Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 06 Paź 2019 18:26 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Po co te nerwy - kasę przecież dostaniesz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#22 PostWysłany: 06 Paź 2019 18:30 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
@greysi Wspominałaś, że zapłaciłaś kartą za tą feralną rezerwację - jeśli nie otrzymasz zwrotu pieniędzy, to możesz zgłosić chargeback w swoim banku.
Góra
 Profil Relacje PM off
greysi uważa post za pomocny.
 
      
#23 PostWysłany: 06 Paź 2019 18:38 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 72
Kasę może w końcu dostanę, ale straconego tygodnia urlopu już nie. Tu nie chodziło o jakieś 20 zł, które zostały zablokowane, ale o ponad 2200, bez których nie mogłam wykupić sobie jakiegoś innego wyjazdu gdzieś indziej, skoro przyjęłam do wiadomości brak dostępności oferty i zgodziłam się na natychmiastowy zwrot.
@eskie - nie wiem, czy ta impreza się odbyła - kurcze wystraszyłeś mnie, że może się okazać, że na niej byłam, tylko nic o tym nie wiem.


Ostatnio edytowany przez greysi, 06 Paź 2019 21:31, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 06 Paź 2019 18:43 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
@greysi Nawet jeśli impreza by się odbyła, to jeszcze nic nie oznacza. Rezerwowałaś wczasy last minute (tylko dwa dni przed wylotem) - najprawdopodobniej zabrakło dla ciebie miejsc i dlatego zdecydowali się anulować Twoją rezerwację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 06 Paź 2019 18:44 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
@greysi
Cytuj:
skoro przyjęłam do wiadomości regulamin i zwrot

A co w takim razie konkretnie mówi regulamin o terminie tego zwrotu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 06 Paź 2019 18:55 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 72
Przez prawie 1,5 godziny od płatności do informacji o niedostępności oferty można zapełnić cały samolot, szkoda tylko, że właśnie dla mnie zabrakło tego miejsca i musieli mi anulować moją rezerwację.

@boots po ustaleniu, że ok, w takim razie zwrot to dostałam maila:
Szanowni Państwo,w dniu dzisiejszym wygenerowano do działu księgowości Travelplanet polecenie zwrotu wpłaconych środków pieniężnych na kwotę 2269,06zł. Zwroty dla Klientów dokonywane są w terminie 3 dni roboczych.
Czas na dokonanie zwrotu:
- zwroty wygenerowane do godziny 12.00 - do 3 dni roboczych licząc od dnia spełnienia warunków,
- zwroty wygenerowane po godzinie 12.00 - do 3 dni roboczych licząc od dnia nastepnego.
Dział księgowości pracuje w godzinach 08.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku i są to dla księgowości dni robocze. Należy brac pod uwagę dni wolne od pracy i święta.
A że to był piątek przed 16 pani kierownik zapewniała mnie, że pójdzie priorytet i w ciągu 2 godzin będzie ten zwrot. Co tu ma regulamin do rzeczy?


Ostatnio edytowany przez greysi, 06 Paź 2019 18:59, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 06 Paź 2019 18:58 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Ale po co mi to piszesz?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 06 Paź 2019 19:05 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 72
No bo co tu ma ten regulamin do rzeczy?
Zwrot miał być w ciągu 2 godzin, ewentualnie 3 dni. Minęło 2 tygodnie! Zwrotu nie ma i co mnie teraz obchodzi ten regulamin? Dlaczego ja mam się tylko do niego stosować, -to powinno działać w dwie strony! Oni się stosują do tego regulaminu i wypłacili mi najpóźniej w ciągu 3 dni?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 06 Paź 2019 19:09 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Zwrot miał być zgodnie z zapisami regulaminu, a nie z tym, co Ci ktoś powiedział.
Skoro dostaniesz go później, to możesz żądać odsetek. Niczego innego nie osiągniesz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 06 Paź 2019 19:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3534
srebrny
hmm,może wyprosi folder na przyszły rok
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 06 Paź 2019 19:31 

greysi napisał(a):
'.........
Szanowni Państwo,w dniu dzisiejszym wygenerowano do działu księgowości Travelplanet polecenie zwrotu wpłaconych środków pieniężnych na kwotę 2269,06zł. Zwroty dla Klientów dokonywane są w terminie 3 dni roboczych.
Czas na dokonanie zwrotu:
- zwroty wygenerowane do godziny 12.00 - do 3 dni roboczych licząc od dnia spełnienia warunków,
- zwroty wygenerowane po godzinie 12.00 - do 3 dni roboczych licząc od dnia nastepnego.
Dział księgowości pracuje w godzinach 08.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku i są to dla księgowości dni robocze. Należy brac pod uwagę dni wolne od pracy i święta.
A że to był piątek przed 16 pani kierownik zapewniała mnie, że pójdzie priorytet i w ciągu 2 godzin będzie ten zwrot. Co tu ma regulamin do rzeczy?


Zażadaj email lub pisemnie, by w terminie do 3 dni dokonali zwrotu na konto karty którą placiłas PODAJĄC je w całości

Potem jak nie zwrócą uruchom pisemnie w banku wystawcy karty procedurę chargeback dołączając wydruk cytowanego tekstu
Reszta do ewentualnej walki w sądzie, ale to generalnie trudne do wygrania
Ps. Zaprzestaj dyskusji z trollem, jak widzisz nie ma sensu
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
greysi uważa post za pomocny.
 
      
#32 PostWysłany: 06 Paź 2019 19:37 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 72
@boots To, że zwrot na moim koncie będzie w ciągu 2 godzin nie powiedziała mi "kumpela z przedszkola", tylko Pani Monika O. Kierownik ds. zarządzania procesami obsługi klienta. Nie reprezentuje ona firmy w której pracuje i jej słowa i decyzje są nic nie warte i nieważne?
A "folder "...w buty.... będą wyżsi...
@gorny77 wysłałam im mailem konto i skan mojego potwierdzenie przelewu. Dzięki i masz racje dyskusja z trollem nie ma sensu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 06 Paź 2019 19:38 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Cytuj:
jej słowa i decyzje są nic nie warte i nieważne?

Dokładnie tak.
Cytuj:
wysłałam im mailem konto i skan mojego potwierdzenie przelewu

Podobno płaciłaś kartą, a nie przelewem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 06 Paź 2019 19:49 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 72
Wysłałam potwierdzenie płatności.
@gorny77 wyślę jeszcze raz z żądaniem by w terminie do 3 dni dokonali zwrotu na konto. Dzięki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 06 Paź 2019 19:53 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2441
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
spokojnie. oddadza Ci kase. nie martw sie. szkoda zdrowia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 06 Paź 2019 20:12 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 72
Tak, tak -szkoda zdrowia, straconego urlopu w nerwówce i szkoda, że taki portal oferujący "fajne wypoczywanie" też serwuje swoim klientom stres i nerwy, bo skoro nie chciałam alternatywnej - czyli droższej oferty na wyjazd, bo zażądałam zwrotu z powodu nadszarpniętego zaufania do tego portalu, żebym mogła gdzieś indziej wykupić wyjazd, no to postarali się, żebym w takim razie nie wyjechała nigdzie i jeszcze zafundowali niezły surwiwal i kasy nie oddają.,
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 06 Paź 2019 20:17 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Cytuj:
zażądałam zwrotu z powodu nadszarpniętego zaufania do tego portalu

Przeczytaj wreszcie regulamin serwisu, bo nie wiesz, co piszesz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 06 Paź 2019 20:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1660
Loty: 70
Kilometry: 138 694
niebieski
Kian napisał(a):
spokojnie. oddadza Ci kase.

Z całym szacunkiem, ale nie jesteś jasnowidzem ani dyrektorem finansowym TP aby formułować takie stwierdzenia.
Pocieszać strapionego, to rzecz szlachetna, ale dawać fałszywą nadzieję (bo nie masz pewności) to rzecz naganna etycznie.
_________________
ODZYSK CZĘ!

Tęcza jest Ważnym elementem religii judeo-chrześcijańskich, kolorami czakr, symbolem dzieciństwa i różnorodności w jedności, kolorami siedmiu kontynentów, a nie tylko flagą ruchu LGBT (btw 6. kolorów zamiast 7.). Zależy mi tylko na tym, aby pamiętać o różnorodności znaczenia tęczy.
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#39 PostWysłany: 06 Paź 2019 20:31 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 72
boots napisał(a):
Cytuj:
zażądałam zwrotu z powodu nadszarpniętego zaufania do tego portalu

Przeczytaj wreszcie regulamin serwisu, bo nie wiesz, co piszesz.

@boots -czep się może w takim razie katechizmu, a nie paragrafów w regulaminie.

I jeszcze bonus ode mnie, który dostałam od nich po 1,5 godzinie od płatności wraz z info o braku dostępności oferty:
*W przypadku wykrycia rozbieżności dotyczących zamawianej imprezy turystycznej, w szczególności jej ceny, terminu, dostępności lub świadczeń objętych ceną pomiędzy zamówieniem wstępnym założonym przez Klienta, a danymi źródłowymi w systemie rezerwacyjnym Organizatora turystyki, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie telefonicznie przez Doradcę lub na wskazany przez Klienta adres poczty e-mail. W takim przypadku, gdy Klient zaakceptuje zmodyfikowane warunki rezerwowanej imprezy turystycznej, Travelplanet.pl zatwierdzi dokonaną wpłatę na poczet ceny imprezy turystycznej ze zmodyfikowanymi warunkami i po uzyskaniu od Klienta ewentualnej dopłaty ceny za imprezę turystyczną Travelplanet.pl dokona rezerwacji imprezy turystycznej w systemie rezerwacyjnym Organizatora turystyki. Jeśli cena nowej imprezy turystycznej jest niższa, Travelplanet.pl zwróci Klientowi powstałą nadpłatę. Jeśli Klient nie wyrazi zgody na dokonanie zmiany w zamówieniu wstępnym, to wówczas zamówienie wstępne zostanie anulowane przez Travelplanet.pl bez ponoszenia kosztów przez Klienta, a kwota wpłacona na poczet imprezy turystycznej zostanie w całości zwrócona Klientowi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 06 Paź 2019 20:47 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
To wszystko powinnaś wiedzieć wcześniej, bo jest w regulaminie.
Nie możesz mieć pretensji o zmarnowany urlop, bo regulamin nie mówi, że zwrot pieniędzy natychmiast znajdzie się na Twoim koncie.
Niewątpliwie zapewne zbyt długo czekasz na zwrot wpłaty i jeśli wina leży po ich stronie, to możesz żądać odsetek.
Ale to wszystko piszę Ci od początku...
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group