Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 576 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Następna
Autor Wiadomość
#541 PostWysłany: 22 Lip 2019 18:57 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 24
Loty: 48
Kilometry: 70 122
Załatwiał ktoś ostatnio reklamację (dot. uszkodzenia bagażu) przez Dolfi? Długo się czeka na rozpatrzenie? Upierdliwi są?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#542 PostWysłany: 22 Lip 2019 19:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2019
Posty: 28
-- 22 Lip 2019 19:48 --

Chcemy od LOTu za uszkodzony bagaż pieniądze, albo tak i sam bagaż. Odpisuja , że mogą dać zniżkę na inne walizki, ale my chcemy albo kasę, albo taka sama walizkę. Jak będą dalej wciskać ta zniżkę na nowy bagaż, to co zrobić? Gdzieś mogę napisać?
Góra
 Relacje PM off  
 
#543 PostWysłany: 25 Lip 2019 00:17 

Rejestracja: 07 Maj 2011
Posty: 131
niebieski
magda1enka napisał(a):
Załatwiał ktoś ostatnio reklamację (dot. uszkodzenia bagażu) przez Dolfi? Długo się czeka na rozpatrzenie? Upierdliwi są?


Dzisiaj dostałem kurierem nową walizke od Dolfi. Jestem pozytywnie zaskoczony, że poszło gładko, choć cały proces zajął ok. miesiąca. Walizka tej samej firmy i jakości co uszkodzona. Uszkodzenie było przy locie LOTem (jeśli to ma jakies znaczenie).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#544 PostWysłany: 25 Lip 2019 10:54 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 24
Loty: 48
Kilometry: 70 122
ole-dziii napisał(a):
magda1enka napisał(a):
Załatwiał ktoś ostatnio reklamację (dot. uszkodzenia bagażu) przez Dolfi? Długo się czeka na rozpatrzenie? Upierdliwi są?


Dzisiaj dostałem kurierem nową walizke od Dolfi. Jestem pozytywnie zaskoczony, że poszło gładko, choć cały proces zajął ok. miesiąca. Walizka tej samej firmy i jakości co uszkodzona. Uszkodzenie było przy locie LOTem (jeśli to ma jakies znaczenie).



Sam wybrałeś walizkę z ich katalogu czy od razu narzucili Ci tę, którą wysłali?
Czy obligatoryjnie zabierają starą, gdy przyjeżdża nowa?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#545 PostWysłany: 25 Lip 2019 11:48 

Rejestracja: 07 Maj 2011
Posty: 131
niebieski
Nie miałem żadnej opcji wyboru. Po wypelnieniu formularza u nich na stronie proszą mailowo właściwie o te same informacje i zdjęcia co na formularzu.
Po jakimś czasie przyszedł mail, że uznali że stara walizka nie nadaje sie do naprawy i wysłali nową kurierem. Mail w formie dokonanej, bez informacji co wysłali.
Kurier przyjechał jak nie było mnie w domu, więc zostawił przesyłkę pod drzwiami. Co to za nowa walizka dowiedziałem się dopiero po otwarciu kartonu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#546 PostWysłany: 25 Lip 2019 11:57 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 24
Loty: 48
Kilometry: 70 122
Ja zgłosiłam sprawę mailowo i wlasnie dziś dostałam info, że uznali, że stara nie nadaje się do naprawy i mam czekać na dalsze informacje:

"Mamy do przekazania nowe informacje: status sprawy xxxxx został zmieniony na Wymiana w toku.
Otrzymaliśmy bagaż, ale niestety nie da się go naprawić. Wkrótce skontaktujemy się z Państwem.
Zachęcamy do sprawdzania statusu sprawy na spersonalizowanym koncie." (tu link który nie działa)


Nie wypełniałam żadnego formularza. Ogólnie nigdzie nie ma informacji jak to ma dokładnie przebiegać, a na forach są przeróżne historie. Nie chciałabym, aby przysłali mi "byle co", bo zniszczona walizka była prosto ze sklepu, to był jej pierwszy lot :(
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#547 PostWysłany: 30 Lip 2019 19:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2019
Posty: 28
Czy za opóźniony bagaż o jeden dzień, przysługuje mi odszkodowanie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#548 PostWysłany: 30 Lip 2019 19:27 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 228
srebrny
nie
Góra
 Relacje PM off  
 
#549 PostWysłany: 30 Lip 2019 19:30 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5454
HON fly4free
@szalona ostryga Od linii zwrot za zakup udokumentowany rachunkami niezbędnych rzeczy.Jeśli z prywatnego ubezpieczenia to poczytaj warunki.Czasami ważne też czy to lot tam czy powrót.
Góra
 Relacje PM off  
 
#550 PostWysłany: 30 Lip 2019 19:31 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4955
platynowy
szalona ostryga napisał(a):
Czy za opóźniony bagaż o jeden dzień, przysługuje mi odszkodowanie?

Od kogo?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#551 PostWysłany: 30 Lip 2019 21:16 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 502
srebrny
magda1enka napisał(a):
Załatwiał ktoś ostatnio reklamację (dot. uszkodzenia bagażu) przez Dolfi? Długo się czeka na rozpatrzenie? Upierdliwi są?

W maju załatwiałam, lot był LH. Całość trwała może 3 tyg, zabrali starą walizkę (wyłamane kółko), żeby niby naprawić. Potem dostałam link do wyboru walizki, w zależności od jakości były za 0 zł lub za jakąś dopłatą.
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Relacje PM off
pyra2 uważa post za pomocny.
 
 
#552 PostWysłany: 02 Sie 2019 15:15 

Rejestracja: 02 Lut 2011
Posty: 285
niebieski
Ryanair Sun - uszkodzona walizka (złamana, nieotwierająca się rączka). Zgłoszone po przylocie w Pyrzowicach 21.08 - mają swoje biuro reklamacji bagażu na przylotach. Pani wystawiła mi papier, z którym standardowo zgłosiłam poprzez formularz online szkodę. Dostałam też nr rezerwacji którego nie miałam, bo lot z TUI. W jednym miejscu było napisane, że rachunek za walizkę załączyć itp - załączyłam zdjęcie walizki. Po godzinie potwierdzenie otrzymania mailowo, po kolejnej godzinie przyznanie wypłaty roszczenia w kwocie, o którą wnioskowałam. Wczoraj (2.08) przelew na koncie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#553 PostWysłany: 10 Sie 2019 02:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 864
Loty: 62
Kilometry: 69 233
srebrny
Lot, trasa Gdansk - Warszawa lub bardziej prawdopodobnie Warszawa - Toronto. Po przylocie do Toronto i odebraniu walizki zauważyłem ze w jednej jest urwany zamek i jest ona otwarta. Zgłoszone Pani w okienku tą jednak tylko dała taśmę, aby obkliec walizkę aby można bylo ją nadać na kolejny lot gdyż przesiadka do Calgary była bardzo krótka. Jest jaką kolejek szansa na odszkodowanie? Teraz znajdujemy się w Kanadzie i prawdopodobnie na lot powrotny znowu okleimy walizkę taśmą.
_________________
ImageImage
Całe życie na sportowo!
Góra
 Relacje PM off  
 
#554 PostWysłany: 10 Sie 2019 09:26 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5454
HON fly4free
@macio106 Do reklamacji powinieneś mieć oficjalne zgłoszenie i protokół na formularzu z lotniska.Jeśli nie masz żadnego potwierdzenia może być trudno coś potem uzyskać.
Góra
 Relacje PM off
macio106 lubi ten post.
 
 
#555 PostWysłany: 14 Sie 2019 10:37 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 203
Również mam olbrzymi problem z Dolfi1920.
Sprawa zgłoszona na lotnisku zaraz po przylocie - brak jednego z kółek - wyłamane.
Na stronie Dolfi zgłosiłem, przesłałem zdjęcia, raport spisany na lotnisku, skany kart pokładowych.
Ze strony Dolfi żadnej aktualizacji statusu wniosku - muszę sam sprawdzać na ich stronie...
Po ~2 tygodniach info: "Zwrot kosztów w toku. Masz prawo do zwrotu pieniędzy." - nic bardziej mylącego, za dwa dni info: "Oczekiwanie na wybór klienta. Przygotowaliśmy dla Ciebie bon zakupowy na wybór nowego bagażu w naszym sklepie. Po prostu wejdź do sklepu i rozpocznij zakupy. Wybierz swojego nowego towarzysza podróży.".
Walizka wyceniona na 200PLN i taki voucher przyznali.
Mogę wybrać tylko spośród 9 pozycji - na inne z ich katalogu nie obowiązuje voucher.
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że najtańsza (podobna do mojej, ale mniejsza) spośród tych 9 kosztuje ponad 1300PLN.
Ta firma to jakaś kpina.
Brakuje mi już pomysłów jak z nimi dalej postępować?
Próbował ktoś żądać np.: przelewu odszkodowania na konto (patrz: art. 363 § 1 k.c – naprawienie szkody według wyboru poszkodowanego)?
Jakieś inne pomysły?
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Relacje PM off  
 
#556 PostWysłany: 14 Sie 2019 12:55 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4955
platynowy
Cytuj:
Próbował ktoś żądać np.: przelewu odszkodowania na konto

A Ty nie próbowałeś?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#557 PostWysłany: 14 Sie 2019 14:49 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 203
Jeszcze nie i nie wiem czy ma sens...
Mile widziane doświadczenia innych walczących z tą firmą.
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Relacje PM off  
 
#558 PostWysłany: 14 Sie 2019 15:43 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4955
platynowy
Cytuj:
nie wiem czy ma sens...

Ja też nie wiem, czy dla Ciebie ma sens otrzymanie kasy.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#559 PostWysłany: 30 Sie 2019 10:58 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 203
Ok, ostatecznie udało się "wygrać" z delfi1920 :D
Około 15 maili:
- ze "straszeniem" Kodeksem Cywilnym na temat zwrotu pieniędzy - bezskuteczne.
- podwyższyli kwotę voucher'a o 20 PLN (czyli do 220PLN)
- dodali 5% zniżki
Najtańsza, podobna do zniszczonej walizki to koszt dopłaty ~450PLN.
W końcu zaproponowałem, aby przysłali mi walizkę taką samą jak została zniszczona - tzn. 4 kółka skrętne, zbliżone wymiary, materiał ABS, zamykana na zamek błyskawiczny z zamkiem szyfrowym, wyciągana rączka.
Przysłali mailem 3 propozycje, wybrałem Wittchen'a (na stornie Wittchen promocja - kosztuje ~170PLN) - na stronie dolfi1920 walizki nie ma w katalogu.
Przysłali nową, jest OK.
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Relacje PM off  
 
#560 PostWysłany: 05 Wrz 2019 17:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 1514
Loty: 123
Kilometry: 343 358
złoty
Taka sytuacja:
Bagaż rejestrowany nie doleciał z nami przez strajk obsługi na lotnisku w Kopenhadze. Linia rozkłada ręce i twierdzi, że nie zwraca żadnych kosztów bo sytuacja nie z ich winy. Prawda czy nie?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 576 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group