Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 765 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Następna
Autor Wiadomość
#741 PostWysłany: 07 Gru 2022 13:38 

Rejestracja: 06 Gru 2022
Posty: 4
Dzięki!
Oczywiście zamknęli już moje roszczenie jako rozwiązane. Nawet pomimo mojej odpowiedzi.
Co w takim przypadkach pozostaje? Tylko droga sądowa?
Góra
 Relacje PM off  
 
#742 PostWysłany: 07 Gru 2022 17:43 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7597
srebrny
Jesteś pewien, że kasa Ci się należy?
Góra
 Relacje PM off  
 
#743 PostWysłany: 08 Gru 2022 14:04 

Rejestracja: 06 Gru 2022
Posty: 4
Tak.
Góra
 Relacje PM off  
 
#744 PostWysłany: 08 Gru 2022 14:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7597
srebrny
No to kieruj pozew do sądu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#745 PostWysłany: 08 Gru 2022 21:38 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 6166
HON fly4free
@lolul: przeanalizuj sobie, zanim ewentualnie pójdziesz do sądu, co kupiłeś i czy ten zakup był niezbędny w tych okolicznościach, w jakich się znalazłeś.
Góra
 Relacje PM off  
 
#746 PostWysłany: 13 Gru 2022 14:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 569
srebrny
Jeszcze w temacie Dolfi 1920. Reklamacja naszego bagażu uszkodzonego przez LH bądź lotnisko KTW została bardzo szybko pozytywnie rozpatrzona. Przyznano kredyt w sklepie Dolfi 1920, ale bez solidnej dopłaty nie było tam nic, co by nam pasowało. Zostawilismy sprawę do zastanowienia na przyszłosć, a będąc bardzo zajęty ignorowałem kolejne maile Dolfi, żeby jednak cos wybrać. Ku mojemu zaskoczeniu pewnego dnia pojawiła się informacja, że cos do nas zostało wysłane kurierem. Dolfi wysłało trochę zbliżoną walizkę do tej uszkodzonej, więc ostatecznie skonczyło się w miarę pozytywnie.
_________________
Moje relacje: WIetnam - taki piękny chaos
Singapur, Kuala Lumpur, Japonia
Meksyk: Relacje z podróży » Ameryka Północna » Ale Meksyk!
Chiny: Relacje z podróży » Azja Południowo-Wschodnia »Azja Południowo-Wschodnia »Pekin i Szanghaj - czyli nigdzie nie lecimy
Góra
 Relacje PM off
KamcioPL lubi ten post.
 
 
#747 PostWysłany: 14 Gru 2022 20:21 

Rejestracja: 17 Paź 2022
Posty: 1
uszkodzony bagaż ENTERAIR -uszkodzona walizka nowa / wyrwane kołko/ koszt zakupu około 400 zł - nie była uzywana to pierwszy lot i dostałam maila ,ze moga mi zapłacić 140 zł / policzono amortyzację/ walizka zakupiona w sierpniu 2021 uszkodzona pażdzierik 2022. Napisłam maila ,że minumim 250 zł. Czy mieliście taki problem ??
Góra
 Relacje PM off  
 
#748 PostWysłany: 14 Gru 2022 22:27 

Rejestracja: 14 Wrz 2019
Posty: 100
140 zł na zakup nowej walizki czy na nowe kółko? Kółko da się zmienić czy nie, bo walizka pęknięta? Walizka jest jakiejś marki? Amortyzacje ustala linia lotnicza a nie Dolfi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#749 PostWysłany: 11 Sty 2023 18:05 

Rejestracja: 11 Sty 2023
Posty: 1
Cześć, szukam porady - wrocilam wczoraj z podróży i niestety LOT nie dostarczył mojego bagażu.
Powrót MRU-CDG-WaW. Bagaz nadany w MRU bezpośrednio do WAW. Na lotnisku w WAW okazało się, że bagaz nie doleciał. W momencie zgłaszania rezerwacji brak info gdzie się znajduje. Dopiero wczoraj wieczorne okazało sie, że został w CDG. Dziś Ok 16 info o tym, że bagaz doleciał do WAW. Czy w tej sytuacji mam prawo do jakiejkolwiek rekompensaty? Zostałam bez całego bagażu, w którym znalazły sie wszystkie podstawowe rzeczy. Bagaz był dodoatkowo u ubezpieczony w TU. Z góry dzięki za pomoc
Góra
 Relacje PM off  
 
#750 PostWysłany: 11 Sty 2023 18:17 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7597
srebrny
A to w domu nie masz podstawowych rzeczy?
Co mówią warunki ubezpieczenia?
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#751 PostWysłany: 11 Sty 2023 23:49 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 6166
HON fly4free
Po pierwsze "rekompensata" dotyczy faktycznie poniesionej szkody w wyniku opóźnienia bagażu - miałaś jakieś wydatki z tym związane i jakie?
Po drugie vide uwaga @boots
Po trzecie praktyczna wskazówka na przyszłość : masz loty przesiadkowe różnymi liniami spoza jednego sojuszu - zawsze przed boardingiem kolejnego lotu podejdź do agentów, pokaż potwierdzenie nadania bagażu i poproś, aby upewnili się, czy bagaż zostanie prawidłowo przeładowany. Dwa razy enter w komputerze agenta w tej sytuacji decyduje czasem o szczęśliwym dostarczeniu bagażu do celu razem z Tobą.
Góra
 Relacje PM off
DMW uważa post za pomocny.
 
 
#752 PostWysłany: 12 Sty 2023 12:38 

Rejestracja: 18 Lis 2022
Posty: 2
LH zniszczyła bagaż i cała sprawa obecnie trafiła do Dolfi. Firma wyceniła bagaż na 350 zł, mimo że z ich kalkulatora wychodzi 450 :P. Dodatkowo ceny walizek na ich stronie są mocno zawyżone. Moją walizkę u producenta mogę kupić obecnie za 269 zł. Jest jakaś opcja, żeby odzyskać od nich gotówkę? Niech nawet potrącą jakieś 50, czy 100 zł na koszty manipulacyjne. Niestety nie mają dokładnie takiego modelu, a walizka była pożyczona.
Góra
 Relacje PM off  
 
#753 PostWysłany: 19 Sty 2023 23:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 40
@boots oraz @marek2011 - w moim przypadku to był lot powrotny do Polski z Nowej Zelandii i ostatni odcinek z Londynu do Warszawy był LOT to łapię się na otrzymanie rekompensaty?
Nie wiem jak rozumieć zapis
"W przypadku opóźnienia całego bagażu poza krajem zamieszkania pasażera gwarantujemy zwrot kosztów"
Poza krajem zamieszkania? Opóźnienie było w Londynie, ale potem ostatecznie było ono w Polsce :)

Nie jestem z Warszawy i mimo wszystko musiałem dokonać pewnych zakupów. Ktoś ma jakieś doświadczenie? Paragony wystarczą czy musi być FV?
_________________
Ibiza 2013
Góra
 Relacje PM off  
 
#754 PostWysłany: 19 Sty 2023 23:43 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7597
srebrny
Nie łapiesz się.
Góra
 Relacje PM off
katka256 lubi ten post.
 
 
#755 PostWysłany: 24 Sty 2023 01:06 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5486
Loty: 406
Kilometry: 846 754
Muszę pochwalić LH za dziś. Mój bagaż nie doleciał z PTY do FRA dzisiaj . Nie wiem jak oni to zrobili ale o 23 info, że bagaż doleciał do WAW.
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#756 PostWysłany: 24 Sty 2023 13:33 

Rejestracja: 08 Lis 2022
Posty: 3
Bo??ena Oratowska napisał(a):
uszkodzony bagaż ENTERAIR -uszkodzona walizka nowa / wyrwane kołko/ koszt zakupu około 400 zł - nie była uzywana to pierwszy lot i dostałam maila ,ze moga mi zapłacić 140 zł / policzono amortyzację/ walizka zakupiona w sierpniu 2021 uszkodzona pażdzierik 2022. Napisłam maila ,że minumim 250 zł. Czy mieliście taki problem ??


Na FB jest grupa "Poszkodowani przez Enter Air". Na niej jest prawie 100 osób z takimi samymi przypadkami.
Góra
 Relacje PM off  
 
#757 PostWysłany: 26 Sty 2023 17:34 

Rejestracja: 27 Gru 2021
Posty: 86
Ostrzeżenia: 2
Zbanowany
macie jakiś kontakt bezpośredni do dolfi na który odpowiadają ? zaproponowali mi 300 zł za bagaż, ale w ich sklepie nie mogę kupić nc w tej cenie. Przesłałem im linka, że chce taką samą walizkę jak miałem, nawet jest tańsza niż te 300 zł ale brak odp...ciągle mi przysyłają tylko meile, że mi przysługuje nowy bagaż. nie mam sily uż do nich...jak się z nimi porozumieć
Góra
 Relacje PM off  
 
#758 PostWysłany: 26 Sty 2023 17:50 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 19488
weloveluggage@dolfi1920.de
Góra
 Relacje PM off  
 
#759 PostWysłany: 29 Sty 2023 22:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1444
Loty: 194
Kilometry: 323 053
niebieski
machoony napisał(a):
Juz prawie 4 tygodnie czekam na bagaż (walizka z rowerem) z lotu YUL - FRA - KRK. Wiem, że walizka była we FRA bo widziałem ją przed samolotem i nie została dostarczona do KRK.
Lufthansa / Air Canada nie odpowiada, nikt nic nie wie. Reklamacja złożona.
Ktoś miał podobnie i udało mu się jakoś pomoc?

I kiedy otrzymałeś walizke?
Ja właśnie wczoraj dotarłem na Lanza, ale bez zadnego bagazu w tym roweru + walizka gdzieś tak wartość razem około 25k i zastanwia mnie kiedy to do mnie dotrze. Najpierw powiedzieli, że bedzie dzisiaj i przylecil Swissem, ale okazało się, ze nie dzisiaj a we wtorek _ czyli nastepny lot Lufy na Lanza + info, że to u nich totalnie normalne i zazwyczaj kolejne bagaże dolatują do nich wlasnie we wtorek przy opoznieniach z soboty.
I zastanawia mnie ew. oblcizenie tego SDR.
Po zeszłorocznych walkach z lufą gdzie uznali mi w 100 %kosmetyki i w 50 % bielizne itp. Wstrzymałem się dzisiaj z zakupem ubrań. Ale jutro juz trzeba iśc na zakupy i czy ktoś miał ostatnio inny feedback od Lufy ws. zwrotu kosztów ubran itp. czy nadal tylko 50 % jesli rzeczy zostaja przy kupujacym, albo 100 % jesli sie je zwróci.

Trochę mnie też stresuje sytuacja z zagubieniem roweru bo jego wartość, no ale jeśli nikt tam mocno nie będzie gmerać w tej walizce to nadal mam nadzieje, ze wszystko się skonczy szczesliwie
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#760 PostWysłany: 29 Sty 2023 23:00 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 1567
srebrny
A nie masz jakiegoś ubezpieczenia podróżnego? Wtedy jeżeli LH nie odda całości to ubezpieczyciel powinien pokryć brakujące 50% za gacie. Z rowerem będzie trudniej.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 765 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: BigBadWolfPL, CommonCrawl [Bot] oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group