Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Opinie/Recenzje lotów UIA
ukraine-international-airlines-opinie-recenzje-uwagi,226,36850&p=753404&hilit=jfk#p753404
https://www.fly4free.com/flight-deals/e ... 67-300738/

Pytania dot. Jakości - negatywnych opinii będą kasowane.

Po zakupie biletu (nawet Low-Cost) można zmienić numer paszportu za darmo, dzwoniąc do biura UIA, mailem, facebookem lub PW do UIA

Miles and segments are not credited for tickets purchased for Low-cost fares.

Czyli w taryfie Low Cost nie można sobie zrobić statusu za ilość lotów

Oferta LOW COST linii lotniczych UIA. Ceny, warunki

oferta-low-cost-linii-lotniczych-uia-ceny-warunki,226,121339


 [ 1241 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 59, 60, 61, 62, 63  Następna
Autor Wiadomość
#1221 PostWysłany: 11 Sie 2019 16:06 

Rejestracja: 19 Paź 2011
Posty: 735
Loty: 174
Kilometry: 290 007
złoty
tartal napisał(a):
polityka linii się bardzo zmieniła... na antypasażerską. :(

Nom, a tak wielu się dziwiło jak razem z @Zeus od początku roku wieszaliśmy na nich psy. Najlepsze są akcje, gdy w przypadku anulowania lotu jednym bez problemu zmieniają np KBP-KRK na KBP-WAW, a innym nie. A miejsca są. Za to uzasadnienia brak, oprócz że "nie da się" lub "Kijów nie wyraża zgody" :(
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1222 PostWysłany: 11 Sie 2019 16:15 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1150
niebieski
no właśnie tak w moim przypadku... do tej pory zmieniali itd a teraz.. "nie można" a raczej "nie chcą"..
po prostu zła wola itd bo dla nich to z żadnymi kosztami się nie wiąże...
schodzą na psy generalnie..., konkurowali kiedyś ceną, teraz już niekoniecznie, obsługa klienta tez była oki teraz już nie... cóż... trzeba się żegnać z Ukraińcem...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1223 PostWysłany: 11 Sie 2019 16:32 

Rejestracja: 19 Paź 2011
Posty: 735
Loty: 174
Kilometry: 290 007
złoty
Jeśli zmiana/anulacja została dokonana więcej niż dwa tygodnie przed lotem, to może się zdarzyć że nie zrobisz z tym nic oprócz akceptacji oferty jaką dostaniesz albo zwrotem pieniędzy... zgodnie z Passenger and Baggage Handling Manual. To dokument, na który przedstawiciele UIA lubią się powoływać a który jest wewnętrzną regulacją dla zwykłego śmiertelnika niedostępną :D więc niejako możliwości się kończą i nawet pisanie reklamacji do Kijowa nie pomaga, gdyż... linie na takiego maila po prostu nie odpowiadają w zadeklarowanym terminie 90 dni :D
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1224 PostWysłany: 11 Sie 2019 16:40 

Rejestracja: 18 Paź 2014
Posty: 253
Loty: 4
Kilometry: 13 255
Ostrzeżenia: 2
niebieski
To troche żenujące, że całą stronę psioczycie z nadzieją, że zarejestrowana na forum obsługa linii odezwie się do Was, a wtedy dostaniecie co chcecie. To takie poniżej krytyki, dodajcie im jeszcze jakieś wpisy na fb i google.

Biznes, jak każdy inny, nie macie tego w umowach, linia nie musi nic Wam dawać, zamieniać. To, że przyzwyczaiła Was do dobrego, nie oznacza że ich polityka się nie zmieni.


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#1225 PostWysłany: 11 Sie 2019 16:45 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1150
niebieski
ale przecież ja się nie będę z nimi bił o lot do Izmiru..
nie to nie i już... Pan Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy
po prostu będę ich unikał jak ognia a jak ktoś się będzie pytał to zawsze powiem że są beznadziejni i żeby unikać... ot tylko tyle.....

Asfalto.. chyba troszkę "odjechałeś".. ta wg Ciebie "zarejestrowana na forum obsługa linii" nie miała pojęcia iż taryfa light znika i ze jej juz nie ma...
oni pewnie maja firmę zewnetrzną tak jak np LO do obsługi fb i takich podstron która de facto z firma lotniczą nie ma za wiele wspólnego.. zejdź chłopie na ziemię.... :lol:
Góra
 Relacje PM off  
 
#1226 PostWysłany: 11 Sie 2019 16:47 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1102
srebrny
Pewnie przesadzaliscie z kombinowaniem, ja zmienialem anulowane loty i wszystko było perfekt: szybko, od ręki i bez zbędnych formalności.

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#1227 PostWysłany: 11 Sie 2019 16:49 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1102
srebrny
@tartal

Ogarnij się i zwyczajnie wpisz w google - no jasne, że w PL mają agenta do obslugi

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#1228 PostWysłany: 11 Sie 2019 16:55 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1150
niebieski
ja nie rozumiem czemu sie mnie czepiacie... opisałem jak mnie potraktowano, nic nie chce więcej, anulowałem to wszystko itd. rozumiem że jesteście fanami PS albo otrzymujecie coś w zamian... ma to być wątek z pochwałami PS to po prostu wykasujcie moje posty i już...
digger zapewniam ze nikt nie przesadzał z kombinowaniem.. ale tak samo myślałem jak chłopaki pisali o tych zmianach itd. ale niektórzy są niedowiarki jak ich to nie spotka...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1229 PostWysłany: 11 Sie 2019 17:15 

Rejestracja: 18 Paź 2014
Posty: 253
Loty: 4
Kilometry: 13 255
Ostrzeżenia: 2
niebieski
Nie czepiam się, wyrażam swoją opinię. Pracuję de facto w obsłudze klienta, coraz bardziej zaczyna mnie przerażać to, jak bardzo roszczeniowi potrafią być ludzie i jak właśnie konsumenci potrafią "odlecieć" wraz ze swoimi żądaniami.

Zdaniem większości konsumentów jak dostawca internetu ma awarię, to powinien w zębach zasuwać do klienta z internetem backupowym, nawet jeśli nie z jego winy ta awaria. Jeśli kupują buty, to powinno się w nich przejść co najmniej z Las Vegas do Key West i to w deszczu. A kiedy linia lotnicza odwoła rejs do Bangkoku za 1400 PLN, to miłościwy Pan powinien otrzymać możliwość przelotu Jumbo Jetem..

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#1230 PostWysłany: 11 Sie 2019 17:30 

Rejestracja: 19 Paź 2011
Posty: 735
Loty: 174
Kilometry: 290 007
złoty
Asfalto napisał(a):
To troche żenujące, że całą stronę psioczycie z nadzieją, że zarejestrowana na forum obsługa linii odezwie się do Was, a wtedy dostaniecie co chcecie.
Kolego, potraktuję Twoje mądrości jako żart który po prostu Ci nie wyszedł :) Obyś nigdy nie znalazł się sytuacji, której najwyraźniej nie jesteś sobie w stanie nawet wyobrazić. Rozumiem, że pracując z klientem po jakimś czasie możesz widzieć we wszystkim roszczeniowość (też mnie to wk...), ale zbytnie uogólnianie rzadko wychodzi na dobre.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1231 PostWysłany: 11 Sie 2019 17:46 

Rejestracja: 18 Paź 2014
Posty: 253
Loty: 4
Kilometry: 13 255
Ostrzeżenia: 2
niebieski
Myślę, że gdyby odmówiła jakakolwiek inna firma lotnicza, to temat nie byłby na tapecie. Uznalibyście to za pewniak, tak musi być i tyle. Odmówiła natomiast UIA, firma która postrzegana jest jako marka prokliencka, stąd problem.

Rozumiem Wasz problem z perspektywy klienta, ale rozumiem również firmę. Widocznie jest jakiś powód, dla którego nie poszła na rękę, pewnie tym powodem nie jest jak twierdzicie "nie bo nie". Nie dziwię się, że nie chcą informować zwykłego szarego Kowalskiego, jest taka definicja jak tajemnica firmy.



Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#1232 PostWysłany: 11 Sie 2019 17:50 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1150
niebieski
ale ja nie robię z tego problemu... tak jak napisałem wyżej uważajcie ja PS bo przestała być prokonsumencka a równa do dziadostwa w innych liniach.. przecież tak napisałem wyżej. ot tyle....
Góra
 Relacje PM off  
 
#1233 PostWysłany: 11 Sie 2019 18:21 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3465
złoty
Nie bardzo rozumiem postrzeganie przewoźnika tylko przez pryzmat odmowy zmiany biletów, który ktoś zakupił korzystając z najniższych możliwych cen z dużym wyprzedzeniem i z założeniem ryzyka, że w razie jakichkolwiek zmian, albo opóźnień jego podróż może ulec zakłóceniu / stać się "nierealizowalna". Gdyby @tartal kupił wszystko na jednym bilecie, czyt. w droższej taryfie, to najpewniej dostałby zmianę bez problemów na inny dzień/inne rejsy. Podobnie jak w LO, LH, AF, KL czy jakiejkolwiek innej linii. PS nie jest tu ani gorszy, ani lepszy.
_________________
Veni, vidi, volo
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1234 PostWysłany: 11 Sie 2019 18:28 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1150
niebieski
nie jest gorszy ale BYŁ lepszy... i o to chodzi... po prostu równa do dziadostwa w innych liniach...
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#1235 PostWysłany: 11 Sie 2019 18:38 

Rejestracja: 18 Paź 2014
Posty: 253
Loty: 4
Kilometry: 13 255
Ostrzeżenia: 2
niebieski
Na takie przypadki pozostaje zdarta płyta i do skutku.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#1236 PostWysłany: 11 Sie 2019 20:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sie 2013
Posty: 1911
Loty: 243
Kilometry: 330 880
złoty
Żeby trochę oderwać się od sporów.

Czy na trasie KBP-DXB można liczyć na jakąś przekąskę/napój/wodę ?
_________________
Image

"Podróżować to żyć..."
Góra
 Relacje PM off  
 
#1237 PostWysłany: 11 Sie 2019 21:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1136
Loty: 1
Kilometry: 122
złoty
Bezpłatnie tylko woda :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1238 PostWysłany: 12 Sie 2019 07:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 744
Loty: 199
Kilometry: 316 747
złoty
Woda niegazowana. Gazowana płatna :roll:
Co ciekawe na transie do ALA (podobna odległość) już serwują posiłek. Marny, ale ciepły.
_________________
Don't be evil
Góra
 Relacje PM off  
 
#1239 PostWysłany: 12 Sie 2019 08:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2012
Posty: 841
srebrny
W najbliższą sobotę mam lot ODS-KBP i tydzień przed podróżą miałem telefon z UIA, że niestety ale dokonali zmiany samolotu na moim locie w związku z czym najprawdopodobniej nie będzie miejsca w samolocie na który miałem bilet i proponują zmianę godziny lotu z 17 na 11. Zgodziłem się bo w sumie będę miał więcej czasu w Kijowie. Mi taka zmiana nie psuje planów ale pisze to ku przestrodze dla innych aby mieli wiedzę jak wygląda kontakt linii.
Szkoda, że nie jest to linia a lot z/do UE bo jeszcze by wpadł bonusik ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1240 PostWysłany: 12 Sie 2019 08:14 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 7314
Z tego co pamiętam to PS respektuje Eu261, ale to bardziej by chyba działało gdybyś leciał później niż wcześniej lub dowiedział się na lotnisku o tym

Wysłane przy użyciu Tapatalka
_________________
Odpoczynek od forum
Góra
 Relacje PM off
panprofesor82 lubi ten post.
 
 
 [ 1241 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 59, 60, 61, 62, 63  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group