Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 518 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna
Autor Wiadomość
#461 PostWysłany: 15 Sie 2018 07:41 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1436
złoty
@supraz: Dla mnie Azja jest pechowa pod tym względem. W Indiach pękła mi skorupa walizki z ABS (można powiedzieć, że w pełni zapakowanej), w Tajlandii uszkodzili mi walizkę z poliwęglanu. Za to mam materiałową kabinówkę kupioną z 10 lat temu za kilkadziesiąt zł. w Carrefourze, z którą odbyłem ze 20 lotów, nosiłem w niej tackę piwa (już na miejscu ;) ), i oprócz startych kółek, nic jej nie jest. Nie ma normy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#462 PostWysłany: 17 Sie 2018 00:36 

Rejestracja: 26 Sty 2016
Posty: 26
Witam
Mam uszkodzenie walizki przez Small Planet - wszystko zgłoszone. Po niecałym miesiacu przyszedł e-mail o uzupełnienie dokumentacji zdjęciami - dosłałem. Od tego czasu (40 dni) - cisza, nie odpowiadają na e-maile, nie ma żadnych wieści.
Pytanie - gdzie zgłosić to dalej lub komu ? Ktoś temat przerabiał ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#463 PostWysłany: 23 Sie 2018 01:25 

Rejestracja: 23 Sie 2018
Posty: 1
18 dolecialem do japonii, niestety mój bagaż już nie. Dostalem zapewnienie że w ciągu 1 dnia mi go dostarczą, ale przez pierwsze 3 dni codziennie zmienialem hotel zgkdnie z pkanem, a dzisiaj wylatuje na 7 dni na okinawe. Podalem adres na okinawie zeby mieli wiecej. czasu i aby bagaz na pewno dotarł. aeroflot napisał że bagaż dotarl do tokio i zostal nadany firmą kurierską do okinawy. Podobno Ma dotrzeć 28 czyli w dzień przed wylotem, czyli praktycznie całe wakacje zostałem bez leków butów ubrań bielizny itp. linnia nie odpisuje na moje maile, ot zwykle terribly sorry i tyle....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#464 PostWysłany: 23 Sie 2018 03:55 

Rejestracja: 10 Sie 2017
Posty: 336
srebrny
@Chinchill Dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoją historią. Dzięki temu możemy tworzyć jedną wspólnotę. Kto jeszcze chciałby zabrać głos?

A na poważnie - zbieraj wszystkie paragony/rachunki, które dokumentują Twoje wydatki spowodowane przez opóźnienie bagażu -> następnie grzeczny acz stanowczy mail do Aeroflotu - dodatkowo polecam kontakt przez FanPage - czy to Ćwierkacz czy Twarzoksiążka.
_________________
The Fire, baby. It'll burn us both. It'll kill us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine. Always... and never.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#465 PostWysłany: 07 Wrz 2018 17:12 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2520
srebrny
Miał ktos sytuacje, ze Air China zagubila mu bagaż, albo ma wiedzę na temat limitu rekompensaty na zakup rzeczy pierwszej potrzeby?! Czy w ogóle, ta linia cos takiego zna?! ;)
Czekam dwa dni na opóźniony bagaż,a Air China póki co nie odpisuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#466 PostWysłany: 10 Wrz 2018 13:51 

Rejestracja: 07 Wrz 2018
Posty: 1
Dobrze ,ze macie dokument PIR - jak nie doleci, to składać jeszcze reklamację u danego przewoźnika i ostatecznie będzie wycena bagażu. Na pewno dana Linia lotnicza ma swój regulamin odnośnie niedostarczenia walizki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#467 PostWysłany: 03 Paź 2018 21:01 

Rejestracja: 03 Paź 2018
Posty: 4
Witam,

Potrzebuję szybkiej porady. W ostatni piątek lecąc liniami Wizzair rozbito mi bagaż rejestrowany – walizkę. Punkt reklamacji na lotnisku był zamknięty i powiedziano mi na lotnisku, że w takiej sytuacji trzeba napisać do tego punktu maila i oni się ze mną skontaktują. Email został wysłany w piątek i do tej pory (mija właśnie 6 dzień) nikt się ze mną nie skontaktował. Boję się, że chcą zignorować moją skargę i nic z tym nie zrobią. W związku z tym mam pytanie, czy powinnam również skontaktować się bezpośrednio z Wizzair czy tylko czekać na odpowiedź z lotniska. Pierwszy raz mam taką sytuację, więc nie wiem, jak postąpić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#468 PostWysłany: 03 Paź 2018 21:04 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 190
Loty: 63
Kilometry: 94 014
niebieski
Bez papierów z lotniska raczej Wizz nic nie zapłaci. Bombarduj lotnisko, może zadzwoń?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#469 PostWysłany: 03 Paź 2018 21:08 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 13442
Loty: 325
Kilometry: 430 274
Zbanowany
Istnieje coś takiego jak telefon?
_________________
I'd be a stranger again
In my own land
The days are O.K


Don't be afraid to wander, don't be afraid to eat a bad meal. You know, if you do not risk the bad meal, you'll never get the magical one. - Anthony „Tony” Bourdain

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#470 PostWysłany: 03 Paź 2018 21:19 

Rejestracja: 03 Paź 2018
Posty: 4
-- 03 Paź 2018 21:11 --

Lot był z Polski do Anglii, także lepiej byłoby załatwić problem emailem, bo różnie była z rozumieniem angielskiego północnego akcentu u mnie.

-- 03 Paź 2018 21:19 --

Czyli jedynym pomysłem jest zapytanie telefoniczne (lub emailowe) lotniska? Do Wizzair na razie nie powinnam pisać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#471 PostWysłany: 04 Paź 2018 03:39 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2520
srebrny
Możesz pisać, ale jak juz wspomniano bez papieru z lotniska nie bedą skłonni wziąć odpowiedzialności.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#472 PostWysłany: 05 Paź 2018 21:57 

Rejestracja: 03 Paź 2018
Posty: 4
Dziękuję za odpowiedzi. Otrzymałam w końcu numer zgłoszenia PIR. Czy teraz muszę pisać bezpośrednio do Wizzair czy kontaktować się od razu z firmą zajmującą się na prawą bagażu w imieniu Wizzair?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#473 PostWysłany: 09 Paź 2018 07:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 197
Loty: 104
Kilometry: 143 742
niebieski
Hej,
Lot z WAW do ALA przez TSE. W Astanie mialem 50min przesiadki (wszystko na jednym bilecie naturalnie). Ja dałem rade, bagaż juz nie. Dostalem pusty dokument PIR tylko z podanym numerem „file reference number”. Bagaz dolecial do hotelu po ponad 7h. Jest szansa na jakąś rekompensate? Powinienem pisać do lotu czy do airastany?
_________________
Cudowne Alpy w malutkim Liechtensteinie
Po więcej relacji zapraszam na mój blog Gotowi do drogi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#474 PostWysłany: 09 Paź 2018 07:29 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4802
HON fly4free
@smarzyk 7 godzin to super czas jak na zaginiony bagaż.Jeśli rekompensata to raczej symboliczna.Masz jakieś rachunki za zakupy niezbędnych rzeczy?Jeśli tak to może LOT zwróci.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#475 PostWysłany: 09 Paź 2018 08:08 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 2344
złoty
@smarzyk
nie licz na nic z tytułu samego opóźnienia - zresztą 7 godzin to jest nic
możesz co najwyżej liczyć na zwrot kosztów NIEZBĘDNYCH wydatków w tym czasie (tzn. w ciągu tych 7 godzin opóźnienia), ale musisz udowodnić (może raczej - przekonać LOT), że wtedy było to naprawdę konieczne
:arrow: Problemy z bagażem
Cytuj:
W przypadku opóźnienia całego bagażu poza krajem zamieszkania pasażera PLL LOT gwarantują zwrot kosztów poniesionych na zakup najpotrzebniejszych rzeczy w czasie oczekiwania na bagaż (artykułów toaletowych, bielizny, ubrań) do wysokości 100 USD.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#476 PostWysłany: 09 Paź 2018 19:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 197
Loty: 104
Kilometry: 143 742
niebieski
Dzieki! Wlasciwie raczej utwierdziliscie mnie w tym przekonaniu. Raczej na za wiele nie liczylem. Co wiecej niczego nie kupowalem, bo troche liczylem sie z tym ze nie zdaza przeladowac mojego bagazu i nie zaskoczyli mnie. Ciesze sie ze dostalem go tego samego dnia, bo kolejnego jechalem dalej. Jedyne straty to troche nerwow i pol godziny wiecej na lotnisku.
_________________
Cudowne Alpy w malutkim Liechtensteinie
Po więcej relacji zapraszam na mój blog Gotowi do drogi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#477 PostWysłany: 18 Lis 2018 22:05 

Rejestracja: 26 Paź 2014
Posty: 1
Wracałam do Warszawy dwoma liniami (jeden bilet): na trasie Koror-Seul-Moskwa z Korean Air, a z Moskwy do Warszawy z LOT-em. Uszkodzono mi bagaż (tylko torbę). Do ktorego przewoznika powinnam zlozyc reklamację? Poki co zlozylam do LOT ale moze i do KA powinnam?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#478 PostWysłany: 18 Lis 2018 23:05 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1656
złoty
Do LOT (zawsze odpowiada ostatni).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#479 PostWysłany: 29 Lis 2018 01:15 

Rejestracja: 28 Lis 2018
Posty: 1
Witam serdecznie,
dobijam do grona "szczęśliwców" z zagubionym bagażem i proszę o jakieś wskazówki i porady

Lot: Greenville (Spartanburg) ---> Dallas ---> Paryż CDG

W Dallas miałem tylko 40 minut na przesiadkę (dziękuję pracodawcy za pomysł) z czego 15 minut opóźnienia miałem z Greenville, także na styk. Po przylocie do Paryża (wtorek rano) oczywiście bagażu nie ma. Sprawę zgłosiłem, podałem adres we Francji (gdzie zostaje do piątku) oraz polski. Oczywiście obiecano mi dostarczenie na następny dzień, ale walizki oczywiście dzisiaj nie było. Mam nadzieję, że jutro będzie. Ale jeśli nie to jak mogę uzyskać odszkodowanie za opóźnienie bagażu bo niestety ale muszę sobie kupić ubrania i do pracy (w walizce były ubrania safety) i do użytku codziennego? Miał ktoś coś podobnego z American Airlines? I czy sa jakieś organizacje pomagające w takich przypadkach..zostawili mnie bez niczego we Francji w kolejnej pracy...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#480 PostWysłany: 29 Lis 2018 01:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 3636
platynowy
wiisixtythreePL napisał(a):
Miał ktoś coś podobnego z American Airlines? I czy sa jakieś organizacje pomagające w takich przypadkach..zostawili mnie bez niczego we Francji w kolejnej pracy...

Ja skontaktowalem sie z AA i powiedzieli, ze moge dokonac zakupu podstawowych rzeczy, co tez uczynilem.

uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597&p=1072828&hilit=walizka#p1072828 #394

Kod:
Thank you for providing the requested bank details.

Your settlement details have been sent to our regional accounting office for processing. Please allow up to 30 days for the transfer of funds to your bank account.

Your continued patience is greatly appreciated.

I’m glad you’ve chosen to fly with American Airlines and hope that you'll give us another chance.


Sincerely,
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, obróci się p. tobie i nie bądź tchórzem i kłamcą!

Z Kiruny na Socotrę / zorze polarne, mleko wielbłądzie etc.
Afryka / Gorilla Trekking
Biegun lodołamaczem atomowym -> pw
Antarktyda / Polska Stacja Arctowski -> pw
Czarnobyl -> pw
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 518 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group