile miała lat. A potem marudzili, że przy nikłej wartości ponad 5 latach to w zasadzie już się nic nie należy. Ale nie ma co dywagować, trzeba po prostu złożyć kwity i ewentualnie odpowiadać na pytania.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#536 PostWysłany: 25 Cze 2019 19:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2019
Posty: 28
Mój bagaż został mocno uszkodzony. Oczywiście zgłosiłem dla linii lotniczej(LOT). Odpisali, że naprawia bagaż, a jak się nie uda kupią nowy.
Poinformowałem, że nie chce na prawy, a chce co najwyżej nowy.
Czy mogę ubiegać się o pieniądze?
Góra
 Relacje PM off  
 
#537 PostWysłany: 25 Cze 2019 19:54 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5350
HON fly4free
Ubiegać się możesz,z jakim to będzie skutkiem trudno wyrokować.
Góra
 Relacje PM off  
 
#538 PostWysłany: 03 Lip 2019 13:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sty 2013
Posty: 25
Witajcie,

bardzo proszę o pomoc. Po powrocie z Korfu, okazało się, że walizka jest rozbita i nie nadaje się do dalszego użytku. Złożyłam reklamacje, gdzie zaznaczono, że uszkodzenie jest duże a deklarowana wartość walizki to 100 Euro. Od Ryanaira dostałam wiadomość (wklejam poniżej). Proszę o pomoc czy rzeczywiście muszę im przedstawić fakturę za naprawę tych kółek? Jest to lekko absurdalne i nie ma sensu. Tak samo muszę mieć paragon za tę walizkę? Czy można to jakoś obejść, żeby zwrócili koszty walizki? Dziękuje bardzo za każda wskazówkę i pozdrawiam!

We refer to your online baggage claim dated 26 of June 2019.

We have noted that the report of the damage, under PIR Ref: CGNFR11965 confirms that the damage is to the wheels.

In order to processes a direct claim with the airline you will need to submit an invoice from the manufacturer or their appointed service agent for the repair or replacement of the wheels.

Please note that the confirmation of the damage being irreparable will only be accepted if it is received on the manufacturers, or their appointed service agent's, headed paper. It must also include the brand name of the item and a full description of the damage. Correspondence from the shop of purchase will not be accepted.

We must point out that our appointed Service Agent and our Insurance Assessor may require your original receipt of payment and the damaged item in the future.

In order to processes any payment you may be due as efficiently as possible, we ask that you upload your documentation, along with your bank details by replying to this email.

ACCOUNT HOLDER NAME:
BANK NAME/:
SWIFT/BIC CODE:
IBAN NUMBER:

On receipt of the same, we will endeavour to process your payment without delay.
Góra
 Relacje PM off  
 
#539 PostWysłany: 05 Lip 2019 17:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2019
Posty: 28
Jeżeli nie zgadzam się z decyzją LOT w sprawie odszkodowania za zniszczony bagaż(proponują mi jakaś zniżkę na walizkę, czyli muszę kupić! 😂 a chcę by albo dali kasę za walizkę, albo przysłali nową taką samą która mam) to gdzie mam się zgłosić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#540 PostWysłany: 05 Lip 2019 17:04 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4806
platynowy
Do sądu.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 565 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group