Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 764 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 39  Następna
Autor Wiadomość
#341 PostWysłany: 21 Gru 2017 15:24 

Rejestracja: 09 Sty 2013
Posty: 253
niebieski
za przewoz bagazu / wozka odpowiada przewoznik czyli linia lotnicza wiec tam bym zglosil
TK urwal mi kilka lat temu kolko od walizki, bez wiekszych oporow pokryli koszt naprawy od Samsonite
Góra
 Relacje PM off  
 
#342 PostWysłany: 21 Gru 2017 16:07 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7350
srebrny
Tylko jeśli dopiero dzień po locie widzisz uszkodzenie ,to jak teraz udowodnisz,że stało się to w trakcie podróży.Takie rzeczy należy zgłosić na lotnisku za potwierdzeniem.
Góra
 Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
 
#343 PostWysłany: 27 Gru 2017 12:36 

Rejestracja: 06 Cze 2014
Posty: 307
Hej mam następujący przypadek:

[21.12] (21:30) lądowanie w LUX, 3/4 bagaże nie doleciały z MUC (mieli 1:10h na przerzucenie do Dasha, wyrobili się z jednym)
- sprawa zgłoszona w Lagguage customer na lotnisku w LUX, zobowiązali się dostarczyć do Polski w konkretne miejsce, protokół spisany (nie mieliśmy noclegu w LUX, stąd powrót samochodem do PL bez czekania na bagaż)

[26.12] 3 brakujące plecaki dostarczone na wskazany adres w PL (kilka perfum potłuczonych, reszta ok.)

Pytanie czy w takiej sytuacji można/należy/nie ma szans ubiegania się o jakikolwiek claim związany z opóźnieniem dostarczenia przez Luxair bagażu? Nie kupowałem nic na paragony, bo w nocy w LUX i tak niczego bym nie dostał. Jeśli ma to znaczenie na karku mam status FTL i dodatkowe ubezpieczenie z karty Planeta młodych (ubezpieczenie bagażu).

Bez hejtu i dzięki z góry za merytoryczne wskazówki ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#344 PostWysłany: 27 Gru 2017 13:26 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8082
Loty: 922
Kilometry: 883 703
platynowy
Jeśli masz ubezpieczenie, to sprawdź, jakie przypadki ono pokrywa. Ale ponieważ Twój lot kończył się w LUX, to w takim przypadku raczej nie ma co liczyć na zbyt wiele.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#345 PostWysłany: 28 Gru 2017 03:13 

Rejestracja: 30 Sie 2014
Posty: 41
-- 28 Gru 2017 02:11 --

Witam,

Od 3 godzin czekam na lotnisku na bagaż. Czas oczekiwania na bagaż od 2 do 4 godzin.

A od początku- jak każdy słyszał, na Stansted trochę popadało śniegu i zamknęli całe lotnisko. Loty opóźnione lub odwołane. Mój lot numer FR2670 z Modlina, był opóźniony o 3 godziny. Tutaj nie ma co gadać. Odszkodowanie się nie liczy ze względu na pogodę. Mam racje?

Druga sprawa mnie trapi. Ludzie podchodzą do okienka ryanair, aby wziąć jakieś karteczki o odszkodowanie w sprawie oczekiwania na bagaż.

Mój lot przyleciał 22:20. Jest godzina 1:10, czyli czekam prawie 3 godziny na bagaż. O tej godzinie nie jeździ już żaden pociąg lub inny transport do Londynu. Zostają taksówki. Co mogę teraz zrobić? Najbliższy pociąg mam 5:14. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

-- 28 Gru 2017 02:13 --

Dostajemy informacje, że na bagaż poczekamy maks do 4:40, czyli prawie 6.5h po przylocie. Fajnie co?
Góra
 Relacje PM off  
 
#346 PostWysłany: 28 Gru 2017 10:29 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3615
złoty
Ni fajnie, pozostaje czekać, albo jechać do Londynu zostawiajac wiadomośc gdzie mają dostarczyć opóźniony bagaż.
Góra
 Relacje PM off  
 
#347 PostWysłany: 28 Gru 2017 20:45 

Rejestracja: 30 Sie 2014
Posty: 41
Bardziej bałem się, że tego bagażu już nie zobaczę. 3 loty umieszczali na jednej taśmie. To nie jest normalne. Jedyny plus, to woda za darmo. Automaty już były puste.

Czy można to jakoś zgłosić i ubiegać się o odszkodowanie? Straciłem mnóstwo czasu z ich winy. Mam znajomego, który pracuje na Stansted i sam uważa, że jest to najgorsze lotnisko w UK. Najniższa stawka i wszyscy uciekają, dlatego nie ma rąk do pracy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#348 PostWysłany: 29 Gru 2017 04:44 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3615
złoty
Możesz zawsze do sądu zgłosić sprawę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#349 PostWysłany: 29 Gru 2017 08:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3505
złoty
Tak, możesz
Wynajmij jakas kancelarie adwokacka i walcz
Wszyscy trzymamy kciuki
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#350 PostWysłany: 06 Sty 2018 23:09 

Rejestracja: 28 Gru 2017
Posty: 3
Co do opóźnienia bagażu przez linie flydubai to też przeżyłem i milo mnie zaskoczyli bo w ciągu 24h miałem bagaż w domu dostarczony przez jakiegoś kuriera
Góra
 Relacje PM off  
 
#351 PostWysłany: 22 Sty 2018 12:05 

Rejestracja: 22 Sty 2018
Posty: 1
Witam,Mam pytanie dotyczące opóźnionego bagażu. Podróżowaliśmy we 3 osoby, ale bagażu mieliśmy dwie sztuki. Jedna z walizek ważyła ponad 20 kg (czyli ponad dopuszczalny limit dla jednej osoby). Small Planet przyznało nam odszkodowanie w wysokości 20 euro za każdy dzień opóźnienia bagażu. Proszę o informację czy 20 euro powinno być wyplacone od sztuki bagażu, czy od osoby?Każda z osob podróżujących musiała kupić artykuły pierwszej potrzeby i wydała więcej niż 20 euro SP nie uznało naszych roszczeń na podstawie dostarczonych rachunków. Czy jest jakaś możliwość odwołania od decyzji przewoźnika oprócz Sądu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#352 PostWysłany: 22 Sty 2018 12:10 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7350
srebrny
Odszkodowanie dotyczy bagażu,nie osoby.W takiej sprawie jeśli to ,co otrzymaliście nie wynika wprost z zaakceptowanego przez was ich regulaminu,faktycznie można tylko wdrożyć postępowanie cywilne.
Góra
 Relacje PM off  
 
#353 PostWysłany: 25 Sty 2018 13:25 

Rejestracja: 25 Sty 2018
Posty: 1
Witam wszystkich!
Kilka dni temu przylecialam do warszawy liniami ryanair, na lotnisku okazalo sie , ze w bagazu rejestrowanym (walizka) jest 7 cm podluzna dziura! Walizka kosztowala 200zl, ale ryanair odmowil wyplaty za zniszczenie twierdzac, ze wada jest kosmetyczna! Gdzie moge sie od tej decyzji odwolac, gdzie to zglosic? Czy ktos moze pomoc?
Góra
 Relacje PM off  
 
#354 PostWysłany: 25 Sty 2018 13:39 

Rejestracja: 15 Mar 2016
Posty: 100
Powinnaś od razu po przylocie udać się z reklamacją do "Lost&Found". Tam gdzie się reklamuje zgubione, opóźnione bagaże. Teraz może już być za późno, ale napisz oficjalnie pismo z reklamacją.


Ostatnio edytowany przez krasnal, 25 Sty 2018 13:41, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#355 PostWysłany: 17 Lut 2018 22:50 

Rejestracja: 31 Paź 2012
Posty: 13
Moja walka z Dolfi i Turkish Airlines o odszkodowanie za walizkę trwała trzy miesiące. Dolfi usiłowało mi wcisnąć walizki z ich katalogu, które rażąco odbiegały pod względem jakości, wielkości i innych parametrów od mojej walizki zniszczonej przez linie lotnicze. Przez trzy tygodnie wymiany uprzejmości, z uporem maniaka i kategorycznie, żądałam konkretnej, wybranej przeze mnie walizki albo odszkodowania, powołując się za każdym razem na art. 363 § 1 i 2 kc (poszkodowany ma prawo do wyboru sposobu naprawienia szkody). Ostatecznie Dolfi zakwalifikowało mnie chyba jako trudnego klienta i odpisało, że przekazało moja sprawę do linii lotniczych celem wypłaty odszkodowania. Oczywiście linie lotnicze nie skontaktowały się ze mną, telefonów nikt nie odbierał, a na maile nikt nie odpowiadał (choć otrzymywałam potwierdzenie, że zostały przeczytane). W końcu wysłałam pismo pocztą (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru), dołączyłam fakturę za nową walizkę, żądanie zwrotu kosztów i powołałam się na Konwencję Montrealską, Rozporządzenie (WE) 889/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady, kc oraz zagroziłam, że sprawą zainteresuję rzecznika praw konsumenta, nagłośnię sprawę w mediach i podejmę konkretne kroki prawne. W końcu po dwóch tygodniach dostałam maila, że uznają moje roszczenie i proszą o przesłanie danych do przelewu. Przelew nie przychodził przez miesiąc, co uważam za kolejną grę na zwłokę, więc znów wysłałam kilka maili, które ktoś odebrał, ale nie raczył odpowiedzieć. Wreszcie odpisali mi, że pieniądze powinny być na moim koncie już 3 tygodnie temu i że muszą sprawdzić co się zadziało. No po prostu cyrk na kółkach! Zastanawiałam się czy teraz będą usiłowali mi wmówić, że przelew jednak poszedł i może jeszcze mam im udowodnić, że nie dotarł?! Jednak ostatecznie, po kolejnym kategorycznym mailu, pieniądze wpłynęły na moje konto. Reasumując: gdybym nie była taka uciążliwa i nie rzucała paragrafami to linie lotnicze miałyby mój uszkodzony bagaż w głębokim poważaniu. Cała procedura była przeciągana do maksimum, żeby zniechęcić pasażera do egzekwowania jego podstawowych praw. I to wszystko przez linie, które reklamują się jako najlepsze w Europie! Czy Wy też tak długo czekaliście na rekompensatę za uszkodzony bagaż?
Góra
 Relacje PM off  
 
#356 PostWysłany: 25 Lut 2018 17:57 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2124
niebieski
Moją walizkę uszkodziła Air Asia w Tajlandii - wyłamali mi kółko wraz ze sporą częścią poszycia walizki. Zaproponowano mi jakąś śmieszną kwotę zadośćuczynienia (400 czy 500 THB). Na szczęście, ubezpieczyłem bagaż w Wartadirect i od nich spróbuję uzyskać odszkodowanie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#357 PostWysłany: 28 Lut 2018 03:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 963
niebieski
Hej lecielismy Quantas jako ostatnim bo 2 wcześniejsze loty były emirates. Wszystko na 1 bilecie z MAN do ZQN
1 z naszych bagaży zagubił się gdzieś po drodze.
Na lotnisku wypelnilisny "property irregularity report"
Dali nam bon na $60NZ

Bagaż znalazł się i został dostarczony w poniedziałek czyli po 5 całych dniach. Ale w między czasie niestety musieliśmy kupić niektóre rzeczy które były nam niezbędne a kwota przekroczyła 3 razy te $60 .

Co teraz? Można złożyć claim?
Góra
 Relacje PM off  
 
#358 PostWysłany: 28 Lut 2018 03:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
lovenz napisał(a):
Co teraz? Można złożyć claim?

Zawsze mozna, 5 dni to spora rozlaka z bagazem. ;)
Pozdr.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off  
 
#359 PostWysłany: 28 Lut 2018 22:58 

Rejestracja: 12 Paź 2016
Posty: 58
Mam dosc kryzysowa sytuacje, na powrocie z havany aeromexico zgubilo mi bagaz, w tym wszystkie cieple ciuchy. Kupilam sobie nowa kurtke, sprawe zglosilam w punkcie przy odbiorze bagazy, mam nr claima i musze jechac dalej. Czy ktos ma jakies doswiadczenia z aeromexico? Jest naprawde zimno, za ile moge kupic ciuchow? Help
Góra
 Relacje PM off  
 
#360 PostWysłany: 13 Mar 2018 16:08 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4039
Loty: 362
Kilometry: 832 158
srebrny
Leciałam niedawno Ryanairem i zabrali mi bagaż podręczny do luku i wyjechał uszkodzony. Oczywiście wszystko zgłoszone na lotnisku, paragon z kwotą zakupu wysłany. Przysyłają propozycję amortyzacji dla 1,5 rocznej walizki 55% :)
Mieliście jakieś doświadczenia z FR w tym temacie? Za tyle to ja nawet materiałowego worka nie kupię ;)) do tej pory zawsze dostawałam nową walizkę, a tu chcą wysłać pieniądze, tylko ze 55% amortyzacja to wg mnie jakieś mocne przegięcie....
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 764 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 39  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group