Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 604 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna
Autor Wiadomość
#561 PostWysłany: 12 Cze 2020 15:18 

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 552
Loty: 130
Kilometry: 234 904
niebieski
TK powoli wznawia rejsy międzynarodowe:

https://www.turkishairlines.com/en-int/ ... ight-plan/
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Relacje PM off  
 
#562 PostWysłany: 18 Cze 2020 07:37 

Rejestracja: 02 Cze 2017
Posty: 97
travellista napisał(a):
Moze ktos z Was bedzie sie orientowale w temacie - tu bardziej pytanie o obsluge Amadeusa czy innego systemu rezerwacyjnego. Mam rezerwacje zrobiona na stronie TK na trasie
WAW-IST-HAV-PTY / PTY-IST-WAW. Odcinek HAV-PTY jest realizowany linia partnerska Copa Airlines. Z racji zamkniecia granic odwolano mi juz lot powrotny, chcialem zmienic daty na marzec 2021, co wedlug polityki TK jest mozliwe bezplatnie. Na stronie TK moge znalezc sobie bez problemu podobne polaczenie WAW-IST-HAV-PTY & PTY-CCS-IST-WAW na marzec, jest nawet taryfa Economy Promo, tutaj 2 odcinki realizowane Copa, gdyz w sezonie zimowym TK nie lata bezposrednio do Panamy. Na infolinii po raz kolejny agent nie widzi segmentow na moja trase i nie moze mnie przebukowac. Czy moze byc tak, ze maja jakies ustawienie, ktore uniemozliwia im zabukowania rezerwacji na rejsy linii partnerskiej? Bo podejrzewam, ze tutaj jest wlasnie problem. To swoja droga dosc dziwne ograniczenie, skoro linia umozliwia kombinacje z takimi rejsami na swojej stronie, sprzedaja przeciez tez rejsy LO. Napisalem do biura w WAW i wypelnilem ich formularz, ale na razie cisza. Ktos ma pomysl, co z tym fantem zrobic? Na razie moj bilet zostal przepisany jako open ticket i mam niby zadzwonic w pozniejszym terminie.


Hey, jak rozwiązano twój problem? Zastanawiam się nad kupnem biletu, w którym pierwszy segment wykonuje partner. Ale martwię się, jeśli nagle lot zostanie odwołany, nic nie da się zrobić ..
Góra
 Relacje PM off  
 
#563 PostWysłany: 18 Cze 2020 09:01 

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 552
Loty: 130
Kilometry: 234 904
niebieski
Hej @Bohdan Demydov
01.06 udało mi się w końcu dodzwonić do warszawskiego biura TK, telefon odebrał pan z działu marketingu i powiedział, że to dopiero pierwszy dzień, kiedy on pojawił się w biurze, a inni jeszcze na razie nie pracują. Znalazł na skrzynce mojego maila i obiecał przesłać go do kolegi, który jest kasjerem lotniczym w biurze na lotnisku w WAW, ale na razie nic się nie zadziało. Poczekam, aż w końcu Polska otworzy się na ruch spoza UE i wtedy chyba osobiście się przejadę na Okęcie do tego biura. Masakra jakaś a niby to taka prosta sprawa. Dla mnie to jakiś absurd, że linia ma swój własny system sprzedaży i nie widzi w nim rejsów linii partnerskich, które normalnie oferuje na swojej stronie internetowej.
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Relacje PM off
Bohdan Demydov lubi ten post.
Bohdan Demydov uważa post za pomocny.
 
 
#564 PostWysłany: 24 Cze 2020 15:48 

Rejestracja: 24 Cze 2020
Posty: 1
Mam pytanie. Udało mi się dzisiaj dodzwonić na infolinię.
Na 3 sierpnia miałam lot Belin-Istambuł - Accra i powrót.
Poprosiłam o zmianę na open ticket.
Zrobili to bezproblemowo, ale na pytanie czy dostanę jakies potwierdzenie to,że nie. Numer biletów i rezerwacji pozostaje ten sam.
Logując się na stronę lub apke pokazuje mi się informacja że :You can't complete this action on our website as your reservation includes either incomplete or cancelled flights".
Pan na info powiedział, że aby zarezerwować nowy lot to muszę przez nich podając stare dane.
Czy ktoś się orientuję czy tak jest. Czy po prostu anulowali mój lot i d.....
Góra
 Relacje PM off  
 
#565 PostWysłany: 24 Cze 2020 15:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 951
Loty: 106
Kilometry: 158 808
niebieski
Mi to samo mowili ze rezerwacja przez infokinie
Góra
 Relacje PM off
lajka lubi ten post.
 
 
#566 PostWysłany: 20 Lip 2020 14:10 

Rejestracja: 29 Kwi 2020
Posty: 4
#Update:
Na stronie rezerwacji w zakładce Cancel Flight pojawiła się opcja zwrotu.

Cytuj:
Your refund request has been processed. Your account will be refunded, for tickets issued before 1st of June, 2020, refund will be made as of August.
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#567 PostWysłany: 23 Lip 2020 21:23 

Rejestracja: 29 Kwi 2020
Posty: 4
Update:
Dzień po zgłoszeniu na stronie otrzymałem zwrot na kartę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#568 PostWysłany: 29 Lip 2020 15:41 

Rejestracja: 13 Lip 2020
Posty: 7
Ktokolwiek ma zaplanowany lot z Turkish Airlines z Warszawy do Stambułu po nowym rozporządzeniu? Według ich planu najbliższy lot ma się odbyć 31.07. Pojawiła się jakakolwiek informacja czy potwierdzenie czy TA faktycznie wznawia loty czy pozostaje śledzenie statusu lotów i Flight Radar w najbliższym czasie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#569 PostWysłany: 08 Sie 2020 10:07 

Rejestracja: 25 Lut 2011
Posty: 248
niebieski
A jak działa ten open ticket -mam bilety do Kolumbii na pazdziernik ,raczej nic z tego nie bedzie . Za bilet dalem 1600 zł ,tzn ze na open ticket bede mogl zarezerwowac cokolwiek z ich siatki do tej kwoty ?
_________________
Image

https://www.instagram.com/without_a_guide/
Góra
 Relacje PM off  
 
#570 PostWysłany: 08 Sie 2020 17:04 

Rejestracja: 21 Wrz 2019
Posty: 2
Soulfly napisał(a):
A jak działa ten open ticket -mam bilety do Kolumbi na pazdziernik ,raczej nic z tego nie bedzie . Za bilet dalem 1600 zł ,tzn ze na open ticket bede mogl zarezerwowac cokolwiek z ich siatki do tej kwoty ?


Z tego co się orientuje to na odwrót. Ile dałeś kasy to jest mniej istotne. W Open Tickecie istotna jest trasa, ma być taka sama - w terminie do końca 2021 roku.
Jak chcesz inną trasę zarezerwować to lepiej weź refund, czyli zwrot kasy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#571 PostWysłany: 10 Sie 2020 12:01 

Rejestracja: 25 Lut 2011
Posty: 248
niebieski
Prz refund daja chyba + 20% wiecej na voucher?
_________________
Image

https://www.instagram.com/without_a_guide/
Góra
 Relacje PM off  
 
#572 PostWysłany: 10 Sie 2020 12:14 

Rejestracja: 21 Sty 2015
Posty: 1031
Loty: 92
Kilometry: 174 385
srebrny
15%

If your flight is cancelled Read more

You can change your ticket to a new flight or change it to an open ticket. You can also review return offers that add value to your ticket.
- If you have not yet scheduled your trip, you can benefit from the change-to-open ticket right for flights operating until December 31, 2021 in the same class fare and without paying any additional fees
-If you have scheduled your new trip, you can change your ticket for a flight operating until December 31, 2021, and travel without being affected by the high volume of requests and fare changes.
-If you want to add value to the price of your purchased ticket, you can obtain a refund in Miles. In accordance with your request, 1,000 Miles will be transferred to your Miles&Smiles account for every 10 Euros of your ticket’s value.
- You can exchange your ticket with a voucher and gain 15% more value, and use the voucher for a future trip.

https://www.turkishairlines.com/en-pl/a ... -outbreak/
Góra
 Relacje PM off
Soulfly lubi ten post.
 
 
#573 PostWysłany: 18 Sie 2020 19:22 

Rejestracja: 16 Kwi 2013
Posty: 15
Loty: 23
Kilometry: 45 757
Cześć,
czy kupowaliście w ostatnim czasie bilety na stronie Turkish Airlines na loty krajowe? Podczas wpisywania swoich danych wymagany jest HES Code, z którym mam problem. Próbowałem przez aplikację mobliną: nie przychodzi sms z potwierdzeniem (chyba wymagany jest turecki numer tel), strona rządowa jest w języku tureckim i z tego co udało się przetłumaczyć, to nie mam nawet jak się zalogować.
Z tego co wyczytałem, HES code jest wymagany tylko w przypadku lotów krajowych.
Dzięki za odpowiedź.

Edit:
Dodam jeszcze, że wpisując sam numer paszportu cały czas mam podświetlone pole z HES code i informacją, że wszystkie pola powinny być wypełnione
Góra
 Relacje PM off  
 
#574 PostWysłany: 18 Sie 2020 20:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4155
Ostrzeżenia: 1
platynowy
@Kon8546

Cytuj:
You can get your personal code via the Hayat Eve Sığar mobile app, the e-Government portal or by sending a text message to 2023 that includes the following: HES TR ID No, the last four digits of the serial number on your ID card and the number of days, ensuring that there is a single space between all (Example: HES 12345678901 5376 30).
https://www.turkishairlines.com/de-int/ ... /hes-code/

A jak sie nie uda, probuj atakowac na infolinie.
_________________
Travel is a privilege, not a right.
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, obróci się przeciw tobie i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Szkoda czasu na forum, nie odpowiadam na pw!

Z Kiruny na Socotrę
Goryle
Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Stacja Arctowski, Bhutan, Burundi, magic Socotra etc.
Góra
 Relacje PM off
Kon8546 lubi ten post.
 
 
#575 PostWysłany: 20 Sie 2020 12:38 

Rejestracja: 16 Kwi 2013
Posty: 15
Loty: 23
Kilometry: 45 757
@cccc

Tak jak radziłeś, zadzwoniłem na infolinię - udało mi się kupić bilety.
Co do samego problemu: HES Code jest wymagany tylko dla obywateli tureckich na loty wewnątrzkrajowe. Na infolinii powiedzieli mi, że dla obcokrajowca wystarczy jedynie numer paszportu. Jeśli chodzi o sam proces zakupu, to powiedziano mi żeby najpierw wyczyścić cookies i spróbować, później przez aplikację mobilną a jak się nie uda to zarezerwować to zadzwonić i kupić przez infolinię.
Czyszczenie ciasteczek: nic nie pomogło. Dalej nie mogłem przejść przez proces zakupu bez uzupełnienia HES Code (komunikat, że wszystkie wymagane pola muszą być uzupełnione)
Aplikacja: tutaj kupiłem bilety. Na tym samym etapie co na stronie internetowej zostawiłem puste pole w miejscu HES Code i wszystko gładko poszło
Góra
 Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
 
#576 PostWysłany: 25 Sie 2020 11:50 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 1294
Loty: 4
Kilometry: 17 154
srebrny
Jeśli TK przełożył mi wylot o 8 godzin to mogę spokojnie ubiegać się o zmianę terminu rezerwacji ewentualnie o zwrot kosztów?
Góra
 Relacje PM off  
 
#577 PostWysłany: 25 Sie 2020 11:55 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 15154
Loty: 399
Kilometry: 506 100
Kupione przez nich czy OTA?
Góra
 Relacje PM off  
 
#578 PostWysłany: 25 Sie 2020 12:17 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 1294
Loty: 4
Kilometry: 17 154
srebrny
Przez ota,ale termin wylotu zmieniłem bezpośrednio na infolinii TK już chyba z 4 razy bo ciagle cos mieszaja.
Góra
 Relacje PM off  
 
#579 PostWysłany: 25 Sie 2020 12:49 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 19
Czy ktoś leciał może w ostatnich dniach TK? Czy wymagają od pasażerów tranzytowych test na COVID-19 jak linie arabskie? Oczywiście nie chodzi mi o wymagania kraju docelowego, bo akurat tam gdzie planuję lecieć żadne testy nie są wymagane.
Arek
Góra
 Relacje PM off  
 
#580 PostWysłany: 25 Sie 2020 14:41 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 123
Ostrzeżenia: 1
niebieski
niewymagaja
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 604 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group