Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 641 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Następna
Autor Wiadomość
#621 PostWysłany: 21 Lis 2020 18:11 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 3896
@elsylwio chodzi o różnice w podatkach lotniskowych. Jedne zapłacisz a drugie Ci oddadzą
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
elsylwio uważa post za pomocny.
 
 
#622 PostWysłany: 21 Lis 2020 19:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 277
Loty: 841
Kilometry: 1 794 111
niebieski
hejka

Lecialam kilka dni temu turkiszem na trasie TXL-IST- BOG-PTY-IST-BER i mocno sie zdziwilam cateringiem :) na dlugim, prawie 14 godz. locie byly dwie male bulki, soczek w kartoniku i woda. Nic wiecej! Na powrocie do zestawu doszedl humus i ciastko i bulka troszke sie wieksza zrobila.
Niby szczegol, a zwyczajnie bylam glodna ;)
Na powrocie lecialam jak "typowy" turysta- termosik z goraca herbata, kanapki ;)

Nie mozna wziac na poklad podrecznej walizki, mimo ze rozmiarowa podreczna. Tylko torebki i plecaki. Za to sa dwa bagaze 23 kg nadawane gratis.
I zestawy maseczek i plynu odkazajacego przed wejsciem na poklad. Cala podroz bardzo pilnuja, aby maseczka byla na nosie i ustach.

Za dwa tygodnie znow lece, zobaczymy, czy im sie kiedys przeciez rewelacyjny, catering poprawil :)
_________________
Image

Same fotki, czyli https://www.instagram.com/atamancia/
Blog o moich podróżach http://atamanka.pl uwaga, dużo zdjęć ;)
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
travellista uważa post za pomocny.
 
 
#623 PostWysłany: 21 Lis 2020 22:29 

Rejestracja: 10 Lut 2016
Posty: 333
Loty: 115
Kilometry: 138 119
niebieski
Catering się nie zmieni za szybko pewnie. Sam leciałem z nimi we wrześniu i byłem mocno zdziwiony ilością jak i jakością tego co dali pamiętając stare czasy:( oby to wróciło do normalności
Góra
 Relacje PM off  
 
#624 PostWysłany: 16 Gru 2020 00:47 

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 305
niebieski
Dziś odwołali mi marcowe loty na Kubę z Berlina. Zaproponowali +15% wartości jako voucher na kolejne loty, albo zwrot kasy.

Powód anulacji lotu: " Changes to your flight have been made due to various issues (the decisions of civil aviation authorities regarding travel restrictions, operational details, etc.). Please select the action you wish to perform regarding the status of this flight."
_________________
http://www.kochamyzycie.pl | https://youtube.com/kochamyzycie
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#625 PostWysłany: 16 Gru 2020 10:58 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 337
niebieski
Jeszcze najprawdopodobniej możesz zmienić na open ticket ważny do końca 2021.
Przynajmniej moją Havanę, odwoływaną dwukrotnie, udało się tak zmienić.
Pierwszy wylot był planowany na czerwiec, drugi teraz na grudzień.
W TK nie masz dopłaty do wyższej taryfy jak na przykład w LH, pierwsza zmiana z terminu zwykłego na termin "premium" (25.12-9.01) absolutnie bez problemu.
Liczę na to, że w 2021 też uda się znaleźć jakiś dogodny czas na podróż.
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
1955845624 uważa post za pomocny.
 
 
#626 PostWysłany: 09 Lut 2021 19:22 

Rejestracja: 10 Lut 2016
Posty: 333
Loty: 115
Kilometry: 138 119
niebieski
Witam.
Pytanie do osób które miały open ticket. W chwili obecnej mam taki na trasie KBP-DXB. Jak wyglądało to później próba zarezerwowania? Dzwonisz na infolinię dają trasę dopłacasz różnice i tyle? Jak to wygląda w praktyce?
Góra
 Relacje PM off  
 
#627 PostWysłany: 09 Lut 2021 19:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 672
Loty: 198
Kilometry: 248 487
niebieski
@spejson911 dzwonisz do nich, wybierasz termin i lot, dopłacasz różnicę (lub nie, jeśli nie trzeba), wystawiają nowy bilet i tyle. Dodatkowo taki bilet w zależności od statusu oraz/lub dostępności miejsc można wystawić nawet na kilka godzin przed lotem. Niektóre linie lotnicze mają w swojej ofercie "open ticket" właśnie po to, aby móc decydować o locie na ostatnią chwilę. A priorytet na ewentualnej liście oczekujących zależy od statusu w sojuszu danej linii lotniczej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#628 PostWysłany: 30 Mar 2021 20:19 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1123
Mam bilet za mile, zmieniono rozkład o 20 minut. Hindus proponuje zmianę na open ticket, do wykorzystania do końca roku. Czy dobrze rozumuję, że mając bilet w klasie X, będę mógł zmieniać termin dowolnie, bez dopłat? W końcu bilety nagrody są tylko w X u TK, przynajmniej w eco.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
sobo lubi ten post.
 
 
#629 PostWysłany: 30 Mar 2021 20:37 

Rejestracja: 22 Maj 2012
Posty: 625
Loty: 312
Kilometry: 479 773
niebieski
Nie, musi byc dostepnosc tej taj economy limited capacity w ktorej pewnie masz bilet, wiec nie jest tak ze rano decydujesz ze wieczorem lecisz bo wtedy raczej licz sie z tym ze sorry ale no places in this class
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#630 PostWysłany: 17 Kwi 2021 17:36 

Rejestracja: 30 Sty 2021
Posty: 10
witam,
Odwołali mi jeden z lotów WAW-IST-DPS-IST-WAW, bilety niestety przez pośrednika (gotogate).
Po zalogowaniu na stronie Turkish Airlines mam opcję:
"Changes to your flight have been made due to various issues (the decisions of civil aviation authorities regarding travel restrictions, operational details, etc.). Please select the action you wish to perform regarding the status of this flight."
pytania:
1. czy mogę samodzielnie (pomijając pośrednika) skorzystać z opcji anulowania i wybrania zwrotu na Voucher? Do kogo ten Voucher trafi? do mnie czy do Gotogate?
2. jeśli, nie mogę samodzielnie to w jaki sposób mogę najszybciej skorzytać z opcji odzyskania pieniędzy - nie ważne czy gotówka czy voucher.
3. Jeśli voucher będzie organizowany przez gotogate - to będzie to voucher na ich rezerwacje, czy już samodzielnie będę mógł go zrealizować bezpośrednio u przewoźnika?
4. czy rzeczywiście tak trudno odzyskać pieniądze od pośrednika?
5. czy gotogete może przerzucić bezpośrednio na mnie rezerwacje w turkiszu? nie interesują mnie jakieś małe prowizję co im zostają.
6. czy w PL działa biuro Turkisch - gdzie mógłbym załatwić sprawę po Polsku? angielski to taki wakacyjno - imprezowy u mnie...

kupując te bilety popełniłem chyba wszystkie błędy w tych czasach - pośrednik i płatność PAYPAL.
Góra
 Relacje PM off  
 
#631 PostWysłany: 17 Kwi 2021 19:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 760
Loty: 418
Kilometry: 438 674
złoty
@marcu niestety Turkish jest bardzo restrykcyjny - bezpośrednio nie chcą w ogóle rozmawiać o żadnych opcjach i powtarzają w kółko "prosimy kontaktować się z pośrednikiem" (sam mam rezerwację do Izmiru przez pośrednika, którą już trochę spisałem na straty).
Musisz dzwonić do gotogate i nic nie klikaj na stronie TK. Myślę że powinieneś przemyśleć czy nie lepiej przełożyć lot na przyszłość - może być łatwiej niż zwrot.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#632 PostWysłany: 17 Kwi 2021 19:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 810
Loty: 86
Kilometry: 151 189
platynowy
Proszę nie wprowadzać w błąd. Oczywiście, że często wygłaszają formułkę, ale nie zawsze.
Za pierwszą próbą udało mi się po bezpośrednim kontakcie z Turkiem:
- przełożyć lot na inne, dowolne daty
- zmienić wylot z Charkowa na WAW
- no i przejęli mi bilet od TravelLink.

Zatem, po pierwsze próbowałbym prosić ładnie o zmianę dat, najlepiej kilkukrotnie i różnymi kanałami - mail, tel.
Jeżeli nie się nie powiedzie, to po prostu weź voucher, który trafi do Ciebie.
No chyba, że bardzo Ci zależy na lotach, sprawdź ile Cię policzą za zmianę na inny termin w G2G.
Jeżeli weźmiesz kasę, to licz się z tym, że idzie przez G2G i pobiorą haracz.
Nie czekałbym też długo, bo zaraz OTA zacznie procesować anulowanie całej rezerwacji i będzie jak wyżek (kasa do odzyskania po reklamacjach, chargebackach - niestety tylko jak płaciłeś kartą, ale jest trochę zabawy).
_________________
Wasil10

Relacja Brunei, Singapur, Malezja
Góra
 Relacje PM off  
 
#633 PostWysłany: 17 Kwi 2021 21:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2016
Posty: 188
niebieski
Bilety kupione przez OTA na kwiecień w ostatniej wrzutce KBP-ESB https://www.fly4free.pl/forum/kbp-esb-rt-110-pln,232,157985
Po zakupie okazało się, że były to bilety 2 x OW.

Na infolinii TK jeden bilet zamieniłem na open ticket, a drugi bilet przebukowałem na czerwiec (była ta sama cena, więc bez dopłaty). Loty nie były odwołane.
Dzwoniłem w przeddzień każdego lotu.
Góra
 Relacje PM off
Bajerglowa94 uważa post za pomocny.
 
 
#634 PostWysłany: 19 Kwi 2021 00:06 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 337
niebieski
zmiany na open - nie miałem żadnego problemu z Turkish bezpośrednio
ticketowanie z open - też bez problemu (drugi lot tez odwołany, więc ponownie zamiana na open)
najszybciej załatwisz na infolinii, natomiast mają też biuro w PL - możesz pisać maila, odpowiadają (natomiast nie jest to szybka odpowiedź)
Góra
 Relacje PM off  
 
#635 PostWysłany: 19 Kwi 2021 16:34 

Rejestracja: 30 Sty 2021
Posty: 10
Temat już załatwiony - dziękuję bardzo za pomoc.
Bilety zostały wymienione na Vouchery z datą ważności dwa lata na kwotę wyższą niż zapłacone. Mail wysłany w niedziele, odpowiedź na drugi dzień, vouchery wystawione po akceptacji ciągu godziny. Kontakt przez WAWCUSTOMER@.

pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
 
#636 PostWysłany: 19 Kwi 2021 21:52 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 3896
N krajowkach wrocil poczestunek. Godzinny lot wiec nie jest to wielka micha ale mimo wszystko miły gest. Z daktylem jednak przesadzili.
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#637 PostWysłany: 20 Kwi 2021 23:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Maj 2013
Posty: 2287
srebrny
Waw-ist poranny, normalnie posiłek (ale bez wyboru)
Na longach też normalne posiłki, ale okrojone specjalne( mniejszy wybór).... Brak alko :( w eco
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#638 PostWysłany: 23 Kwi 2021 11:16 

Rejestracja: 25 Lut 2011
Posty: 252
niebieski
Ja kupiłem loty przez pośrednika w lutym 2020 do Bogoty przez Panamę ,zmieniałem już daty z 5 razy ,za każdym razem bez problemu przez infolinie na jakieś 3 dni przed wylotem -teraz mam lecieć niby we wrześniu, ale znowu cos pozmieniali w datach, ale jestem uparty i będę zmieniał aż polecę bo bilety kupiłem po 1,5 tys zl, wiec nie chce żadnych voucherów ani zwrotów
_________________
Image

https://www.instagram.com/without_a_guide/
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#639 PostWysłany: 06 Maj 2021 17:33 

Rejestracja: 13 Sty 2018
Posty: 652
platynowy
A u mnie taka sytuacja - loty MXP-SAW Anadolu kupione w połowie kwietnia na 1 poł. maja przez ticket.se, podróż RT wystawiona jako 2xOW.
Z 2 tygodnie temu anulacja lotów Anadolu, przełożone na loty TK (nowe numery lotów) i 2h różnicy w czasach. Wcześniej 2 razy telefonicznie i raz mailowo otrzymywałem odpowiedzi, że zmiana dat najwyżej -7/+14, a wgl to mam pisać do OTA. Dzisiaj, na dzień przed wylotem powiedziałem na infolinii, że próbowałem się kontaktować z OTA, ale zero odpowiedzi (oczywiście wgl nie próbowałem xd) i czy oni mi pomogą. Pani trochę wzdychała, ale po 10 minutach rozmowych i kolejnych 10 czekania, mam na mailu nowe loty BER-IST na czerwiec Turkiem i to jeszcze wybrałem sobie rotację A330 :D Dzięki @wasil10 za Twoje podpowiedzi, bez nich pewnie bym odpuścił :)
_________________
Image

Lecisz z POZ i potrzebujesz pomocy z czymkolwiek? Odezwij się!
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
travellista uważa post za pomocny.
 
 
#640 PostWysłany: 09 Maj 2021 14:55 

Rejestracja: 21 Lis 2018
Posty: 30
Cześć!
Mam loty TK kupione przez OTA. Lot miał się odbyć na początku 2021 roku, jednak jeszcze w październiku lot wypadł z rozkładu i udało mi się zmienić loty bezpośrednio u Turka na wrzesień. Po kilku miesiącach OTA wysyłało maile, już po pierwotnej dacie lotu z gotową formułką, że lot został odwołany i zwracają się do linii o zwrot kasy. Napisałam do OTA i na czacie potwierdzili mi, że nic już nie mogą zrobić, bo lot został przejęty przez TK. Spoko.
Tymczasem dziś info od linii, że wrześniowy lot również został właśnie odwołany.

I teraz pytanie. Czy mogę czekać i nic nie robić z biletem (chwila na zastanowienie lub odblokowanie jakiejś majówki w rozkładzie na 2022), czy mam się bać, że OTA dorwie się teraz do biletu, czy nie ma takiej opcji po przejęciu (w sumie na stronie TK po wejściu w rezerwację dalej niby jest jako kupiony u zewnętrznych biur)?
Może lepiej kontaktować się z TK już teraz i podać nowe daty podróży na 2022? A może bilet zawiesić? Voucher nie wchodzi w grę, bo zbyt tanie bilety.
Dzięki za pomoc! :)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 641 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], majkel13, Netvibes [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group