Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 961 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 49  Następna
Autor Wiadomość
#301 PostWysłany: 31 Maj 2017 19:15 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@‌warminc‌ Na twoim miejscu dopilnowałabym by chociaż po dotarciu bagażu dali jakiś papier świadczący o tym ile musiałeś obejść się bez bagażu.
Góra
 Profil Relacje PM off
warminc uważa post za pomocny.
 
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#302 PostWysłany: 02 Cze 2017 19:17 

Rejestracja: 10 Kwi 2016
Posty: 44
Loty: 126
Kilometry: 413 271
miriam napisał(a):
@‌warminc‌ Na twoim miejscu dopilnowałabym by chociaż po dotarciu bagażu dali jakiś papier świadczący o tym ile musiałeś obejść się bez bagażu.


Cały czas mnie zwodzą. Miał być dzisiaj, podobni będzie jutro. Ma lecieć z Monachium do Singapuru, a potem do KL gdzie mi go maja do hotelu dowieść. Co mogę kupić żeby dostać zwrot od lini lotniczych oprócz bielizny i artykułów higienicznych?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#303 PostWysłany: 02 Cze 2017 20:34 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@‌warminc‌ Nawet jak kupisz coś z odzieży na zmianę i lekkie obuwie to będzie to uzasadnione, jeśli już 3 dni nie masz bagażu.Daj znać kiedy dotrze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#304 PostWysłany: 06 Cze 2017 21:56 

Rejestracja: 06 Cze 2017
Posty: 1
Witam,
Problem wygląda tak, że mój chłopak 31.05.br miał lot liniami AIR BERLIN Warszawa-Berlin-Nowy Jork. Bagaż nadany był w Warszawie do Nowego Jorku. Niestety w Warszawie nastąpiło opóźnienie i nie zdążył on na przesiadkę w Berlinie, ale bagaż poleciał do Nowego Jorku. On dostał hotel, a następnego dnia poleciał linią Lufthansa z Frankfurtu do Waszyngtonu- który był jego ostatecznym celem podróży. Tam - tak jak powiedzieli mi w biurze w Berlinie- zgłosił, że bagaż poleciał do Nowego Jorku. Powiedzieli mu, że zajmą się sprawą i dadzą mu znać, dziś już 6 dzień od przylotu do Waszyngtonu. Dzwoniąc do nich dowiaduje się tylko, że jeszcze bagażu nie mają. Jak wygląda zwrot kosztów za najpotrzebniejsze rzeczy w liniach Air Berlin?
Nie ma co ukrywać, że sytuacja jest dla niego bardzo stresująca, nowe otoczenie, do tego brak ubrań i innych przedmiotów, które są mu potrzebne. Codziennie słyszy, że bagaż powinien jutro być. Pani w Berlinie odpowiedziała mu, że może kupować potrzebne rzeczy, a zwrot dostanie po okazaniu paragonów, niestety nie powiedziała ile tych pieniędzy maxymalnie mogę mu zwrócić. On nie chce też narażać się na niepotrzebne koszty, gdyż wszystko czego potrzebuje jest w bagażu, a jak mówią- jutro powinien być.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#305 PostWysłany: 06 Cze 2017 23:27 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
MartynaNaNa napisał(a):
Pani w Berlinie odpowiedziała mu, że może kupować potrzebne rzeczy, a zwrot dostanie po okazaniu paragonów, niestety nie powiedziała ile tych pieniędzy maxymalnie mogę mu zwrócić. On nie chce też narażać się na niepotrzebne koszty, gdyż wszystko czego potrzebuje jest w bagażu, a jak mówią- jutro powinien być.

Ma prawo zakupić to co jest mu niezbędne ,bez nadmiernej ekstrawagancji ;) i kwota zakupu będzie zwrócona.Dodatkowo jeśli opóźnienie było z winy linii lotniczej ma prawo ubiegać się o stosowne odszkodowanie .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Zgubiony bagaż
#306 PostWysłany: 22 Cze 2017 21:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2017
Posty: 277
Loty: 220
Kilometry: 407 639
niebieski
W dniu dzisiejszym lotnisko PMI albo TXL zgubiło mój bagaż jak i kilku innych osób z tego lotu, lot TXL-PMI linie Niki(AirBerlin). Zgłosiłem to oczywiście zaraz po tym jak bagaż nie pojawił się na taśmie i więcej ich juz miało nie być. Dzwoniłem przed chwilą na lotnisko i dalej nie mają informacji żadnej o moim bagażu, każą czekać. Ktoś właśnie rujnuje mi wakacje, czy podpowie ktoś co mogę więcej zrobić by odzyskać swój bagaż ? Czy mogę się starać o jakieś odszkodowanie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#307 PostWysłany: 22 Cze 2017 21:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7366
HON fly4free
Nic więcej, niż oczekiwanie na dowóz walizki nie uczynisz. Co do odszkodowania, to na razie możesz kupić rzeczy, których Ci brakuje, a potem przedstawić rachunki w celu odzyskania pieniędzy, wyjaśniając, że rzeczy te były Ci niezbędne przed odzyskaniem walizki. Biorąc jednak pod uwagę przewoźnika, raczej bym nie szalał, bo może się okazać, że będziesz na szarym końcu kolejki wierzycieli i ostatecznie nie dostaniesz nic.
Airberlin (a w zasadzie to chyba bardziej firma obsługująca tą linię na Teglu) jest niestety znany z gubienia bagażu. Sam miałem u nich taką sytuację trzykrotnie, choć zawsze w drodze powrotnej do domu, a nie na wakacje (przy czym raz i tak narobili mi potwornego bigosu, bo w przenikliwym zimnie musiałem wracać do domu bez żadnego swetra, czy kurtki, bo takie rzeczy miałem spakowane w opóźnionym bagażu).
Życzę Ci zatem, by okazało się, że bagaż jednak się odnajdzie i szybko go odzyskasz. Wtedy możesz spróbować zażądać jakiejś formy rekompensaty pieniężnej, albo w postaci jakiegoś voucheru albo mil topbonus, choć to będzie zależne wyłącznie od dobrej woli linii. W maju, w związku z kilkugodzinnym opóźnieniem w dostawie mojego bagażu przez LOT dostałem 2000 mil.
A gdyby bagaż się jednak (tfu, tfu) nie odnalazł, zrób w rodzinie zbiórkę paragonów na różne rzeczy, które miałeś w zagubionej walizce i przedstaw to linii jako podstawę do obliczenia odszkodowania ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off
vistacash uważa post za pomocny.
 
      
#308 PostWysłany: 22 Cze 2017 23:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 10965
HON fly4free
@vistacash a nie miałeś żadnego ubezpieczenia turystycznego, np. na karcie kredytowej lub kupowanego samemu w jakimś towarzystwie? Tam już pow. 4h opóżnienia są odszkodowania, zwroty zakupów niezbędnych rzeczy itd.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#309 PostWysłany: 23 Cze 2017 00:20 

Rejestracja: 22 Lut 2014
Posty: 124
Loty: 57
Kilometry: 116 084
Z autopsji wiem, że wszyscy żądają paragonów za niezbędne zakupy na miejscu!!
_________________
Pozdrawiam

Marek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#310 PostWysłany: 23 Cze 2017 08:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2017
Posty: 277
Loty: 220
Kilometry: 407 639
niebieski
@skrzat mam takie ubezpieczenie na kk (BZWBK World), ale tylko jeśli nią bym płacił za przelot, a że kartę brałem w lutym, loty płaciłem w grudniu to nie są objęte tym ubezpieczeniem :/ swoją drogą nie spodziewałem się takiego zwrotu akcji.. człowiek bogatszy o dodatkowe doświadczenie
@tropikey pytanie mam jeszcze o te zakupy, do kogo mam uderzać w takim przypadku o zwrot kosztów podstawowych rzeczy, linii lotniczej AB czy do firmy na lotnisku PMI czy do firmy na TXL ?
zaraz ląduje samolot AB z TXL może w końcu się coś więcej dowiem, bo wczoraj wieczorem dzwoniłem (tu do PMI) to kobieta twierdziła że nie mają w ogóle żadnej informacji o mojej walizce, żebym czekał
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#311 PostWysłany: 23 Cze 2017 08:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7366
HON fly4free
Roszczenia trzeba zgłaszać do linii, bo to ona jest stroną umowy z Tobą.

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#312 PostWysłany: 23 Cze 2017 11:43 

Rejestracja: 22 Lut 2014
Posty: 124
Loty: 57
Kilometry: 116 084
Co do zasady zażądaj dokumentu PIR, potwierdzającego zagubienie bagazu.
_________________
Pozdrawiam

Marek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#313 PostWysłany: 23 Cze 2017 12:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2017
Posty: 277
Loty: 220
Kilometry: 407 639
niebieski
Dokument, jakiś raport że bagaż został zagubiony to mam i to mi wydali, niestety wciąż nic nie wiedzą na temat mojego bagażu kazali zadzwonić po południu :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#314 PostWysłany: 23 Cze 2017 12:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7366
HON fly4free
Ręce opadają. Wyrazy współczucia.

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#315 PostWysłany: 23 Cze 2017 13:04 

Rejestracja: 28 Lip 2013
Posty: 125
W zeszłym roku mieliśmy lot ze Small Planet i uszkodzono nam wózek dziecięcy.

Zdarzenie miało miejsce we wrześniu - reklamacja z kompletem dokumentów złożona i on-line, i pocztą polską.
Brak kontaktu ze strony linii. Po wielu żmudnych próbach połączenia - udało mi się do nich dodzwonić w listopadzie, oczywiście "zapomnieli".
Przesłali 1 dokument do wypełnienia. Po moim odesłaniu kontakt się znów urwał.
W grudnia powtórka z rozrywki - wiele telefonów z mojej strony, w końcu zagrałam się na pocztę głosową. Przyszedł mail, kolejny dokument do wypełnienia, prośba o przesłanie faktury potwierdzającej koszty naprawy (!!). Odesłałam, już mocno wkur.. wraz z komentarzem, co na ich temat sądzę i cisza.
Na początku stycznia - znów dzwonię, po którymś razie mi się udało, Pani się kaja, że dadzą znać.
W końcu oficjalnie w połowie stycznia - pismo potwierdzające uznanie reklamacji i informacja, że zwrot kosztów będzie do 31 marca.

Oczywiście - pieniędzy nie dostałam, w połowie maja znów się z nimi kontaktuję, przepraszają, ale z powodu "licznych zgłoszeń" płatność się opóźni. i tyle, brak informacji o terminie, brak pieniędzy.

Koszt niewielki, bo 150 zł. Gdyby wózka nie udało się naprawić, wtedy zakup samego stelaża to koszt min. 10x więcej.
Natomiast, z uwagi na to, ile czasu, który na to poświęciłam, nie odpuszczę im.

Co mogę zrobić?
Pismo/mail do Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#316 PostWysłany: 24 Cze 2017 19:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2017
Posty: 277
Loty: 220
Kilometry: 407 639
niebieski
walizka dziś po południu dotarła do mnie, okazało się że wysłali ją gdzieś indziej, do Barcelony.. 2 dni im zajęło by ją dostarczyć, na całe szczęście się znalazła :) oczywiście rachunek za podstawowe rzeczy które mi były potrzebne na urlopie im zamierzam wysłać ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
      
#317 PostWysłany: 24 Cze 2017 20:21 

Rejestracja: 22 Lut 2014
Posty: 124
Loty: 57
Kilometry: 116 084
I goń dziadów.
_________________
Pozdrawiam

Marek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#318 PostWysłany: 12 Lip 2017 16:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2017
Posty: 277
Loty: 220
Kilometry: 407 639
niebieski
AB dzisiaj przelało 50 EUR czyli tyle ile wnioskowałem i to nie było nawet tak ciężko, wystarczyło złożyć reklamację przez ich stronę i dołączyć rachunek ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#319 PostWysłany: 13 Lip 2017 01:25 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6252
Loty: 477
Kilometry: 1 011 329
Air Berlin to przechodzi samych siebie z tymi bagazami ostatnio :p
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#320 PostWysłany: 14 Lip 2017 09:28 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Jak to jest z tymi bagażami? Czy za to gdzie trafi bagaż nie odpowiada obsługa lotniska? Każda linia ma swoich "pakowaczy bagażu"?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 961 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 49  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group