Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Płatność na stronie United Airlines
platnosc-nbsp-na-stronie-united-airlines,181,58577
Strona 1 z 2

Autor:  maczup [ 30 Paź 2014 20:37 ]
Temat postu:  Płatność na stronie United Airlines

cześć
mam problem, chcę kupić loty przez United Airlines wszystko wpisuję jak należy, wybrałem do zapłaty PayPala, zalogowałem się i jest problem, że muszę wpisać billing address country (a tam nie ma Polski), a jakieś przypadkowe adresy amerykańskie nie działają (a jak działają, to nie mam okienka, by wpisać kod na vouchera, całe szczęście, że pełnej kwoty nie mam na koncie)
Całkowity cyrk jest już po wpisaniu wspomnianego kodu z vouchera ze zniżką. Wtedy nie mam żadnej opcji płatności: http://i57.tinypic.com/97s5uc.jpg
CO zrobić?

Autor:  blasto [ 30 Paź 2014 21:19 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

Co zrobić? Wybrać trasę na której lata UA - tylko za takie da się zapłacić voucherem. Podpowiedź: UA nie lata do/z Polski.

Autor:  maczup [ 31 Paź 2014 00:03 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

czyli jeśli Lufthansa realizuje połączenia UA to nie zadziała?

Autor:  blasto [ 31 Paź 2014 00:21 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

maczup napisał(a):
czyli jeśli Lufthansa realizuje połączenia UA to nie zadziała?


nie

Autor:  SPLDER [ 31 Paź 2014 01:53 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

Oficjalnie Polacy nie mogą kupować na stronie United - męczyłem kiedyś konsultanta na infolinii, rozmawiał z supervisorem i usłyszałem taką wykładnie. United nie lata z PL i dlatego PL nie ma na tej stronie.

W praktyce masz 3 wyjscia - podać adres z USA (podaj np hotel gdzie śpisz). Adres musi być prawdziwy, bo system sprawdza czy istnieje .
Druga opcja to kupic przez Expedie.
Można ewentualnie zbojkotowac UA i polecieć inną linia ;-)

Autor:  Damian_G [ 28 Sty 2019 20:16 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

Odświeżam dość wiekowy temat. Jak kupić bilety na stronie UA? Rzeczywiście podać adres hotelu? Nie wiem czy to nie będzie stanowić problemu...

Autor:  DXmaniac [ 22 Paź 2019 22:19 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

No właśnie mam problem. Otóż kupiłem bilety na stronie United. Wybrana wersja polska, ceny pokazane w złotych. Przy płatności wprowadziłem polski adres, płatność nie przeszła.
Wiec jeszcze raz. Tym razem podałem adres hotelu w NYC gdzie się zatrzymuje. Płatność ruszyła. Pomieliło, ceny z PLN stały się dolarami i wtedy zrobił się problem.
Kasa na karcie zablokowana, przyszło potwierdzenie z numerem rezerwacji. Oraz dwa różne rachunki. Jeden w złotych, drugi w dolarach z kwotą astronomiczną. W banku twierdzą ze wszystko jest OK, zablokowana kwota w dolarach odpowiada kwocie w złotych. Poprzez chat na fejsie pisze do United co jest grane. Sprawdzają wszystko, niby OK. Każą mi potwierdzić czy nadal chce te bilety i czy zgadzam się na obciążenie karty. Proszą o polski adres. Niby wszystko OK. Po 6 godzinach mail, ze płatność jednak robiona ręcznie przez agenta United nie przechodzi.
Dzwonię do banku. Mówią że transakcja została autoryzowana, podają nawet kod autoryzacji. Numerów biletów nie ma. Jest nadal tylko numer rezerwacji. United bezradny, przestali odpisywać na chacie. Dzwoniłem na ich infolinie. Rezerwacja wisi, ale jest nie opłacona.
Może ma ktoś pomysł co zrobić? Dodam też że w appce United rezerwacja jest widoczna, cena w złotych jest prawidłowa, mam tez nadal aktywny link do skasowania jej.
Podsumowując, kasa gdzieś wisi wirtualnie, biletów nie ma.....

Autor:  cart [ 22 Paź 2019 22:22 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

Poczekaj 2 dni i zobaczysz czy ściągną. Rezerwacja też powinna przepaść do 3 dni, jeśli nieopłacona. Także blokada z karty po 7 dniach.
Raz tak miałem w United to w szczegółach rezerwacji był link by ponownie zapłacić.
Dziś kupowałem za mile w UA z polskim adresem. Przeliczyło dopłaty na złotówki i bez problemu przeszło.

Autor:  DXmaniac [ 22 Paź 2019 22:28 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

Czyli samemu nie kasować jeszcze? Poczekać, aż sami to zrobią?

Autor:  cart [ 23 Paź 2019 07:31 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

ja bym raczej nie kasował, choć United daje 24h na zwrot biletu. Kiedyś zwracałem to i tak pobrali kasę i potem oddawali. Może jeszcze przejdzie.

Autor:  DXmaniac [ 25 Paź 2019 22:57 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

Kończąc mój wątek - United sam skasował rezerwacje z powodu braku możliwości pobrania płatności kartą. Karta musi mieć amerykański adres rozliczeniowy. Kasę zwrócili od razu. Chociaż tyle. Na infolinii pani poradziła aby kupić bilet przez pośrednika typu Expedia. Kupiłem akurat przez innego bez problemów. Pomijając wszystko, nie rozumiem tego zupełnie.

Autor:  pedro13 [ 03 Sty 2023 00:56 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

Cześć,
Mam podobny problem, chciałem kupić bilet multi-city, który jest dostępny na stronie United (BER-EWR, EWR-YUL-SJO,PTY-YYZ-FRA-BER) wychodzi 2,4k więc chyba całkiem ok.
Płatność nie przechodzi zarówno w złotówkach jak i w euro - jeśli zostawię jako kraj Niemcy.
Czy ktoś może podpowiedzieć jakiś sposób na kupno przez stronę United?
Czy lepiej od razu skorzystać z pośrednika Gotogate lub Mytrip? Nigdy nie kupowałem biletów przez OTA i się troche cykam.
Z góry dzięki za podpowiedzi.

Autor:  marek2011 [ 03 Sty 2023 01:18 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

@pedro13 : jeśli musisz korzystać z pośredników, to już lepiej Expedia / Orbitz ; G2G i resztę omijaj z daleka.

Autor:  mucha [ 03 Sty 2023 08:09 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

@pedro13 a nie możesz ustawić kraju jako Polska? Ostatnio tak kupowałem kilka biletów. Obciążenie karty było w PLN. Jedyną niedogodnością było to, że prawie każda karta nie przechodziła (winą jest United i brak wdrożonego 3d secure), dopiero Curve dało radę.

Autor:  pedro13 [ 03 Sty 2023 09:16 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

@mucha w momencie kiedy ustawiam Polske, dostaje przy próbie platności informacje że musze odświeżyć wyszukiwanie (jesli tego nie zrobie, platność nie przechodzi) Po odświeżeniu i wyszukiwaniu na stronie United nie mam możliwości wybrania taryfy Basic Economy i cena skacze o 1k dla pasażera w Economy.
Wcześniej szukałem na google flights -> bezpośrednio do United
Na skyscanner jest przekierowanie do OTA
Prówałem dwoma kartami i się nie udaje.
Gdyby faktycznie nie bylo dostępne miejsce w basic economy to chyba bym nie mogl wczesniej tego na stronie united potwierdzac i wybierac miejsca opcjonalne w kolejnych krokach az do platnosci?
Ktoś wie jak na szybko mozna spróbować zaplacić? Curve nie mam, próbowałem PKO mastercard platinium oraz visa ING.

Autor:  mucha [ 03 Sty 2023 09:22 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

@pedro13 w takim razie Expedia/Orbitz ale płatność niestety w USD więc jeśli masz kiepską kartę to stracisz na kursach.

Autor:  pedro13 [ 03 Sty 2023 10:54 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

Dzięki za pomoc i wskazówki!
Expedia/Orbitz nie znajdują mi też taryfy basic economy, tak więc może problem był w tym że ona nie jest już dostępna, mimo że przekierowanie z google flights ją wybiera i da się z nią dojść do samej płatności.
Cena w Economy już taka okazyjna nie jest, więc pozostaje mi chyba albo zamówić i czekać na curve, licząc że się cena nie zmieni, albo mytrip/gotogate.
Także chyba odpuszcze i będę szukał innych okazji

Autor:  alien657 [ 03 Sty 2023 11:57 ]
Temat postu:  Re: United Airlines - problem

Miałem podobne problemy z zakupem na United, dla mnie rozwiązaniem było konto na PayPal z adresem w USA, i podpięta karta walutowa (USD) z Alior Banku.
Sprawdzone i działa.

Autor:  pedro13 [ 03 Sty 2023 19:08 ]
Temat postu:  Re: Płatność na stronie United Airlines

Jak mam wybraną lokacje Niemcy lub Polska, to nie ma w opcjach PayPal.
Pojawia sie przy wyborze US, natomiast cena w dolarach po przeliczeniu jest około 200zł wyższa niż w euro czy złotówkach.
To chyba jedyna opcja jeśli polskie karty nie przechodzą. Alternatywą może być użycie curve lub 2 wspomniane wyżej OTA.

Autor:  cart [ 03 Sty 2023 19:45 ]
Temat postu:  Re: Płatność na stronie United Airlines

Możesz podać byle jaki adres w USA. Ja podawałem adres biura mojej firmy w Chicago i zawsze przechodziło. Nigdy potem nie miałem problemów.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/