Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 172 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 06 Lip 2015 20:56 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 351
Loty: 123
Kilometry: 291 994
niebieski
Witam...Przepraszam że zakładam nowy temat ale czasu mam mało i mam kilka pytań, może ktoś zaradzi.
Około 2 miesięcy temu dokonałem rezerwacji auta na rentalcars Rezerwacja Lotnisko Bergamo 8 lip zwrot w tej samej lokalizacji 12 lip
Mimo tańszych opcji wybrałem tę droższą z uwagi na dobre opinie wypożyczalni Noleggiare Wypożyczalnia dość nowa ale sprawdzona osobiście do tego ma bardzo dobre oceny.. Szybko przyszło potwierdzenie a kwota za rezerwacje pobrana z karty..i co dzieje się dzisiaj? Dosłownie dzień przed wyjazdem rentalcars dokonuje zmiany w mojej rezerwacji! :evil:

Wepchnęli mnie do tych złodziei Locauto których unikam jak ognia :evil: Sparzyłem się u nich niemiłosiernie, zresztą nie tylko ja. Tutaj na forum był gdzieś o nich temat :evil: Chore dodatkowe opłaty, depozyty trzymane po miesiąc czasu, bądź niepełne zwroty tych depozytów.. Zmiana niby z uwagi na brak dostępności auta :lol: Prawie 2 miesiące temu dostałem potwierdzenie!!

Poniżej @ którego dostałem pare godzin temu
ahaaaaaaa na rentalcars dokonałem ponad 15 rezerwacji i otrzymałem jakiś tam status złotej gwiazdki :lol:
"Szanowny/a Pan ....,
Dziękujemy za dokonanie rezerwacji z rentalcars.com
Staraliśmy się z Państwem skontaktować telefonicznie, niemniej podany numer telefonu nie odpowiada, w związku z czym przesyłam poniższą wiadomość dt. auta Renault Clio lub podobny, który wybrali Państwo w w wypożyczalni Noleggiare, niestety nie jest on dostępny w wybranej wypożyczalni.
Pragniemy jednak poinformować Państwa, że rentalcars.com współpracuje z wieloma wiodącymi wypożyczalniami na świecie, które posiadają liczną flotę aut w większości lokalizacji na całym świecie. Jesteśmy liderem w pośrednictwie wynajmu aut na całym świecie, a nasze kontakty umożliwiają nam zapewnienie naszym klientom najlepszego auta.
Pragniemy poinformować, że Państwa auto Renault Clio lub podobny zostało potwierdzone z wypożyczalnią . Sprawdziliśmy wszystkie dostępne oferty z konkurencyjnych wypożyczalni i jesteśmy przekonani, że jest to najbliższa oferta spełniająca Państwa początkowy wybór. I jako, że jest to oferta o [ bardzo] podobnej cenie, dokonaliśmy potwierdzenia Państwa rezerwacji.
Jeżeli są Państwo zadowoleni z powyższego wyboru, prosimy o sprawdzenie Warunków Umowy znajdujących się na Państwa kuponie potwierdzenia, ponieważ mogą się one różnić pomiędzy wypożyczalniami.

Sincerely,
rentalcars.com Zespół Rezerwacji

Jakie macie pomysły? Praktycznie dzień przed wyjazdem wiec alternatywy na inną wypożyczalnie nie ma żadnej
W Locauto u tych złodziei blokada 1100 euro o ile wróci w pełnej kwocie :(


Ostatnio edytowany przez Roku 20 Lip 2015 10:32, edytowano w sumie 2 razy
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 06 Lip 2015 21:01 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1878
złoty
Najlepiej zadzwoń i powiedz że masz bardzo złe doświadczenia z Locauto i prosisz o zmianę na inną firmę
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 06 Lip 2015 21:03 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 351
Loty: 123
Kilometry: 291 994
niebieski
w ogóle czy ktoś się spotkał kiedyś z takim wałkiem z ich strony??
Co to znaczy brak auta Renault Clio ? Przecież w tej klasie jest masa innych aut :/

-- 06 Lip 2015 21:04 --

SPLDER napisał(a):
Najlepiej zadzwoń i powiedz że masz bardzo złe doświadczenia z Locauto i prosisz o zmianę na inną firmę

tak bym zrobił ale już jutro wyjeżdzam i sprawdziłem inne alternatywy,wszystko praktycznie wysprzedane "sezon"
zostały końcówki w kosmicznych cenach
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 06 Lip 2015 21:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 149
Loty: 97
Kilometry: 221 758
Brak auta "Renault Clio lub podobny". Różne są możliwości. Może Noleggiare zerwała współpracę z inną wypożyczalnią i nagle zmniejszyła się dostępna flota. Masa możliwych powodów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 06 Lip 2015 21:22 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 351
Loty: 123
Kilometry: 291 994
niebieski
tupungato napisał(a):
Brak auta "Renault Clio lub podobny". Różne są możliwości. Może Noleggiare zerwała współpracę z inną wypożyczalnią i nagle zmniejszyła się dostępna flota. Masa możliwych powodów.

no ok ale czy mnie to powinno obchodzić?? :?
W miedzy czasie rezerwowałem dwa auta na GC i na Teneryfie i dzwoniłem do nich bo jedna z rez. nie wyświetlała się w moim panelu :? miła Pani jeszcze mi tłumaczyła że oni sami muszą dostać z wypożyczalni sygnał że takie auto mają dostępne i że na dzień dzisiejszy potwierdzenie mają tylko z Bergamo :lol:
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 06 Lip 2015 22:29 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1350
Nie martw się, w Noleggiare 1500 EUR blokują na karcie, Locauto jest jednak trochę lepsze.
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 07 Lip 2015 08:56 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 351
Loty: 123
Kilometry: 291 994
niebieski
dmirstek napisał(a):
Nie martw się, w Noleggiare 1500 EUR blokują na karcie, Locauto jest jednak trochę lepsze.

w Noleggiare blokują też 1100 euro a zwrot miałem po 3 dniach..
Locauto lepsze :shock:
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 17 Lip 2015 03:30 

Rejestracja: 11 Sty 2014
Posty: 22
Właśnie wrocilismy z Sardynii. Mieliśmy zarezerwowany przez rentalcars Citroën KOMBI na 2 tygodnie. Wynajęcie kosztowało majątek ale wyjścia nie było przy podróży z 3 dzieci, (3walizki, wozek, 5 bagaży podręcznych) Na miejscu zaproponowali małego jepa o bagażniku wielkości chusteczki do nosa. Zaprotestowaliśmy bo nie było ani jak włożyć bagaży ani przypiąć 3 fotelików. Przyszła babka z wypożyczali, próbowała te foteliki zmieścić ale drzwi się nadal zamknąć nie chciały. Otworzyła nam małe Volvo (v40). Dzieci upchneliśmy na siłę( tylko jeden fotelik był prawidłowo zamocowany) a część bagaży wzięli do auta nasi znajomi. Babka nam powiedziała że w ciągu pierwszego tygodnia pobytu auto nam wymienią-nie wymienili i reklamacji nie chcą przyjąć bo auto "wyższej klasy".
Nie powiem gdzie ja mam ich " klasę" kiedy ją zawsze musiałam jedno dziecko wsadzać do samochodu znajomych bo we własnym nie było dla niego miejsca.
Czy mogę liczyć iż rentalcars jako pośrednik z którym zawarłam transakcje zajmie się reklaracją, będzie pośredniczył w sporze? Jakies podpowiedzi jak walczyć z wypożyczalnią?
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 17 Lip 2015 08:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1508
Loty: 398
Kilometry: 510 284
srebrny
Może zwróć się do Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Jak w przykładzie z artykułu:
http://www.konsument.gov.pl/pl/news/756/100/KE-zmienia-praktyki-firm-wypozyczajacych-samochody.html/
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 17 Lip 2015 09:47 

Rejestracja: 20 Gru 2011
Posty: 2420
platynowy
Wypożyczając samochód przez pośrednika masz zawsze zapis "or similar", więc nie możesz oczekiwać konkretnej marki, tylko klasę. W warunkach masz też napisane, że mogą zamienić na wyższą klasę, co też zrobili. Niestety moim zdaniem nic od nikogo nie wywalczysz. Tylko od dobrej woli wypożyczalni (i samochodów, którymi dysponują) zależy czy pójdą Ci na rękę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 17 Lip 2015 10:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 2710
złoty
w mojej sytuacji im mniejsze auto tym lepiej, dodatkowo jesli jestem bez full ubezpieczenia
bardzo chetnie biore starsze auto im wiecej rys wgniecen odpryskow lakieru itp. tym łatwiej mi dolozyc bezkarnie kolejna
bo zaznaczajac wszelkie szkody cale auto jest "pokreskowane" na umowie

w mojej cenie "or similar" tzn. inne auto typu kombi, nie dziwie sie, ze forumowicza szlag trafil na ich interpretacje similar
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 17 Lip 2015 10:04 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1364
złoty
Temat odswiezam choc nie wiem czy to rentalcars polecial w kulki czy europcar. Sprawa dotyczy znajomych wiec wszystkich szczegolow nie znam, ale czuje sie troche odpowiedzialny bo znajomi jechali do mnie w odwiedziny ;(.

A wiec, samochod zarezerwowany przez rentalcars.com - cena rzeczywiscie bardzo atrakcyjna wiec znajomi zdecydowali sie skorzystac, a wiec (ceny podaje zmyslone tylko zeby oddac proporcje):

- rentalcars.com - compact na 5 dni 30 GBP, rental cars rowniez oferuje swoje ubezpieczenie full protection bla bla bla za mniej wiecej drugie tyle i znajomi zdecydowali sie zakupic rowniez (nie wiem dlaczego); na potwierdzeniu jest, ze "fully paid" etc.
- dotarli do punktu europcars a tam kolo im mowi, ze te 30 GBP to tylko przedplata i ze pelna cena to 110 GBP, jako, ze juz czekali 2h z dwojka malych dzieci to po prostu wzieli ten samochod;
- kolo jeszcze im nagadal, ze to ubezpieczenie z rentalcars.com to wielkie g i naciagnal ich na europcarowe dodatkowe (tu wiem, ze na pewno nic sie nie da zrobic po prostu niepotrzebnie go sluchali)

Na rachunku jest odniesienie do rezerwacji z rentalcars takze nie ma wapliwosci, czego dotyczy sprawa.

Czy waszym zdaniem idzie cos z tym zrobic? Czy ktos mial podobne doswiadczenia?
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 17 Lip 2015 10:07 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4956
platynowy
A jaka opcja tankowania została wybrana?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 17 Lip 2015 10:36 

Rejestracja: 20 Gru 2011
Posty: 2420
platynowy
@correos, ja też się nie dziwię. Co do rysek , absolutnie masz rację :) Zresztą z dwójką maluchów mieszczę się obecnie w segment B. Ale miałem podobną sytuację do @majao - dostałem jakiegoś g... suv'a (ford ecosport) z bagażnikiem wielkości pandy, zamówiony miałem segment D (intermediate - pisało Hyundai i40 or similar). Jak zobaczyłem co mi dali to z powrotem do biura, a tam punkt X.Y. - tu masz katalog wyższa kategoria, więc jesteśmy OK nie zamienimy i spier... Moim zdaniem od strony formalnej klient jest bez szans, taką umowę zawarł. Swoją drogą mieli na stocku kilka fordów explorerów (jeszcze wyższa klasa), więc skoro już robią niechciany upgrade to mogliby pójść na rękę. Tylko po co, skoro klient przez pośrednika. Dzięki temu wiem czym różni się Thrifty od Hertza poza nazwą i cenami.
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 17 Lip 2015 10:42 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1364
złoty
Sam tankowal - ale co to ma do rzeczy?
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 17 Lip 2015 10:44 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1350
To, że mogli np. pobrać depozyt za paliwo.
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 17 Lip 2015 10:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 924
Przy zamawianiu pojazdu jest taka opcja "dodatkowe informacje od klienta" Jeżeli mam jakieś szczegolne życzenia to wtedy tam je wpisuję. Taką sytuację mieliśmy np. w Australii, w Perth kiedy zależało nam na samochodzie z dużym bagażnikiem. Samochód "wyszedł" więc dostaliśmy upgrade do większego bagażnika :)
Myślę, że teraz nic nie ugrasz ale spróbować zawsze można - tym bardziej, że w rentalcars masz infolinię.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
 
#18 PostWysłany: 17 Lip 2015 10:56 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4956
platynowy
lataczuk napisał(a):
Sam tankowal - ale co to ma do rzeczy?

Dostał z pustym bakiem?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#19 PostWysłany: 17 Lip 2015 11:14 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1364
złoty
Nie to nie depozyt. Paliwo w wersji dostajesz z pelnym/ oddajesz z pelnym. Depozyt 250 GBP jest zablokowany swoja droga, ale to mam nadzieje odblokuja za pare dni (chociaz juz mija prawie tydzien od oddania)


Ostatnio edytowany przez lataczuk, 17 Lip 2015 11:27, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 17 Lip 2015 11:19 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4956
platynowy
Jest jakiś problem, żeby przeczytali na umowie i rachunku, za co zapłacili?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 172 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group