Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 960 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
#561 PostWysłany: 03 Lip 2019 13:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sty 2013
Posty: 27
Witajcie,

bardzo proszę o pomoc. Po powrocie z Korfu, okazało się, że walizka jest rozbita i nie nadaje się do dalszego użytku. Złożyłam reklamacje, gdzie zaznaczono, że uszkodzenie jest duże a deklarowana wartość walizki to 100 Euro. Od Ryanaira dostałam wiadomość (wklejam poniżej). Proszę o pomoc czy rzeczywiście muszę im przedstawić fakturę za naprawę tych kółek? Jest to lekko absurdalne i nie ma sensu. Tak samo muszę mieć paragon za tę walizkę? Czy można to jakoś obejść, żeby zwrócili koszty walizki? Dziękuje bardzo za każda wskazówkę i pozdrawiam!

We refer to your online baggage claim dated 26 of June 2019.

We have noted that the report of the damage, under PIR Ref: CGNFR11965 confirms that the damage is to the wheels.

In order to processes a direct claim with the airline you will need to submit an invoice from the manufacturer or their appointed service agent for the repair or replacement of the wheels.

Please note that the confirmation of the damage being irreparable will only be accepted if it is received on the manufacturers, or their appointed service agent's, headed paper. It must also include the brand name of the item and a full description of the damage. Correspondence from the shop of purchase will not be accepted.

We must point out that our appointed Service Agent and our Insurance Assessor may require your original receipt of payment and the damaged item in the future.

In order to processes any payment you may be due as efficiently as possible, we ask that you upload your documentation, along with your bank details by replying to this email.

ACCOUNT HOLDER NAME:
BANK NAME/:
SWIFT/BIC CODE:
IBAN NUMBER:

On receipt of the same, we will endeavour to process your payment without delay.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#562 PostWysłany: 05 Lip 2019 17:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2019
Posty: 28
Jeżeli nie zgadzam się z decyzją LOT w sprawie odszkodowania za zniszczony bagaż(proponują mi jakaś zniżkę na walizkę, czyli muszę kupić! ? a chcę by albo dali kasę za walizkę, albo przysłali nową taką samą która mam) to gdzie mam się zgłosić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#563 PostWysłany: 05 Lip 2019 17:04 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
Do sądu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#564 PostWysłany: 22 Lip 2019 18:57 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 115
Loty: 48
Kilometry: 70 122
Załatwiał ktoś ostatnio reklamację (dot. uszkodzenia bagażu) przez Dolfi? Długo się czeka na rozpatrzenie? Upierdliwi są?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#565 PostWysłany: 22 Lip 2019 19:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2019
Posty: 28
-- 22 Lip 2019 19:48 --

Chcemy od LOTu za uszkodzony bagaż pieniądze, albo tak i sam bagaż. Odpisuja , że mogą dać zniżkę na inne walizki, ale my chcemy albo kasę, albo taka sama walizkę. Jak będą dalej wciskać ta zniżkę na nowy bagaż, to co zrobić? Gdzieś mogę napisać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#566 PostWysłany: 25 Lip 2019 00:17 

Rejestracja: 07 Maj 2011
Posty: 146
magda1enka napisał(a):
Załatwiał ktoś ostatnio reklamację (dot. uszkodzenia bagażu) przez Dolfi? Długo się czeka na rozpatrzenie? Upierdliwi są?


Dzisiaj dostałem kurierem nową walizke od Dolfi. Jestem pozytywnie zaskoczony, że poszło gładko, choć cały proces zajął ok. miesiąca. Walizka tej samej firmy i jakości co uszkodzona. Uszkodzenie było przy locie LOTem (jeśli to ma jakies znaczenie).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#567 PostWysłany: 25 Lip 2019 10:54 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 115
Loty: 48
Kilometry: 70 122
ole-dziii napisał(a):
magda1enka napisał(a):
Załatwiał ktoś ostatnio reklamację (dot. uszkodzenia bagażu) przez Dolfi? Długo się czeka na rozpatrzenie? Upierdliwi są?


Dzisiaj dostałem kurierem nową walizke od Dolfi. Jestem pozytywnie zaskoczony, że poszło gładko, choć cały proces zajął ok. miesiąca. Walizka tej samej firmy i jakości co uszkodzona. Uszkodzenie było przy locie LOTem (jeśli to ma jakies znaczenie).



Sam wybrałeś walizkę z ich katalogu czy od razu narzucili Ci tę, którą wysłali?
Czy obligatoryjnie zabierają starą, gdy przyjeżdża nowa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#568 PostWysłany: 25 Lip 2019 11:48 

Rejestracja: 07 Maj 2011
Posty: 146
Nie miałem żadnej opcji wyboru. Po wypelnieniu formularza u nich na stronie proszą mailowo właściwie o te same informacje i zdjęcia co na formularzu.
Po jakimś czasie przyszedł mail, że uznali że stara walizka nie nadaje sie do naprawy i wysłali nową kurierem. Mail w formie dokonanej, bez informacji co wysłali.
Kurier przyjechał jak nie było mnie w domu, więc zostawił przesyłkę pod drzwiami. Co to za nowa walizka dowiedziałem się dopiero po otwarciu kartonu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#569 PostWysłany: 25 Lip 2019 11:57 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 115
Loty: 48
Kilometry: 70 122
Ja zgłosiłam sprawę mailowo i wlasnie dziś dostałam info, że uznali, że stara nie nadaje się do naprawy i mam czekać na dalsze informacje:

"Mamy do przekazania nowe informacje: status sprawy xxxxx został zmieniony na Wymiana w toku.
Otrzymaliśmy bagaż, ale niestety nie da się go naprawić. Wkrótce skontaktujemy się z Państwem.
Zachęcamy do sprawdzania statusu sprawy na spersonalizowanym koncie." (tu link który nie działa)


Nie wypełniałam żadnego formularza. Ogólnie nigdzie nie ma informacji jak to ma dokładnie przebiegać, a na forach są przeróżne historie. Nie chciałabym, aby przysłali mi "byle co", bo zniszczona walizka była prosto ze sklepu, to był jej pierwszy lot :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#570 PostWysłany: 30 Lip 2019 19:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2019
Posty: 28
Czy za opóźniony bagaż o jeden dzień, przysługuje mi odszkodowanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#571 PostWysłany: 30 Lip 2019 19:27 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 274
niebieski
nie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#572 PostWysłany: 30 Lip 2019 19:30 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@szalona ostryga Od linii zwrot za zakup udokumentowany rachunkami niezbędnych rzeczy.Jeśli z prywatnego ubezpieczenia to poczytaj warunki.Czasami ważne też czy to lot tam czy powrót.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#573 PostWysłany: 30 Lip 2019 19:31 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
szalona ostryga napisał(a):
Czy za opóźniony bagaż o jeden dzień, przysługuje mi odszkodowanie?

Od kogo?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#574 PostWysłany: 30 Lip 2019 21:16 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 1363
srebrny
magda1enka napisał(a):
Załatwiał ktoś ostatnio reklamację (dot. uszkodzenia bagażu) przez Dolfi? Długo się czeka na rozpatrzenie? Upierdliwi są?

W maju załatwiałam, lot był LH. Całość trwała może 3 tyg, zabrali starą walizkę (wyłamane kółko), żeby niby naprawić. Potem dostałam link do wyboru walizki, w zależności od jakości były za 0 zł lub za jakąś dopłatą.
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Profil Relacje PM off
pyra2 uważa post za pomocny.
 
      
#575 PostWysłany: 02 Sie 2019 15:15 

Rejestracja: 02 Lut 2011
Posty: 379
niebieski
Ryanair Sun - uszkodzona walizka (złamana, nieotwierająca się rączka). Zgłoszone po przylocie w Pyrzowicach 21.08 - mają swoje biuro reklamacji bagażu na przylotach. Pani wystawiła mi papier, z którym standardowo zgłosiłam poprzez formularz online szkodę. Dostałam też nr rezerwacji którego nie miałam, bo lot z TUI. W jednym miejscu było napisane, że rachunek za walizkę załączyć itp - załączyłam zdjęcie walizki. Po godzinie potwierdzenie otrzymania mailowo, po kolejnej godzinie przyznanie wypłaty roszczenia w kwocie, o którą wnioskowałam. Wczoraj (2.08) przelew na koncie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#576 PostWysłany: 10 Sie 2019 02:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 1330
Loty: 134
Kilometry: 166 628
niebieski
Lot, trasa Gdansk - Warszawa lub bardziej prawdopodobnie Warszawa - Toronto. Po przylocie do Toronto i odebraniu walizki zauważyłem ze w jednej jest urwany zamek i jest ona otwarta. Zgłoszone Pani w okienku tą jednak tylko dała taśmę, aby obkliec walizkę aby można bylo ją nadać na kolejny lot gdyż przesiadka do Calgary była bardzo krótka. Jest jaką kolejek szansa na odszkodowanie? Teraz znajdujemy się w Kanadzie i prawdopodobnie na lot powrotny znowu okleimy walizkę taśmą.
_________________
Image
Pomagam w sprawach związanych z Kanadą i obwodem Kaliningradzkim.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#577 PostWysłany: 10 Sie 2019 09:26 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@macio106 Do reklamacji powinieneś mieć oficjalne zgłoszenie i protokół na formularzu z lotniska.Jeśli nie masz żadnego potwierdzenia może być trudno coś potem uzyskać.
Góra
 Profil Relacje PM off
macio106 lubi ten post.
 
      
#578 PostWysłany: 14 Sie 2019 10:37 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 323
Loty: 59
Kilometry: 151 609
niebieski
Również mam olbrzymi problem z Dolfi1920.
Sprawa zgłoszona na lotnisku zaraz po przylocie - brak jednego z kółek - wyłamane.
Na stronie Dolfi zgłosiłem, przesłałem zdjęcia, raport spisany na lotnisku, skany kart pokładowych.
Ze strony Dolfi żadnej aktualizacji statusu wniosku - muszę sam sprawdzać na ich stronie...
Po ~2 tygodniach info: "Zwrot kosztów w toku. Masz prawo do zwrotu pieniędzy." - nic bardziej mylącego, za dwa dni info: "Oczekiwanie na wybór klienta. Przygotowaliśmy dla Ciebie bon zakupowy na wybór nowego bagażu w naszym sklepie. Po prostu wejdź do sklepu i rozpocznij zakupy. Wybierz swojego nowego towarzysza podróży.".
Walizka wyceniona na 200PLN i taki voucher przyznali.
Mogę wybrać tylko spośród 9 pozycji - na inne z ich katalogu nie obowiązuje voucher.
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że najtańsza (podobna do mojej, ale mniejsza) spośród tych 9 kosztuje ponad 1300PLN.
Ta firma to jakaś kpina.
Brakuje mi już pomysłów jak z nimi dalej postępować?
Próbował ktoś żądać np.: przelewu odszkodowania na konto (patrz: art. 363 § 1 k.c – naprawienie szkody według wyboru poszkodowanego)?
Jakieś inne pomysły?
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#579 PostWysłany: 14 Sie 2019 12:55 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
Cytuj:
Próbował ktoś żądać np.: przelewu odszkodowania na konto

A Ty nie próbowałeś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#580 PostWysłany: 14 Sie 2019 14:49 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 323
Loty: 59
Kilometry: 151 609
niebieski
Jeszcze nie i nie wiem czy ma sens...
Mile widziane doświadczenia innych walczących z tą firmą.
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 960 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 48  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Tomo14 oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group